Behulpzaam en flexibel

Levering volgens afspraak

Heel prettig!

top snelle levering !!

Perfecte en mooie plakfolie

De houtfolie ziet er uit als echt hout en hecht perfect na opbrengen.

Fijn winkelen en een snelle levering

Het is een fijne winkel, veel keus.

Het klopt altijd !

Kleur mijn interieur is echt een heel serieus bedrijf waar ik met grote regelmaat behang koop voor mijn projecten. Ze hebben een grote collectie en leven altijd keurig op tijd. Ik ben er blij mee !!

Snelle service, goeie kwaliteit

Snelle service, goeie kwaliteit

Goede en snelle levering

Mooi behang!

Prima service en ruime keus. Kwaliteit.

Ruime keus en snelle levering. Kwaliteit en website is overzichtelijk. Aanrader!

Goed advies en snelle levering

Ze nemen de tijd voor je en laten verschillende mogelijkheden zien.

Erg wisselend

Vanwege Corona en Brexit heeft mijn eerste bestelling grote vertraging, daar wachten we al maanden op! De andere bestelling kwam gewoon netjes volgens levertijd. Wel jammer dat je niet op de hoogte wordt gehouden.

Beste Anne, Ook wij vinden het zeer spijtig dat 1 van uw bestellingen is vertraagd. De leverancier in Engeland wil ook heel graag leveren maar zit in een overmacht situatie door de ongelukkige combinatie van covid-19 en Brexit. Wij willen u graag voorzien van meer informatie maar die is helaas niet beschikbaar. We hopen dat deze ongewenste situatie z.s.m. zal zijn hersteld. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Op alle fronten prima

Ondanks alle Corona ellende. Keurig op tijd geleverd en een prima product. Misschien het enige minpuntje is dat er teveel keuze is.

Bijna alles is naar wens

Correcte leverdatum, alleen de bijgeleverde lijm was een beetje gaan lekken, had beter in een plastic zak verpakt kunnen worden.

Goed verzorgd en snel.

De vensterfolie die ik heb en zocht was uit de handel. Maar na dagenlang zoeken heb ik bij jullie een bijna gelijkende folie gevonden, die ook snel en zeer verzorgd geleverd werd.

Goede producten

Handig om te zoeken naar de producten en snelle levering.

goede service

vriendelijk personeel goed advies

Kleu rmijn interieur doet zijn werk niet

op 27 januari kleurstalen besteld en betaald, op 11 februari nog niets ontvangen, op mail en telefoontje wordt niet gereageerd

Beste Janna Evertse, Zowel in het algemeen, als bij de producten op de website, maar ook bij de bestelbevestiging wordt aangegeven dat producten (vooral knipstalen) vertraging kunnen oplopen omdat fabrikanten worden overvraagt. Het kan inderdaad voorkomen dat op piekmomenten er bij ons meer telefoontjes binnen komen dan er kunnen worden verwerkt. Sinds covid-19 krijgen wij veel meer vragen dan voorheen. Vandaar dat we aangeven bij voorkeur te communiceren per e-mail. Dezelfde dag nog is uw schrijven beantwoord. Daarbij is ook aangegeven dat 2 knipstalen zijn ontvangen en dezelfde dag verzonden maar de derde knipstaal nog wordt verwacht. Die derde knipstaal is enkele dagen later nagezonden. Wanneer u een vervolgbestelling plaatst met overeenkomend product zal automatisch de knipstaal-korting worden verwerkt. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Prima bedrijf met een mooi assortiment en meedenkend met de klant.

Ik was content met de klantvriendelijke benadering door het personeel.

Snelle levering, goede verpakking

Goed en snel geleverd.

Producten in goede staat aangekomen en reeds gebruikt.

Reageren snel op vragen en snel verzendbevestiging ontvangen

Voldeed aan onze verwachtingen

Erg netjes afgeleverd. Inclusief plak,borstel enz.

Lange leverijd

Het duurde erg lang voor ik het product had ontvangen

Beste Angelique, U heeft bij ons behang besteld waarbij staat vermeld dat de levertijd gemiddeld 2-4 werkdagen is. Uw bestelling is op werkdag 3 bij u geleverd. Ondanks de enorme drukte bij DPD hebben wij het product voor u besteld bij de fabrikant én na ontvangst aan u geleverd in totaal 3 werkdagen. Dat is juist vrij snel, binnen de aangegeven indicatie. Wij begrijpen dan ook niet zo goed waarom u aangeeft dat het erg lang duurde. Wellicht duurde het langer in uw beleving. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Snelle levering en ook goed verlopen. Klein aandachtspuntje zie hieronder

Voor dat ik mijn bestelling van het behang gedaan heb, heb ik stalen aangevraagd. De kosten van de staal zou automatisch van het bedrag van mijn bestelling van het behang gaan. Dit is niet gebeurd. Misschien had ik iets aan moeten geven, maar dat was mij niet duidelijk Verder goed ervaren

Keurig geleverd

Was 4-6 dagen levertijd en was na 4 dagen binnen. Patroon was zoals verwacht dus superblij mee en ook de lijm en schaar enzo keurig erbij.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.