goed product

sneele levering

Fijn bedrijf en goede service

Inmiddels al meerdere producten van Uptimed in gebruik. Bij de laatste bestelling bleek een van de netwerkpoorten niet goed te zijn. Na kort overleg direct een nieuwe ontvangen. Super!

Lage prijzen, vlot geleverd en top service

Lage prijzen, vlot geleverd en top service

Goede algemene indruk, kennis van zaken, snelle afhandeling

Goede prijsstelling Snelle levering Goede service Kennis van zaken

Top producten tegen scherpe prijs en uitstekende service

Ik bestel vaker bij Uptimed om de simpele reden dat de producten die ze leveren een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding hebben. De service van Uptimed is altijd prima, snelle levering en duidelijke communicatie.

Aanrader.

Snel geleverd en wat ik zocht. Werkt goed.

Snelle levering, prima spullen voor een goeie prijs

Al enige tijd bestel ik mijn transceivers bij Uptimed. Altijd snelle levering, goeie spullen en altijd een scherpe prijs.

uitstekenf

goede ondesteuning,op tijd geleverd

Zeker een aanrader

Snelle levering, goede prijs.

Schitterend

Degelijk materiaal en mensen met kennis van zaken.

Klantvriendelijke snelle service

Heb je iets nodig, kijk niet verder. In plaats van een nummer bij vele bedrijven krijg je goede persoonlijke support en is in overleg veel mogelijk. Samen met een scherpe prijsstelling kan ik alleen maar aanraden. Alleen de communicatie rondom verzending kan soms iets beter

Beste Harm, Hartelijk dank voor uw feedback! Op dit moment worden alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:00 dezelfde dag nog verzonden. De PostNL Track & Trace code volgt erna automatisch via e-mail als het pakket bij PostNL gescand is, dat is meestal rond 19:00. In uw geval ging het om een brievenbuszending, in dit geval zijn we helaas afhankelijk van de specifieke PostNL bezorger of deze zijn handscanner ook daadwerkelijk gebruikt. De Track & Trace is daar helaas was minder gedetailleerd dan die van een regulier pakket. Maar uw zending was op tijd en daar gaat het uiteindelijk om! Met vriendelijke groet, Sander Leeuwesteijn Uptimed

Wij hadden een probleem met onze netwerkkaarten in de servers. Heb toen een spoedbestelling gedaan. We werden toen gebeld door een van de medewerkers, dat de verzendingen al weg waren. Echter heeft hij deze zelf nog op de post gedaan waardoor we hem de volgende dag in huis hadden. Top service!!

goed en snel

Goede informatie en snelle leveringen, indien nodig zal ik er zeker weer bestellen.

zeer klant vriendelijk

werd goed geholpen . Denken mee in de oplossing door dat ik wat lever problemen had.

adequaat handelen en meedenken

Met een DC welke plat lag was het Uptimed welke ik snel kon bereiken voor de oplossing. Wederom bedankt voor het snelle handelen zodat wij de downtime konden minimaliseren.

Mooie 10Gb spullen voor een nette prijs

Snelle verzending en netjes verpakt

Goed advies, snelle levering

Na goed advies van een medewerker de benodigde spullen besteld. Deze zijn snel en netjes geleverd.

Correcte informatie en goede, snelle service !

Nieuwe leverancier voor ons maar we kregen snel de nodige informatie betreft het gewenste artikel. Na bestelling was er een vlotte service en een snelle levering !

Zoals beloofd werd na mijn bestelling het product dezelfde dag nog verzonden en heb ik het de volgende dag binnen gekregen.

Top . Doet wat ze afspreken

Top bedrijf, goede server en snelle levering !

Top bedrijf, goede server en snelle levering !

Bij deze toch op een enigszins goedkopere manier 10GB producten weten te realiseren bedankt daarvoor bestel je iets teveel of verkeerd is het geen probleem met eventueel omruiling of bedrag retour.

Snelle levering en goed advies

Elke keer als we wat bestellen bij Uptimed en we hebben nog wat kleine vragen, worden we door Sander altijd heel professioneel en vriendelijk geholpen. De levering van vrijwel alle producten gebeurd uit voorraad en is dan ook de volgende dag binnen. De kwaliteit van de producten is perfect, we hebben inmiddels enkele honderden 10G fiber kabels in ons netwerk getrokken en zowel de SFP+ modules als de glasvezelkabels zijn van uitstekende kwaliteit. Ook de 10G netwerkkaarten zijn fantastisch. Zowel onze DELL servers als een Synology SAN accepteerden de kaarten direct. Wij zijn meer dan tevreden.

Zeer goede kennis van zaken en kwaliteit onderdelen.

Ik heb zeer goede ervaring met Uptimed en in het bijzonder dat de mensen steeds bereid zijn om goede raad te geven. Ook hebben ze kennis van zaken, dus het zijn niet alleen verkopers maar weten wat ze verkopen en waar het om draait. Veel webshops en winkels bieden dat niet maar focussen zich juist op het verkopen van iets. Voor mij is Uptimed mijn vertrouwen waard en verdienen een dikke pluim. Op de vraag hieronder dat ik Uptimed aanbeveel? Ja want ik weet dat de mensen bij Uptimed op hun plaats zijn indien niet alleen hun aankopen goed moet zijn maar ook als je de juiste kennis wil te weten komen.

Snelle leveringen en kwalitatieve producten

Meerdere malen besteld voor onze 10gigabit servers en nooit tegenslag gehad met de kwaliteit of levering van de producten.

Octant 115 3328SH Dordrecht

Over Uptimed

Waarom blijft het gebruik van 10 Gigabit en hoger zo achter lopen? Dat vroegen we ons af. 1 Gigabit verbindingen zijn al sinds 2000 de standaard, destijds ruim voldoende, tegenwoordig al lang niet meer. Om een set snelle hardeschijven te verbinden konden we misschien nog toe met het bundelen van 4 x 1 Gigabit lijnen, maar met de opkomst van snelle Solid State Disks in het datacenter en op de desktop is zelfs dat niet meer toereikend. Vanuit deze visie is Uptimed® ontstaan. Wij bieden een oplossing voor het probleem: Betrouwbare en betaalbare 10+ Gb infrastructuur.