Mooi behang en hele fijne service!

Het was er sneller dan verwacht, heel blij mee!

uitstekend

Levering keurig

Behangstalen aangeschaft en de bestelling gedaan. Allemaal keurig netjes en duidelijk.

Betrouwbaar

perfect binnen de tijd geleverd zoals was gezegd

Prachtig

Dzee folie is gewoon de max!!! Ik zou het iedereen aanraden. Aanbrengen gaat heel vloten het resultaat is gewoon prachtig! Mijn oude, afgeleefde keukenkastjes zijn onherkenbaar geworden!! Badeznkt! Ook voor alle uitleg, ik stuurde enkele mailtjes met vragen welke folie ik zou nemen enzo… super cervice en duper producten van hoge kwaliteit.

Soort behang, dat wist ik al. Maar wat ook zeker erg handig was de behanglijm die meegeleverd werd. Precies genoeg en juiste soort lijm. Werd snel geleverd en goed verpakt. Kwam onbeschadigd aan.

Snel verzonden.

Makkelijk bestellen en snel verzonden.

Prima, redelijk vlotte levering

Mooi, sterk behang, goed verpakt.

Goede service en correcte afhandeling van de producten

Goed behang

Mooi resultaat!

Gewoon goed zoals het hoort te zijn.

Niet bovengemiddeld geweldig en niet ondergemiddeld. Gewoon zoals ik verwacht en zoals het volgens mij moet zijn

Heel veel keuze

Snelle levering. Goede kwaliteit

Website is misschien wat “old school” maar de service is fantastisch. Ik had behang besteld en deze bleek niet meer gemaakt te worden en uit het assortiment te gaan. Kleurmijninterieur kon derhalve niet alles leveren uit 1 bachnummer, maar wel nog meerdere. Ik werd dus gebeld, legde dit uit en samen uitgerekend hoe we dit konden oplossen met de verschillende muren. Service zoals je in een reguliere winkel verwacht, maar online besteld. Helemaal top.

Goede kwaliteit, en snelle levering

Ben tevreden over dit bedrijf, ze leveren goede kwaliteit en een snelle levering

top service

Alles is helemaal goed gelopen! Had het behang op tijd binnen en ben helemaal verliefd!!

Goede voorlichting en correcte afwikkeling

Meedenkend, oplossingsgericht, alles conform afspraak. Vriendelijke bediening

perfect

ik moest een speciale plakfolie hebben en ze hadden hem, na lang zoeken de online winkel gevonden die alles had, echt TOP

Gekozen behang voldoet helemaal aan onze wensen!

Zoekend op de site enkele motieven gevonden, monsters besteld en daarna de benodigde rollen. Correct geleverd en de wand nu zo als we wilden.

heel tevreden

het bestelde en vlug geleverde materiaal voldoet geheel naar mijn wensen

prima afgeleverd

na mijn bestelling, zeer snel de bevestiging gekregen en spoedig ook de goederen uitgeleverd gekregen, de folie was keurig stevig verpakt en ik kon gelukkig gelijk aan de gang, prima service en prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie originele collectie

Ik werd goed over het bestelproces geïnformeerd en ben blij met het kunstzinnige behang.

goed geholpen en snelle levering

Op de website heb ik een behang gekozen en omdat ik dichtbij woon ben ik ook nog in de winkel naar dit behang gaan kijken. Ik ben daar vriendelijk geholpen. Vervolgens heb ik het behang online besteld omdat ik de maten nog niet precies wist. De levering was snel en ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen.

Prima behang, matige aftersales en service

Eerste bestelling keurig geleverd inclusief de beloofde gratis behanglijm en het gereedschap. Toen we toch een extra rol nodig bleken te hebben werd deze geleverd zonder lijm. Op navraag waarom werd er gezegd dat ik dat dan specifiek had moeten vragen, vind ik toch niet kloppen voor een bedrijf dat hiermee adverteert. Toen ik vroeg of er misschien alsnog lijm voor deze rol geleverd kon worden werd er gezegd dat ik 'waarschijnlijk de eerste keer al wel genoeg had gekregen', toch een beetje laffe reactie voor een klant die terugkeert. Jammer.

Beste Naomi, U heeft de eerste keer 2 rollen behang besteld en gratis lijm ontvangen voor 3 rollen, (bij 2 of 3 rollen behang ontvangt men namelijk dezelfde hoeveelheid behanglijm). Bij uw nabestelling van 1 rol is hierop gecontroleerd. U heeft in totaal 3 rollen behang ontvangen en ook gratis lijm voor 3 rollen. Daarnaast heeft u gratis een behangset ontvangen, gratis verzending en ook knipstaalkorting. Totaal aan voordeel: 23.45 euro. Dit voordeel is gelijk aan wanneer u de 3 rollen ineens zou hebben besteld. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Vlotte levering, goed product

Eerste keer besteld, alles in orde. Vlotte levering en goed product, zoals omschreven. Meer mag je niet verwachten lijkt me

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.