Behulpzaam, snelle reactie, maatwerk.

Hadden maatwerk nodig voor fotobehang, ontwerp was binnen een halve dag klaar. Snel en vakkundig verstuurd, kortom top!

Adviseur was heel enthousiast en ik heb goede tips gekregen

We hadden een heel leuk gesprek en ik kreeg allemaal nieuwe inzichten. Mooie basiskleuren voor ons interieur gevonden.

Correcte firma

Ik heb vaker bij hen besteld, staaltjes en uiteindelijk behang. En ook wanneer het één keer niet een goede keus bleek te zijn, ben ik uitstekend geholpen met retour.

Top zaakk

Nog nooit moeilijkheden gehad uistekend ze geven suggesties over de verhoudingen van foto wanden wordt altijd correct antwoord gegeven op je vragen al met al beveel ik kleurmijninterieur zeker aan

Zeer tevreden met bestelling

Alles naar wens

goede kwaliteit behang

Mooi behang en volgens afspraak geleverd. Goed verpakt.

Mooi product, verzenden kon beter

Wij hebben een rol plakplastic gekocht. Hierover zijn we zeer tevreden. Bij de bestelling werd de levertijd vermeld (7werkdagen) en die klopte precies. Echter was het bijgeleverde mesje in de rol gestoken, waardoor de zijkant van de rol iets beschadigd was en het mesje de reis niet heeft overleefd. Dus misschien een volgende keer anders verpakken.

Topper!

Bianka heeft een mooi plan gemaakt voor ons kantoor, precies te sfeer die we hebben aangegeven!

Super Snelle levering

In één woord perfect. Aanrader

Prachtig behang, goede en snelle service

Behang is prachtig en met meegeleverde set gemakkelijk aan te brengen

Slechte service

Telefonisch contact gehad, afspraken gemaakt en niet nagekomen, erg jammer. Zal hier niet meer snel bestellen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sanneke, Het kan wel eens gebeuren dat een levering een vertraging oploopt. Daar kunnen wij helaas ook niets aan doen. Daarom geven altijd de gemiddelde levertijd aan, deze is nooit gegarandeerd. Wij hebben u op de hoogte gehouden van uw bestelling en u heeft het behang, ondanks de latere levering, toch nog op tijd ontvangen zodat het verzetten van de behanger uiteindelijk niet nodig bleek te zijn. Ons doorgaans advies is het behang eerder te bestellen of het behangen wat later te plannen, dit geeft veel meer rust. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Snelle levering en goede kwaliteit behang

Zeer klantgericht!

Zie boven.

Keurig op tijd geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit behang!

Slecht.

2x telefonisch mijn bestelling geannuleerd. 1e keer was de dag na mijn bestelling, 2e keer opgebeld toen ik een mail kreeg over de verzendstatus van mijn bestelling. En nu willen ze niet het volledige bedrag terug storten omdat er niks in de computer staat over de annulering. Lekker dan!

Ruime keuze: duidelijke site. Levering volgens afspraak Aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit

Grote collectie

Wij zijn zeer goed geholpen door 1 vd medewerkers. Door de grote collectie en het behang wat al op de muren zat was het duidelijk welke kwaliteit we moesten hebben, anders hadden we helaas een minder mooi behang gekozen. Ook hebben ze kleuradvies gegeven.

Prima levering

Snelle verzending en goed verpakt.

Zoals eerdere ervaringen met jullie was dit ook weer een zeer goede

Prima klantenservice , folie minder

Klantenservice is uitstekend. De folie heb ik aangebracht. Eerst ramen vetvrij en schoongemaakt. Folie op maat geknipt. Met plantenspuit met 1 druppel afwasmiddel op raam en folie gespoten. Met kaartje van boven naar onderen vastgezet. Zat prima. De volgende dag vol met blaasjes . Met kaart weer over de ramen gestreken. Iets weg maar lang niet alles. Een paar raampjes de folie verwijderd en nieuwe aangebracht. Helaas. Nu heb ik geen reserve meer. Het betreft de voordeur met 9 raampjes.

Behang is prachtig service kan beter

Gratis behangmiddelen waren niet compleet . De behang bereken -naar staat erg ruim afgesteld . Er was geen mogelijkheid om een rol terug te geven . Dure hobby op deze manier .

Super blij met de plakfolie

Door de plakfolie hebben we een luxe uitstraling gekregen. We hebben de deuren een andere look gegeven.

13 Kanaaldijk-Noord Eindhoven 5613DH

Über Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Bewertungen