Prima service, maar te lange levertijd.

Al diverse malen heb ik plakfolie besteld via Kleurmijninterieur. Hierbij wil ik de tip meegeven om de weergave op de site aan te passen aan de kleurnummers in de waaier. Er zijn meer kleuren verkrijgbaar, maar door de andere weergave op de site dan in de waaier, is het soms moeilijk om een juiste kleur te bestellen. De weergave van de kleuren op het beeldscherm wijken af van de kleuren in de waaier.

Vlotte en snelle afhandeling.

Na mijn bestelling ben ik vlot en netjes geholpen.

Goede service, mooi behang maar moeilijk op de muur aan te brengen

Levering zoals omschreven in beschrijving. Mooie scherpe print op het behang, goede kwaliteit print. De 4 grote stukken gehang waren moeilijk op de muur aan te brengen. Dit door de grote maat van het behang. Door beneden te moeten beginnen heb je 3 volwassenen nodig om de bovenste 2 stukken op te plakken. Mooi eindresultaat!

Mooi behang, snelle levering

Mooi behang. Staaltje zou iets groter mogen maar verder keurige levering met goed materiaal er bij

Goed advies qua kleur, geen advies behangen

Wij hebben advies gekregen voor het interieur, dat was erg goed! De styliste had snel mooie kleuren bij elkaar gevonden en wij zijn super tevreden. Aangezien wij niet dagelijks behangen, zou het fijn zijn geweest als ons verteld was hoe we dit moesten doen. Het etiket op de lijm zegt iets anders dan het etiket op het behang, dat is verwarrend. Als ons bij het ophalen van het behang een korte toelichting was gegeven, had dat ons veel ellende bespaard.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste familie van Isterdael, Omdat veel klanten behang laten aanbrengen door een behanger geven we niet automatisch een toelichting hoe te behangen. Echter wanneer men de vraag stelt zullen we zeker toelichten hoe men het product het beste kan aanbrengen. Daarnaast staan op onze website uitgebreid alle behangtips en instructies vermeld, inclusief instructie video voor elk type behang. En in onze rubriek veel gestelde vragen komen ook uw vragen aan bod. Mochten er toch nog vragen zijn kan men uiteraard contact met ons opnemen. Fijn te vernemen dat jullie super tevreden zijn met ons advies en het resultaat. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

verschrikkelijk slecht

Bij kleurmijninterieur xElitis Anguille Big croco Galuchat Big Croco antracietzwart 70cmx10mt besteld. Levering was goed. Later bleken er enkele foutjes in het behang te zitten. Na heel veel mailen kregen we uiteindelijk onderstaand bericht Zowel wij als de leverancier merken op dat het geen fout in het behang lijkt. Bovendien controleren ze dan ook altijd nog de rest van de productie, vandaar dat ze ook nooit meteen antwoord kunnen geven. Er wordt eerst nog onderzoek gedaan. U zult dus de behanger erop aan moeten spreken. Zelfs de beste behangers kunnen ooit een foutje maken. Een goede behanger is aangesloten bij een geschillencommissie waaraan u het kunt voorleggen. We hebben uw opmerking toch nog even doorgegeven aan de importeur. en dit is hun reactie: Elitis is zeer coulant in het terugnemen als het aan het behang zou liggen. In dit geval heeft de kwaliteitscontrole van Elitis echt aan de hand van de verstuurde foto’s geoordeeld dat het bij het opbrengen is gebeurd. Heeft de behanger zich aan de hanginstructies gehouden die bij het behang verpakt zitten? Elitis raadt altijd aan eerst 2 banen te plakken en dan een stap naar achter te doen om te beoordelen. Ik vind het vervelend voor jullie, maar Elitis neemt de rollen niet terug cq vervangt niet de rollen voor niets. Het behang is door een proffesioneler behanger aangebracht Zeer teleurstellend deze reactie Wij zullen dus nooit meer dat zeer dure behang en als alles goed is dat mooie behang kopen via Kleurmijn interieur Joop

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Joop, Zowel wij als de fabrikant (Elitis) hebben afzonderlijk van elkaar beoordeeld dat de klacht die u heeft gemeld duidelijk ontstaan is door het niet juist aanbrengen van het behang. Daarnaast zijn er geen fouten geconstateerd in het product zelf. Zoals ook eerder door ons aangegeven adviseren wij u te reclameren bij betreffende professionele behanger. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Zeer jammer dat een dichte rol niet retour kan.

1 rol teveel door de calculator op de site. Nu kan hij niet retour. Erg jammer van zo’n dure rol.

Levertijd verlengd, geannuleerd, ontvangen en nu geen retourrecht?!

Een bestelling geplaatst voor behang voor mijn werk. Vervolgens kreeg ik een mail dat de levertijd langer is, doordat het behang niet meer op voorraad is. Kan gebeuren! Ik stuur een mail met de vraag of het wel met zekerheid voor een bepaalde datum geleverd kan worden. Daarop wordt geantwoord dat ze dit niet kunnen garanderen. Ik geef vervolgens aan dat ik dan de bestelling wil annuleren omdat ik ergens anders wel het behang zeker op tijd geleverd kan krijgen. Ze reageren vervolgens mij dat dit ze sterk lijkt omdat het om dezelfde leverancier is. Hierop heb ik niet meer gereageerd, ik had de bestelling immers al schriftelijk geannuleerd. Een aantal dagen later kreeg ik een mail dat de bestelling is verzonden. Ik heb daarop gereageerd dat ik de bestelling had geannuleerd voordat deze is verzonden, dus dat ik graag een retourlabel ontvang om het behang terug te sturen. Hierna krijg ik de mail dat je als bedrijf geen recht hebt om het behang retour te sturen (wat overigens niet vermeld staat in de voorwaarden, er staat alleen het volgende.. Als consument heeft u recht op... Nergens iets over B2B). Buiten dat heb ik voordat de bestelling werd verzonden al aangegeven dat ik het wilde annuleren vanwege de langere levertijd. Dit lijkt mij een legitieme reden om de bestelling te annuleren. Maar ze blijven bij hun standpunt na meerdere mailtjes heen en weer. Ik vind het jammer dat ik nu een slechte review moet achterlaten, maar ik wil mensen hier wel graag voor behoeden. Klantvriendelijkheid staat dus niet echt hoog in het vaandel helaas!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kim, U heeft bij een ons exclusief behang besteld, waarbij wij vooraf duidelijk aangeven dat het een product betreft wat niet uit voorraad wordt geleverd maar speciaal op verzoek wordt besteld. De daarbij aangegeven gemiddelde levertijd is een indicatie maar garanderen kunnen we nooit. Daarom staat er ook duidelijk vermeld -gemiddeld-. Omdat er maar 1 leverancier is van dit exclusieve behang is het ook niet mogelijk om het behang elders / sneller te bemachtigen. Het behang is door ons geleverd binnen 7 werkdagen. Dat is zelf redelijk binnen de marge van de aangegeven gemiddelde levertijd. Het is inderdaad juist dat goederen welke speciaal voor bedrijven worden besteld wettelijk zijn uitgesloten van retourrecht. Ook wij als bedrijf zijn daarvan uitgesloten wanneer wij een bestelling plaatsen. Bij voorraad producten maken wij doorgaans een uitzondering. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Het duurde even, maar uiteindelijk blij!

Op de website heb ik een aantal kleurstaaltjes van plakfolie besteld. Deze bleken in werkelijkheid totaal niet overeen te komen met de kleuren op de website. Ik heb ze zowel op een nieuwe Iohone als op een professioneel beeldscherm SRGB gekalibreerd bekeken. Gelukkig werd ik vriendelijk te woord gestaan en is mij nog een paar extra kleuren gratis nagezonden. Ik heb een keuze gemaakt en 2 meter besteld. De rol was aan de uiteinden wat gekreukt her en der, die stukken kan ik helaas niet gebruiken. Ik had echter ook niet zoveel nodig en het materiaal zelf is echt fantastisch mooi! Zeer stevig en blijft goed plakken. Het duurde dus even, maar ik ben blij met het eindresultaat. Op de foto’s kun je echter niet rekenen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Willemijn, De kans dat werkelijke kleuren exact overeen met een beeldscherm is vrij klein. Houdt het werkelijke product in de zon of in de schaduw en er is een groot kleurverschil. Of binnen in een ruimte met lampkleur koel wit, wit of warm wit maakt een groot verschil. Zelfs een product tegen de ene wand en om de hoek op de andere wand geeft een verschil in kleurbeleving. Men kan een telefoon wel kalibreren maar juist het werkelijke licht is altijd anders en dus ook de kleurbeleving. Daarnaast is er nagenoeg altijd kleurverschil tussen de productie batches. Tel enkele mogelijke aspecten bij elkaar op en het kleurverschil kan best groot zijn. Daarom leveren we juist vooraf knipstalen, om achter een teleurstelling te voorkomen. Een einde van een rol kan soms wel wat gekreukt zijn. Dit komt omdat het van een grote rol komt en gesneden delen kleiner worden opgerold om te versturen. De folie en basislaag wringen dan een beetje. Dit is echter goed te verwerken. En wanneer we het begin/einde van een rol versturen snijden we altijd wat ruimer zodat men zeker voldoende heeft. Het product is inderdaad fantastisch mooi. Fijn te vernemen dat u content bent met het eindresultaat. met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

goede service

goede service en snelle levering vriendelijk personeel

Slecht, niet geleverd wat op de site staat, niet gereageerd op verzoek om teruggave

Op trefwoord "behangboek" gezocht, vond ik behangboeken 53 x 53 cm. Dat was wat ik zocht om kastdeurtjes van 50 x 50 cm te beplakken. Er werd echter een behangboek van een veel kleiner formaat gestuurd. Bij mailwisseling werd er niet ingegaan op verzoek om terugname. Zeer slecht, niet geleverd wat op de site vermeld staat.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Anja, Bij onze behangboeken opruiming staat duidelijk vermeld dat een willekeurig behangboek wordt toegezonden, wel passend in de aangegeven categorie. U heeft bij het plaatsen van uw bestelling geen opmerking of voorkeur vermeld waar wij eventueel rekening mee konden houden. Een behangboek van 53 cm zou voor u ook niet voldoende zijn geweest omdat de zichtbare behangstalen effectief 4 to 5 cm smaller zijn vanwege het inbinden, dus altijd smaller dan 50 cm. Wij zijn inderdaad niet meer ingegaan op terugname omdat betreffende oude behangboeken in de uitverkoop zijn, met zelfs 90% korting. Deze producten nemen we niet retour. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Heel tevreden.

Wij zijn heel tevreden over Veneta. De plissegordijnen zijn perfect. De communicatie en bezorging verliepen echt super. Wij gaan hier zeker meer bestellen.

Prima bestelling, mooi behang en snel geleverd!

Behang besteld, snelle verwerking en levering. Mooi behang, voldoet geheel aan onze verwachting. Aanrader!

Erg mooi

De plakfolie is erg mooi en goed te verwerken

Folie had vouwen in.

De goudenplak folie die ik besteld had, zat horizontaal vouwen in. Erg jammer de vouw kreeg ik er niet uit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Lilian, De gangbare weg bij een klacht is ons een foto sturen per e-mail waarbij de klacht duidelijk zichtbaar is. Helaas hebben we van u nog geen foto ontvangen. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Positief

Het behang en plakplastic waren zorgvuldig ingepakt, waardoor ze onbeschadigd aan zijn gekomen. De kwaliteit ben ik erg tevreden over. Een mooi resultaat. Snel geleverd.

snel en netjes verpakt

veel keus. Snel en netjes verpakt bezorgd.

Alles in orde

Goed product

Goed verpakt. Veel keuze en goede kwaliteit.

Soepele communicatie en afwikkeling maar tegenvallende kwaliteit

Wij hebben fotobehang gekozen. Ik heb gebeld of de kwaliteit - ook voor de afmeting die wij nodig hebben - in hoge resolutie is. Dat zou zo zijn. Toch vind ik absoluut niet dat de resolutie van de foto hoog genoeg is voor de afmeting. Heel jammer!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Margreet, Als een afbeelding voldoet voor grootformaat fotobehang dan maakt de uiteindelijke afmeting geen verschil. Wel is het zo dat fotobehang het beste tot zijn recht komt vanaf een bepaalde afstand, vergelijkbaar met een (groot) schilderij. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Bezorgen op tijd ,materiaal valt tegen

Kleur foto wijkt af van origineel en maat steen komt niet overeen met normaal formaat van stenen. Zijn dunner en korter.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Willy, Wij vinden het spijtig te vernemen dat u een andere verwachting had. Wij verkopen dit baksteen dessin al meer dan 10 jaar en hebben nog nooit een klacht over ontvangen over het formaat baksteen. Een baksteen heeft niet per definitie één 'normale' afmeting. Alleen al in de Benelux zijn er ruim 30 verschillende gangbare afmetingen. Wij raden u aan om bij een volgende bestelling vooraf eerst een knipstaal te bestellen zodat u er zeker van kan zijn of het product voor u voldoet. Het bedrag van een knipstaal wordt zelfs automatisch verrekend bij aankoop van het overeenkomstige product. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Giga keuze, prima advies en snelle levering

Heel veel keuze. Je wordt goed op weg geholpen door de boeken heen of anders krijg je adviezen. Prima bestelsysteem en snelle levering. Alles heel overzichtelijk. Zeer goeie service.

Duidelijk,snel,goede service,mega keus

snelle versturing juist product

goed product; handig de bijbehorende middelen mee te sturen, snelheid bestellen en ontvangen

À propos de Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.