Zeer mooi behang, goede kwaliteit

Zeer mooi behang, goede kwaliteit Makkelijk besteld

Zeer tevreden over Kwaliteit behang

Snelle reactie per mail op mijn vragen. Veel dank.

Teveel geleverd en retour gezonden

Levering behang was netjes op tijd. Maar bij openen doos trof ik twee rollen extra behang aan. Na contact heb ik dit uiteraard retour gezonden. Reactie was dat ze ‘netjes de verzendkosten zouden vergoeden’...... Nu lijkt me dat het minste. Ik moet de rollen herverpakken en naar een postkantoor brengen. Dat kost me tijd en uiteraard geld. En dan is de enige reactie dat ik de verzendkosten netjes vergoed zal krijgen? Best bijzonder. De rollen hadden een waarde van €324, en ik moet niet alleen mijn geld maar ook mijn tijd besteden. Ik vind het niet meer dan normaal dat iets wat niet van mij is, teruggaat naar de eigenaar. Ik vind de reactie echter wel erg summier.

Beste Amber, Nogmaals bedankt voor het terugsturen van de 2 rollen. Zoals vooraf aangegeven worden verzendkosten netjes vergoed. Aangezien de actie voor het terugsturen van elk pakket vergelijkbaar is zullen wij geen onderscheid maken wat betreft de inhoud. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Kleurstaal wijkt erg af

De staal die ik opgestuurd heb gekregen van kralengordijn wijkt totaal af van het werkelijke product, maar dat mag volgens Kleur mijn Interieur. Echter de service is dan dat je een ander product moet uitkiezen. Het vertrouwen is nu weg. Ik wil mijn geld terug, maar dat mag zogenaamd niet omdat het maatwerk is. Dit terwijl het product nog volledig in elkaar gezet moet worden. Er is helemaal geen sprake van maatwerk.

Beste Nicole van der Ploeg, U heeft een kralengordijn besteld waarbij u zelf de gewenste breedte en hoogte mocht ingeven. Daarbij heeft u aangegeven of de montage in of op het kozijn is, i.v.m. het type ophangrail. Vervolgens is voor u de gewenste ophangrail op maat gemaakt en geleverd met daarbij het aantal kralen en haakjes afgestemd op de door u ingegeven afmeting. We vinden het dan ook heel opmerkelijk dat u weerlegd dat uw product maatwerk betreft. Wat betreft de gordijnen met houtlook kralen is het inderdaad zo dat betreffende kralengordijnen onderling een klein verschil kunnen hebben qua kleurnuance. Dit is vergelijkbaar met echt hout waarbij er binnen een bepaalde soort ook een klein verschil kan zijn. De kleurnuance is binnen de marge maar om u toch tegemoet te komen hadden wij u uit coulance aangeboden dat u het maatwerk product mag ruilen. Echter gezien uw zeer negatieve reactie welke ook nog eens suggestief onjuist is hebben wij besloten om ons aanbod te laten vervallen. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Snelle levering van een mooi product

Supersnel mijn bestelling binnen. hoogwaardige kwaliteit en met duidelijke gebruiksaanwijzingen. Super tevreden

Na beschadigde levering, direct snel en juist gehandeld

Snelle levering gratis producten erbij top

Snelle levering gratis producten erbij top

Snel en keurig afgeleverd

Supergezellig keus

Er is heel veel keus, Goed advies door de medewerksters

Alles super.

Snel geleverd.

Prima levering

Bestellen, afrekenen, bezorgen ging makkelijk en snel. Het beplakken van de ramen was een ander verhaal. De ramen waren 120x55, het was een klusje om met z'n tweeën te doen. Het viel niet mee om het strak en recht er op te krijgen. Tip: zorg dat je de tijd hebt, en dat je er goed bij kunt. Een assistent die je helpt maakt het makkelijker. Succes!

Goed assortiment, levering is snel en netjes

Goed assortiment en de levering was snel en netjes met goede communicatie. Het is fijn dat je (zeker tijdens lockdown) behang samples kan bestellen. Wel vind ik de samples vrij kostbaar, zeker als je er meer besteld om kleuren te checken.

5 sterren

Snelle levering, top produkt! Zeer tevreden.

Zeer ruime keus. Behulpzaam personeel.

Overzichtelijk website. Via website behang besteld. Kleuren, patronen kwamen excact overeen met de afbeelding op de website.

Zij kwamen vanzelf met een alternatief voorstel.

Een warm bad. Prettig contact, zowel via de telefoon (!!) als via mail. Rol vliesbehang precies als omschreven en genoeg om een deur een kleur te geven. Het ontbreekt er nog maar aan dat zij het zelf komen behangen. Kortom: prima!!!

Mooi spul

Makkelijk te plakken mooi spul

Zeer behulpzaam en vriendelijk! Snelle service, duidelijke uitleg, zetten een stap extra voor de klant!

In een woord top!

Prachtige winkel met reusachtig assortiment. Goed geholpen door aardige dame. Online bestelling met zeer tijdige levering. Heel tevreden.

Goed verpakt en een snelle levering.

Goede service.

Goede levering

Goed en netjes geleverd. Ik ben tevreden.

Mooie producten, snelle levering en goede klantenservice

Heel mooi assortiment, veel keuze, snelle levering en een hele snelle en nette klantenservice. Kreeg een reactie met duidelijke uitleg en foto's.

Wisselend

Op 1-4-2021 (geen grap) hebben wij speciaal behang besteld (factuur 244227) waarbij we € 58.48 hebben afgerekend. Op 2 april kregen we een mail van u dat er een fout in het systeem stond. De éénmalige instelkosten waren niet mee berekend en of we alsnog akkoord gaan. We hebben ja gezegd. Dus nog te betalen € 30.00 Dan is het heel jammer en slordig dat er bij het afhalen getracht wordt om nog eens € 88.38 te laten betalen. Het is dat we alle bewijsstukken meegenomen hadden, anders hadden we wellicht een moeilijke discussie gehad. Dus nogmaals: slordig én niet klantvriendelijk.

Beste Ad, U geeft aan dat wij zouden hebben getracht om u dubbel te laten betalen voor uw bestelling. Dit zou men kunnen interpreteren alsof hier sprake zou zijn van opzet. De jongedame die u heeft geholpen is nog maar pas werkzaam bij ons heeft per ongeluk het openstaand bedrag verwisseld met het totaalbedrag. Dit heeft ze op uw aangeven ook direct ingezien en hersteld. Daarnaast zou er nooit aanleiding zijn geweest voor een eventuele discussie over wat te betalen. Zoals u zelf al vermeld hadden wij u per e-mail al eerder geïnformeerd dat er al een groot deel is betaald van het totaalbedrag. Wij wensen u nog veel plezier van Het melkmeisje. Onze excuses voor deze vergissing. Met vriendelijke groet, Kleurmijninterieur.

Hele goede service . Snelle levering

Positief

Snel en goed advies geleverd En het resultaat is prachtig

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.