Ronduit slecht

Mei 2019 is de webshop ongemerkt van eigenaar veranderd. Meerdere producten binnen de order bleken na 10 dagen wachten en onjuist geïnformeerd te worden niet leverbaar. Over de financiële afhandeling daarvan gaf hij geen uitsluitsel.

Pluspunten

Communicatie. Prijs. Ik bestel vaker en ben over elke bestelling tot nu toe tevreden. Ze zijn goedkoper dan de meeste concurrenten en hebben vrijwel alles. Ik werd gebeld over een product dat later geleverd zou worden. Ik vind het fijn dat ik zelf kon kiezen om de volledige bestelling later te ontvangen. Eenmaal zelf de klantenservice moeten bellen vanwege een door mij gemaakte fout, dat werd snel hersteld. Vriendelijke lui.

Ga zo door, geen verbeterpunt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heel erg slecht over te spreken!! Ze adverteren met snelle levering maar heb de mijne na ruim een week nog niet ontvangen!!!!! Heel erg vervelend er zaten medicijnen bij. Na mail contact waar mijn bestelling bleef kreeg ik als antwoord dat ze aan het verhuizen zijn..Ik vind dat ze dat op de site hadden moeten zetten heb dat ook gemaild maar krijg geen reactie meer. Ben erg ontevreden. Mijn zoon is afhankelijk van deze pillen en ze zijn nu op. Geen aanrader!!!

Wees duidelijk over de verzending!!! Beloof geen dingen die je niet kan waarmaken

Beste Evelien, het spijt ons zeer dat het zo heeft moeten gaan. helaas kan het voorkomen dat een product niet leverbaar is. mijn collega heeft u daar ook over geïnformeerd. onze website is gekoppeld aan onze leverancier waardoor het automatisch wordt aangepast zodra het niet op voorraad is of als de levertijd wat langer duurt. helaas was in mei ook de grote verhuizing van ons bedrijf. de website is ook tijdens de verhuizing door gegaan. de bestellingen zijn dagelijks bij ons verstuurd op die van u na omdat het product niet leverbaar was. heel jammer dat we het niet goed mogen maken met u. om te bewijzen dat klant koning is bij ons!

Pluspunten

goede snelle service

geen

Pluspunten

Goede Service

Pluspunten

Pluspunten

Goede informatie over verloop bestelling, veel merken, goede prijs.

Pluspunten

prima notificaties

Pluspunten

Snelle levering, en altijd per telefoon te bereiken.

Pluspunten

Goedkoop Snelle en nette levering

Pluspunten

Duidelijke informatie over product en snelle levering.

In de opmerkingen had ik aangegeven of het mogelijk was om een aantal dagen later af te leveren. Hier is niet naar gekeken de volgende dag is er toch afgeleverd op een ander adres i.v.m. afwezigheid.

Pluspunten

Goede kwaliteit producten. Relatief prijsgunstig. klantvriendelijk advies,zowel per e-mail als telefonisch.

De site is niet altijd klantvriendelijk om te bestellen. Soms kloppen ook de prijzen niet met de verwachte korting. Er waren ook onduidelijkheden omtrent de prijzen en of deze inclusief of exclusief btw (mbt vernieuwing site) zijn. Tevens werkt track&trace niet. Op genoemde punten is nog winst te behalen.

Pluspunten

Snelle bezorging en mooie prijs

Nee

Pluspunten

goede produkten, snelle levering

Pluspunten

to the point vriendelijk snel

Pluspunten

Gemakkelijk bestelproces, duidelijke informatie betreffende status, snelle levering

Pluspunten

snelle levering klantvriendelijk

geen

Pluspunten

Betrouwbaar, vlot, accuraat, betaalbaar.

T zou handig zijn als ik kan aangeven dat het pakket ook naar de buren mag.

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunt: geef duidelijk aan op de website dat er nog btw overheen komt, dit is voor particulieren klanten namelijk niet logisch en een zeer onaangename verrassing. Daarnaast: subtotaal vd factuur: 20 euro, verzendkosten: 5,95 eindtotaal excl btw: 26,73 (ipv 25,95), hoe kan dat? Dan btw 2,17 eindtotaal incl btw 28,90. Het zijn peanuts maar als je rekent op 25,95 dan valt 28,90 erg tegen. Het product is in de winkel te koop voor 25 euro!