Aanrader, bedrijf met veel kennis en goede klantenservice!

Autoglas Concurrent heeft mijn vooruit van mijn Jaguar profesioneel gerepareerd. Er was iets misgegaan met de regensensor tijdens het vervangen van de vooruit, dit hebben ze netjes opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marco, Voordat u uw review schreef hebben we u via e-mail aangegeven dat we na de vakantie uw klacht oplossen. Mogelijk heeft u onze e-mail verkeerd begrepen. Afgelopen maandag hebben we u aanvullend gebeld en hierbij aangegeven dat we links- of rechtsom uw klacht naar tevredenheid zullen oplossen. Er is een verwarring geweest met betrekking tot de bestelde voorruit. U heeft een voorruit besteld die geschikt is voor een regensensor. In de autoglasbranche wordt dit een voorruit met regensensor genoemd. U bent in de veronderstelling geweest dat een nieuwe regensensor wordt meegeleverd, wat echter niet het geval is. De oude regensensor wordt net als een binnenspiegel overgezet op de nieuwe voorruit. U heeft een juiste voorruit ontvangen en laten monteren die geschikt is voor een regensensor (dat wil zeggen, met voorbereiding voor een regensensor). Deze voorruit is correct geplaatst, echter kon de oude regensensor niet terug worden gezet omdat de monteur de dubbelzijdig klevende gelsticker voor de regensensor niet bij zich had. Op de werkzaamheden zit 4 jaar garantie. U kunt er zeker van op aan dat uw klacht wordt opgelost. Het is voor ons belangrijk dat we ook van u, alsnog, een tevreden klant zullen maken.

Heel goed en vakkundig gedaan Ik heb een jeep wrangler,bij carglass moest ik 900€ betalen,bij jullie 339€! Bij ons is het voor de deur gedaan en jullie monteur Mido is echt een vakman en ontzettend aardig!

Vlot gedaan

Snel en goed geregeld en uitgevoerd

• Kennis & Vakmanschap

belabberd met cash betaling en betalingsbewijs.

Ik had ter plekke cash betaald aan Bert en ik heb wekenlang op een betalingsbewijs moeten wachten. Dit zelfs na dit ik dit verschillende keren om heb gevraagd, vind ik niet netjes. Verder wel goed gedaan die autoruit erin gezet.

Betaalbaar, goede deskundige service

Vriendelijke informatieve service aan de telefoon, stuk goedkoper dan elders, snelle en vakbekwame montage thuis.

• Kennis & Vakmanschap

Als Taxi bedrijf hebben we al meerdere keren gebruik van gemaakt van Autoglas concurrent

Makelijk, snel en goede service met concurerrende prijzen, zeer aan te bevelen. Gewoon Top !!!

• Kennis & Vakmanschap

Autoruit is professioneel vervangen. Prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig.

Prima kwaliteit prijsverhouding!

Het is allemaal prima geregeld, vriendelijke monteur en vakkundig! Fijn dat het voor de deur geregeld kon worden nu we vaker thuiswerken. Ik heb een mooie luxe ruit met zonneband kunnen krijgen ben er blij mee!

• Kennis & Vakmanschap

Totaal glass Helmond top!

Vandaag sterretje in ruit en morgen op vakantie. Geen probleem voor Johan, meteen vriendelijk opgelost met goede service. Klasse

Vriendlijke man . Raam snel en goed geplaatst

Savonds betaald volgende middag geplaatst. Ben zeer tevree

vriendelijk en adequaat geholpen

efficiënt en voordelig

• Kennis & Vakmanschap

Uitstekende service en netjes geplaatst

Uitstekende service en netjes geplaatst, de afspraak was ook snel ingepland.

Hoogte kwaliteit.

Ik heb voorruit besteld met montageservice op zondag. hij is maandag gemonteerd. Betaalbare en hoogwaardige service. Sterk aanbevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Zeer snelle en correcte service

Zeer scherpe prijs en sneller geplaatst dan verwacht

Snelle en vakkundige hulp

Ik heb de opdracht ingediend op vrijdag en de auto is op maandag al gemaakt, mooi aan huis, dus heel handig. Onbegrijpelijk dat dit bij de concurrent vele malen duurder is. Daar zouden verzekeraars toch geen zaken meer mee moeten willen doen. Zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Van aanvraag tot plaatsen top geregeld.

Op de eerste dag dat we met onze camper op pat waren kregen we een enorme kras op de voorruit. Polijsten was niet meer mogelijk. Na oriëntatie kwam ik bij autoglas concurrent uit. Het bestellen ging gemakkelijk en snel. Ik had geen drukte dus plaatsen had geen drukte. De volgende dag al telefoon of ze de ruit dezelfde dag konden plaatsen. De monteur was zeer bedreven en professioneel, ( zelf altijd in he autovak gezeten). Ben blij met deze keuze, en kan het een ieder aanbevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Top en snel en gewoon thuis. Dus hoef je niet met de auto te leuren

X

• Kennis & Vakmanschap

Vriendelijk, snel, vakkundig en waar voor je geld.

Ben voor glasschade niet verzekerd en ging daardoor autotaalglas, carglass en een leverancier via mijn garage vergelijken. Allemaal rond de €500. En dan voor €350 klaar zijn bij Autoglas Concurrent TOP. Toevallig al binnen 2 dagen geholpen, voor de deur ook nog. Bij de anderen zeker een week wachten. Mido van MH Autoglas heeft de klus op deskundige en zeer vriendelijke wijze geklaard.

professionele topservice

Service bestellen en afspraak maken is super eenvoudig! De monteur zeer vriendelijk en professioneel en vervangen van de ruit snel op locatie geplaatst. Echt een aanrader!!

Uitstekend werk

Top werk

Zeer slechte klantenservice/ruitzetter

3 weken geleden mijn ruit laten vervangen door dit bedrijf. Tijdens het plaatsen werden de oude raamstrip clipjes gewoon hergebruikt terwijl ik die wel besteld had. Aantal dagen geleden na hevige regen kwam het water via mijn raamstijlen naar binnen. Contact gelegd met het bedrijf en mij werd beloofd dat ze de volgende dag terug zouden bellen. Eind van die dag zelf maar eens gebeld en mij werd beloofd dat ze volgende ochtend langs zouden komen. Niemand gezien die dag en maar weer geprobeerd netjes te blijven, de betreffende meneer beloofde mij wederom om de volgende dag in de avond zelf langs te komen (ruit is gezet door ingehuurde van autoglas concurrent). Om 19:00 zelf maar weer gebeld en was verbaast dat zijn collega nog niet is langs geweest. Hem geconfronteerd dat hij mij gister vertelde dat hij zelf langs zou komen en kreeg als antwoord: ik ga de ellende van een ander niet oplossen. Hij zou me wederom terugbellen maar voorlopig heb ik niemand meer gehoord. Tip: leg wat meer geld neer om deze ellende te voorkomen.

• Kennis & Vakmanschap

Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Snel nadat ik op de site een afspraak had gemaakt werd ik gebeld omdat ik iets verkeerd had ingevuld. De volgende dag stonden ze al op de stoep om te helpen.

Topp ervaring

Beste service in me leven, van vriendelijkheid in de monteur tot aan de snelle levertijd en goeie kwaliteit. Zeker een aanrader!!

• Kennis & Vakmanschap

Twee ruiten gemonteerd naar volle tevredenheid

Fijne, eerlijke communicatie. Komen afspraken na. Je weet waar je aan toe bent. Monteren wordt snel en goed gedaan. Vriendelijk. Goede uitleg.

Super Bedrijf

Netjes goed en snel werk geleverd.