Goeie service!

Ik heb vorige week een paar artikelen besteld voor 20% en zag daarna dat er een actie was voor 30%! Na een paar mails verstuurd te hebben kreeg ik een mail terug dat ik de artikelen krijg voor 30%..dat vind ik nou een top service! Ik heb de kussens al binnen dus die ga ik vanavond proberen en het matras en matras beschermer krijg ik een dezer dagen! Ben benieuwd!!!

Slechtste Service ooit, onbereikbaar

Niet doen, koop hier geen matras, leveren verkeerde matras en vervolgens onbereikbaar

Te warm

Wij liggen nu een maand op nieuwe Emma matrassen, bij Beter Bed gekocht. Wat is het warm en broeierig op deze matrassen door de schuimlagen, ook lig je 'vast' en voelt het als een soort kleimassa. Voor het eerst belanden/rollen mijn man en ik ook steeds naar de randen van onze bedhelften waardoor je steeds wakker wordt om weer recht te gaan liggen. Wij hebben besloten om deze weer via Beter Bed om te ruilen voor een gewone koelere pocketvering matras. Heb je t snel warm in bed, kies dan geen Emma.

De slechtste klantenservice ooit

De slechtste klantenservice ooit! Eerst krijgen we bijzonder slecht materiaal opgestuurd dat letterlijk in elkaar was geflanst in de fabriek. Het tijk scheurde volledig in bij de eerste oppakken. Vervolgens het bed weer afgebroken en het nieuw beloofde bed laat al 6 maanden(!) inmiddels op zich wachten. Telkens wordt deze datum opgeschoven en ondertussen slapen we al deze tijd op de grond met ons matras. Daar komt ook nog eens bij dat Emma niet telefonisch bereikbaar is en we bij elke mailwisseling minstens een maand moeten wachten op een reactie. Dit kan echt niet meer anno 2020!

Door en door slechte service

Matras 04 augustus 2020 besteld en tot heden (01 september) nog niets ontvangen. Mails worden niet beantwoord en telefoneren kan niet. Een echte ramp deze firma. Enige oplossing is de consumentenombudsdienst !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Oplichting

Bij felix matrassen een matras gekocht en betaald. Niet geleverd. Wij zijn de zoveelste gedupeerde. Waarom kan hier niets aan worden gedaan?

Matig matras met slechte service

Matras is niet bijzonder, een gemiddeld Ikea-matras ligt beter. Matras is niet maatvast, in plaats van 200 cm is het 205 cm waardoor het uitsteekt bij de boxspring. Levering van de de topper laat op zich wachten. Meldingen bij de klantenservice over de maat van het matras en de vraag wanneer de topper komt worden niet beantwoord. BEGIN ER NIET AAN! Al zou het lekker liggen, zulke waardeloze klantenservice geeft weinig hoop op een goed afhankelijk van bijvoorbeeld de garantie.

DO NOT BUY FROM EMMA

WORST customer service. Will steal your money and not give it back to you. Customer service calls are not available, you cannot write them on Instagram, etc. They are SCAMMERS DO NOT BUY.

Zeer slecht bedrijf

Absoluut onbereikbaar. Dus mocht je problemen hebben dan is er totaal geen feedback.

Helaas bleek het "Emma Matras" voor mij absoluut niet geschikt te zijn.

Helaas bleek het "Emma Matras" voor mij absoluut niet geschikt te zijn. Heb het 1,5 maand uitgeprobeerd maar mijn klachten werden juist veel erger in plaats van minder!! Hééél erg jammer, maar was het uitproberen zeker waard. Ben uitermate mate tevreden over de bezorging van het matras dat heel vlot verliep. Het matras kwam in perfecte staat aan en was keurig verpakt. Ook totaal geen last gehad van vreemde geuren toen het uit de verpakking was! En ook uitermate tevreden over het ophalen van het matras, dat is ook net zo vlot verlopen! Nu maar hopen dat het geld terug krijgen net zo soepel/vlot verloopt!! Kortom, tot nu toe een zeer tevreden klant met alleen voor mij jammer genoeg niet het gewenste resultaat. Maar toch kan ik het matras wel aanraden, omdat het bij iemand anders wel héél goed/positief kan uitpakken. Niet één mens is hetzelfde, wat voor de één niet goed is wil dat nog niet zeggen dat het voor iemand anders ook niet goed is! En dat is voor mij dan ook de reden dat ik het toch 5 ***** sterren geef. Eerlijk is eerlijk!

Great mattress, boxspring so-so

The mattress is great and comfortable, doesn't make you feel too warm even during the hot weather. The box spring was not at the same quality level. It's not very sturdy. Average quality built.

Extra goede klantenservice

Altijd een oplossing ...geen enkele teleurstellingen

Service is uitstekend!

De matrasbeschermer is verkleurd en dat hebben ze opgepakt bij de klantenservice. Ze leveren een uitstekende service. Ik moet voor mijn zoontje nog een matras en dat wordt zeker een Emma matras met een matrasbeschermer.

Onmogelijk slecht

7 juni mijn matras besteld met op dat moment een levertijd van 4 tot 10 werkdagen, na vijftig valse beloften is mijn matras nog steeds niet binnen of uberhaupt verstuurd. Gister zou die weer verzonden worden maar zoals je van Emma matras verwacht heb ik weer geen track en trace ontvangen. Daarbij komt dat ze tijdens deze periode geen contact hebben gezocht om uit te leggen waarom er zoveel vertraging is, steeds andere slechte excuses. Ook heeft Emma matras in deze periode hun telefoonnummer opgezegd en ze zijn niet meer bereikbaar.

Te warm matras

Het O2 matras geeft goede ondersteuning maar is veel te warm voor mij en mijn vrouw omdat het schuim niet ademt. Nu wil ik na 3 weken de matrassen retourneren maar dan geeft de klantenservice niet thuis. Telefonisch niet te bereiken en via de website retourneren gaat ook niet daar er staat dat het niet geleverd is. Ik probeer nu al een week de klantenservice te bereiken via de mail maar heb nog steeds geen oplossing. Ik raad iedereen af de matrassen van Emma te kopen.

Klantenservice niet bereikbaar - na 2 maanden nog altijd geen matras

Ik heb op 31 mei een nieuwe matras besteld bij emma-matras. Levetijd 1-5 werkdagen. Prima. 2 weken later, nog geen matras. Ik probeer te bellen. Eerst door een keuze menu en wachten.. na een tijdje wachtmuziek krijg je te horen: "wij zijn alleen bereikbaar tussen 8 en 11" - verbinding verbroken. Ik dus mailen naar de klantenservice en volgende dag om 8u stipt bellen. Word ik na een uur in de wacht te zitten afgebroken. Ik nog een keer bellen, na 1 u hetzelfde. 3e keer geprobeerd.. kreeg ik eindelijk (na 11u) iemand aan de lijn. Die vertelde dat ze problemen hadden met de GLS transport maar dat het binnen 1-2 weken wel bezorg zou zijn. Dus ik dacht nou prima, wacht wel af. Krijg ik later op 26 juni een mail van de klantenservice: Dank voor je geduld, maar het kan nog 15-20 werkdagen duren. Toen de 20 werkdagen voorbij waren had ik nog steeds niets gehoord. Ik weer proberen de klantenservice te bellen. Krijg ik te horen: "Wij zijn niet meer telefonisch bereikbaar" - verbinding verbroken. Dus erachteraan gemaild. Inmiddels is het bijna augustus en heb nog altijd geen matras en geen info over de status..

Waardeloos! Niet leveren en eindeloos wachten op terugbetaling!

Emma heeft een fantastische marketing machine, maar zodra je een bestelling hebt geplaatst begint de ellende. Begin juni een matras gekocht. Leverdatum binnen 2 weken. Na 2 weken niets geleverd, geen bericht, nul communicatie. Ik heb de bestelling toen geannuleerd, week later komt de bevestiging van de annulering. Binnen 14 werkdagen storten ze het bedrag terug, niet dus. Weer contact gezocht, er was een systeemfout, geld zou zo snel mogelijk worden teruggestort, weer niets. Krijg ik vandaag 29 juli opnieuw een bevestiging van mijn annulering, maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Waardeloos! Succes met bestellen van je nieuwe droom matras.

Bedroevend slecht

Van service geen sprake. Wel snel een matras gekregen, maar alleen maar gedoe om het bestelde bed te krijgen. Kwaliteit valt tegen, met een losse naad van de matras. Beloftes zijn absoluut niet nagekomen, er wordt niet gereageerd op vragen

Waardeloze service

Een incassobureau op je afsturen omdat ik de dede termijn niet betaal. Die betaal ik niet omdat ik nog steeds na 3 maanden niets geleverd heb gekregen. Geen matras, geen topper, geen bed en geen kussen. Als je Emma belt neemt er niemand op al wacht je 3 uur. Op mails geven ze pas na 3 weken antwoord. Echt een waardeloos bedrijf. Nul sterren kan niet dus dan maar 1 ster

Redelijk

Het matras ligt heerlijk, maar is kapot . Gescheurde zijkant ,op de plekken waar je hem kunt optillen. Ik hoop op een reactie. Mvg

Waardeloos crimineel bedrijf

Doe jezelf een lol en koop geen matras bij Emma! Zij doen niet aan klantenservice en als je dat toch een medewerker (via de mail, want als je ze belt wordt er, nadat ze eerst de gesprekskosten hebben ontvangen, opgehangen met het bericht dat ze helemaal niet meer telefonisch bereikbaar zijn) te pakken krijgt, geeft deze ruiterlijk toe dat het een bende is bij hen en dat hun directie daar niks om geeft. Wij wachten al twee maanden op een matras en de bezorgdata wordt iedere keer naar voren uitgesteld. Kortom, koop je matras liever ergens anders.

Geen Matras en Geen Communicatie

Ik heb op 3 juni een matras besteld bij Emma. Het begin verliep netjes zoals verwacht en de bestelling werd klaar gemaakt. Echter kreeg ik op 18 juni te horen dat de bestelling terug gestuurd was door de bezorger naar de fabriek. En sindsdien radiostilte... Geen bericht, e-mail of telefoontje over de status van de bestelling. Ik heb een aantal keer geprobeerd te bellen waarbij er eerst niet werd opgenomen en daarna het bericht dat het telefoonnummer is opgeheven. Op 7 juli heb ik een mail gestuurd met een ingevuld herroepingsformulier bijgevoegd. Hier werd op 9 juli kort op gereageerd dat dit niet nu niet kan en moet gebeuren door het matras terug te sturen zodra het bezorgd is. Inmiddels is het 22 juli, heb ik nog steeds geen enkel idee of ik het matras ooit nog krijg en wanneer en wordt er nog steeds niet gereageerd op e-mails... Dat er problemen zijn met de bezorgingsdienst of iets kan gebeuren, maar dat er dan vervolgens totaal niet over wordt gecommuniceerd is echt slecht...

Logistiek niet op orde

Slechte logistiek en service.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over Emma.

Op "15 juli" bestelde ik het één persoons matras en 9 dagen later op "24 juli" werd het 's morgens om 09:30 uur al gebracht. Het zag er goed uit geen verpakking die kapot of wat dan ook was. De matras zat keurig verpakt in de doos. Bij het uitpakken was er eigenlijk geen sprake van een 'nare geur" dat viel zo ontzettend mee! Verder kan ik er nu nog niks over zeggen, omdat ik de matras net een dag heb. Ik ben tot nu toe erg tevreden over Emma. Wat doet Emma met de "geretourneerde matrassen die niet bevielen" weet iemand dat? Doen ze daar een nieuwe hoes om en loop je dan een groot risico dat je een gebruikt matras krijgt in plaats van een 100% nieuw matras waar je ook voor betaald???

Puinhoop ze geven het gevoel dat je je geld kwijt bent

30 mei een bestelling gedaan iedere week gebeld contact gezocht waarbij ik keer op keer door Emma word voorgelogen. ja hij komt volgende week ga zo maar door. Geen enkel moment van interactie vanuit hun kant. Waar is mijn matras? Waar is de 40% korting? Waar zijn me zuur verdiende centjes naar toe? bestelnummer: 300932058 Als ik dit van te voren wist had ik ergens anders besteld ik heb toch niet voor niks een nieuw matras nodig? niet om er vervolgens 2 / 3 maanden op te wachten.