Zeer hoog service level

Afspraak prima nagekomen. Pro-actief en servicebureau.

Prima zaak

Alles goed geregeld

perfect!

snel en alles goed

Wordt zo vrolijk van m’n ramen nu sfeermakers

Wel n precisie klusje even de tijd voor nemen. Laatste bubbels met naald ingeprikt daarna glad kunnen wrijven

super tevreden

ik heb lang gezocht , en hier gevonden wat ik wou. volgende keer bestel ik hier terug.

Snel en soepel en denken met je mee.

alles prima en duidelijk. Snel geleverd Geen klachten!

alles prima en duidelijk. Snel geleverd Geen klachten!

Top service helpen je prima als ik iets hebben moet bestel ik het bij hun in 1 woord fantastisch

Goede service, snelle levering

Na eerst onze keuze te hebben kunnen maken uit verschillende stalen, ons favoriete behang besteld. Snel geleverd en was een compleet pakket inclusief plaksel en verdere benodigheden. We konden gelijk aan de slag

Product als omschreven

Mooi stevig behang.

Snelle en goeie bezorging

Overzichtelijk

Enorm groot aanbod van behang. Veel op voorraad. Denken heel fijn mee.

Zeer fijn geholpen in de winkel en daarna via de website besteld

Wij zijn in de winkel geweest, waar we superfijn geholpen werden. Alles werd letterlijk en figuurlijk uit de kast getrokken om te zoeken naar wat we precies wilden. Met een groot stuk behang gingen we richting huis omdat we het bij de rest wilde bekijken. Uiteindelijk hebben we via de website besteld wat we in de winkel gezien hebben (wonen te ver van de winkel om nog een keer langs te gaan) en ook dat ging prima en vlot!

Fantastisch behang en goede levering

Het behang is te gek. Goede kwaliteit en relatief weinig verlies ivm patroon. Het was mijn eerste keer behangen maar het resultaat is heel mooi. Levering ging ook sneller dan verwacht.

Geweldig wat een keus en goede hulp.

We werden goed geholpen... en heel veel keus in behang top winkel

Snel en kwaliteit

Behang wordt snel geleverd en is van top kwaliteit

Prima levering van prima product

Bestellen ging goed . Levering netjes en mijn kast ziet er weer goed uit

Topservice.

Lekker snel sntwoord op een vraag die ik per mail stelde en ik kreeg mijn behang supersnel geleverd.

Perfect.

Snel geleverd, en de plakgordijntjes staan heel mooi.

Snel en precies qua maat

Mooi statisch plakplastic. Keurig verpakt, op tijd en met de juiste afmetingen afgeleverd. Klaar om op te plakken.

Mooi behang, goede levering

Mooi behang…. Goede service.

Quick delivery for a fair price

Good service, quick delivery and the best price around.

Duidelijk en zeer goede kwaliteit en snelle levering

Über Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Bewertungen