Goede service en snel antwoord op vragen.

Op zoek naar een behang hadden we een paar stalen besteld. Werden keurig gemaild dat er 1 niet voorradig was of we een andere wilde hebben. Dat gedaan. Nadat we onze keuze hadden gemaakt deze besteld. Levering was snel en keurig verpakt. Zeker een aanrader.

Goede service!

We zullen het bedrijf zeker recommenderen

Tegenstrijdige communicatie maar fantastisch(!) product!

Commucatie was wat wankel - in de bestelbevestiging stond dat nog een betalingsbevestiging zou komen maar die kwam niet dus ik moest zelf om bevestiging vragen dat mijn bestelling in behandeling werd genomen. Daarna kwam er ook geen mail via bezorgingsdienst DPD, dus moest ik weer zelf mailen. Kleurmijninterieur heeft toen razendsnel geantwoord met alle benodigde informatie om diezelfde middag nog mijn pakketje op te halen bij een DPD punt. ONTZETTEND BLIJ met het folie! Het is veel echter en lijkender dan ik had verwacht, enorm blij mee. Mijn stalen kastje is nu opeens van walnoot hout..!

Beste Emma, In ons systeem is alles in goede orde ontvangen en is uw bestelling binnen 1 dag verzonden zonder enige vertraging. Waarom u bepaalde bevestigingen niet heeft ontvangen is ons helaas onbekend. Zoals u al aangeeft hebben wij na uw bericht u snel voorzien van alle informatie en zijn we blij te vernemen dat u zeer content bent met uw aankoop. Mocht u een foto willen delen van het resultaat, dan ontvangen we het graag. Met vriendelijke groet kleurmijninterieur.

Goed en snel

!!!

Geweldige service, goed advies, nemen de tijd

Geweldig geholpen met advies door Chrystel welk behang, welke kleurstellingen etc. Voor onze gehele woning behang gekocht. Levering perfect in orde, nabestelling ook vlot geregeld

Erg tevreden!

Het behang wat ik heb uitgekozen komt exact overeen met de afbeeldingen op jullie website. De website is ook erg gebruiksvriendelijk. Het behang was geleverd binnen twee werkdagen, dus ook een snelle levering.

gewoon goed zoek vindt en koop

mijn bestelling netjes verpakt in doosje is onbeschadigd aangekomen. product zelf zoals op foto niet duur en snel geleverd

Iets kleurverschil tussen online plaatje en echte behang, maar deze kleur paste ook goed

Binnen de afgesproken termijn binnen gekregen. Iets kleurverschil tov online, maar deze kleur was ook prima

Beste Annemieke, Kleur afstemmen is vaak heel lastig en zal zelden exact zijn. Lichtval op de wand zorgt al snel voor een andere kleurnuance, zeker bij een lime groen behang met glitters. En elke batch (badnummer) is toch net weer anders van kleur. Daarom bieden wij (gratis) knipstalen, ook van dit product. Fijn te vernemen dat u content bent met het product. Bedankt voor uw waardering en veel plezier van het behang. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Het pakket voldeed aan mijn verwachtingen.

Keurig op tijd!

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle levering. Perfect plakplastic.

Perfect!

Super snel geleverd en het product voldoet aan de verwachtingen.

Bestelling voldoet aan de verwachting, de bestelde afmeting was helaas niet op voorraad maar er werd mij wel een prima alternatief geboden zonder extra kosten, top service en snelle levering.

Geweldige service!

Een fout in ons vliegengordijn werd direct en kosteloos vergoed. Dezelfde dag nog werd er een nieuwe toegestuurd. Zeer tevreden met het product en de service.

vlot en netjes

Vlotte nette en snelle levering ook na een telefoontje of de chauffeur het pakket achter het huis kon leggen ivm eventueel bel niet horen of toch onverwachts weg zijn >was geen probleem en werd genoteerd .(dit stond later ook op de verpakking)

Goed overleg mogelijk over de productkeuze.

Fijn overleg en toen er iets niet helemaal goed ging werd dit direct gecorrigeerd.

Goed en snel geleverd

snel en goed geleverd ..top.

snel en goed geleverd ..top.

Prima bedrijf

Snelle levering en goed verpakt.

Keurig netjes verzorgd binnen gekregen En super behang erg blij mee kwaliteit

Bedriegen de hele boel

Na het online bestellen van het Fabulous World behang in een wit met roze streep profiel wil ik na ontvangst van mijn bestelling, uiteraard binnen het bedenktermijn mijn bestelling retourneren. De kleur is namelijk anders dan verwacht en niet passend. Echter geeft kleurmijninterieur.nl aan dat het op maatwerk zal gaan terwijl ik een bestaand product heb besteld waar geen enkele gepersonaliseerde details aan zijn toegevoegd. Gewoon een standaard product vanuit de webshop! Het is wettelijk vastgelegd dat dit NIET mag en ik MOET mijn geld terug. Inmiddels is een Incassobureau ingeschakeld en neemt deze situatie over! Een schande om zo met je klanten om te gaan. Hier moet je zeker NIET bestellen!

Beste Maybritt, Het product dat u bij ons heeft besteld betreft een maatwerk product. Dit staat duidelijk vermeld direct bij het product. Wij zijn daarin juist heel transparant. Het is niet zo dat een product pas maatwerk is als deze gepersonaliseerde details zou bevatten. Veel producten worden op bestelling geproduceerd of besteld in een gewenste afgemeten hoeveelheid en/of kleur(bad) en/of bepaalde afmeting op maat/aantal. Bijbestellen resulteert vaak al tot een verschil in kleurnuance, hoe klein dan ook altijd wel zichtbaar/storend aan de wand. Vandaar dat wij aanbevelen om vooraf een knipstaal op te vragen of het product te komen bekijken in onze showroom. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Alles gewoon zoals het hoort

Makkelijk besteld, levertijd stond 4 a 5 werkdagen en was er sneller, ideaal!

Snelle service en heel mooi produkt. (Keukenbehang)

Snel geleverd en goed verpakt. Heel fijn om ter beoordeling een proefstukje te kunnen bestellen.

Over Kleurmijninterieur

De grootste woonbeleving behang & raamdecoratie. Bezoek ook onze showroom in Eindhoven, onze stylisten helpen u graag vrijblijvend.