zeer tevreden

Voor de vierde keer op rij hebben wij hetzelfde behang bij jullie besteld, omdat wij nu een vierde vakantiechalet hebben gekocht. Wij vinden het een fijn behang met een leuke print en vinden het leuk dat de chalets er hetzelfde uitzien. Maar blijkbaar is deze print na 5 jaar uit de voorraad en hebben wij de laatste 2 rollen besteld. Het zou voldoende moeten zijn ;)

Aardig personeel, erg veel keuze's

Vriendelijk personeel en ook voldoende. We werden snel geholpen en ze nam de tijd voor je. Liet ons veel mooie behangen zien en dacht ook mee, wat er bij ons behang paste. Liet de keuze echt bij ons en gaf een eerlijk antwoordt, als iets te druk was of er niet bij paste. (Bij ons behang die wij al hadden)

Creatieve, klantgerichte team

Creatieve klantgerichte team aanwezig. Je leert ze kennen daar hun aanpak *kruip in de huid van de klant* Het hele proces tot ondersteuning met hun netwerk van uitvoerende vakspecialisten . De servicegerichtheid, juist in geval van calamiteit, is prijzenswaardig ook. En belangrijk is het bijzondere eindresultaat welke je zelf niet bij elkaar kunt brengen. Bianka en je team hartstikke bedankt.

Snelle levering, stevig materiaal, mooi uitzicht

Kundig en prettig advies

Ze hebben mij goed geholpen. Luisterden goed naar mijn vraag en legden meteen goede opties voor. Ben erg blij met het behang en bijpassende verf.

Goed geholpen

Mooi behang, veel keuze, goed en fijn geholpen.

Gewoon goed

Netjes behandeld, ik vroeg of ze eerder konden opsturen en dat werd gedaan. Kwaliteit ook goed.

zeer tevreden

Zeer tevreden over bezorging en vooral de plak folie . Die eruit ziet als echte gordijntjes met kant

Mooi behang en goede levering

Behang kwam uit UK en ook al duurde het opgevraagde staaltje erg lang, de bestelling van het daadwerkelijke behang was gelukkig snel. Service ook helemaal prima, snel antwoord via email. Heel erg tevreden!

Je komt niet voor verrassingen te staan!

Mooie en handige Website. Ook telefonisch contact over levertijd was prettig.

Mooi behang

Goede levering, geweldige keuzes

Snelle levering. Had daarna nog een extra rol behang nodig, er werd netjes contact opgenomen met leverancier en juiste bathnr opgezocht. Ook deze nalevering super snel geleverd. Ga zo door.

Snelle reactie en goede service.

Mooi behang, geweldige kwaliteit. Aanrader.

Helemaal top

Snel en vlot besteld en geleverd...

Top zaak

Al heel veel besteld je wordt goed geholpen snelle levering goed advies omtrent de uitsnedes van eigen fotobehang al met al nooit problemen met jullie gehad ga zo door groet johan Beijer

Duidelijk en snelle levering!

Bestellen was makkelijk, bevestiging en voorwaarden duidelijk. Levering was snel!

ruim assortiment en zeer deskundig behulpzaam personeel

ruim assortiment op het gebied van wand, vloer en raambekleding. vriendelijk, deskundig personeel. Op zoek naar nieuw behang voor de woonkamer. Er werd meegedacht, opties aangedragen, en de grote kennis over het ruime assortiment. Extra compliment voor degene die mij geholpen heeft: Interieurstyliste Bianka. Was toevallig ook dezelfde die mij 15 jaar geleden geholpen heeft bij het opnieuw stofferen van mijn woonkamer. Dit toen tot zeer grote tevredenheid. Zeer vakbekwaam.

slechte service met retour

Als het gaat om iets retour sturen wat niet op maat gemaakt is, doen ze verschrikkelijk moeilijk. Je ziet ook op een website dat ze proberen op alle mogelijke manieren onder retouren uit willen komen. Terwijl je er al meerder hebt afgenomen en wat terug moest netjes ongebruikt in de verpakking zat en zelfs nog in hun eigen doos. Het is een onderdeel van service om hier goed mee om te gaan. Ga het hier dus niet meer bestellen als we ze weer nodig hebben voor andere ruimtes. Heel onprofessioneel. Na heel moeilijk doen mocht het terug. Retour pakket lag daar al ruim een week voor ze er iets mee gingen doen. Moest daar achteraan mailen. En vervolgens wachten ze tot de laatste dag met terugstorten. Wat je natuurlijk al verwacht als het zo kinderachtig en moeizaam moet gaan. Bah!

Risposta del proprietario dell'attività

Beste Wimperextensions-benodigdheden, Het is juist dat wij u hebben aangegeven dat voor bedrijven het consumenten retourrecht niet geldt. Dit omdat bedrijven doorgaans o.a. grotere hoeveelheden inkopen. Gezien uw kleine zakelijk bestelling hebben we in uw voordeel besloten en heeft u uw bestelling kunnen retourneren. Ook is het juist dat we aan u het verzoek hebben gedaan om de bestelling in de originele verpakking terug te sturen, wat heel gebruikelijk is. Uw retour is bij ons aangeboden op 28 december. Dat wij uw pakket bewust zouden hebben laten liggen én zouden hebben gewacht met crediteren is suggestief onjuist. Vanwege de Kerstvakantie (24 december t/m 8 januari) is het crediteren gedaan op dinsdag 10 januari, de 2de dag na de Kerstvakantie. Wij vinden het jammer dat ondanks alles juist is verlopen u zo negatief reageert. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Gewoon goed

Een webwinkel

Ik bestelde behang, dit werd geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Prachtig behang

Mooi behang van een hele goede kwaliteit.

Prachtig assortiment, snelle service en redelijke prijzen

Ik heb hier diverse soorten natuurlijk behang gekocht. Het is echt een feest om door alle boeken met stalen te bladeren en een keuze te maken uit het enorme assortiment. Later nog een losse rol behang besteld via de webshop. De kleur past helaas niet in ons interieur maar het product werd zeer snel geleverd en was goed verpakt.

vlotte service

Alles verloopt heel vlot.

A proposito di Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire