Degelijk en in orde

De aarding van de behuizing was niet verbonden met de aarding aangeduid op de lusterklem

Prima lampen beter dan verwacht

Prima lampen beter dan verwacht.zien er mooi uit en werken naar behoren. (3 stappen dim systeem)

Snelle service product zoals verwacht.

Goede communicatie en levering

Het product was verlaat, maar daar werd een goed oplossing voor geboden en uiteindelijk perfect te levering. Goede communicatie!

efficiënt

efficiënt

Goed product voor een mooie prijs!

Goed werkende website, intuïtief en probleemloos! Prima en korte levertijd!

Stuk goedkoper uit en direct gevonden wat ik zocht

Pakketje werd snel geleverd en er werd snel gereageerd op vragen. Daarenboven was de kwaliteit van de producten naar verwachting.

Bestelling heel snel geleverd, was ook goed te volgen, product voldoet geheel aan mijn verwachting, kortom ik ben erg tevreden !!

Goede website, en bestelling super snel afgeleverd. Goede prijzen. Klasse

Het eerste wat ik kocht van DMQ, was bij BOL>COM. Maar nu bij de volgende bestelling, direct bij DMQ. Keuriege levering. Gr jaap

geweldige service , vriendelijk en praktisch

online gezocht en snel gevonden. heldere uitleg van wat ik kan verwachten. accurate info over logistiek en bezorg op gewenste tijdstip

Mooie spots en fantastische service!

Mooie spots en snel geleverd, echt een aanrader!

Supergoed en vriendelijk geholpen.

Had lampjes besteld maar was bij aflevering, meteen de dag erna al, helaas niet thuis. De bestelling is vervolgens naar een pakketdienst in Nieuwegein gebracht waar ik het zou moeten ophalen. Bijzonder omslachtig aangezien ik in IJsselstein woon en niet over een auto beschik. Ben gaan bellen met Dmq en heb het uitgelegd en heb meteen een nieuwe bestelling toegestuurd gekregen die, alweer, de volgende dag al binnen was! Erg vriendelijk geholpen en erg snel. Oh, en de lampjes zijn ook super.

prima service

Mooie producten en goede levering.

Ik raad DMQ aan. Super bedrijf! Echt Uitstekend. Zeer bedankt voor mijn bestellingen. Super blij mee!

Spots helaas niet

Reactie op retour aanvraag laat op zich wachten

Tot dusver niet best

Wacht nogsteeds op mijn pakket. Er wordt gezegd voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis... Nou ben al 3 werkdagen verder. Die 10 euro ter compensatie mag ook wel aan mij gegevenn worden. 3SMPK16030311

Perfect.

Alles goed geregeld.

De dag er na al binnen

Duidelijke en betrouwbare site:,

Duidelijke site, snel geleverd, goede producten. Pluspunt mogelijkheid tot achteraf betalen.

Prima, niks mis mee !

Mooi design wandlamp.creëert een bijzonder sfeervolle buitenmuur van onze tuinschuur. Vlot bezorgd met bijbehorende GU10 dimbare spotjes die warm licht geven.

Uiterst behulpzaam

Bij problemen met de levering van lampen buiten de schuld van DMQ hebben zij er alles aan gedaan om alsnog de lampen op tijd te leveren. Zeer vriendelijk en uiterst correct ! Aangenaam verrast dat je niet in een wachtrij komt en geholpen wordt EN hartstikke mooie lampen natuurlijk. Dank, Astrid

Zeer positief na een telefoontje probleempje opgelost

Zie reactie boven

Snelle verzending en goede service!

Groot assortiment en als je iets besteld, is het er snel. Ik was nog iets vergeten en dat werd goed, snel en zeer behulpzaam opgepakt! Ik ben zeer tevreden!

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170