Top service en geweldige kwaliteit

Ik had een foto die niet geschikt was. Deze hebben ze zo bewerkt dat die wel geschikt was voor fotobehang. Daarnaast hebben ze de foto in mijn foto gefotoshopt, zodat ik kon zien hoe het zou worden en daardoor er ook achter kwam dat de foto gespiegeld mooier uit zou komen. Het advies was ook toen weer heel goed.

Goede service en snelle levering

Correcte en snelle service

Snelle en correcte service, goeie informatie

Zeer goede informatie en afhandeling

Correcte informatie en afhandeling

Tevreden met kwaliteit geleverde gordijnen

Hebben gordijnen besteld voor een slaapkamer. De stugge (én mooi lichtdichte) stof is netjes afgewerkt en het gordijn past precies!

Heel fijn

Omdat het bestelde behang niet voldoende op voorraad was, zou ik 2 weken moeten wachten. Dit kwam ivm verhuizing niet goed uit. Na gemaild te hebben hierover hebben ze naar aanleiding van de door mij opgemeten maten toch voldoende behang opgestuurd die ik de volgende dag al binnen had. Meteen begonnen en klaar voor de verhuizing. Heel blij met het meedenken van de dames!

Bedrijf reageert snel en adequaat...materiaal is goed

Bestelling via internet. Keuring op afgesproken tijd afgeleverd. Netjes geïnformeerd via e-mail.

Snelle levering. Vriendelijke afhandeling. Prachtig artikel. Mooie kwaliteit.

Pas op: nemen geen retouren aan.

Dure behangrol gekocht. Werd laat geleverd. Bleek niet juiste kleur. Terugsturen bleek niet mogelijk!!! Was namelijk maatwerk. Onzin... was standaard behang rol. Slechte zaak. Nul service, nul klantvriendelijkheid. Gaat in tegen de geldende wetgeving. Ik bestel er nooit meer iets.

Beste Robert en Linda, Het is onjuist dat wij geen retouren aannemen. Ook is het onjuist dat uw order laat werd geleverd. De levertijd vermeld bij het product is 5-8 werkdagen. U heeft ons bevestigd dat u het behang, dat wij in uw opdracht hebben besteld in Frankrijk, op werkdag 6 is ontvangen. Dat is dus relatief snel en niet laat zoals u aangeeft. Tevens suggereert u dat het wij het product niet in de juiste kleur zouden hebben geleverd. Het geleverde behang was zonder gebreken geleverd en in de juiste kleur, maar achteraf gaf u ons aan dat u de wand geverfd toch mooier vind. Vervolgens geeft u aan dat wij niet klantvriendelijk zijn ?! Wij bieden juist een 'gratis' knipstaal service om producten op voorhand goed te kunnen beoordelen op materiaal en kleur. Het was voor u ook voordeliger geweest wanneer u vooraf een knipstaal had besteld. Helaas heeft u dit niet gedaan. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Supermooi

Ik heb behang gekocht voor een erg lage prijs en de kwaliteit is heel goed en het staat supermooi in mijn kamer! Erg blij mee

Was snel, goed en wat een prachtig behang !

super

snelle levering, prachtig mooi behang

Prima levering

Super mooi behang zat in 1 van de 3 rollen in aansluiting van het patroon klein verschil, maar uit de verte en wie niet weet gelukkig niet te zien maar hoort niet

Super !

Snelle en correcte service

geweldig

makkelijk bestellen en snelle correcte levering

Altijd tip top in orde!

Ook deze keer weer de opdracht keurig uitgevoerd.

Snel, eerlijk en goed

Prima levering, zelfs geld retour binnen 2 dagen terug gestort. Geen klachten 👍

Snel en goed verpakt geleverd.

Snel geleverd. Behang helemaal goed. Top kwaliteit

binnen 24uur geleverd, keurig verpakt.

Snelle bezorging en kwalitatief goed behang!

De volgende dag bezorgd, behang ziet er prachtig uit !

Heel snel en netjes bezorgd.

zeer goed

goed materiaal en snelle levering

Het product werd vrij snel geleverd, en was netjes verpakt. Ondanks de vele slechte recenties over 'kleurmijninterieur' die ik op internet aantrof, toch een goed product ontvangen.

Beste Sheila, Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u uiteindelijk tevreden bent met onze service en het ontvangen product. De waardering voor 'kleurmijninterieur' is gelukkig veel positiever dan u aantrof. Met een 9 gemiddeld en 96% die ons aanbeveelt zijn wij heel content. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Goede service en snel antwoord op vragen.

Op zoek naar een behang hadden we een paar stalen besteld. Werden keurig gemaild dat er 1 niet voorradig was of we een andere wilde hebben. Dat gedaan. Nadat we onze keuze hadden gemaakt deze besteld. Levering was snel en keurig verpakt. Zeker een aanrader.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. Onze showroom in Eindhoven is doorgaans ook op zondag geopend.