Voor mij duurde het wel wat lang Zat met smart te wachten

Mijn fotobehang daar besteld, keurig op de afgesproken tijd geleverd. Goed verpakt en mooie kwaliteit! Zeer tevreden.

Was niet als voorgesteld

Behang was niet als ik had verwacht heel duur maar dan kan je beter een goed merk kopen zoals ellite is veel beter dit was gewoon bijna karton om te plakken

Beste Shirley, Het fotobehang wat u heeft ontvangen is juist van een extra stevige / zeer goede kwaliteit. Het product is extra vormvast (geen uitzet of krimp) waardoor het gemakkelijk aan te brengen is én camoufleert oneffenheden van de wand waardoor het geheel veel stakker oogt aan de wand. Wat betreft uw opmerking over het merk Elitis; Wij verkopen veel Elitis behang maar ook zij leveren diverse kwaliteiten, van heel soepel tot heel stug, passend bij het product maar zeker niet altijd beter of zelfs gelijkwaardig (te verwerken) dan het fotobehang wat u heeft ontvangen. Wij hadden het door u gekozen beeld wellicht in een andere kwaliteit kunnen leveren, bv een zachtere of extra mat vlies kwaliteit maar u heeft hier niet naar geïnformeerd. Ons advies is om in het vervolg vooraf te informeren wat de mogelijkheden zijn en ook of er knipstalen beschikbaar zijn van diverse kwaliteiten. Deze hadden wij u graag toegestuurd. Uiteindelijk gaat het om de uitstraling van het product, niet direct hoe (stug) de rug aanvoelt tijdens het aanbrengen. Wij wensen u nog veel plezier van het fotobehang. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Mooi behang en betaalbaar en super snelle levering. We zijn er erg blij mee

Geweldig die gratis knipstaal service.

Na ontvangst van de knipstaal wisten we het zeker. Het behang besteld en de kosten van de knipstaal werd automatisch in mindering gebracht. Helemaal top. En het resultaat is geweldig mooi !

Behang

Het behang werd netjes in doos, onbeschadigd geleverd. Levertijd van een week, mag sneller.

Beste Eefje, Bedankt voor uw beoordeling. Het behang is speciaal voor u besteld in Frankrijk en na ontvangst aan u verzonden samen met gratis behanglijm en gratis behangset. Uw bestelling is in 5 werkdagen bij u afgeleverd, ruim binnen de levertijd die op onze website staat vermeld bij het product, namelijk 4 - 7 werkdagen. Wij zijn afhankelijk van de bezorgdiensten maar veel sneller kunnen we het helaas niet aanbieden ;-) Wij wensen u nog veel plezier van het product. Met vriendelijke groet kleurmijninterieur.

goed produkt

de rol behang was van goede kwaliteit

Prima geregeld.

Aantrekkelijke prijs, vlot geleverd

Duidelijke bestelwijze en goede kwaliteit.

Veel keus in stoffen die ze in de meeste speciaalzaken niet hebben. Helaas de gordijnen niet binnen de toegezegde 5 werkdagen ontvangen en daar ook geen bericht over gehad.

geweldig

ben zeer tevreden vanaf begin tot eind. ga zo door....

Goede telefonische dienstverlening en proces van verzending van pakket werd steeds geupdate

Uitmuntend!

Het pakket in goede staat ontvangen. Snelle verzending! Vele dank!. Goed product/kwaliteit. Goede verkoper! Een aanrader!

Klantvriendelijk!

Mooi!!

Heel makkelijk te plakken en staat erg verfrissend,

Snelle en complete levering

Bij bestelling van behangrollen gelijk de tip gekregen om hier een pakket met spullen te bestellen die je nodig hebt voor het behangen. Fijne ondersteuning. Met dit complete pakket konden we direct aan de slag. Mooi behang ontvangen en het resultaat op de muur ziet er super uit!

Snelle levering en veel keuze

Kan niet beter

Het product was zoals de foto! Alles was mooi en beschermd verpakt. Een vlugge afhandeling.

Snelle levering, erg scherpe prijs!

Snelle levering, erg scherpe prijs!

Correcte levering

Correcte levering bestand tegen een stootje

Snelle levering en prima service.

Snel en goed verpakt.

Hier krijg je tenminste een flink proefstuk behang mee naar huis.

Snelle levering en volgens afspraak

Tevreden over levering en snelheid

Was prima

Snel, vakkundig en goedkoop

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. Onze showroom in Eindhoven is doorgaans ook op zondag geopend.