zeer goede kwaliteit en snelle levering

alles top in orde

Product zoals omschreven.

Snelle levering ondanks de kerstdagen. Top

vincent van Gogh amandelbloesem behang zwart

Prachtige kwaliteit, perfax is prima, snelle levering

Dag erna geleverd met een gratis behangset. Top!

Snel en mooi

Snelle levering, alles heel goed verpakt, behang kwam volledig overeen met de foto’s op de site.

goed assortiment, redelijke prijzen

Goed verpakt, kwam ongeschonden aan. Ik had folie besteld, die al op het vel zat met plooien. Niet mooi. De kleefkracht vond ik onvoldoende.

Geweldige service

Ik had 1 rol behang te weinig besteld. Telefonisch 1 rol bijbesteld, de volgende dag in huis. CHAPEAU

Snelle en goede service

Snelle en goede service

De behang is even mooi zoals op de sample dat we hebben besteld

Ook was het bestellen van de behang op de het website ging soepel. En we hadden ons pakket heel snel in huis.

Goed geïnformeerd en netjes

Nette aflevering

Snel, makkelijk en compleet

De website was duidelijk en ik kon snel vinden wat ik nodig had. Bestellen en betalen verliep vlot. Product snel in huis, goed verpakt, wat mij betreft helemaal goed.

Altijd weer!!

Heel fijne service, mensen die met je meedenken en moeite voor je doen.

Goed advies, service en tips

Fijne zaak, goed advies en tips. Laten andere ideeën zitten dan alleen waar jezelf aan denkt. Heel fijn!

TOP !!!

Mijn bestelling was volledig in orde. Snel en stipt geleverd. Prima materiaal.

Top kwaliteit folie

Een rol Folie met houtstructuur aangeschaft. Van tevoren een staal kunnen aanvragen voor 2 euro, dit bedrag werd bij de bestelling in mindering gebracht. De folie is van een prima kwaliteit en heeft een mooie houtstructuur. Rol is keurig afgeleverd.

Grote keuze in behang en nette levering

Levering kan wel iets sneller worden uitgeleverd. 1.5 week wachten is best lang tegenwoordig. Fijn dat er een behang set wordt meegeleverd. Fijne service

Beste H, Het behang is voor u besteld en verzonden binnen 2 werkdagen. Vervolgens heeft DPD uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u geleverd. Ondanks de extreme drukte bij de bezorgdiensten (COVID-19 + feestdagen) is het toch gelukt om te leveren binnen totaal 4 werkdagen zoals aangegeven bij het product op onze website. Wellicht leek het voor wat u langer te duren ;-) Bedankt voor uw waardering. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Niet positief

Het was mij niet duidelijk dat mijn behang besteld moest worden. Ik dacht dat ik een bestelling deed bij een webshop. En dus ook zou kunnen retourneren. Dit blijkt niet te kunnen en contract hierover moet nog plaatsvinden na zoveel weken. In één woord waardeloos

Mooi en veel keuze behang

Ruime keuze, snelle levering.

Mooie behangrand en prima levering

Zie bovenstaande

Prima service, snelle levering.

Verwacht product snel geleverd

Goede levering en product voldoet

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Zeer tevreden!

Super stevig behang

Makkelijk aan te brengen en goed te schuiven zonder dat het scheurt. Tip: achterkant blokjes makkelijk met op maat knippen

goede snelle levering.

is goed

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.