Zeer snelle levering

Product prima, service ietsje minder

In de webshop plakfolie uitgekozen en betaald. Na 2 dagen niks gehoord te hebben een mail dat de verzending vertraging heeft want niet op voorraad. Dat had ik eigenlijk even eerder willen weten, voor dat ik afrekende. Uiteindelijk 2 weken gewacht.

Zeer snel geregeld.

Na telefoontje, toch snel levering van wat ik besteld had. Ruim voldoende gekregen

Correcte levering

Correcte levering

Prima levering, slechte service rondom retour

Door de website een calculatie laten maken voor de hoeveelheid rollen. Advies is 3, uiteindelijk ruim over gehouden en daarom in contact gekomen om een rol te retourneren. Dat is niet akkoord.

Uitstekende kwaliteit

Prima kwaliteit behang. Zijn heel tevreden Snelle service Gebruikers vriendelijke website

Goed product en snelle levering

Geen contact te krijgen

Na de webshop bestelling (en betaling) hebben we niets meer gehoord. Op onze emails waarin we naar de levertijd vroegen, kregen we geen antwoord. Ook de telefoon werd gewoon meerdere keren niet opgenomen, geen voicemail of iets mogelijk. Dachten dat het bedrijf failliet zou zijn. Toen maar naar de winkel (niet webshop?!) gebeld. Daar uiteindelijk wel een dame gesproken die vertelde dat ze net weer voorraad hadden bijbesteld van het artikel dat we volgens de website al lang in huis hadden moeten hebben. Uiteindelijk wel onze bestelling veel te laat geleverd gekregen en dat was verder prima. Zal hier echter nooit meer bestellen i.v.m. de niet-bereikbaarheid en niet-communicatie.

Erg klantvriendelijk

Had tijd geleden behang besteld en wist niet meer welke dat was. Na het doorgeven van mijn klantnummer heb in korte tijd ik de juiste rol toegestuurd gekregen.

Beautiful wallpaper

The wallpaper was just as beautiful in real life as we imagined. We are so happy with the results. It was our first time wallpapering, and it was a success. Will definitely buy from this company again. High quality, easy to use. Delivery was also quick and well packaged.

Prachtig assortiment en snelle levering

Zowel in de zaak in Eindhoven als op de website een prachtig assortiment. Wij hebben het dit keer via de site gedaan en ook dit ging weer vlot, adequaat en netjes.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Behang naar wens, behanglijm niet aan te raden

Nette website, goed op de hoogte gehouden van de bestelling en netjes op tijd geleverd. Blij met het bestelde behang. De behanglijm die aanbevolen werd was echter drama, het behang liet meermaals los. Jammer.

Moet even wachten uiteindelijk komt het goed

Heb lang moeten wachten op een rol behang. Ze houden je helaas niet op de hoogte. Wel snel een antwoord als je een mail stuurt wat de staat van de bestelling is.

Prachtig behang

Goede kwaliteit en mooi strak te verwerken

Prima service, prima prijs!

Snelle, nette bezorging

Conform aanvraag geleverd een rol wel licht beschadigd tijdens transport

Naar verwachting

Snel mijn bestelling binnen ! Mooie kwaliteit goeie service!

Behang besteld, veel extra’s erbij ! Lijm is alleen niet zo prettig , klontert heel erg , en smeert niet lekker uit. veder mooi behang , snelle levering en goede kwaliteit. Een aanrader!

Héél mooi behangpapier

Alles is vlotjes gegaan, alleen de 1ste poging om te leveren is niet gelukt, we kregen een boodschap van de transporteur dat hij was langsgeweest maar de poort stond open en we hebben op camera niemand gezien... maar de 2de poging in het leverpunt is gelukt. Levertermijn was een paar dagen zoals beloofd en kwaliteit papier ook helemaal in orde ! Dus tevreden :-) Groetjes, Dominique

Al meerdere keren besteld. Nu moest ik iets bijbestellen. Was geen enkel probleem. Alles werd keurig geregeld.

Makkelijk bestellen, keurig de klerustaaltjes verrekend. Wel jammer dat ongebruikte rollen niet terug kunnen, dat is het enige puntje. Verder keurig en top!

Verkeerd behang besteld, geen retour

Ik dacht dat de prijs van het behang per rol was maar die was per m2. Ze kunnen deze niet terug nemen wat ik begrijp maar ik kreeg een hele rare reactie: Misschien kun je een baan met dit behang doen en een andere ernaast plakken. Wie doet dat?

Behang is redelijk snel afgeleverd. De verpakking had iets beter gekund. Doos was beschadigd door transport, maar behang was gelukkig intact. Behanglijm en behangsetje gratis bij bestelling is top!

Mooie zaak met veel keuze

Goede ervaring.Fijn geholpen. We zullen hier zeker terugkomen

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.