Filters

10

Snelle levering.

Product netjes aan gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Precies wat ik wilde

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!.

Goede kwaliteit,en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed kwaliteit, goed prijzen.

Snel antwoord op de vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snel telefonisch contact en professionele snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig klantcontact gehad

Ik vroeg een proefstaal en kreeg snel en duidelijk antwoord. Werd.direct opgestuurd. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede adviezen, snelle service

Ik heb hele goede ervaringen met Kleurmijninterieur. Ik ga altijd naar hen omdat zij een ruime voorraad hebben, maar als het niet op vooraad is, dan kan het toch snel geleverd worden. Alles is leverbaar. Voor goede adviezen en meedenken moet je daar zijn!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service.

Goede snelle service met als extraatje een gratis behangetje!

  • Aanbevelen? Ja
4

Heel slecht behang

Professionele behanger heeft gisteren poging gedaan om het behang netjes op de muur te krijgen. Op meerdere manieren geprobeerd. Resultaat ver beneden maat. Wij zijn genoodzaakt nieuw behang te bestellen en een nieuwe afspraak te maken met de behanger.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede prijs /kwaliteit

bestelling snel geleverd . prijs / kwaliteit zeer goed .

  • Aanbevelen? Ja
9

Super support van Inge

Inge is een echte ambassadeur. Een topper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles keurig geleverd, precies zoals verwacht

Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede spullen en snel geleverd

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
7

goede en snelle service en advies

zeer tevreden met onze keuze. (ordernummer: 229649.). Enige opmerking over het papier: bij een donker motief (zeker in een doorlopend ontwerp) zie je de miniminispleetjes tussen 2 stroken er zeer goed door omdat de achterkant (kopse kant vh papier ook) wit is. Dit is storend en voor zo een duur papier had de achterkant dan ook beter donker geweest. Nogmaals ,het is zeer minimaal want goed behangen maar toch zie je tminste verschil meteen. Wij hebben dit opgelost door de kopse kant vh papier donker te maken met een stift en daarmee was het opgelost. Professionele plaatsers doen dit ook zo maar is wel een extra tijdrovend werkje dat in deze prijsklasse niet zou moeten,vinden we. Iets voor de fabrikant,misschien? Verder zeer tevreden van het totaalresultaat !

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte klantenservice

ik heb plakplastic besteld, dit ging vrij vlot. De bezorging zou plaatsvinden via DPD, daar ging het mis. Heb dit gelijk doorgegeven bij kleurmijninterieur, hierop kwam een nietsgezeggende reactie. De tweede keer stuurde kleurmijninterieur een mail dat DPD had doorgegeven dat mijn adres niet klopte. Ik woon er al ruim 20 jaar. In deze mail stond ook dat wanneer DPD het artikel terug zou sturen, de kosten op mij werden verhaald. Ik heb zelf 2x met DPD gesproken, vanuit kleurmijninterieur totaal geen actie. Wanneer ik gisteren probeer te bellen krijg ik om 16.15 uur de voicemail.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Yvonne, Bij het verzenden van uw bestelling hebben wij het bezorgadres dat u heeft ingegeven doorgegeven aan DPD, dit gaat automatisch 1:1. Daarna ontvingen wij het bericht van DPD dat het niet gelukt is om het pakket te bezorgen op aangegeven adres. Dit bericht van DPD is aan u doorgestuurd met de mededeling uw adres te controleren / te wijzigen. Het komt helaas wel vaker voor dat klanten onbedoeld een foutief adres ingeven. (verkeerde postcode, niet bestaand huisnummer, ...) We vinden het heel vervelend voor u dat uw adres wel juist blijkt te zijn maar DPD aangeeft dat het niet zo is. Bij DPD kon men niet aangeven waarom deze situatie zich voordoet. Wij zien via Google Maps dat uw huis(nummer) is gelegen aan een steeg / voetpad, niet direct aan de straat. Niet dat dit een excuus mag zijn maar het blijkt wel dat je hier makkelijk aan voorbij gaat. Een bord met huisnummers xx t/m xx zou een goed hulpmiddel kunnen zijn, zeker voor die (hulp)diensten waarbij tijd een belangrijke factor is. Wij hadden de situatie graag voor ú opgelost maar helaas kunnen wij niet meer voor u betekenen dan de informatie van DPD doorsturen aan u. De enige oplossing die DPD biedt is het adres te controleren / wijzigen bijvoorbeeld naar een naastgelegen adres, werkadres of een pick-up-point bij u in de buurt aan te geven. Daarbij geven wij standaard aan dat men binnen 5 werkdagen moet reageren anders wordt er door DPD extra kosten in rekening gebracht. Dit beleid van DPD vermelden wij juist om te voorkomen dat wij achteraf wellicht niet duidelijk geweest zouden kunnen zijn. We vinden het zeer spijtig te vernemen dat u aangeeft dat onze service ver achterblijft en dat u impliceert dat u bij voorkeur bij een ander bedrijf had willen bestellen. Dan zou echter dezelfde situatie zich hebben voorgedaan indien de bezorging zou zijn verlopen via DPD. Het probleem/oplossing ligt namelijk bij DPD, niet bij de afzender. Wij hadden u heel graag tijdig voorzien van uw bestelling op het door u aangegeven adres maar helaas is dit voor ons een overmachtsituatie. Dat wij gisteren niet bereikbaar waren na 16:00 is vanwege het zeer uitzonderlijke warme weer (warmste week ooit gemeten). Daarom zijn wij enkele dagen iets eerder begonnen en ook iets eerder gesloten. De wijziging van openingstijden was duidelijk aangegeven op website (op elke pagina) en ook bij onze openingstijden. Onze excuses dat wij voor deze uitzonderlijke dagen niet onze voicemail hebben aangepast. Ondanks de situatie met DPD vanwege leverproblemen wensen wij u nog veel plezier van uw aangekocht product. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

10

Gekregen wat ik wou en snel ook nog!

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Mooi behang tientje per rol goedkoper als de rest +lijm jullie zijn geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keus en goede foto’s op website

Via de website behang uitgezocht en besteld

  • Aanbevelen? Ja
1

Verkeerde lijm gegeven.

De bestelling verliep goed. Gratis behanglijm, schaar en mes erbij. Ik ging meteen enthousiast behangen. Heb hier veel ervaring mee. Het enthousiasme verdween snel toen het behang niet op de muur bleef zitten. Naar twee kennissen met een schildersbedrijf gebeld. Zij vertelden mij dat ik lijm voor vinyl behang moest kopen voor zo’n zware behangkwaliteit. Gebeld naar Kleurmijninterieur. Het antwoord daar was dat het te warm zou zijn om te behangen en dat de bijgeleverde behangplaksel goed zou zijn. Ons huis wordt gekoeld, zodat het echt niet te warm is. Een pot lijm voor vinylbehang gekocht en het behang blijft keurig op zijn plaats zitten. Wat een verkeerde bezuiniging van dit bedrijf. Hier kun je beter niet om advies vragen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, De lijm die wij u hebben geleverd bij uw behang is een behanglijm voor Extra zwaar, Speciaal en Vliesbehang. Deze lijm is juist geschikt voor het vliesbehang wat u heeft ontvangen. Het enige verschil echter met de pot lijm voor vinylbehang, die u later elders heeft gekocht, is dat die lijm reeds kant en klaar is en niet moet worden aangelengd met water. Omdat u aangeeft dat het met de kant en klare lijm wel is gelukt maakt duidelijk dat u de lijm, die wij hebben geleverd, te dun heeft aangelengd. Een zwaardere kwaliteit behang heeft een dikke lijm / lijmlaag nodig om te blijven kleven. En juist met dit extreem droog/warm weer (warmste week ooit gemeten) moet de lijm zeker extra dik zijn omdat het water in de aangebrachte lijm véél sneller verdampt en daardoor de lijm zijn kleefkracht verliest. Bij een reeds kant en klare lijm is dit ook wel van toepassing maar wel minder. De ideale temperatuur om te behang is 18 - 20 graden. Wanneer het echter veel warmer is raden wij af om te behangen, ongeacht de lijm die wordt gebruikt. Ook gaf u telefonisch aan dat u het behang heeft ingesmeerd met lijm terwijl bij een vliesbehang, welke u heeft aangekocht, juist de wanden moeten worden ingesmeerd. Door het insmeren van het behang wordt het behang namelijk onnodig extra zwaar. Op onze website staat onder elk behang specifiek de juiste instructie inclusief video hoe het beste betreffend product is aan te brengen. Het is onjuist dat wij (verkeerd) zouden hebben bezuinigd. Wij leveren al jaren diezelfde extra zware lijm gratis en inmiddels zijn hier heel veel klanten zeer tevreden mee. Indien betreffende lijm niet geschikt zou zijn dan zouden wij zelfs wekelijks al vele klachten ontvangen door vergelijkbare situaties. Echter is de waardering voor ons bedrijf is met gemiddeld een 9 juist vrij hoog. Wij hebben er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben u de juiste producten geleverd, passende informatie beschikbaar gesteld en u zelfs ondersteund met het afhandelen van uw uitzonderlijke wijze van betalen. Wij vinden het daarom zeer spijtig te vernemen dat u ons zo negatief heeft beoordeeld. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

9

Heel netjes en snel

Fijn bestellen en contact

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne service, snel geleverd en ruime keus

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima klantenservice en advies

Kleur bepalen op afstand blijft een gok. Vraag dus een kleurenstaal aan. Of laat je adviseren door de professionals.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, correcte levering van bestelling

Positieve ervaring: snelle en correcte levering van mijn bestelling. Prijs/ kwaliteitsverhouding ook prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Het behang voldeed aan mijn verwachting: afbeelding op de site komt behoorlijk overeen met de rollen in het echt. D.m.v. de maattabel ook precies voldoende rollen besteld. Mijn bestelling kwam na de eerste werkdag al binnen. Door Kleurmijninterieur word je goed per e-mail geïnformeerd. Maar er wordt ook aangegeven dat je een e-mail krijgt van DPD over de levering; die heb ik echter nooit gekregen.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd