Prima levering

Snelle verzending en goed verpakt.

Zoals eerdere ervaringen met jullie was dit ook weer een zeer goede

Prima klantenservice , folie minder

Klantenservice is uitstekend. De folie heb ik aangebracht. Eerst ramen vetvrij en schoongemaakt. Folie op maat geknipt. Met plantenspuit met 1 druppel afwasmiddel op raam en folie gespoten. Met kaartje van boven naar onderen vastgezet. Zat prima. De volgende dag vol met blaasjes . Met kaart weer over de ramen gestreken. Iets weg maar lang niet alles. Een paar raampjes de folie verwijderd en nieuwe aangebracht. Helaas. Nu heb ik geen reserve meer. Het betreft de voordeur met 9 raampjes.

Behang is prachtig service kan beter

Gratis behangmiddelen waren niet compleet . De behang bereken -naar staat erg ruim afgesteld . Er was geen mogelijkheid om een rol terug te geven . Dure hobby op deze manier .

Super blij met de plakfolie

Door de plakfolie hebben we een luxe uitstraling gekregen. We hebben de deuren een andere look gegeven.

Prima en betaalbaar materiaal

Snelle, goed verpakte levering, van prima materiaal

Vlot verstuurd, netjes verpakt, mooie kwaliteit

Prima. Toen van 1 stuk de juiste hoeveelheid niet op voorraad was, werd ik keurig gemaild.

Snelle verzending en goed ingepakt

Mensen met passie voor hun job

netjes op tijd geleverd

Prima geregeld. netjes op tijd geleverd.

uitstekend geholpen

de medewerkster heeft zich ingespannen om de juiste stalenboeken voor me te vinden, ze werden keurig verpakt en op tijd geleverd. Dank!

Goed, maar helaas had ik 1 min puntje me behanglijm het poeder is kapot gegaan in de doos dat kan door inpakken zijn of door de vervoerder heel de doos met open maken zat onder poeder dat was behanglijm nu heb ik niks aan de lijm dus zal ik een pakketje behanglijm zelf moeten kopen alles zat onder de poeder

Wel geleverd, maar duurde veel te lang

Wel geleverd, maar duurde veel te lang, Had het nodig bij j een klant, dus moest het alsnog ergens anders halen

Lange wachttijden onvriendelijk personeel

Ik kom enkel een bestelling ophalen. Moest lang wachten omdat er iemand een bestelling gordijnen plaatst. Er stonden meer mensen in de rij zich te storen aan het gedrag van het personeel. Advies maak iemand vrij die enkel de ophaal bestellingen doet .

Super service en snelle levering

Zoals altijd een prima product

nvt

Mooi behang en hele fijne service!

Het was er sneller dan verwacht, heel blij mee!

uitstekend

Levering keurig

Behangstalen aangeschaft en de bestelling gedaan. Allemaal keurig netjes en duidelijk.

Betrouwbaar

perfect binnen de tijd geleverd zoals was gezegd

Prachtig

Dzee folie is gewoon de max!!! Ik zou het iedereen aanraden. Aanbrengen gaat heel vloten het resultaat is gewoon prachtig! Mijn oude, afgeleefde keukenkastjes zijn onherkenbaar geworden!! Badeznkt! Ook voor alle uitleg, ik stuurde enkele mailtjes met vragen welke folie ik zou nemen enzo… super cervice en duper producten van hoge kwaliteit.

Soort behang, dat wist ik al. Maar wat ook zeker erg handig was de behanglijm die meegeleverd werd. Precies genoeg en juiste soort lijm. Werd snel geleverd en goed verpakt. Kwam onbeschadigd aan.

Snel verzonden.

Makkelijk bestellen en snel verzonden.

Prima, redelijk vlotte levering

Mooi, sterk behang, goed verpakt.

Goede service en correcte afhandeling van de producten

Goed behang

Mooi resultaat!

A proposito di Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.