Niet tevreden over voering

Zowel gordijnstof als voering gekocht. Moest ik enkel de gordijnstof scoren waren het 5 sterren. Echter niet tevreden van de voering. Gekocht als gebroken wit, maar lijkt ons eerder grijs. Telefonisch contact gehad maar blijkt normaal te zijn. Zwarte stof die erin zit zorgt hier voor. Graag vermelden op de site dan want dan hadden we deze niet gekozen!! Toch vrij kostelijk en doordat het 'op bestelling is' kunnen we niet ruilen voor een andere kleur die dit niet zou hebben.. Zeer jammer!!

Deskundig en goed advies

De medewerker leidde ons direct naar het behang dat we wilden hebben, dacht goed mee en liet niet veel overbodige ideeën zien. De levering en de coulance waren uitsteken.

Heel veel keus

Kundig advies, snelle efficiente service

Zeer goed geholpen met zowel advies als uitvoering. Nononsense en professioneel.

perfect

Ging super. Snel bezorgd en zijn er heel erg blij mee.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Netjes afgeleverd en verpakt,

bezorger was laat eerst een bericht dat het bezorgd was maar het was er nog helemaal niet, hierdoor wat in spanning gezeten van komt het dan alsnog wel . Dit was het geval na drie dagen kwam er een mail bericht dat het nog zal komen.

Klant vriendelijk. Snelle service. Mooie spullen.

Goed, netjes op tijd.

Alles is goed verlopen, vond het wel vreemd dat ik gebeld werd om mijn betaalmethode te checken.

Product en service van goede kwaliteit

Ruime keuze, het was nog moeilijk kiezen tussen al het moois. Het helpt dat je een staaltje kunt bestellen, aankoopbedrag hiervan krijg je terug bij bestelling. De hulp bij het uitrekenen van het aantal benodigde rollen ook handig. Snelle levering, goed verpakt.

Vriendelijk, bekwaam en eerlijk advies.

Vriendelijk, bekwaam en eerlijk advies.

Mooie product, snelle levering

Mooie product, snelle levering

Snelle levering maar slechte kwaliteit

Vandaag mijn groene kattenstaartvliegengordijn gekregen maar helaas viel hij erg tegen. De staarten zijn erg dun en soms gedraaid waardoor het gordijn niet goed sluit. De kwaliteit is slecht. Zeven jaar geleden hadden wij ook een kattenstaartgordijn besteld bij jullie en dit was een donkerbruine (deze kleur verkopen jullie schijnbaar niet meer?). De kwaliteit van de donkerbruine was zeer goed, mooie dikke staarten die goed als gordijn sloten maar nu na 7 jaar een beetje versleten. Wij dachten dat we dezelfde kwaliteit zouden krijgen als de donkerbruine, maar helaas.

Beste C.Kok-Wonnink, De meeste vliegengordijnen alsmede kattenstaart gordijnen moeten een paar weken hangen om weer hun juiste vorm te verkrijgen. De strengen liggen vaak een langere tijd compact opgevouwen in dozen. Vooral kattenstaartgordijnen lijken direct uit de verpakking wat dunner maar worden door het uithangen weer voller waardoor ze ook beter sluiten. Dit uithangen is heel gebruikelijk. Wij vermelding dit ook op onze website, onder Vliegengordijn Info. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Bijzondere vondst!

Superorigineel behang gevonden voor ons seventies interieur! In de aanbieding en snel geleverd, daar worden we blij van!

Mooie collectie, zeer tevreden met bestellen en afwerking daarvan.

Zie hier boven.

snelle en correcte levering, maar kleurverschil

Bestellen en levering prima geregeld. De kleur is voor mijn idee en gelet op het origineel een beetje te rood

Beste Fons, Kleuren exact weergeven is altijd lastig. Zeker omdat batches onderling al een verschil in kleurnuance kunnen hebben. Daarnaast is elk apparaat net weer anders, en heeft elk type/merk zijn eigen kleurenfilter. Kleuren zijn dus altijd bij benadering. Dit geven wij ook aan op onze website. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Resultaat precies als voorbeeld op de site!

Snel geleverd en prima verpakt. Superblij met dit product

Producten mooi op tijd geleverd.

Handige website, snelle levering en goed verpakt. Jammer dat sommige stalen zo klein zijn. Hierdoor kun je het niet zo goed beoordelen. De grotere stalen zijn perfect

Erg goed

Doen wat ze beloven, staaltjes ontvangen en goede kwaliteit behang. Top

Prima assortiment en site, kwaliteit verzending matig.

Stalen leveren vraagt het nodige geduld. Daadwerkelijke bestelling verloopt voorspoedig. Site en assortiment prima voor elkaar. Grote bestelling gedaan, de dozen waarin het verzonden wordt uitermate beroerd. De transporteur gaf aan dat dit vaak niet oké was. Dozen vielen zowat uit elkaar. Een wonder dat alles desondanks heel was. Samenvattend: Alles oké behalve een belangrijk onderdeel bij verzending.

Beste Justus, Bij ons vertrekken alle goederen in stevige goed verpakte dozen, juist om problemen te voorkomen. De vervoerder zal ook geen slecht verpakte goederen aannemen omdat de vervoerder aansprakelijk wordt gesteld mochten goederen beschadigd arriveren bij de klant. Toch komt het helaas wel eens voor dat een vervoerder te lomp omgaat met pakketten door bv te zware pakketten bovenop andere te smijten waardoor 'onze' pakketten gehavend arriveren bij de klant. Mocht een product bij aankomst beschadigd zijn dan is ons advies om de zending te weigeren. Wij zullen dan uiteraard zorgen voor een nieuwe zending en de schade claimen bij de vervoerder. Fijn te vernemen dat alle producten in goede staat zijn ontvangen. Bedankt voor uw waardering. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Zeer snelle levering, goede service

De klantenservice heeft mij geholpen bij het berekenen van het benodigde aantal rollen. Vooraf had ik een kleurstaal ontvangen en ik ben blij met het resultaat

Ik heb 2 verschillende rollen behang ontvangen

Hetzelfde artikelnummer en 2 verschillende rollen met een andere structuur behang ontvangen,

Beste Florien Snijders, Volgens ons systeem heeft u, gezien de order waarop u reageert, maar 1 rol behang besteld. Wanneer wij dieper in ons systeem kijken zien wij dat u eerder ook dit behang heeft besteld. Echter heeft u bij uw 2de bestelling niet aangegeven dat het een nabestelling betreft en u heeft ook geen gewenst batchnummer aangegeven. Wij geven op onze website op meerdere plaatsen aan, ook bij het product zelf, dat bij het plaatsen van een nabestelling het belangrijk is dat een batchnummer word aangegeven om eventuele verschillen te voorkomen. Elke batch kan namelijk in vele opzichten afwijken van de voorgaande batch. Dit geldt voor al het behang, wereldwijd. Wij hebben u voorgesteld dat u betreffende rol zou kunnen ruilen echter hebben wij daar nog geen reactie op ontvangen. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur Aanvulling: Een maand later helaas nog geen reactie van u ontvangen.

Keurig en snel ontvangen!

Behangboeken besteld en keurig en snel ontvangen!

zeer goed

Een zeer goede services en goede kwaliteit van het geleverde product. Het geeft mij in ieder geval de motivatie om binnenkort weer een product te bestellen.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.