Waardeloze klantenservice

Heb 2x een artikel moeten bestellen, omdat ik de eerste keer de verkeerde maat heb ontvangen. Moest artikel voor de 2e keer bestellen en betalen. De verkeerde levering moest retour verzonden worden. Dat heb ik op 30 april gedaan. Tot op heden niks meer vernomen. Meerdere mails verstuurd en 4 X 020 nummer gebeld. Klantenservice elke dag geopend tot 11.00u?. 3x vanaf 09.00 tot 11.00u, vervolgens wordt verbinding verbroken omdat ze gesloten zijn. Nog nooit meegemaakt!

Zeer slecht voor mij

Mijn vrouw en ik hebben beide een Emma matras gekocht. Na een aantal maanden ontstond er bij mij een kuil. Ik slaap bijna alleen op mijn rug. Contact opgenomen en uiteindelijk een nieuwe matras gekregen. Ook hier ontstond een kuil. Ik heb toen voor beide matrassen een topper (en kussens) besteld. Het ligt erg lekker maar helaas krijg ik hier ook rugpijn door kuilvorming. Tussen het matras en de topper heb ik nu het middenstuk foam van mijn Emma kussen gelegd zodat ik met mijn onderrug wat hoger lig. Dit ligt iets beter, maar uitslapen zit er niet in. Al met al is het Emma matras mij heel slecht bevallen. Mijn vrouw geeft het een voldoende. We hebben nu zoveel betaald dat ik het niet kan veroorloven een nieuw ander matras aan te schaffen.

De eerste nachten sliep het matras goed, nu is het weer minder

Ik vind het bijzonder hoe het kan zijn, dat een matras eerst toch beter slaapt dan het vorige matras. En nu na verloop van tijd ik toch weel veel last heb van mijn onderrug.

Geen service, geen matras

Matras besteld via dochterbedrijf van Emma matras, Felix matras. Felix verkoopt de refurbished matras die binnen de 100 dagen garantie van Emma geretouneerd. Service van zowel Emma als Felix is ronduit kloten. Bestelling 3 weken geleden gedaan maar tot op heden van zowel dochter bedrijf als Emma NIETS vernomen. We hebben geen orderbevestiging ontvangen, geen statusupdate van de levering, niets. We zijn een kleine 200 euro lichter (afschrijving gestuurd op verzoek van klantenservice) maar daarna na herhaaldelijk proberen NUL reactie van klantenservice. Telefoon wordt overigens standaard niet opgenomen bij zowel de service van Felix als Emma. Dergelijke klachten over de klantenservice zijn ook op andere websites te vinden, dus weet waar je aan begint! Koop niet bij deze oplichters!

Pijn in mijn rug en geld nog steeds niet terug

Op mijn boxspring lag het Emma matras voor mij niet lekker. Te hard, waardoor ik met pijn in mijn onderrug wakker werd. Ik heb het ruim een week geprobeerd, maar het werd niet beter. Het matras voor retour aangemeld, maar de vervoerder wilde in Corona tijd niet ophalen. Hierdoor zo'n 8 weken moeten wachten. Inmiddels is het matras wel opgehaald, maar het geld niet terug gestort. De aankoop en levering gingen wel heel soepel :-)

Prima matras

Fijn matras!

Goede prijs kwaliteit

ik had veel rugklachten en met dit matras word ik weer wakker zonder stijf en stramme spieren. Gewoon lekker uitgerust. Zoals t hoort. Ben er super blij mee!

Goede service, fijn matras

Uitstekend. Ik ben goed op de hoogte gehouden via track-en-trace, alles liep op rolletjes. Ik wist ook al eerder dan 100 dagen dat het matras echt lekker ligt. Het is hoe dan ook fijn dat dit proefslapen mogelijk is. Het kan namelijk even wennen zijn, vooral in het begin wanneer de nieuwheidsgeur nog niet is weggetrokken. Het matras is vrij massief, maar je zinkt er heerlijk gebalanceerd een stukje in weg. Alsof je op een wolkje ligt, maar toch stevig.

Comfy but tricky!

I love my Emma matras, ligt heerlijk, ik heb nog nooit zo lekker geslapen. However, it's not easy to find any bed sheets in the right size so often wake up in wrangled and misshapen contortionist positions!! Any tips? Other than your own brand ofocurse.

Schandalig

Een maand geleden matras besteld wordt maar niet geleverd Telefonisch niet bereikbaar.Ze geven wel kortingen op hun website maar ze kunnen hun producten niet leveren.

prima slaapcomfort

Prima matras, slapen goed.

Geen behoefte.

Heerlijk slapen

Wij hadden nog een latex topper van het vorige matras en ondanks dat er al een geïntegreerde topper in het Emma matras zit, gebruiken we die extra topper toch en slapen er heerlijk op. Bijkomend voordeel: het beschermt het matras ook.

Hele goede keuze & topservice

Zoveel keus voor nieuwe matrassen! Emma met n extra toplaag (gratis bij te bestellen) ligt top op onze verstelbare lattenbodem. Heerlijk

Topmatras

Wij zijn erg tevreden over het Emma matras, na ongeveer 6 verschillende topmatrassen uitgeprobeerd te hebben (en niet is bevallen) hebben wij gekozen voor een Emma matras, nu slapen wij echt serieus super goed hierop. Dikke 10 voor Emma

nog steeds moeite met slapen ivm rugpijn

had me verheugd op lekker slapen, helaas nog niet gelukt. kan alleen op mijn rug liggen, maar ben eigenlijk een zijslaper.het matras zou zich aan mijn lichaamsvorm moeten aanpassen, maar voelt hard onder mijn heupen/in zijligging, dan word ik weer wakker van de pijn en moet op mijn rug gaan liggen. had hem terug moeten sturen.

Fijne matras

Onze dochter (10) ligt heerlijke op haar nieuwe matras. We hebben 2 minpuntjes ervaren: 1. de onderzijde van de matras ‘korrelt’; geeft af. Als je de matras verplaatst en de onderzijde raakt je kleding, dan zitten er allemaal korreltjes op je kleding. 2. Bij de eerste keer optillen van de matras, scheurde een van de ‘handvatten’ al los. Deze minpuntjes doen niet af aan het ligcomfort van de matras.

Kussen ligt goed, formaat is niet handig

Ik heb het afgelopen jaar een sruk of 8 kussens geprobeerd, maar kon het nergens echt mee vinden. Het Emma kussen ligt goed. Fijn is dat je kan kiezen voor dikker of dunner, harder of zachter. Enige nadeel voor mij is dat het kussen veel te lang is. Hierdoor neemt het de helft van ons bed in beslag en past er geen standaard kussensloop om, waardoor het kussen niet bij de rest van een dekbedovertrek set past.

Alles prima geleverd en goede service maar...

Mijn ervaring met Emma Matras is in principe prima. Mijn bestelde producten zijn keurig geleverd en de medewerkers van de klantenservice zijn erg aardig en beleefd. Toch bleek dat ik na enige tijd op het Emna Matras geslapen te hebben, ik last had van mijn rug. Dit voorgelegd aan Emma en hier ook weer goed uitgekomen. Ik kreeg er een laag bij om te kijken of dat wat verbetering gaf. Dit was het geval, al is het nog steeds niet ideaal. Vandaar dat ik persoonlijk niet snel meer een matras via internet zou kopen. Dan toch liever naar een beddenzaak o.i.d. om toch wat meer maatwerk. Kortom: Emma levert prima op tijd goede spullen, maar ik zou het zelf de volgende keer anders doen. Al hoop ik wel dat die volgende keer nog even duurt, heb dit matras nog niet zo lang...

Super matras

Wij hebben het matras met topper besteld. De topper vonden wij te hard dus die is teruggegaan. Het matras ligt heerlijk, elke dag is het een feestje als we in bed stappen.

Heerlijk slapen

Ik slaap tegenwoordig heerlijk op de Emma matras. Niet meer draaien en woelen. Even de goede positie vinden en ik ben weg. Slaap lekker!!

Top matras

Eindelijk slaap ik weer rustig, en kom uitgerust uit bed! Wel is het dat waneer je zwaarder wordt of je partner slaapt te dicht bij, daar gaat het matras niet lekker van liggen.

Alleen vind ik als je de topper uit de verpakking haald dan moet je het wel een paar dagen laten luchten. Hij licht ook heel warm wat ik zelf niet zo fijn vind.

Uitstekende topper!

Ligt zacht dus geen stijve rug meer bij het opstaan. Heerlijk voor de oudere mens maar natuurlijk ook voor andere generaties. Ik ben er blij mee!

Kussen ligt heerlijk

ik heb geen matras, alleen een kussen. Die bevalt heel goed, hij is alleen wel erg groot....past niet in een normaal kussensloop. En ik ben een onrustige slaper en moet dus steeds mijn kussen verplaatsen....heb er zelfs aan aan gedacht om hem zelf kleiner te maken.