Leer schrijven: WilT u ons beoordelen. Met een t!!

Beste Susanne, Bedankt voor uw reactie. Taaltechnisch gezien is zowel -Wil u- als -Wilt u- beide correct. Het persoonlijk voornaamwoord u is van oorsprong een derde persoon enkelvoud, afgeleid van uwe edelheid. Daarbij hoorde ook een persoonsvorm in de derde persoon enkelvoud, zoals u kan, u zal, u wil. Tegenwoordig wordt u niet meer als derde persoon beschouwd maar .... de oorspronkelijke vormen u kan, u zal en u wil zijn daarnaast nog steeds in gebruik. Toch begrijpen we uw opmerking en is daarom de tekst, die het bedrijf Kiyoh toepast in beoordelingsverzoeken, inmiddels aangepast naar -Zou u ons willen beoordelen- wat voor ons ook beter past in deze tijd. Wel vinden het spijtig te vernemen dat u ons niet zou aanbevelen vanwege een taalnuance, bij Kiyoh. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

zeer goed, bijna perfect

het enige minpuntje : de website vermeld niet of het behangpapier in stock is. De vermoedelijke leveringsduur van het behangpapier naar kleur mijn interieur vindt je nergens terug.

Beste Raoul, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Uw opmerking over voorraad en levertijd kunnen we echter niet plaatsen. Op onze website bij het betreffende product vermelden we direct naast (bij mobiel onder) de afbeelding dat de levertijd 2-4 werkdagen is. Zelfs de levertijd van de knipstaal wordt vermeld met 3-5 werkdagen. Ook vermelden we dat de levering op bestelling is (extra aangeduid met een oranje vinkje zodat het opvalt, groen is op voorraad). En er is zelfs meer informatie per onderdeel beschikbaar als u op de link klikt. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Zeer goed ''TOP''

Materiaal dat je besteld is van heel goede kwaltijd en heel goede prijs , ook een snelle verzending , dit is een aanrader als je iets in een ander kleurtje wilt ,,, ''TOP'' grts ... Gert..

Goede en snelle levering

Ben tevreden. Een aanrader

Eigen foto op behang laten maken. Er wordt meegedacht met een mooi resultaat.

Goed. Kom zeker terug!

Had verkeerde kleurcode behang vermeld, na telefoontje zonder probleem gewijzigd. Snelle levering.

Goede en snelle service

We hadden hulp nodig met betrekking tot onze online bestelling. Dit gebeurde heel snel en ook de levering daarna verliep prima.

Mooi product en snelle levering op tijdsindicatie van 1 uur

Zie boven

Prima service!

Bestelling ging soepel, gratis behanglijm en behangset. Veel keuze!

Snell levering

Veel keus

Erg mooi behang gekocht. Goede kwaliteit. Netjes bezorgd. Ben goed geholpen toen ik belde en werd per mail direct op de hoogte gehouden.

Topcollectie

Uitstekend advies gekregen. Helemaal, met veel geduld op onze wensen afgestemd.

Na bestellen wordt er totaal niet gereageerd op email. Betaalt =bedankt

Beste Danny Aerts, Zoals eerder aangegeven hebben wij op al uw ontvangen e-mails binnen totaal 2,5 uur gereageerd. En de door u op zondag bestelde 3 meter folie is direct de volgende dag verzonden en zonder gebreken bij u bezorgt. Dit alles is voorspoedig verlopen terwijl het tijdens de feestdagen juist extra druk is met het verwerken van berichten en bestellingen. We hebben er alles aangedaan om u zo goed mogelijk te helpen: Vooraf aanbieden van knipstaalservice, snelle levering van een goed product zonder gebreken en een snelle beantwoording van uw ontvangen berichten. Wij begrijpen daarom werkelijk niet waarom u ons alsnog (zo) negatief beoordeeld. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

vlotte afhandeling

overzichtelijke site, ruime keuze, scherpe prijzen, snelle levering

Snelle levering en kwaliteitsvol behang

De levering is vrij snel en vlot verlopen. Het behangpapier was ook van zeer goede kwaliteit. Ik zal zeker in de toekomst opnieuw bestellen indien ik behang nodig heb 😉

zeer goede website

duidelijk, snelle levering, accuraat, waaier aan aanbod

Passend behang voor de werkkamer.

Mijn bestelling werd zoals vermeld op de website snel bezorgd. Mooi treffend behang voor de werkkamer.

Positief, snel en kwaliteit

Perfect!

Vriendelijk, correct, levering in orde! Een aanrader!

Fijne klantenservice en alles naar behoren

Netjes op tijd geleverd en duidelijke communicatie omtrent mijn vragen. Behang zelf is ook een dikke A okay.

Voor mij duurde het wel wat lang Zat met smart te wachten

Beste Ilona, Bedankt voor de hoge waardering ! Wellicht leek het lang te duren omdat u er met smart op zat te wachten maar het behang is sneller geleverd dan aangegeven op onze website. Het behang is speciaal voor u besteld in Engeland én na ontvangst aan u geleverd in totaal slechts 3 werkdagen, terwijl wij aangeven 4-7 werkdagen. Hopelijk was het 't wachten waard ;-) Nog veel plezier van het behang. Met vriendelijke groet kleurmijninterieur.

Mijn fotobehang daar besteld, keurig op de afgesproken tijd geleverd. Goed verpakt en mooie kwaliteit! Zeer tevreden.

Was niet als voorgesteld

Behang was niet als ik had verwacht heel duur maar dan kan je beter een goed merk kopen zoals ellite is veel beter dit was gewoon bijna karton om te plakken

Beste Shirley, Het fotobehang wat u heeft ontvangen is juist van een extra stevige / zeer goede kwaliteit. Het product is extra vormvast (geen uitzet of krimp) waardoor het gemakkelijk aan te brengen is én camoufleert oneffenheden van de wand waardoor het geheel veel stakker oogt aan de wand. Wat betreft uw opmerking over het merk Elitis; Wij verkopen veel Elitis behang maar ook zij leveren diverse kwaliteiten, van heel soepel tot heel stug, passend bij het product maar zeker niet altijd beter of zelfs gelijkwaardig (te verwerken) dan het fotobehang wat u heeft ontvangen. Wij hadden het door u gekozen beeld wellicht in een andere kwaliteit kunnen leveren, bv een zachtere of extra mat vlies kwaliteit maar u heeft hier niet naar geïnformeerd. Ons advies is om in het vervolg vooraf te informeren wat de mogelijkheden zijn en ook of er knipstalen beschikbaar zijn van diverse kwaliteiten. Deze hadden wij u graag toegestuurd. Uiteindelijk gaat het om de uitstraling van het product, niet direct hoe (stug) de rug aanvoelt tijdens het aanbrengen. Wij wensen u nog veel plezier van het fotobehang. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. Onze showroom in Eindhoven is doorgaans ook op zondag geopend.