Goede producten, snelle levering

Netwerkkaart en SPF+-modules werken prima, ondanks dat het merk van mijn switch niet als compatibel aangemerkt staat. Zeer tevreden!

Fantastisch...

Keurige en zeer informatieve en duidelijke website. Goed spul, netjes verpakt, snel verzonden. Prima zaak.

Uitstekend!

Online bestelling geplaatst einde van de middag, bij de iDeal betaling kreeg ik een foutmelding dus gelijk maar even aan Uptimed doorgegeven. Dat was een fijn en interessant gesprek waarin ik tevens nog wat vragen heb gesteld. Webshop zit uitstekend in elkaar en vooral de informatie op de website is top! Daar kunnen veel webshops nog wat van leren! Al met al dus een prima ervaring. Ook de hardware werkt prima!

Een slechte webwinkel met waardeloze service.

koop hier niet

Dit is een nep review van de eigenaar/medewerker van kookwinkel bestsale.be Deze is boos omdat iemand van Uptimed prive een pan had gekocht en vanwege een slecht product en slechte service een negatieve review aan bestsale heeft gegeven. Op deze manier wordt dan getracht je terug te pakken, zeer onprofessioneel van best sale en bovendien strafbaar.

Je krijgt snel een goed antwoord waar je wat mee kunt.

Mooie Vervanging

Ik had een kabel besteld voor 2x 10gbit SPF's van UBNT. Deze werkt goed. Goede verpakking. Snelle levering.

Mijn ervaring met Uptimed is zeer goed, van bestelling t/m levering.

Duidelijk bestelproces en degelijk verpakt snel geleverd. Zeer tevreden!

Snelle levering en deskundige ondersteuning

Volgens mij behoeft de titel van deze beoordeling geen verdere toelichting ;-)

Top service, top producten en een top prijs

Ik bestel altijd mijn spullen bij Uptimed, nooit teleurgesteld. Snelle service en heel goede kwaliteit producten voor een uiterst scherpe prijs.

Snelle levering / Wat issues met installatie

Snelle levering. Wat issues met installatie (niet alles duidelijk / apparaat werd eerst niet herkend en stond dus bij onbekende apparaten). Wel goede telefonische ondersteuning. Na installatie drivers werkt de 10Gbe adapter.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb afgelopen week diverse glasvezel kabels besteld. Ik had ze de volgende dag binnen en werd netjes op de hoogte gehouden omtrent de status van de levering. Inmiddels heb ik de helft van de kabels in gebruik en werken uitstekend. Ik zal zeker in de toekomst met netwerk apparatuur kopen bij Uptimed en bij iedereen aanraden. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Charles

Altijd prima

Ik bestel met enige regelmaat bij uptimed: er wordt altijd op tijd geleverd, spullen zijn goed verpakt en zijn een goedkoop alternatief voor de grote merken.

Eenvoudigweg prima. Geen flauwe kul en geen poespas.

Een keurig compact en toch behoorlijk compleet assortiment tegen opmerkelijke tarieven. Een duidelijke website met een klare taal en een inzichtelijke voorraad indicatie. Ik heb er met veel genoegen al meer dan eens producten besteld. Duidelijke communicatie na het bestellen. Snel verzonden en keurig verpakt. En een compliment over de wijze van factureren met pdf én xml. Alle produkten in goede orde ontvangen en functioneren al geruime tijd 24/7/365 naar behoren.

Warm, hulpvaardig en kundig. Lange termijn winner dit bedrijf.

uitstekende service, snelle levering.

Ik ben fotograaf, filmmaker, en ICTer. Als je het over videomateriaal en fotografie hebt, heb je het over erg veel data. Deze data wordt voornamelijk op meerdere NAS'en opgeslagen. Voorheen gebeurde dat middels 1Gbe verbindingen. Om mijn netwerk van snelle 10Gbe verbindingen te voorzien heb ik gekozen voor uptimed. Snelle levering, prima service.

Uptimed is een zeer professionele organisatie met veel kennis en kunde omtrent glasvezel techniek en toebehoren. De ervaring is dat je snel wordt geholpen en er graag een stapje extra wordt gezet. Alleen maar goede woorden voor over!

know how, service, snel, goed

stap voor stap vooruit in een fiber project ( https://perfectstreaming.systems/ ) waarbij ik razendsnel en goed wordt geholpen door Uptimed mbt de kabels

Zeer goed geholpen.

Ik heb per e-mail een vraag gesteld over de haalbaarheid van het gebruik van 10Gb Mellanox netwerkkaarten. Zeer snel een ter zake doende reactie gekregen. Na bestelling en levering ben ik ook goed op weg geholpen nadat er een probleempje optrad.

Betrouwbare levering, hoge kwaliteit & uitstekende prijzen

ik bestel hier nu al enige jaren en er wordt consistent kwaliteit geleverd tegen zeer schappelijke prijzen, wellicht dat men het assortiment kan uitbreiden op niveau van bijvoorbeeld 10Gbe switches c.q. routers. Maargoed dat zijn meer wensen vanuit mijzelf.

Voor mijn aankoop eerst informatie ingewonnen en hier een goed antwoord op gekregen Besteld ging perfect en kwam ook goed verpakt binnen. hier wel een advies op teruggegeven die goed werd ontvangen.

Uitstekend, snel contact, duidelijke antwoorden, meedenken met de klant

Na een aantal maanden eerder op de website van Uptimed.nl uitgekomen te zijn, maar destijds nog geen nood tot aanschaf te hebben gehad, kwam dit recentelijk wel. Na een belletje over wat onduidelijkheden bij een product, kwam al snel het verlossende antwoord via de telefoon. Na het vermelden of het verstandig is om dit op de website te zetten, werd mij gemeld dat er de laatste tijd veel van deze vragen zijn kant op waren gekomen, en dat dit wel handig zou zijn om het op de website te vermelden bij het product. Kijk eens aan, een bedrijf wat daar snel in meedenkt en durft te zeggen tegen een toekomstige klant.

Snel geleverd.

Bij uptimed kan je voordelig je kabels bestellen. Het is mijn go-to voor kabels die via officiële kanalen niet in de juiste lengte te leveren valt.

snelle correcte levering

Goed produkt, goede prijs

Schitterend

Vlugge levering en kennis van zaken. Ja ik beveel Uptimed aan aan mijn vrienden en kennissen en dit omdat ze dit verdienen.

In alle opzichten uitstekend

Zowel qua verzorging, verpakking als kwaliteit van de geleverde netwerkkaarten (prijs/kwaliteit verhouding).

Over Uptimed

Waarom blijft het gebruik van 10 Gigabit en hoger zo achter lopen? Dat vroegen we ons af. 1 Gigabit verbindingen zijn al sinds 2000 de standaard, destijds ruim voldoende, tegenwoordig al lang niet meer. Om een set snelle hardeschijven te verbinden konden we misschien nog toe met het bundelen van 4 x 1 Gigabit lijnen, maar met de opkomst van snelle Solid State Disks in het datacenter en op de desktop is zelfs dat niet meer toereikend. Vanuit deze visie is Uptimed® ontstaan. Wij bieden een oplossing voor het probleem: Betrouwbare en betaalbare 10+ Gb infrastructuur.