Mooi behang, geweldige kwaliteit. Aanrader.

Helemaal top

Snel en vlot besteld en geleverd...

Top zaak

Al heel veel besteld je wordt goed geholpen snelle levering goed advies omtrent de uitsnedes van eigen fotobehang al met al nooit problemen met jullie gehad ga zo door groet johan Beijer

Duidelijk en snelle levering!

Bestellen was makkelijk, bevestiging en voorwaarden duidelijk. Levering was snel!

ruim assortiment en zeer deskundig behulpzaam personeel

ruim assortiment op het gebied van wand, vloer en raambekleding. vriendelijk, deskundig personeel. Op zoek naar nieuw behang voor de woonkamer. Er werd meegedacht, opties aangedragen, en de grote kennis over het ruime assortiment. Extra compliment voor degene die mij geholpen heeft: Interieurstyliste Bianka. Was toevallig ook dezelfde die mij 15 jaar geleden geholpen heeft bij het opnieuw stofferen van mijn woonkamer. Dit toen tot zeer grote tevredenheid. Zeer vakbekwaam.

slechte service met retour

Als het gaat om iets retour sturen wat niet op maat gemaakt is, doen ze verschrikkelijk moeilijk. Je ziet ook op een website dat ze proberen op alle mogelijke manieren onder retouren uit willen komen. Terwijl je er al meerder hebt afgenomen en wat terug moest netjes ongebruikt in de verpakking zat en zelfs nog in hun eigen doos. Het is een onderdeel van service om hier goed mee om te gaan. Ga het hier dus niet meer bestellen als we ze weer nodig hebben voor andere ruimtes. Heel onprofessioneel. Na heel moeilijk doen mocht het terug. Retour pakket lag daar al ruim een week voor ze er iets mee gingen doen. Moest daar achteraan mailen. En vervolgens wachten ze tot de laatste dag met terugstorten. Wat je natuurlijk al verwacht als het zo kinderachtig en moeizaam moet gaan. Bah!

Gewoon goed

Een webwinkel

Ik bestelde behang, dit werd geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Prachtig behang

Mooi behang van een hele goede kwaliteit.

Prachtig assortiment, snelle service en redelijke prijzen

Ik heb hier diverse soorten natuurlijk behang gekocht. Het is echt een feest om door alle boeken met stalen te bladeren en een keuze te maken uit het enorme assortiment. Later nog een losse rol behang besteld via de webshop. De kleur past helaas niet in ons interieur maar het product werd zeer snel geleverd en was goed verpakt.

vlotte service

Alles verloopt heel vlot.

Zeer hoog service level

Afspraak prima nagekomen. Pro-actief en servicebureau.

Prima zaak

Alles goed geregeld

perfect!

snel en alles goed

Wordt zo vrolijk van m’n ramen nu sfeermakers

Wel n precisie klusje even de tijd voor nemen. Laatste bubbels met naald ingeprikt daarna glad kunnen wrijven

Top service helpen je prima als ik iets hebben moet bestel ik het bij hun in 1 woord fantastisch

Goede service, snelle levering

Na eerst onze keuze te hebben kunnen maken uit verschillende stalen, ons favoriete behang besteld. Snel geleverd en was een compleet pakket inclusief plaksel en verdere benodigheden. We konden gelijk aan de slag

Product als omschreven

Mooi stevig behang.

Snelle en goeie bezorging

Overzichtelijk

Enorm groot aanbod van behang. Veel op voorraad. Denken heel fijn mee.

Zeer fijn geholpen in de winkel en daarna via de website besteld

Wij zijn in de winkel geweest, waar we superfijn geholpen werden. Alles werd letterlijk en figuurlijk uit de kast getrokken om te zoeken naar wat we precies wilden. Met een groot stuk behang gingen we richting huis omdat we het bij de rest wilde bekijken. Uiteindelijk hebben we via de website besteld wat we in de winkel gezien hebben (wonen te ver van de winkel om nog een keer langs te gaan) en ook dat ging prima en vlot!

Fantastisch behang en goede levering

Het behang is te gek. Goede kwaliteit en relatief weinig verlies ivm patroon. Het was mijn eerste keer behangen maar het resultaat is heel mooi. Levering ging ook sneller dan verwacht.

Geweldig wat een keus en goede hulp.

We werden goed geholpen... en heel veel keus in behang top winkel

Über Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Bewertungen