Conform aanvraag geleverd een rol wel licht beschadigd tijdens transport

Naar verwachting

Snel mijn bestelling binnen ! Mooie kwaliteit goeie service!

Behang besteld, veel extra’s erbij ! Lijm is alleen niet zo prettig , klontert heel erg , en smeert niet lekker uit. veder mooi behang , snelle levering en goede kwaliteit. Een aanrader!

Héél mooi behangpapier

Alles is vlotjes gegaan, alleen de 1ste poging om te leveren is niet gelukt, we kregen een boodschap van de transporteur dat hij was langsgeweest maar de poort stond open en we hebben op camera niemand gezien... maar de 2de poging in het leverpunt is gelukt. Levertermijn was een paar dagen zoals beloofd en kwaliteit papier ook helemaal in orde ! Dus tevreden :-) Groetjes, Dominique

Al meerdere keren besteld. Nu moest ik iets bijbestellen. Was geen enkel probleem. Alles werd keurig geregeld.

Makkelijk bestellen, keurig de klerustaaltjes verrekend. Wel jammer dat ongebruikte rollen niet terug kunnen, dat is het enige puntje. Verder keurig en top!

Verkeerd behang besteld, geen retour

Ik dacht dat de prijs van het behang per rol was maar die was per m2. Ze kunnen deze niet terug nemen wat ik begrijp maar ik kreeg een hele rare reactie: Misschien kun je een baan met dit behang doen en een andere ernaast plakken. Wie doet dat?

Behang is redelijk snel afgeleverd. De verpakking had iets beter gekund. Doos was beschadigd door transport, maar behang was gelukkig intact. Behanglijm en behangsetje gratis bij bestelling is top!

Mooie zaak met veel keuze

Goede ervaring.Fijn geholpen. We zullen hier zeker terugkomen

waanzinnige creatie mogelijkheden

Ik had mijn vloerkleed en verf meegenomen naar de winkel en ideeën uit de website geplukt welke richting ik op wilde. De styliste kwam met boeiende voorstellen waarbij ik mij uitgedaagd voelde verder te durven. Heerlijke ervaring. Nu de behangen op de muur zitten, heb ik nog meer besteld om andere ruimten ook zo fantastisch mooi en in balans te maken. Ik ben super enthousiast in de mogelijkheden en knowhow van de stylisten. Wil het eenieder aanbevelen. Super goede kwaliteit! Dankjewel.

Prachtig behang maar wordt geleverd met verkeerde lijm!

Wij hebben via de site prachtig behang van Arte gekocht. Duur behang maar meer dan de moeite waard. Een proffesional ingehuurd om het behang te laten plaatsen. Kleurmijninterieur geeft aan welke lijm het best passend is bij dit behang en ook deze heb ik aangeschaft. Echter wordt er op het behang en op de lijm tegenstrijdige info gegeven en daarnaast is de aangegeven lijm niet de juiste lijm voor dit specifieke behang, blijkt achteraf! Conclusie… het was een ramp om op te hangen voor de proffesional en het is dus niet zoals het hoort blijven plakken waardoor het er minder mooi opzit. We hebben contact gehad met kleurmijninterieur maar die wijzen met hun vinger naar de proffesional terwijl zij niet de juiste producten leveren. Daarbij is ook de klacht doorgezet naar Arte zelf! Wij gingen uit van de kennis van dit bedrijf en dat we daarmee de juiste producten kochten. We zijn dan ook teleurgesteld in hoe dit probleem niet opgelost is.

behang gekocht, werd vlot geleverd.

Zeer onvriendelijk

De bestelling was prima verlopen maar het contact in de winkel was erg onvriendelijk. Dit houdt me tegen hier ooit nog iets te kopen en of aan te bevelen bij anderen.

uitstekend

snelle en goede levering

Vlotte levering en goed verpakt, was al een tijdje op zoek naar dit retro plakplastic in turquoise, blij dat ik het gevonden heb.

Wederom prachtig behang

Goed advies met als gevolg een prachtige muur.

Goed advies en mooi assortiment

Heel goed advies gekregen bij de keuze van een behang. Ook goede tips bij het aanbrengen van behang. Erg blij met resultaat!

Prima producten en snel geleverd

Prima producten en snel geleverd

Goed bedrijf snelle levering

Snelle levering ,goed product .

Wat je op site ziet, is ook wat je krijgt.

Wij hebben in ons geval Arte behang besteld. Dit is in een keurige en stevige verpakking compleet geleverd. Puntje van verbetering is de vooraankondiging van aflever moment door de pakketbezorger. Een een uur van te voren dat je voor onze deur zal staan is (voor ons) te laat als je niet thuis ben.

Great customer service, fast delivery, quality products

I am very pleased with the quality of the product, fast delivery and especially with the customer service. I had several questions before I purchased the wallpapers for my baby’s room, Inge from the customer service provided timely and detailed explanation which made me decide quickly and confidently without even seeing the products in person. I highly recommend!

Heel netjes geholpen in de showroom

We waren op zoek naar behang voor een blauw-gele kinderkamer. Een medewerker heeft ons goed geadviseerd en meegezocht in de verschillendr boeken met behangstalen.

Goed advies, snelle afhandeling

Prima raamfolie en goede service

Prima raamfolie uit groot assortiment gekozen. Foutje in levering werd snel hersteld; goede service.

À propos de Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Avis sur Kiyoh