Filters

7

Goed materiaal, levering redelijk vlot.

Omdat het weekend er ook tussen zat, duurde het uiteindelijk 5 dagen tot levering. Misschien ben ik verwend met snelle levertijden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste S. Overtoom, U geeft zelf aan dat uw bestelling is geleverd in 5 dagen, wat zonder weekend 3 werkdagen is. Op voorhand hebben wij u geïnformeerd dat de levertijd gemiddeld 4 werkdagen zou zijn. De levering was dus zelfs een dag sneller dan door ons aangegeven. Ondanks allerlei belemmerende COVID19 omstandigheden doen wij ons uiterste best om producten binnen de aangegeven levertijd te leveren, wat ook bij uw bestelling weer is gelukt. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

10

Fijne folie, veel keus, vriendelijke medewerkers

Grote showroom met veel keuze en vriendelijke medewerkers. De folie die ik heb besteld op internet was super snel binnen. Kwalitatief goed spul, mooie kleur, makkelijk aan te brengen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Groot assortiment

Altijd kunnen slagen voor behang. Helaas is de levertijd onbekend en lang

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rachel, Bedankt voor uw beoordeling. Echter kunnen wij uw opmerking betreft "levertijd onbekend en lang" niet zo goed plaatsen. Op onze website staat bij de producten de levertijd duidelijk aangegeven. Ook is nog eens per e-mail aangegeven dat de levertijd naar verwachting 5 werkdagen zou zijn. Het behang is speciaal voor u besteld in Frankrijk en in totaal binnen 4 werkdagen bij u bezorgt. De levering was, ondanks de grote drukt bij pakketdiensten, zelfs een dag sneller dan door ons aangegeven. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

9

Duidelijke site, snelle levering.

Behang uitgekozen voor de kinderkamer. Dit werd geleverd volgens afspraak. Het behang was zoals afgebeeld op de site, kleuren klopten. Prijs was overeenkomend met die op andere sites.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Levering vlotter dan verwacht en de kwaliteit is uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en alles naar wens

Ik kwam een rol behang te kort, hier besteld en heel handig dat er aanbevolen lijm bij staat vermeld. Ook een gratis behang setje.

  • Aanbevelen? Ja
9

prettig contact, snel geleverd, mooi behang

prettig contact, snel geleverd, mooi behang

  • Aanbevelen? Ja
7

Vlug geleverd

Jammer kreeg de gratis schaar en borstel er niet bij zoals beloofd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karina, Het spijt ons dat de u gratis schaar en borstel niet heeft ontvangen bij uw bestelling. Bedankt voor uw waardering. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

10

Super

Snel & correct bedrijf is zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig en professioneel

goede service. professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer ruim assortiment en snelle levering

Zeer ruim assortiment en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet meedenkend met klachten

Levering ging prima en snel. Echter hadden wij een volgens de site spiegelfolie besteld. Bij binnenkomst kwamen wij erachter dat de folie bijna helemaal niet spiegeld. Wij hadden dit is spiegel willen gebruiken en zoals het op de site vermeld staat, konden wij hiervan uitgaan. Bedrijf denkt met de klacht niet mee en is niet meer bereid om op de mails te reageren, met vraag naar een oplossing.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Saskia, De d.h.z. plakfolie die u heeft besteld is een zilverkleurige folie met een spiegelend effect. Op onze website laten wij middels een afbeelding duidelijk zien wat dit effect inhoud, namelijk een vertroebelde spiegeling. Meer dan dat is het niet. Wij hebben meerdere keren gereageerd op uw e-mails maar u blijft uiteindelijk aangegeven dat u niet de juiste folie zou hebben ontvangen terwijl het wel de folie is die u heeft besteld. Ons advies is om in het vervolg vooraf een 'gratis' knipstaal te bestellen, het bedrag daarvan krijg u retour bij aankoop van het overeenkomstige product. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

10

Fantastisch!

Super! Goede uitleg en heel mooi behang!

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en fijne levering

Gemakkelijke site om product te zoeken en fijne en snelle levering Top

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit

Prachtige retro design van zeer goede kwaliteit. Snelle levering ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, ruim aan de gevraagde hoeveelheid

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden Mijn ervaring is dat het papier makkelijk was te verwijderen alleen de de levering duurt wat lang maar zal wel met corona te maken hebben gehad . Gr.Dhr.Cadee

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mooie producten en snel en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, overzichtelijke site

De site is mooi en overzichtelijk. Er zou m.i. meer info bij het behang mogen staan voor welke ruimten het geschikt is. Evt. met de symbolen erbij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles correct

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Was een mooie website

Heb goede ervaringen mee alles netjes op tijd en we konden ons pakketje netjes volgen

  • Aanbevelen? Ja
9

Een blije zoon

Leuk origineel behang, goede kwaliteit en snelle levering. Mijn zoon is blij met zijn nieuwe behang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijke mensen en echte service, top !

Heel ons huis behang uitgezocht, bijna een dag doorgebracht, hele klantvriendelijke benadering, goede adviezen, echt goed. Ook naderhand toen bleek 2x dat ik net een paar rollen tekort kwam. Ook toen weer snelle en goede service bij het bestellen en toezenden van de rollen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooi draadgordijn

Ik wist niet precies welk draadgordijn ik wilde dus even met medewerkster gebeld en ben heel goed geholpen. Medewerkster dacht mee en adviseerde mij goed. Binnen paar minuten was ik er uit , bestelling voltooid en dezelfde week waren mijn draadgordijnen binnen.Super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer ruime keuze.

De folie die ik hier gevonden heb, heb ik nergens anders gezien. Een combi floers en kleur. Erg mooi.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd