Prima en betaalbaar materiaal

Snelle, goed verpakte levering, van prima materiaal

Vlot verstuurd, netjes verpakt, mooie kwaliteit

Prima. Toen van 1 stuk de juiste hoeveelheid niet op voorraad was, werd ik keurig gemaild.

Snelle verzending en goed ingepakt

Mensen met passie voor hun job

netjes op tijd geleverd

Prima geregeld. netjes op tijd geleverd.

uitstekend geholpen

de medewerkster heeft zich ingespannen om de juiste stalenboeken voor me te vinden, ze werden keurig verpakt en op tijd geleverd. Dank!

Goed, maar helaas had ik 1 min puntje me behanglijm het poeder is kapot gegaan in de doos dat kan door inpakken zijn of door de vervoerder heel de doos met open maken zat onder poeder dat was behanglijm nu heb ik niks aan de lijm dus zal ik een pakketje behanglijm zelf moeten kopen alles zat onder de poeder

Wel geleverd, maar duurde veel te lang

Wel geleverd, maar duurde veel te lang, Had het nodig bij j een klant, dus moest het alsnog ergens anders halen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Miranda, Het product zou binnen 2 dagen zijn verzonden door de fabrikant echter door een vertraagde aanvoer van grondstoffen blijkt het met enkele dagen vertraging te zijn verzonden. Wij hebben het product van u retour ontvangen en netjes gecrediteerd. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Lange wachttijden onvriendelijk personeel

Ik kom enkel een bestelling ophalen. Moest lang wachten omdat er iemand een bestelling gordijnen plaatst. Er stonden meer mensen in de rij zich te storen aan het gedrag van het personeel. Advies maak iemand vrij die enkel de ophaal bestellingen doet .

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pieter, Een medewerker vrij maken dat is helaas niet altijd mogelijk. En mocht dat wel lukken maar er is vervolgens niemand meer die iets komt afhalen maar wel voor advies dan zal de medewerker direct weer bezet zijn. Los daarvan komt het ook vaak voor dat bij afhalen ook advies gewenst is. Afhalen gaat doorgaans het snelste aan het begin of aan het einde van de dag. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Super service en snelle levering

Zoals altijd een prima product

nvt

Mooi behang en hele fijne service!

Het was er sneller dan verwacht, heel blij mee!

uitstekend

Levering keurig

Behangstalen aangeschaft en de bestelling gedaan. Allemaal keurig netjes en duidelijk.

Betrouwbaar

perfect binnen de tijd geleverd zoals was gezegd

Prachtig

Dzee folie is gewoon de max!!! Ik zou het iedereen aanraden. Aanbrengen gaat heel vloten het resultaat is gewoon prachtig! Mijn oude, afgeleefde keukenkastjes zijn onherkenbaar geworden!! Badeznkt! Ook voor alle uitleg, ik stuurde enkele mailtjes met vragen welke folie ik zou nemen enzo… super cervice en duper producten van hoge kwaliteit.

Soort behang, dat wist ik al. Maar wat ook zeker erg handig was de behanglijm die meegeleverd werd. Precies genoeg en juiste soort lijm. Werd snel geleverd en goed verpakt. Kwam onbeschadigd aan.

Snel verzonden.

Makkelijk bestellen en snel verzonden.

Prima, redelijk vlotte levering

Mooi, sterk behang, goed verpakt.

Goede service en correcte afhandeling van de producten

Goed behang

Mooi resultaat!

Gewoon goed zoals het hoort te zijn.

Niet bovengemiddeld geweldig en niet ondergemiddeld. Gewoon zoals ik verwacht en zoals het volgens mij moet zijn

Heel veel keuze

Snelle levering. Goede kwaliteit

Website is misschien wat “old school” maar de service is fantastisch. Ik had behang besteld en deze bleek niet meer gemaakt te worden en uit het assortiment te gaan. Kleurmijninterieur kon derhalve niet alles leveren uit 1 bachnummer, maar wel nog meerdere. Ik werd dus gebeld, legde dit uit en samen uitgerekend hoe we dit konden oplossen met de verschillende muren. Service zoals je in een reguliere winkel verwacht, maar online besteld. Helemaal top.

Goede kwaliteit, en snelle levering

Ben tevreden over dit bedrijf, ze leveren goede kwaliteit en een snelle levering

top service

Alles is helemaal goed gelopen! Had het behang op tijd binnen en ben helemaal verliefd!!

13 Kanaaldijk-Noord

Eindhoven 5613DH

Über Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Bewertungen