Mooi product, verzenden kon beter

Wij hebben een rol plakplastic gekocht. Hierover zijn we zeer tevreden. Bij de bestelling werd de levertijd vermeld (7werkdagen) en die klopte precies. Echter was het bijgeleverde mesje in de rol gestoken, waardoor de zijkant van de rol iets beschadigd was en het mesje de reis niet heeft overleefd. Dus misschien een volgende keer anders verpakken.

Topper!

Bianka heeft een mooi plan gemaakt voor ons kantoor, precies te sfeer die we hebben aangegeven!

Super Snelle levering

In één woord perfect. Aanrader

Prachtig behang, goede en snelle service

Behang is prachtig en met meegeleverde set gemakkelijk aan te brengen

Slechte service

Telefonisch contact gehad, afspraken gemaakt en niet nagekomen, erg jammer. Zal hier niet meer snel bestellen.

Snelle levering en goede kwaliteit behang

Zeer klantgericht!

Zie boven.

Keurig op tijd geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit behang!

Slecht.

2x telefonisch mijn bestelling geannuleerd. 1e keer was de dag na mijn bestelling, 2e keer opgebeld toen ik een mail kreeg over de verzendstatus van mijn bestelling. En nu willen ze niet het volledige bedrag terug storten omdat er niks in de computer staat over de annulering. Lekker dan!

Ruime keuze: duidelijke site. Levering volgens afspraak Aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit

Grote collectie

Wij zijn zeer goed geholpen door 1 vd medewerkers. Door de grote collectie en het behang wat al op de muren zat was het duidelijk welke kwaliteit we moesten hebben, anders hadden we helaas een minder mooi behang gekozen. Ook hebben ze kleuradvies gegeven.

Prima levering

Snelle verzending en goed verpakt.

Zoals eerdere ervaringen met jullie was dit ook weer een zeer goede

Prima klantenservice , folie minder

Klantenservice is uitstekend. De folie heb ik aangebracht. Eerst ramen vetvrij en schoongemaakt. Folie op maat geknipt. Met plantenspuit met 1 druppel afwasmiddel op raam en folie gespoten. Met kaartje van boven naar onderen vastgezet. Zat prima. De volgende dag vol met blaasjes . Met kaart weer over de ramen gestreken. Iets weg maar lang niet alles. Een paar raampjes de folie verwijderd en nieuwe aangebracht. Helaas. Nu heb ik geen reserve meer. Het betreft de voordeur met 9 raampjes.

Behang is prachtig service kan beter

Gratis behangmiddelen waren niet compleet . De behang bereken -naar staat erg ruim afgesteld . Er was geen mogelijkheid om een rol terug te geven . Dure hobby op deze manier .

Super blij met de plakfolie

Door de plakfolie hebben we een luxe uitstraling gekregen. We hebben de deuren een andere look gegeven.

Prima en betaalbaar materiaal

Snelle, goed verpakte levering, van prima materiaal

Vlot verstuurd, netjes verpakt, mooie kwaliteit

Prima. Toen van 1 stuk de juiste hoeveelheid niet op voorraad was, werd ik keurig gemaild.

Snelle verzending en goed ingepakt

Mensen met passie voor hun job

netjes op tijd geleverd

Prima geregeld. netjes op tijd geleverd.

uitstekend geholpen

de medewerkster heeft zich ingespannen om de juiste stalenboeken voor me te vinden, ze werden keurig verpakt en op tijd geleverd. Dank!

Goed, maar helaas had ik 1 min puntje me behanglijm het poeder is kapot gegaan in de doos dat kan door inpakken zijn of door de vervoerder heel de doos met open maken zat onder poeder dat was behanglijm nu heb ik niks aan de lijm dus zal ik een pakketje behanglijm zelf moeten kopen alles zat onder de poeder

Wel geleverd, maar duurde veel te lang

Wel geleverd, maar duurde veel te lang, Had het nodig bij j een klant, dus moest het alsnog ergens anders halen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Miranda, Het product zou binnen 2 dagen zijn verzonden door de fabrikant echter door een vertraagde aanvoer van grondstoffen blijkt het met enkele dagen vertraging te zijn verzonden. Wij hebben het product van u retour ontvangen en netjes gecrediteerd. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Über Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Bewertungen