Mooi behang, mooie winkel

Eerst heb ik in de winkel een aantal staaltjes bekeken en meegekregen. Daarna thuis via internet besteld, was er de dag erna. Netjes verpakt en precies wat ik wilde. TOP!

Snelle levering van een goed product.

Ik heb een nieuwe badkamer laten maken en voor het raam folie besteld die ik ook al gebruikt heb voor de voor- en achterdeur en voor een andere badkamer. Mijn moeder vond het motief zo mooi, dst ik het ook voor haar heb gekocht. Toen zij haar woning verliet vroeg ze aan de inspecteur van de woningbouwvereniging:"Moet de folie niet van de ramen worden gehaald?" Hij keek verbaasd en zei:"Ik dacht dat dit echt glas in lood was! Nee, laat maar zitten, ziet er goed uit!"

Ruim assortiment en goede kwaliteit raamfolie. Snel geleverd en goed verpakt, dus geen vouwen. Prima!

Duidelijke snelle communicatie, goede service

Er was helaas wat mis met onze bestelling, na telefonisch contact zijn er direct stappen ondernomen om het z.s.m. met ons op te lossen. Uiteindelijk is dit erg netjes gebeurd.

Goed advies, vriendelijke medewerkers.

De keuze is reuze!

Volgende keer weer.

Makkelijk te bestellen en alles was duidelijk.

Een goede ervaring

Een goede winkel, snelle levering

Wel week levertijd. Maar was wat ik besteld had. Ook nog een mail gestuurd en daarop netjes antwoord op gekregen.

Goede servicr

Slechte ervaring en communicatie

Let op! Heel veel producten zijn niet op voorraad en worden bij een externe leverancier besteld die geen producten terug neemt. Ruilen is vaak niet mogelijk hierdoor. Er was mij beloofd dat ze mij terug zouden bellen om te kijken wat er mogelijk is, maar dat is niet gebeurd. Gelukkig was er een andere behangwinkel die de rollen wel wou omruilen voor een kleine vergoeding. Ik koop de volgende keer liever bij een behangwinkel die wat flexibeler is en meer producten op voorraad heeft.

Zeer slecht verpakt!

We hadden vier rollen behang besteld à €253 per rol. Toen het aankwam was de doos nog intact maar de rollen waren aan de randen beschadigd. Dit kwam waarschijnlijk door het schudden in de doos en doordat de overige benodigdheden (lijm, gereedschap) ook in diezelfde doos zaten en daar hebben de rollen waarschijnlijk op gestaan. Voor het bedrag dat we hebben betaald mag je toch verwachten dat het zorgvuldiger verpakt wordt. We hebben dit behang vorig jaar in een andere kleur bij een ander bedrijf besteld en dat zat netjes in bubbelplastic. Misschien een tip voor de volgende klant.

Ik had eerst een proef stukje behang ontvangen en daarna heb ik twee rollen besteld en snel ontvangen.

Goede klantenservice

Ik had het behang erg snel nodig. Bestelling werd gelijk verwerkt en zodra het binnen was doorgestuurd en gecommuniceerd. Erg fijn om zo geholpen te worden

Overzichtelijke website en vlotte levering

Mooi assortiment, netjes verpakt en geleverd.

Goede en juiste service. Klantvriendelijk

Goede en juiste service. Klantvriendelijk. Wel fijn als iets later geleverd gaat worden, daarvoor een berichtgeving wordt uitgestuurd. Verder alles oké en naar wens.

Mooi behang

Rollen werden netjes en stevig verpakt geleverd. Behangset werd er idd netjes bij geleverd en heb het ook goed kunnen gebruiken.

Zeer goede service en prachtig behang !

Zeer tevreden met de service en aankoop !

Niet goed, pakket is niet afgeleverd en nog geen reactie van klantenservice

Niet goed, pakket is niet afgeleverd en nog geen reactie van klantenservice

Correcte afhandeling van mijn bestellingen

Eerst proefstukken aangevraagd. Naar aanleiding daarvan andere kleur en dessin besteld die wel de gewenste bleken te zijn.

Netjes geleverd

Prachtig behang, genoeg lijm meegeleverd. Ik ben er blij mee .

Snel levering

Alles ging soepel alleen de bijgeleverde lijm was te licht voor de arte facet monsoon behang dus zelf een andere lijm gehaald.

Super tevreden! Mooi behang gekocht. Goede prijs, gratis sample en alle toebehoren.

Keurig geleverd met extra’s

De levering duurde wel lang, maar dat werd vóór de bestelling al aangegeven. Ik kreeg er gratis lijm en een breekmesje bij. Helemaal goed. Blij met hun collectie.

Leuk behang

Goede klantenservice en snelle levering. Prima

About Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.