Mooie lamp en prima levering!

Een mooie ronde zwarte plafonlamp Elmont 3 spots GU10 besteld bij DMQ. Prima levering en tot nu toe erg tevreden en blij met de lamp!

Top, klantvriendelijk..en goede kwaliteit

Na een zoektocht voor railverlichting kwamen wij uit bij DMQ. Hier hebben wij de perfecte lamp voor de juiste prijs gevonden en gekocht. Van bestellen tot leveren een top service!

Is echt vandaag besteld morgen in huis. Kwaliteit van producten ook zeer goed

Is echt vandaag besteld morgen in huis. Kwaliteit van producten ook zeer goed

Ruime keuze en goede service

Precies wat je er van verwacht

Super fijn om alles in 1 overzicht live te zien en niet meer wachten op de jaarafrekening

Nadat de eerste zending bij DHL fout is gegaan en daar nog steeds staat hebben jullie direct een nieuwe zending aangemaakt. Deze heb ik vandaag mogen ontvangen.

Via de web duidelijk, gemakkelijk en vlot besteld

De pakketten met daarin de lampen netjes verpakt ontvangen. Diverse lampen gekocht en de kwaliteit is boven verwachting!!

fijn bedrijf en mooie spullen

top

Industrieel Leroy - Mooi design

Van deze serie 2 hanglampen, twee staande lampen en een tafellamp gekocht. Mooie en goede armaturen/lampen. Mooi ontwerp en degelijk geconstrueerd. Waar mogelijk volledig afgemonteerd in huis gekregen. Prima en snelle levering en duidelijke informatie. Het ophangen van de hanglampen was overigens vrij eenvoudig.

Zeker aan te bevelen

Binnen 1 dag zoals beloofd de bestelling binnen gekregen

Super snelle service

De ene dag besteld de andere dag in huis. En ik had een beschadigde lamp maar die werd gelijk vervangen. Dus super blij met mijn verjaardagscadeau van DMQ

Het was een makkelijke website Overzichtelijk En zeer snel geleverd Achteraf betalen ideaal Goed verpakt .

Hele goede ervaring

Product was precies zoals het er op de plaatjes uit zag, Snelle levering

Super geholpen. Ze denken echt met je mee. Gr Martin.

Prima bezorging en snel telefonisch contact. Mis alleen de retourbon,niet te vinden in de bestelling.

Mooie Nederlandse collectie, goede website, snelle levering

2 st Dean 1 Wit aan het plafond in de keuken om objecten aan de muur aan te lichten. Dim to warm, wat een prachtige lampen en wat een mooi licht.

Zeelandhaven 6

3433PL Nieuwegein