Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Perfect plakplastic.

Perfect!

Super snel geleverd en het product voldoet aan de verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling voldoet aan de verwachting, de bestelde afmeting was helaas niet op voorraad maar er werd mij wel een prima alternatief geboden zonder extra kosten, top service en snelle levering.

Geweldige service!

Een fout in ons vliegengordijn werd direct en kosteloos vergoed. Dezelfde dag nog werd er een nieuwe toegestuurd. Zeer tevreden met het product en de service.

vlot en netjes

Vlotte nette en snelle levering ook na een telefoontje of de chauffeur het pakket achter het huis kon leggen ivm eventueel bel niet horen of toch onverwachts weg zijn >was geen probleem en werd genoteerd .(dit stond later ook op de verpakking)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed overleg mogelijk over de productkeuze.

Fijn overleg en toen er iets niet helemaal goed ging werd dit direct gecorrigeerd.

Goed en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel en goed geleverd ..top.

snel en goed geleverd ..top.

Prima bedrijf

Snelle levering en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig netjes verzorgd binnen gekregen En super behang erg blij mee kwaliteit

Bedriegen de hele boel

Na het online bestellen van het Fabulous World behang in een wit met roze streep profiel wil ik na ontvangst van mijn bestelling, uiteraard binnen het bedenktermijn mijn bestelling retourneren. De kleur is namelijk anders dan verwacht en niet passend. Echter geeft kleurmijninterieur.nl aan dat het op maatwerk zal gaan terwijl ik een bestaand product heb besteld waar geen enkele gepersonaliseerde details aan zijn toegevoegd. Gewoon een standaard product vanuit de webshop! Het is wettelijk vastgelegd dat dit NIET mag en ik MOET mijn geld terug. Inmiddels is een Incassobureau ingeschakeld en neemt deze situatie over! Een schande om zo met je klanten om te gaan. Hier moet je zeker NIET bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Maybritt, Het product dat u bij ons heeft besteld betreft een maatwerk product. Dit staat duidelijk vermeld direct bij het product. Wij zijn daarin juist heel transparant. Het is niet zo dat een product pas maatwerk is als deze gepersonaliseerde details zou bevatten. Veel producten worden op bestelling geproduceerd of besteld in een gewenste afgemeten hoeveelheid en/of kleur(bad) en/of bepaalde afmeting op maat/aantal. Bijbestellen resulteert vaak al tot een verschil in kleurnuance, hoe klein dan ook altijd wel zichtbaar/storend aan de wand. Vandaar dat wij aanbevelen om vooraf een knipstaal op te vragen of het product te komen bekijken in onze showroom. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Alles gewoon zoals het hoort

Makkelijk besteld, levertijd stond 4 a 5 werkdagen en was er sneller, ideaal!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en heel mooi produkt. (Keukenbehang)

Snel geleverd en goed verpakt. Heel fijn om ter beoordeling een proefstukje te kunnen bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en goed verpakt

Gemakkelijke site om te bestellen. Snel geleverd en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van behang. Ook nog eens inclusief de lijm.

grandioos

mooie en goede artikelen snelle service en goede verzending

Klantgericht

Elitis bij jullie besteld, super tevreden over service en kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en zeer vriendelijk

Aanvankelijk het de verkeerde hoeveelheid geleverd, maar dat hebben ze in no-time opgelost . Top service en zeer vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super kwaliteit! Heel blij met het resultaat!

Prachtig mooi behang binnen gekregen! Goede kwaliteit, en fijn om mee te werken. Een kleine tip om de handleiding niet met de inktzijde om de behang rol te draaien. Wij moesten het eerste stuk behang afsnijden omdat de inkt op het witte behang had afgegeven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi behang. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en perfecte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Kleurmijninterieur

De grootste woonbeleving behang & raamdecoratie. Bezoek ook onze showroom in Eindhoven, onze stylisten helpen u graag vrijblijvend.

Filter op Taal