Voorruit vakkundig vervangen

Monteur Peter heeft vakkundig de voorruit van mijn 20+ jaar oude T4 vervangen. Hij heeft zelfs de roestplekken rondom de ruit aangepakt met de slijptol. De ruit ligt er weer strak in en kan hopelijk weer wat jaartjes mee. Communicatie met AC en de monteur was helder en soepel. Door het wisselvallige weer moesten we een beetje schuiven met de afspraak, maar dit werd telkens in goed overleg met mij gedaan. Ook niet onbelangrijk: gezellige monteur en de prijs was de helft van schadebedrijven in de buurt. Al met al heel blij met het resultaat.

Zeer plezierig geholpen

Duidelijke website en prijzen. Goed te woord gestaan door de binnendienst. Monteur Peter heeft mij uitstekend voldaan: communicatief en keurige plaatsing en afwerking van de voorruit. Zo wil je altijd wel geholpen worden

• Kennis & Vakmanschap

Puur vakmanschap en aanstekelijk enthousiasme

Ik ben super goed geholpen door Peter. Hij was geïnteresseerd in mijn auto en heeft me perfect geholpen. Ik ben er erg blij mee. Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Antony heeft zeer netjes en snel gewerkt.

Vriendelijke hulp, zelfs naar mijn werk gekomen. Zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

fijne monteur alles netjes opgeruimd/meegenomen

Thuis, goed werk, en ook nog eens goedkoop

• Kennis & Vakmanschap

Goed. Netje en onwijs aardig man

De man die kwam. Was erg behulpzaam, en met behulpzaam heb ik een prachtig voorbeeld. Er brak tijdens het uithalen van het raam een stuk van een plastic kapje af. Zijn ze niet veranderd woordelijk! Maar toch was deze man bereid mij als alleen staande moeder te helpen opzoek te gaan en het voor me te regelen dat ik een nieuwe krijg en wordt op gestuurd als hij een vind! vriendelijk en kon ons precies vertellen wat er ging gebeuren, en hoe het is ze werk ging. Deze man heeft zeker hard voor de zaak. Netjes alles goed voor elkaar werkt netjes is erg beleeft, je kunt er zelf grapjes mee maken en toch ook binnen 45 minuten klaar! En jullie als bedrijf hebben aantrekkelijk aanbieding die je niet moet missen. Het scheelde bij mij gewoon echt meer dan 700 euro

• Kennis & Vakmanschap

Nette medewerkers die hun vak verstaan

De voorruit van mijn vw bus lekte langs de sponning. Eigenlijk zou opnieuw kitten van de ruit het euvel verhelpen maar aangezien een ruit vaak breekt bij verwijderen gelijk een nieuwe ruit besteld met montage in Tiel. Uiteindelijk bleek de ruit heel te blijven bij verwijderen en is deze hergebruikt. Nu heb ik alleen voor een nieuwe raamrubber, de uren om de sponning weer roestvrij te maken en te primeren hoeven betalen. Scheelde mij een kleine €300,-. Erg nette service als je het mij vraagt. Als ik dan toch een verbeterpunt moet geven, er was niet even met een stofzuiger door de cabine gegaan. Ik vond nog wat ijzer splinters op de zitting, niet heel fijn.

• Kennis & Vakmanschap

Top service en daarnaast echt vakwerk en vriendelijk personeel l.

Uitstekend werk

Prima werk volgens afspraak en tijd.

Deskundigheid, kwaliteitsvol werk!

Zeer positief!

• Kennis & Vakmanschap

Vriendelijk, vakkundig en goed geprijst

In tegenstelling tot de landelijk reclame makende bekende glasvervangers biedt autoglas concurent een scherpe prijs (half de prijs). De service is snel, vakkundig en vriendelijk. Binnen 5 dagen was de ruit vervangen bij mij thuis! Goed contact met zowel monteur als kantoor. Duurzaamheid van de oplossing moet nog blijken, maar vooralsnog heb ik hier alle vertrouwen in.

Onbetrouwbaar

Via internet een afspraak gemaakt om de voorruit met zonneband te laten vervangen door een gelijke voorruit met zonneband in de werkplaats Tiel. Op het moment dat ik in de werkplaats in Tiel aankom, blijkt dat de voorruit niet aanwezig is. In aller ijl is iemand gecharterd om de nieuwe voorruit vanuit Amsterdam mee te nemen. Na ruim drie uur wachten is de nieuwe voorruit geplaatst. Het eerste wat me opvalt is dat de geplaatste voorruit heel smerig was en vervolgens dat er ook nog een grote kras inzat. Vervolgens de afspraak gemaakt dat er over 2 a 3 weken een nieuwe ruit wordt geplaatst. Enfin, 3 weken laten dus weer naar Tiel. De nieuwe voorruit wordt geplaatst en netjes schoongemaakt opgeleverd. Echter deze voorruit heeft geen zonneband. Dit direct gereclameerd, maar de bedrijfsvoerder komt met de smoes dat op basis van het chassisnummer de auto af fabriek is afgeleverd met een vooruit zonder zonneband. Dit kan zo zijn, maar het is niet met mij afgestemd dat de door mij bestelde ruit niet geleverd wordt. Ze doen verder niets voor mij. Een volgende keer als ik een ruitschade heb, ga ik naar een betrouwbare partner. Autoglas Concurrent mag dan goedkoop lijken, maar in mijn geval is het duurkoop.

Professioneel

Snelle en professionele service. Concurrerende prijs. Ik ben helemaal tevreden... Het werk duurde +- 40 minuten. Ze zijn gewoon geniaal

• Kennis & Vakmanschap

De ruit van mijn auto was in eerste instantie niet leverbaar. Nergens trouwens, maar autoglas concurrent was de enige die mij een bericht stuurde of het nog nodig was. Helemaal top! Binnen twee weken zat er een nieuwe ruit in. 50%goedkoper dan op andere plekken. Top. Heel erg tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Helaas slechte ervaring met nazorg.

Pas geleden de voorruit van mijn Audi A4 laten vervangen. Daarbij is het snoertje van de carkit microfoon stuk gegaan en dmv een lullig plakbandje vlakbij de microfoon aan elkaar geprutst. Microfoon deed het dus niet, na zelf het snoertje te hebben gerepareerd werkte het nog steeds niet en na het verwijderden van de plastic kap op de raam spijl bleek de kabel op 4 plekken beschadigd. Helaas na een eerste telefonische melding/klacht niks meer vernomen.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Complete serves; snel, meedenkend, goedkoop

Bij ruit schade denken veel mensen eerst aan Carglass, en daar was ik geen uitzondering op. Maar na een consult daar, ben ik van de prijs geschrokken en verder gaan kijken. Al snel kwam ik bij Autoglas Concurrent uit. Niet alleen vanwege het grote prijsverschil maar ook de snelheid waarmee ik een nieuwe ruit had, de service aan huis en het meedenkend personeel om voor mij de beste voorruit te kunnen plaatsen. Kan het iedereen aanraden!

• Kennis & Vakmanschap

Helder, simpel en gewoon goed

Binnen 24 uur een afspraak gemaakt en mijn ruit laten vervangen, top.

Heel goed geholpen !

Super vriendelijk personeel , heel kundig ,makkelijk thuis en snel klaar.

Best service in Nederland

Sterretje niet gezien en het is uiteindelijk een barst geworden. Moest ik de vooruit van mijn Audi A3 vervangen. Ben zelf niet verzekerd dus ik ging rond vragen. Audi deler 1200€, Carglass 850€, autotaalglas 790€, Autoglas concurrent 400€ bij mij thuis. Je kan zelf kiezen hoe snel de service moet geleverd worden, ik heb voor de langzaamste en binnen een week ben ik gebeld om een afspraak te maken. Peter was heel flexibel en vriendelijke. Uiteindelijk hij kon niet komen omdat ik de tijd had verschoven, maar hij heeft collega Ab geregeld, uiteraard ook vriendelijk en super snel met de vervanging, binnen 3 kwartier was die al klaar. Ik moet het nog testen maar ik geloof dat alles goed is!!

Prima snel vriendelijk

geweldig

De afspraak snel gemaakt alles goed afgewerkt

• Kennis & Vakmanschap

Prettige ervaring en goed werk geleverd

Helemaal OK

Snel en netjes geholpen

De voorruit van mijn alfa 33 was kapot ze hebben hem snel en goed vervangen voor de deur! En ook nog eens voor een nette prijs

• Kennis & Vakmanschap

keurig netjes en goed mijn raam van mijn oldtijmer vervangen

alles keurig afgehandeld

Professioneel