Gedegen kennis van de materie, snelle support en verzending!

Met een ruime keuze aan betaalbare tranceivers, hebben ze ook de benodigde kennis om het in diverse apparatuur werkend te krijgen!

Goede support! vragen of producten worden snel en goed beantwoord

Ik heb al een aantal vragen gesteld over de toepasbaarheid van netwerkkaarten en DAC kabels in mijn situatie en kreeg snel de juiste informatie om de juiste keuze te maken! Bestellen en bezorgen ging ook gemakkelijk. Er zouden meer van deze online shops moeten zijn.

Alles perfect!

Een netwerkkaart besteld. 1 dag later geleverd. Werkt allemaal goed met de drivers die ik via de website gedownload heb. De netwerkkaart wordt namelijk niet standaard in windows 11 gebruikklaar gemaakt zoals bij de op moederborden ingebouwde netwerkadapters. Dus werkt perfect, geen problemen mee. Niets slechts over te zeggen, alleen maar goed.

Goed advies en goede producten

Advies gevraagd en gekregen. Het advies was goed en ook de eigen producten (DAC kabels) werkten uitstekend in mijn set-up. Producten van andere merken waren bij lange na niet zo universeel!

Mijn bestelling geplaatst en gelijk bericht over levering. Goed verpakt snelle levering. Ga zo door top service.

Goede producten, prijzen en service.

Vragen worden snel beantwoord en er worden zelfs tips gegeven hoe je kunt besparen.

Er word erg snel op je bericht en informatie vraag geantwoord. Uiterst goed advies, en snelle afhandeling van je bestelling. Mijn bestelling was de volgende dag reeds in mijn bezit. Hartelijk dank om me de juiste weg gewezen te hebben in het fiber tijdperk !

Uitstekend + een leuke gesprek gehad met Sander

Voor een externe firma waar ik ben ingehuurd opzoek gegaan naar 10G kaarten helaas overal erg lange levertijden. Dus gebeld met Uptimed en met Sander gesproken over levertijden deze zijn direct uit voorraad leverbaar kreeg ik te horen. Klein gesprekje gehad over servers die wij gebruiken en hijzelf gebruikt al met al een goede ervaring en ik zie uit naar de eerste levering. Sander ga hier mee door!

Altijd goede ervaringen

Ik bestel vaker bij uptimed.nl en ben uiterst tevreden: produkten zijn goed op voorraad, worden dezelfde dag nog verstuurd en de kwaliteit is goed.

Fijne niche winkel.

Klein maar compleet assortiment met scherpe prijzen, voorzien van duidelijke informatie. What you see, is what you get. Keurig verpakt en vaak de volgende dag al in huis.

Prima producten en perfecte support!

Ik had een aantal nieuwe SFP glasvezel modules gekocht bij Uptimed omdat mijn vorige modules de geest hebben gegeven, van een andere leverancier. Contact gehad met Uptimed, super goed geholpen en uitgebreide informatie gekregen over een mogelijke oorzaak. Zeker voor een volgende ronde weer bij Uptimed.

Perfekte Service

Zeer goede Service en heel goed advies. Het wordt de tijd genomen om je problemen te verstaan en het advies wordt heel goed duidelijk gemaakt.

super

prima prijs voor de producten en tot nu toe werken alle componenten op de gebruikte switches zonder problemen.

Vlotte & correcte levering

Correcte informatie & heel vlotte levering. Materiaal werk perfect!

Snel en correct geholpen

Mijn vragen werden snel en accuraat beantwoord.

Super Service.

10G SFP+ Base-t. Besteld "UP-TR-10G-RJ45-CI": Bleek helaas niet meer compatible te zijn met de nieuwste firmware van de SonicWall TZ570. Contact opgenomen met de Service desk. Zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben ze een passende oplossing geboden. Dit bedrijf staat voor "Service".

Dik in orde

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en prijs/kwaliteit een goede koop.

Snelle service en goed advies.

Snelle levering en zeer goed advies. Vragen worden prompt beantwoord.

Een goed advies op basis van kennis!

Gebeld over een probleem met een netwerkkaart in een bestaande Server. Direct uitleg ontvangen over compatibiliteit m.b.t. Intel vs Netgear SFP modules. Duidelijk verhaal, en direct opgelost. Ging dat maar overal zo snel.

Geweldig dienstverlening en kwalitatief zeer mooie producten.

10GbE kaarten / SFT+ modules gekocht en meer dan tevreden!

Mijn eerste ervaring met Uptimed ging prima.

Voor het eerst wat besteld bij Uptimed omdat de prijzen veel lager zijn als de orginele transceivers voor Cisco en Zyxel. De 10Gig Transceivers zouden compatible moeten zijn met Cisco en Zyxel. Website is duidelijk en geeft veel informatie. De bestelling was prima verpakt en vlot in huis. De transceivers werden direct herkent door de beide switches en werkten meteen. Als er weer 10 Gig producten nodig zijn is Uptimed favoriet.

Goed advies, snelle reactie

Zelf heb ik weinig kennis van netwerken, dus Uptimed advies gevraagd welke kabels en adapters ik nodig heb om bepaalde switches met elkaar te verbinden. Binnen een paar uur een reactie gekregen inclusief links naar de aanbevolen componenten. Bestellen was zo gebeurd, en er is snel geleverd.

Goede producten, snelle levering

Netwerkkaart en SPF+-modules werken prima, ondanks dat het merk van mijn switch niet als compatibel aangemerkt staat. Zeer tevreden!

Fantastisch...

Keurige en zeer informatieve en duidelijke website. Goed spul, netjes verpakt, snel verzonden. Prima zaak.

Uitstekend!

Online bestelling geplaatst einde van de middag, bij de iDeal betaling kreeg ik een foutmelding dus gelijk maar even aan Uptimed doorgegeven. Dat was een fijn en interessant gesprek waarin ik tevens nog wat vragen heb gesteld. Webshop zit uitstekend in elkaar en vooral de informatie op de website is top! Daar kunnen veel webshops nog wat van leren! Al met al dus een prima ervaring. Ook de hardware werkt prima!

Over Uptimed

Waarom blijft het gebruik van 10 Gigabit en hoger zo achter lopen? Dat vroegen we ons af. 1 Gigabit verbindingen zijn al sinds 2000 de standaard, destijds ruim voldoende, tegenwoordig al lang niet meer. Om een set snelle hardeschijven te verbinden konden we misschien nog toe met het bundelen van 4 x 1 Gigabit lijnen, maar met de opkomst van snelle Solid State Disks in het datacenter en op de desktop is zelfs dat niet meer toereikend. Vanuit deze visie is Uptimed® ontstaan. Wij bieden een oplossing voor het probleem: Betrouwbare en betaalbare 10+ Gb infrastructuur.