Even gebeld voor wat extra info inzake de kleur. Was allemaal goed. De bestelling is gelijk opgestuurd en kort daarna ontvangen.

Materiaal goed ontvangen

Perfekt

Perfect goed spul goed verpakt top

Prachtige artikelen

Allemaal prachtige artikelen precies wat ik nodig heb. Iedere keer weer

Snel geleverd en netjes.

!

!

Perfect!

Het behang werd snel geleverd, in goede staat en met extra behangspullen die gratis erbij kwamen. Het behangen ging heel goed en gemakkelijk met de instructievideo en tips. Alleen de lijm oplossen ging niet zonder klonten, maar dat ligt aan de lijm. Ook contact gehad met de klantenservice en die waren uitermate behulpzaam en kundig!

Kwalitatief goed materiaal

Kwaliteit als aangegeven, redelijk snel geleverd

Mooi

Moet nog op de muren het behang Dan stuur ik jullie wel een foto door oké

Zeer snelle levering

Product prima, service ietsje minder

In de webshop plakfolie uitgekozen en betaald. Na 2 dagen niks gehoord te hebben een mail dat de verzending vertraging heeft want niet op voorraad. Dat had ik eigenlijk even eerder willen weten, voor dat ik afrekende. Uiteindelijk 2 weken gewacht.

Zeer snel geregeld.

Na telefoontje, toch snel levering van wat ik besteld had. Ruim voldoende gekregen

Correcte levering

Correcte levering

Prima levering, slechte service rondom retour

Door de website een calculatie laten maken voor de hoeveelheid rollen. Advies is 3, uiteindelijk ruim over gehouden en daarom in contact gekomen om een rol te retourneren. Dat is niet akkoord.

Uitstekende kwaliteit

Prima kwaliteit behang. Zijn heel tevreden Snelle service Gebruikers vriendelijke website

Goed product en snelle levering

Geen contact te krijgen

Na de webshop bestelling (en betaling) hebben we niets meer gehoord. Op onze emails waarin we naar de levertijd vroegen, kregen we geen antwoord. Ook de telefoon werd gewoon meerdere keren niet opgenomen, geen voicemail of iets mogelijk. Dachten dat het bedrijf failliet zou zijn. Toen maar naar de winkel (niet webshop?!) gebeld. Daar uiteindelijk wel een dame gesproken die vertelde dat ze net weer voorraad hadden bijbesteld van het artikel dat we volgens de website al lang in huis hadden moeten hebben. Uiteindelijk wel onze bestelling veel te laat geleverd gekregen en dat was verder prima. Zal hier echter nooit meer bestellen i.v.m. de niet-bereikbaarheid en niet-communicatie.

Erg klantvriendelijk

Had tijd geleden behang besteld en wist niet meer welke dat was. Na het doorgeven van mijn klantnummer heb in korte tijd ik de juiste rol toegestuurd gekregen.

Beautiful wallpaper

The wallpaper was just as beautiful in real life as we imagined. We are so happy with the results. It was our first time wallpapering, and it was a success. Will definitely buy from this company again. High quality, easy to use. Delivery was also quick and well packaged.

Prachtig assortiment en snelle levering

Zowel in de zaak in Eindhoven als op de website een prachtig assortiment. Wij hebben het dit keer via de site gedaan en ook dit ging weer vlot, adequaat en netjes.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Behang naar wens, behanglijm niet aan te raden

Nette website, goed op de hoogte gehouden van de bestelling en netjes op tijd geleverd. Blij met het bestelde behang. De behanglijm die aanbevolen werd was echter drama, het behang liet meermaals los. Jammer.

Moet even wachten uiteindelijk komt het goed

Heb lang moeten wachten op een rol behang. Ze houden je helaas niet op de hoogte. Wel snel een antwoord als je een mail stuurt wat de staat van de bestelling is.

Prachtig behang

Goede kwaliteit en mooi strak te verwerken

Prima service, prima prijs!

Snelle, nette bezorging

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.