Grote keuze

Veel keuze

mooier dan ik dacht

Mooi materiaal en snel tegen een redelijke prijs geleverd. De AS Only Creations ( ik noem het maar een behang rand ) laat zich bijzonder goed en snel aanbrengen. Let wel, de kleefkracht is bijzonder sterk, dus het moet in een keer goed aangebracht worden.

Prima. Snelle levering mooie kwaliteit

Goede kwaliteit

Complete snelle service

Goede kwaliteit, snelle levering

Duidelijke handleiding hoe te plakken, wat de afmetingen zijn, Welke behanglijm nodig is Wat je ziet is wat je krijgt

Vlotte levering,

Snel, netjes en goed.

Goed geholpen met uitkiezen en ivm te kort aan behang

In de winkel service wel iets minder, op internet zelf een mooi behang uitgekozen, deze wel snel bezorgd

Mooie collectie

Veel keuze makkelijke site. Snelle levering

Goed en snel geleverd

Niks mis mee.

Een snelle levering van een goed kwalitwitsproduct

De website gaf een goede beschrijving van het product, makkelijke bestel wijze en snelle levering met gedetailleerde communicatie. Product was zelfs nog mooier dan ik had verwacht!

Ondernemen waarbij de klant op nummer 1 staat

Goede snelle betrouwbare leverancier van producten, materialen van hoge kwaliteit. Bij deze leverancier-ondernemer kom je graag terug.

Vlotte levering

Veel keuze, vlotte levering

Goed en snel geholpen en nette montage van de plissé gordijnen ..

Prettige zaak

Snelle levering en prima informatie ontvangen, ook bij de bestelling!

snelle levering, goed product

Ik heb prima gekergen wat ik had besteld, en vlot.

Mooie kwaliteit en service

Het behang dat ik had besteld werd snel geleverd, is erg mooi qua kwaliteit, en dus ook het resultaat! Daarbij was het handig dat de benodigde lijm en gereedschappen gratis meegeleverd werden. Ik ben meer dan tevreden!

Perfect!

Goede, vlotte service!! Zeer tevreden over het product.

Prima prijs, vlotte levering, alles correct

Zeer tevreden van de service, goed geïnformeerd wat levering betreft, ging heel vlot. Bedankt!

Mooie kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

goed.

ben er blij mee . Heel snel geleverd.

Top materiaal!

Folie was snel geleverd. Makkelijk te gebruiken materiaal en het eindresultaat is super! Echt heel blij mee.

About Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement