Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs

Uitmuntend

Veel keuze,snel geleverd, prima produkten

Prima levering in België. In de nabije toekomst zal ik nog berop doen op uw diensten.

Aanrader!

Grote mooie collectie, klantvriendelijk, goede service, snel.

Prachtig behang voor een mooie prijs. Snelle levering

Ik zou zo weer wat bestellen al moest ik er een dag langer op wachten

Mooie kwaliteit, nette reactie via mail, verpakking ook goed. Aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

Goed, snel en extra service

Vond het super dat ik er gratis een behangsetje bij kreeg. Het behang was snel binnen en had meteen gereedschap om aan de slag te kunnen

Super geholpen in de winkel. Daarom ook online bij jullie besteld, dus alle credits naar de hulp in de winkel (Eindhoven kanaaldijk). Super bedankt!

Behang prima, after sale slecht

Behangplaksel van Bison meegestuurd waarvan Bison zelf uitdrukkelijk heeft aangegeven dat dat plaksel ongeschikt is voor vliesbehang. Hierop is niet adequaat gereageerd.

Beste Jan, Zoals eerder telefonisch aangegeven is de lijm die u gratis van ons heeft ontvangen is een universele behanglijm van Bison welke gegarandeerd geschikt is voor het type (vlies)behang wat u heeft aangekocht. Bison heeft recent de beschrijving op de verpakking van betreffende lijm aangepast maar de inhoud is echter gelijk gebleven. Dit heeft Bison ons nadrukkelijk bevestigd. Wij hebben er totaal geen baat bij om een niet geschikte lijm te leveren, integendeel. Uiteraard is het aan u om toch een andere lijm te gebruiken. Mocht u de beste lijm voor vliesbehang willen toepassen dan raden wij u aan om Clear Pro te gebruiken van het merk Arte. Dit is een professionele kant-en-klaar lijm, per emmer verkrijgbaar. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Super fijn geholpen, ook in het weekend!

Ik ben erg prettig geholpen via een snelle mailafhandeling en goed advies! Dank Kleurmijninterieur.

Tevreden en snel

Kende de site niet en was niet 100% zeker. Kwaliteit ok en levering ok

Vriendelijk personeel, goede service, heel tevreden.

Goede website en gemakkelijk te bestellen

Geweldige keuze en gemakkelijk te bestellen. De producten zijn goed verpakt.

Een geweldige service.

Na een zeer begrijpelijke vergissing, ontdekt na ontvangst, werd nog dezelfde dag het juiste artikel artikel verzonden. Dit alles begeleid door een vriendelijke dame aan de telefoon.

Ziet er super uit , zeer makkelijk aan te brengen

Heel mooi behang!

Mooie site, overzichtelijk en duidelijke informatie

Snel, betaalbaar, duidelijke informatie en mooie artikelen

Prima product en snelle levering

tevreden

Tevreden, vlotte levering.

Snelle levering en mooi plakplastic

Heel leuk design, krimpt wel

Ik ben blij met dit behang, het design met de bosdieren is erg leuk en de kleuren zijn mooi bij elkaar. Ik vond het wel jammer dat het behang gekrompen is na het drogen waardoor er smalle spleten tussen de stroken zijn ontstaan. Als ik dat van tevoren had geweten had ik ze niet precies pas naast elkaar geplakt maar een klein beetje over elkaar heen. Een van de stroken raakte ook een beetje beschadigd door de lijm, daar is het papier dunner geworden ondanks dat de lijm er niet heel dik op zat. Dus het design was goed, maar de kwaliteit net voldoende. Hou er rekening mee bij het plakken dat je het niet te dik insmeerd en dat de stroken iets smaller worden na het drogen.

Beste Romy, Het vlies behang van Eijffinger is een smartpaper welke niet krimpt, bij juiste verwerking / omstandigheden. De reden dat naden open kunnen staan kan volgende oorzaken hebben: - de wand is niet juist voorbehandeld, te zuigend. - de ruimte is niet lang genoeg stabiel geweest qua temperatuur. - er is teveel tocht geweest, een deur of een raam te lang open. - stuwen, het aangebrachte behang bij de naden nooit naar elkaar toe duwen, dit trek zich na een tijdje weer terug naar de oorspronkelijke vorm omdat vliesbehang vormvast is. De juiste manier om vlies behang aan te brengen (zie ook instructie/video) is eerst de wand voorbehandelen en laten drogen, daarna de wand insmeren met behanglijm (zeker niet ook de banen insmeren) en het behang droog aanbrengen op de ingelijmde wand. Overtollig behanglijm altijd direct maar voorzichtig verwijderen met een licht vochtige doek. Fijn om te vernemen dat u blij bent met het behang. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Levering was ok. Niet tevreden over producht

Het patroon van de raamfolie leek op de foto een stuk fijner dan in werkelijkheid.

Beste Gerard, Wij vinden het spijtig te vernemen dat het product niet voldoet aan uw verwachting. We verkopen dit product al sinds 2008 veelvuldig zonder eerder een klacht daarover te hebben ontvangen. Toch hebben wij na uw bericht de afbeelding, die ook de fabrikant hanteert, nogmaals vergeleken met het product en deze komt naar onze beleving goed overeen. De nogal kleurrijke transparante raamfolie geeft wel een beter overeenkomstig beeld wanneer de schutfolie van de achterzijde is verwijderd. Ook zal dit dessin een verschil maken qua beleving of het heel zonnig is of juist somber is belicht. Blijkbaar had u toch een andere beeldvorming. Om in de toekomst teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om in het vervolg een (gratis) knipstaal te bestellen, zodat u vooraf beter kunt beoordelen of het product voor u voldoet. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Mooi product!

Mooi product (behang) ontvangen. Minpunt: geen communicatie na bestelling. Geen opdrachtbevestiging, geen levering van dag aangegeven, niks.

Beste Annemarie, Wij vinden dit ook een ongewenste situatie en hebben het uitgezocht. Het blijkt dat wel alle bevestigingen zijn verzonden aan u maar Gmail heeft begin februari een aantal dagen al onze automatische bevestigingen geblokkeerd. Alle andere e-mails van kleurmijninterieur werden wel toegelaten door Gmail. Deze belemmering geldt alleen voor ontvangers met een Gmail adres welke een automatische bevestiging is verstuurd, begin februari. De reden van blokkeren is helaas voor ons onbekend maar waarschijnlijk is het onbedoeld geweest. We vinden het heel vervelend dat u geen bevestigingen van ons heeft ontvangen. Helaas blijk het in deze situatie overmacht. Hadden we uw bericht eerder ontvangen dan hadden wij u bv telefonisch kunnen informeren over de status. Gelukkig ging het leveren van het pakket wel goed, ook ruim binnen de aangegeven levertijd, en bent u zeer content met het ontvangen behang. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Super snelle levering en top kwaliteit

Super snelle levering en top kwaliteit. Als je het hier niet meer kan vinden dan lukt het nergens meer.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. Onze showroom in Eindhoven is doorgaans ook op zondag geopend.