Een slechte webwinkel met waardeloze service.

koop hier niet

Dit is een nep review van de eigenaar/medewerker van kookwinkel bestsale.be Deze is boos omdat iemand van Uptimed prive een pan had gekocht en vanwege een slecht product en slechte service een negatieve review aan bestsale heeft gegeven. Op deze manier wordt dan getracht je terug te pakken, zeer onprofessioneel van best sale en bovendien strafbaar.

Je krijgt snel een goed antwoord waar je wat mee kunt.

Mooie Vervanging

Ik had een kabel besteld voor 2x 10gbit SPF's van UBNT. Deze werkt goed. Goede verpakking. Snelle levering.

Mijn ervaring met Uptimed is zeer goed, van bestelling t/m levering.

Duidelijk bestelproces en degelijk verpakt snel geleverd. Zeer tevreden!

Snelle levering en deskundige ondersteuning

Volgens mij behoeft de titel van deze beoordeling geen verdere toelichting ;-)

Top service, top producten en een top prijs

Ik bestel altijd mijn spullen bij Uptimed, nooit teleurgesteld. Snelle service en heel goede kwaliteit producten voor een uiterst scherpe prijs.

Snelle levering / Wat issues met installatie

Snelle levering. Wat issues met installatie (niet alles duidelijk / apparaat werd eerst niet herkend en stond dus bij onbekende apparaten). Wel goede telefonische ondersteuning. Na installatie drivers werkt de 10Gbe adapter.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb afgelopen week diverse glasvezel kabels besteld. Ik had ze de volgende dag binnen en werd netjes op de hoogte gehouden omtrent de status van de levering. Inmiddels heb ik de helft van de kabels in gebruik en werken uitstekend. Ik zal zeker in de toekomst met netwerk apparatuur kopen bij Uptimed en bij iedereen aanraden. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Charles

Altijd prima

Ik bestel met enige regelmaat bij uptimed: er wordt altijd op tijd geleverd, spullen zijn goed verpakt en zijn een goedkoop alternatief voor de grote merken.

Eenvoudigweg prima. Geen flauwe kul en geen poespas.

Een keurig compact en toch behoorlijk compleet assortiment tegen opmerkelijke tarieven. Een duidelijke website met een klare taal en een inzichtelijke voorraad indicatie. Ik heb er met veel genoegen al meer dan eens producten besteld. Duidelijke communicatie na het bestellen. Snel verzonden en keurig verpakt. En een compliment over de wijze van factureren met pdf én xml. Alle produkten in goede orde ontvangen en functioneren al geruime tijd 24/7/365 naar behoren.

Warm, hulpvaardig en kundig. Lange termijn winner dit bedrijf.

uitstekende service, snelle levering.

Ik ben fotograaf, filmmaker, en ICTer. Als je het over videomateriaal en fotografie hebt, heb je het over erg veel data. Deze data wordt voornamelijk op meerdere NAS'en opgeslagen. Voorheen gebeurde dat middels 1Gbe verbindingen. Om mijn netwerk van snelle 10Gbe verbindingen te voorzien heb ik gekozen voor uptimed. Snelle levering, prima service.

Uptimed is een zeer professionele organisatie met veel kennis en kunde omtrent glasvezel techniek en toebehoren. De ervaring is dat je snel wordt geholpen en er graag een stapje extra wordt gezet. Alleen maar goede woorden voor over!

know how, service, snel, goed

stap voor stap vooruit in een fiber project ( https://perfectstreaming.systems/ ) waarbij ik razendsnel en goed wordt geholpen door Uptimed mbt de kabels

Zeer goed geholpen.

Ik heb per e-mail een vraag gesteld over de haalbaarheid van het gebruik van 10Gb Mellanox netwerkkaarten. Zeer snel een ter zake doende reactie gekregen. Na bestelling en levering ben ik ook goed op weg geholpen nadat er een probleempje optrad.

Betrouwbare levering, hoge kwaliteit & uitstekende prijzen

ik bestel hier nu al enige jaren en er wordt consistent kwaliteit geleverd tegen zeer schappelijke prijzen, wellicht dat men het assortiment kan uitbreiden op niveau van bijvoorbeeld 10Gbe switches c.q. routers. Maargoed dat zijn meer wensen vanuit mijzelf.

Voor mijn aankoop eerst informatie ingewonnen en hier een goed antwoord op gekregen Besteld ging perfect en kwam ook goed verpakt binnen. hier wel een advies op teruggegeven die goed werd ontvangen.

Uitstekend, snel contact, duidelijke antwoorden, meedenken met de klant

Na een aantal maanden eerder op de website van Uptimed.nl uitgekomen te zijn, maar destijds nog geen nood tot aanschaf te hebben gehad, kwam dit recentelijk wel. Na een belletje over wat onduidelijkheden bij een product, kwam al snel het verlossende antwoord via de telefoon. Na het vermelden of het verstandig is om dit op de website te zetten, werd mij gemeld dat er de laatste tijd veel van deze vragen zijn kant op waren gekomen, en dat dit wel handig zou zijn om het op de website te vermelden bij het product. Kijk eens aan, een bedrijf wat daar snel in meedenkt en durft te zeggen tegen een toekomstige klant.

Snel geleverd.

Bij uptimed kan je voordelig je kabels bestellen. Het is mijn go-to voor kabels die via officiële kanalen niet in de juiste lengte te leveren valt.

snelle correcte levering

Goed produkt, goede prijs

Schitterend

Vlugge levering en kennis van zaken. Ja ik beveel Uptimed aan aan mijn vrienden en kennissen en dit omdat ze dit verdienen.

In alle opzichten uitstekend

Zowel qua verzorging, verpakking als kwaliteit van de geleverde netwerkkaarten (prijs/kwaliteit verhouding).

Prima, snel ontvangen wat ik had besteld.

Geen ervaring met after sales. Product zelf werkend gekregen.

Een vraag, snel duidelijk antwoord met links naar de juiste producten

Ik stelde een vraag, kreeg meteen duidelijk antwoord met links naar de producten die ik moest hebben. Prima!

Zeer vlotte afhandeling van orders en een competitieve offering aan compatibele apparatuur.

Als ik enkele tips mag geven: - Voor de links van de pagina's van de drivers dient één en ander geüpdate te worden (bv voor de Acquantia based 10gbe heb ik recentere drivers gevonden, alsook update utility van de firmware), en de klanten zullen dat appreciëren - De prijs van de 10gbe RJ45 modules zou ik herbekijken (ga eens kijken naar wifihouse.nl of dectdirect.nl en je zal zien dat je daar niet competitief zit). - Voor de 10gbe RJ45 modules zou ik eens rondkijken voor alternatieven (ze worden bijzonder warm) - Inzake fiber kabels: particulieren zoals ik kopen die aan om door leidingen te halen (een particulier heeft geen apparatuur voor fusion splicing). Dat soort van werken doe je niet elke dag en je wil daarin iet of wat future proof zijn. Indien je kabels type OM4 of OM5 zou verkopen, dan had ik wellicht dat type gekocht. Een handige tip is ook dat de LC connectoren van de fiber kabels uit hun houder kunnen gehaald worden om de diameter om door de buis te halen kleiner te maken. Veel klanten weten dit wellicht niet. - Moest je een aanbod aan switchen/routers hebben voor 10gbit, dan kan je zeker aanvullend marktpotentieel aanboren (bv. MikroTik 309 type switch) - Voor de 10gbe RJ45 kaarten kan je eventueel bijkomend dat type van bekabeling aanbieden en ook aanvullend potentieel aanboren - Moest je eventueel oplossingen hebben om met fiber te bekabelen doorheen de woning voor 10gbe en meer, dan hoor ik het graag. Met de patchkabels is dat niet evident en in tegenstelling tot RJ45 is dat niet evident om zelf op lengte te maken. - Er zijn wellicht gebruikers die vragen hebben bij de PCI-E x4 Acquantia compatibiliteit in een x8 of x16 slot. Ik vermoed dat pro-thuisgebruikers die met hoge netwerksnelheden willen werken voor jou een interessante doelgroep zijn, waar je zeker verder kan op inspelen. De 10gbe (en sneller) vraag is zeker niet beperkt tot het datacenter. Als je graag aanvullende feedback hebt, dan mag je me daar altijd voor contacteren.

Beste Christophe, Hartelijk dank voor uw review! We hebben alle links op de drivers pagina nagekeken en geen verouderde versie kunnen vinden, welke bedoelt u precies? De prijs van onze SFP+ 10G converter ligt binnen enkele euro's van de shops die u noemt en is soms zelfs goedkoper, of bedoelt u een ander type? De warmte van 10G converters is helaas weinig aan te doen, 10G over koper kost nu eenmaal meer energie dan over glasvezel. Het splitsen van leidingen staat inderdaad als tip vermeld op onze website in de FAQ. OM4 of OM5 bied op dit moment weinig meerwaarde aanzien onze OM3 bekabeling tot 100G aan kan! Op de Aquantia pagina staat rechtsonderin aangegeven dat deze ook in een ander PCI-e slot past. Hartelijk dank voor de tips met betrekking tot nieuwe artikelen voor ons assortiment, we gaan deze bekijken. Met vriendelijke groet, Uptimed

Over Uptimed

Waarom blijft het gebruik van 10 Gigabit en hoger zo achter lopen? Dat vroegen we ons af. 1 Gigabit verbindingen zijn al sinds 2000 de standaard, destijds ruim voldoende, tegenwoordig al lang niet meer. Om een set snelle hardeschijven te verbinden konden we misschien nog toe met het bundelen van 4 x 1 Gigabit lijnen, maar met de opkomst van snelle Solid State Disks in het datacenter en op de desktop is zelfs dat niet meer toereikend. Vanuit deze visie is Uptimed® ontstaan. Wij bieden een oplossing voor het probleem: Betrouwbare en betaalbare 10+ Gb infrastructuur.