Snel en professioneel

Mido heeft heel vaakkundig mijn voorruit hier voor de deur vervangen. Hij nam snel contact op om de afspraak in te plannen en de communicatie was heel duidelijk en vriendelijk. Snel en veel goedkoper dan bij de bekendere bedrijven. Zeker een aanrader!

Well done!

Fast and good!

geweldige service en enthousiaste en ervaren monteur

geweldige service en enthousiaste en ervaren monteur

Netjes en snel

Het is netjes en snel gedaan

• Kennis & Vakmanschap

Geweldige service en een vriendelijke monteur

Goede prijzen ten opzichte van andere aanbieders, en zeer snelle en vakbekwame monteur!

• Kennis & Vakmanschap

Na betaling geen contact te leggen

Vrijdagavond betaald, zaterdag gebeld, maandag gemaild en dinsdag gebeld. Totaal geen (re)actie EN vooral geen nieuwe ruit in mijn auto.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Ben zeer tevreden hoe alles is gelopen Eerst zou ik snel gebeld worden dat liep even anders daarna is het super snel opgepakt ik belde op vrijdag en de volgende dag wat het geregeld ik heb alles goed ervaren maar had wel een minpuntje dat is dat de zonneband van mijn golf 5 uit 2006 erg minimaal is je ziet het bijna niet en hij is maar iets van 5 cm dat had ik niet verwacht voor die 19 euro meer

Slecht planbaar, goede prijs

Zeer scherp geprijsd, maar maken en nakomen van afspraken laat te wensen over. Amper communicatie van hun kant uit. Dus voor goedkope ramen wel even geduld hebben dus.

• Kennis & Vakmanschap

Top! Goedkoop en goede service!

Voorruit kapot bij carglass was ik bijna 700 euro kwijt met een hoop gedoe. Bij autoglas concurrent kwamen ze bij me voor de deur en was ik 250 euro kwijt. Top service!

Top QUALITY. Fast.

• Kennis & Vakmanschap

Er kon snel een afspraak ingepland worden en de voorruit was binnen no-time vervangen, gewoon bij ons op straat. Goedkoop én goed, volgende keer kom ik zeker terug.

Supersnel

Achterruit was in zaterdagnacht ingetikt, heb op zondag de afspraak gemaakt. Maandagochtend werd ik gebeld en voor 2 uur smiddags zat er een nieuwe achterruit in! Echt superblij met de snelle service en dat ze zo flexibel waren:) Ruit ziet er exact hetzelfde uit als die daarvoor, alles werkt ook prima (ruitenwisser/ruit verwarming).

Top service!

Zeer vakbekwame monteur. Heel blij met het resultaat.

Goede en duidelijke service

De medewerker was op afgesproken dag aanwezig en heeft alles gedaan om kosten te besparen (ruit zonder breken verwijderen).

• Kennis & Vakmanschap

Goede communicatie en een goede prijs. Alles goed uitgevoerd volgens afspraak. Klasse

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Via de chat snel geholpen om de juiste ruit te bestellen en vervolgens een snelle levering & plaatsing.

Amateuristisch

De jonge man die de voorruit kwam vervangen heeft mijn GPS antenne doorgesneden. Toen bood ie wel aan om mij te helpen met het vinden van een nieuwe, maar zei niks over het betalen. "het is maar 15 euro" Bedankt, ik weet zelf ook hoe ik aan een nieuwe antenne kom.

• Kennis & Vakmanschap

Beste T, Bedankt voor uw feedback. De monteur heeft direct de antenne van uw Volkswagen Scirocco willen solderen, wat gebruikelijk is in de autoschadebranche en een perfecte oplossing is. Dit mocht echter van u niet. Als alternatief heeft de monteur voorgesteld om een nieuwe antenne voor u te zoeken. Het is daarbij logisch dat niet over kosten of betaling worden gesproken omdat deze kosten niet voor de klant zijn. We hebben u gebeld voor een oplossing echter wordt de telefoon niet beantwoord. Opvolgend hebben we een e-mail gestuurd met het verzoek aan te geven wanneer we u het beste kunnen bereiken zodat we alsnog een passende oplossing kunnen bieden. We horen dan ook graag van u zodat we ook van u, alsnog, een tevreden klant kunnen maken.

Aanrader, bedrijf met veel kennis en goede klantenservice!

Autoglas Concurrent heeft mijn vooruit van mijn Jaguar profesioneel gerepareerd. Er was iets misgegaan met de regensensor tijdens het vervangen van de vooruit, dit hebben ze netjes opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marco, Voordat u uw review schreef hebben we u via e-mail aangegeven dat we na de vakantie uw klacht oplossen. Mogelijk heeft u onze e-mail verkeerd begrepen. Afgelopen maandag hebben we u aanvullend gebeld en hierbij aangegeven dat we links- of rechtsom uw klacht naar tevredenheid zullen oplossen. Er is een verwarring geweest met betrekking tot de bestelde voorruit. U heeft een voorruit besteld die geschikt is voor een regensensor. In de autoglasbranche wordt dit een voorruit met regensensor genoemd. U bent in de veronderstelling geweest dat een nieuwe regensensor wordt meegeleverd, wat echter niet het geval is. De oude regensensor wordt net als een binnenspiegel overgezet op de nieuwe voorruit. U heeft een juiste voorruit ontvangen en laten monteren die geschikt is voor een regensensor (dat wil zeggen, met voorbereiding voor een regensensor). Deze voorruit is correct geplaatst, echter kon de oude regensensor niet terug worden gezet omdat de monteur de dubbelzijdig klevende gelsticker voor de regensensor niet bij zich had. Op de werkzaamheden zit 4 jaar garantie. U kunt er zeker van op aan dat uw klacht wordt opgelost. Het is voor ons belangrijk dat we ook van u, alsnog, een tevreden klant zullen maken.

Heel goed en vakkundig gedaan Ik heb een jeep wrangler,bij carglass moest ik 900€ betalen,bij jullie 339€! Bij ons is het voor de deur gedaan en jullie monteur Mido is echt een vakman en ontzettend aardig!

Vlot gedaan

Snel en goed geregeld en uitgevoerd

• Kennis & Vakmanschap

belabberd met cash betaling en betalingsbewijs.

Ik had ter plekke cash betaald aan Bert en ik heb wekenlang op een betalingsbewijs moeten wachten. Dit zelfs na dit ik dit verschillende keren om heb gevraagd, vind ik niet netjes. Verder wel goed gedaan die autoruit erin gezet.

Betaalbaar, goede deskundige service

Vriendelijke informatieve service aan de telefoon, stuk goedkoper dan elders, snelle en vakbekwame montage thuis.

• Kennis & Vakmanschap

Als Taxi bedrijf hebben we al meerdere keren gebruik van gemaakt van Autoglas concurrent

Makelijk, snel en goede service met concurerrende prijzen, zeer aan te bevelen. Gewoon Top !!!

• Kennis & Vakmanschap

Autoruit is professioneel vervangen. Prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig.

Prima kwaliteit prijsverhouding!

Het is allemaal prima geregeld, vriendelijke monteur en vakkundig! Fijn dat het voor de deur geregeld kon worden nu we vaker thuiswerken. Ik heb een mooie luxe ruit met zonneband kunnen krijgen ben er blij mee!