Mooi en veel keuze behang

Ruime keuze, snelle levering.

Mooie behangrand en prima levering

Zie bovenstaande

Prima service, snelle levering.

Verwacht product snel geleverd

Goede levering en product voldoet

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Zeer tevreden!

Super stevig behang

Makkelijk aan te brengen en goed te schuiven zonder dat het scheurt. Tip: achterkant blokjes makkelijk met op maat knippen

goede snelle levering.

is goed

Snelle levering, print lijkt wel niet zelfde als foto...

Pakket was snel geleverd, de print van het hout lijkt wel niet hetzelfde van die op de foto... jammer...

Prima ervaring.

Zij waren de enigste die nog het behang op voorraad hadden wat we graag wilde hebben. Dus dat was positief. Ik las ook veel negatieve ervaringen van klanten. Maar dit heb ik niet ondervonden.

Snel

Spelen zoals omschreven

zeer slecht

Met groot enthousiasme een maand geleden 4 behang rollen hier besteld twv 700e. Het ging al fout dat de bestelling zwaar beschadigd aankwam en ik het pakket heb geweigerd . Voor zo n duur pakket verwacht je een meer gepaste verpakking die wel tegen een postbezorging, kwam . Het moest opnieuw besteld worden op de 2 behangrollen na die opnieuw werden verstuurd door kleur mijn interieur . Dpd post had de foute postcode niet aangepast na telefonisch contact met mijn vriend en stuurde het pakket toch naar Delft , terwijl het pakket in Eindhoven geleverd moest worden . het werd een week geleden afgeleverd op een totaal andere postcode totaal andere stad en wij hebben huisnummer 4 en is afgeleverd bij huisnummer 198 die ervoor zou hebben getekend . we zijn inmiddels een week verder en mijn pakket van meer dan 500 e ligt nog steeds ergens in Delft . Kleur mijn interieur neemt totaal geen actie om hoe dan ook dat pakket naar Eindhoven te krijgen, het enige bericht dat we dagelijks moeten aanhoren is ‘afwachten wat DpD doet. Ik kreeg zelfs de schuld van de vrouw aan de telefoon ivm de foute postcode ipv dat ze Dpd de schuld gaf. Gelukkig heeft ze hier haar excuses voor aangeboden .Mijn vriend had maandag al gevraagd een nieuwe bestelling te doen zodat we een alsnog vlg week zouden binnen hebben, maar nee dat wilden ze niet . Onvriendelijkheid , niet klantgericht , niet naar gepaste oplossingen zoeken om een klant tevreden te houden en dat voor zo n groot bedrag. Het pakket is dus nu zoek, we hebben gevraagd dat kleur mijn interieur nu met een oplossing moet komen en opnieuw de rollen moet bestellen want anders kunnen we nog weken wachten eer dat pakket komt . Enige reactie , we moeten afwachten wat Dpd maandag doet ! Het is niet te bevatten wat een slechte onvriendelijke service je hier krijgt . Fouten kunnen worden gemaakt , maar zorg wel dat de klant geholpen wordt en zorg voor een tussentijdse oplossing . mensen werken hard voor hun geld en geven het graag uit als ze met

Beste Peter, Omdat u een verkeerde postcode heeft ingegeven bij het plaatsen van uw bestelling is het pakket naar Delft verzonden i.p.v. Eindhoven. Na uw melding over het 'verkeerd' leveren hebben wij DPD geïnformeerd over de situatie en zij zijn direct een onderzoek gestart. Het is heel normaal dat er eerst wordt geïnformeerd bij de bezorgdienst naar de situatie en welke oplossing zij kunnen bieden. Dat wij verder geen actie hebben ondernomen op korte zeer termijn is juist, dagelijks informeren bij DPD zal het onderzoek zeker niet bespoedigen. Nadat wij van DPD het bericht hebben ontvangen dat het pakket helaas 'onvindbaar' bleek is het behang voor u opnieuw besteld in Frankrijk en na levering bij ons is het pakket persoonlijk door ons afgegeven op het adres in Eindhoven. We vinden het heel vreemd dat u ons zeer negatief waardeert op meerdere sociale media platformen, dat u ons bestempeld als zeer slecht, onvriendelijk en niet klantgericht terwijl wij juist heel vriendelijk en transparant naar u zijn geweest en uiteindelijk een nieuwe bestelling persoonlijk hebben geleverd binnen 9 werkdagen na uw melding betreft de verkeerd ingegeven postcode, en dat terwijl het in deze periode (covid / feestdagen) juist extreem druk is bij de bezorgdiensten. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Goed. Wordt goed meegedacht wanneer je wat bent teleurgesteld over je eerste teststaaltje. Kosteloos in overleg een alternatief toegestuurd. Top!

Heel erg tevreden!

Duidelijke website met een goede en snelle levering, gekochte folie goed en duidelijk omschreven. Folie van goede kwaliteit.

Goede service.

Goed en snel geleverd

Mooi materiaal goede beschrijving alles helemaal goed

Prima geregeld.Werd een dag later bezorgd maar dat was geen probleem. Compliment!

Duidelijk en goed

Duidelijk en heldere website, gemakkelijk te begrijpen en in gebruik. Snelle afhandeling en super mooi resultaat. Niet duur!!!

Super en snel geregelend

Prima levering

goede service netjes geholpen

zeer vriendelijk en goede service . maar ook zeer behulpzaam

Keurig!

Geweldig aanvod van monsters

Voor mijn studie interieur en styling aan het HMC had ik verschillende 'vloer- en muurbekleding' nodig. Tjee wat een keuze, en ook de mogelijkheid om kleine stukjes te kopen. En supersnel in huis. Ik ben echt zo blij ermee. En m'n moeder gaat er nu behang bestellen. 2 vliegen in 1 klap.

Oplichters

Behangpapier besteld... 153€/rol Nooit aangekregen... Ze beweren geleverd te hebben Persoon niet gekend in het gebouw Oplichterij... lees de reviews op hun Facebook pagina alvorens te bestellen

Beste Peter van Cammeren, U heeft aangegeven dat u uw pakket (nog) niet zou hebben ontvangen. Als antwoord daarop hebben wij u een e-mail gestuurd met een kopie afleverbewijs van DPD met daarop alle informatie van levering, het bedrijfsadres inclusief de naam van de persoon die het pakket in ontvangst heeft genomen. Dat binnen een bedrijf niet de geadresseerde zelf maar bijvoorbeeld de receptionist(e) of collega een pakket in ontvangst neemt is heel gebruikelijk. De geadresseerde kan in bespreking zijn, niet bereikbaar, afwezig, etc. Voor ons is het daarom niet ongewoon dat wij een andere naam genoteerd zien als ontvanger. Vervolgens betitelt u ons ineens als oplichters, waardeert u ons zeer negatief, impliceert u achteraf dat het pakket alleen aan u persoonlijk had mogen worden aangeboden, én dreigt u met een advocaat. Wij hadden u oprecht heel graag verder willen helpen maar omdat u al bij voorbaat de situatie bestempeld als oplichterij zijn wij helaas niet meer gemotiveerd u nog verder van dienst te zijn. Voor meer informatie betreft de levering neemt u contact op met DPD. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.