Snelle verzending en goede service!

Groot assortiment en als je iets besteld, is het er snel. Ik was nog iets vergeten en dat werd goed, snel en zeer behulpzaam opgepakt! Ik ben zeer tevreden!

Perfecte klantenservice!

Zwarte spot besteld, keurig op tijd en goede kwaliteit!

Al heel wat bestellingen gedaan bij DMQ, deze keer een dubbel zwarte opbouwspot keurig verpakt, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. En bovenal goede kwaliteit van dit bedrijf. Dank voor de fijne afhandeling!

Snel geleverd!

Geen mails gehad toch snel geleverd

Ik heb alleen een mail gehad ter bevestiging van de bestelling. Van de verzending heb ik geen mail gehad ( geen track en trace dus), waardoor het een verrassing was dat het was afgeleverd

Vlotte levering

Levering was snel en prima. Jammer dat geen verzendbericht is verstuurd waardoor de pakketbezorger onverwachts voor de deur stond.

Uitstekend!

Bij DMQ wandlampen gekocht voor in de keuken. DMQ heeft een uitgebreid assortiment lampen van goede kwaliteit met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Snel reactie via klantenservice. Mijn bestelling werd super snel geleverd. Klanten Ik kan iedereen DMQ aanraden! Ik kom hier zeker terug voor een nieuwe bestelling.

Communicatie gaat erg moeilijk

Ik heb al meerdere keren geprobeerd contact op te nemen zowel telefonisch, per app als per mail. Helaas is het mij tot op heden nog niet gelukt.

Heel goede service

Lamp gekocht bij bol.com.was daar duurder, meteen verschil terug gekregen van jullie.

Snelle levering lampen zien er heel goed uit en makkelijk te monteren

Fantastisch!

Prachtige lamp ontvangen. Het hele proces verliep vlot.

Mooie kwaliteit en prijs

Snelle levering super fijn en blij met de spot Ik ga er nog meer bestellen.

Goede snelle levering en een goed product..

Mooie producten, slechte service

6 dagen geleden een e-mail gestuurd met de vraag om een product te wisselen. Op de website staat nochtans dat elke vraag binnen de 24 uur wordt beantwoord. Uiteindelijk zelf telefonisch contact moeten nemen met een lange wachttijd om binnen te geraken. Ondanks de vraag om het product te wisselen en niet eenzijdig te retourneren, wordt er een verzendkost aangerekend van 5.75 euro. Het gevraagde product was bovendien niet in stock! Jammer want de producten an sich zijn mooi en kwaliteitsvol, wat van de service spijtig genoeg niet gezegd kan worden.

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Excuses voor de late reactie op uw mail, het was in de periode erg druk waardoor de reactie iets langer op zich liet wachten. Helaas kunnen we het door u gevraagde product niet op kort termijn leveren, de keuze voor retourneren staat uiteraard vrij en hiervoor vragen we kleine bijdrage zoals ook vermeld in het retourbeleid. We zien uw retour graag tegemoet en zullen deze zsm verwerken. Gr. Team DMQ

Prima en snel geleverd

Mooie kwaliteit

Snelle service, mooie producten

Zeer snel waren de lampen geleverd, mooie prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor uw review!

Snelle en overzichtelijke site. Aankoop was binnen 2 dagen binnen. Dus super snel geleverd. Lampen werken super en makkelijk op te hangen.

Bedankt voor uw review!

Snel verzonden en goede service

Erg blij met mijn lamp, telefonisch vriendelijk te woord gestaan.

Bedankt voor uw review!

super blij met de lamp snelle levering

Bedankt voor uw review!

Snelle levering, andere dag de lamp al in huis , hij is ook nog eens erg mooi !!

zeer goed

goede prijs voor de spullen

Werd heel snel bezorgd s avonds besteld volgende dag in huis. Producten zoals omschreven.

Snel en goed geleverd Lampje komt overeen met de afbeelding op de site

Mooie producten en perfecte service.

We hadden te grote spots bestelt die helaas niet paste in de reeds aangelegde constructie. DMQ hielp ons fantastisch met het maken van een nieuwe keuze, ophalen van de spots en levering ervan. Dit allles gebeurde binnen 24 uur waardoor de verbouwing geen vertraging opliep. Kwaliteit en service is dus goed bij DMQ.

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170