Mooie producten en perfecte service.

We hadden te grote spots bestelt die helaas niet paste in de reeds aangelegde constructie. DMQ hielp ons fantastisch met het maken van een nieuwe keuze, ophalen van de spots en levering ervan. Dit allles gebeurde binnen 24 uur waardoor de verbouwing geen vertraging opliep. Kwaliteit en service is dus goed bij DMQ.

S’avonds rond 22 u een lamp besteld en de volgende middag in huis. Super blij met de snelle levering. De lamp was netjes verpakt en zal er goed uit. Wij zijn blij met onze aankoop!

Prima afhandeling en goede after service!

Snel verstuurd en ontvangen. Er zaten echter 2 gebroken lampen in, maar dat werd perfect afgehandeld door de klantenservice!

Top product en service

Bestelling was snel verzonden en de kwaliteit van het product hoger dan verwacht. Zeer tevreden dus.

Super snelle levering

Mooie lamp. Erg blij mee

1 product niet geleverd

Blijkbaar een nalevering. Ik heb zelf moeten bellen hoe of wat aangezien dit bij plaatsing van bestelling niet duidelijk werd. De levertermijn van de nalevering zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. Dat laatste is niet gelukt. Ook als de levertijd niet duidelijk wordt is een bericht wenselijk.De telefoon werd wel zeer snel opgepakt, dit kan ik dan wel weer waarderen. Dus de bereikbaarheid lijkt in orde. Wel een mooi product geleverd. Netjes verpakt...

Zeer snel geleverd

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb en ik ben zeer tevreden. De lamp hangt nog niet maar ziet er mooi uit. De communicatie en bezorging is heel goed gegaan.

Voldaan aan de verwachting

Geleverd volgens afspraak.

Snelle bezorging

Super snelle service

Super snelle service, mooie spullen, en ook betaalbaar. Top

service gericht bedrijf

De staande lamp voldoet helemaal aan onze verwachting. Door goede hulp van uw medewerker hebben wij ook de juiste lampen er bij kunnen kopen met dimmer. Het resultaat is geweldig!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en ook snelle en duidelijke werkwijze bij retour. Heb het vaker veel slechter gezien.

De lamp was zoals ie was afgebeeld. Staat prachtig ! Niet te duur en erg mooi.

Vlugge en correcte levering

Prima bedrijf met zeer snelle levering

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf. Eigenlijk op het laatste moment aan het einde van de dag. Tot mijn grote verbazing kreeg ik het pakket de volgende middag al aangeboden in prima staat.

Prima snel

Snelle levering netjes verpakt. Helemaal naar wens

Mooi product, lokaal gemaakt en betaalbaar.

We waren op zoek naar strak design opbouwspots en vonden dit nederlands product op internet. Het was de mooist vormgegeven keuze en bleek zeer betaalbaar. Product besteld waarna afhandeling sympatiek en soepel verliep. Goed, nieuw, nederlands product.

Heel snel geleverd

Helemaal prima. Snelle levering en prima prijzen.

Snelle reacties, prettig contact, snelle levering

hele mooie lamp

de lamp is heel erg mooi en heel duidelijk is erbij vermeld welke lichtbronnen cq dimmer dqt je ervoor nodig hebt. de bestelling was heel netjes verpakt en snel verstuurd. super blij ermee!

gewoon super

alles ging perfect bedankt

Snel en goed verzonden

Eerste bestelling, snel en correct verzonden. Blijken jullie ook in Gouda te zitten, had langs kunnen fietsen. Voor de lezers nee ik ben geen familie etc.

Mooie lamp en prima levering!

Een mooie ronde zwarte plafonlamp Elmont 3 spots GU10 besteld bij DMQ. Prima levering en tot nu toe erg tevreden en blij met de lamp!

Mooie lamp en prima levering!

Zeelandhaven 6 3433PL Nieuwegein

085 2012 603