Snelle leveringen en kwalitatieve producten

Meerdere malen besteld voor onze 10gigabit servers en nooit tegenslag gehad met de kwaliteit of levering van de producten.

zeer goed

goede producten, goede prijs, snelle levering

Snelle levering top oplossingen

Snelle levering en top oplossingen.

Behulpzame mensen met kennis van hun koopwaar

In deze webshop koop je aan een betaalbare prijs kwaliteit en zeer goed materiaal. En indien je twijfelt over een aankoop is de deskundige kennis van de mensen van Uptimed goed op zijn plaats. Zeer behulpzaam en nogmaals zeer kwalitatief materiaal. Ook de levering gaat zeer vlug. Vandaag besteld zit het 99% morgen al in je brievenbus. Kortom Een Top bedrijf

Pluspunten

Geweldige producten voor goede prijzen. Snelle levering!

Kan niet beter.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snel geleverd en zeer tevreden over de producten. Ondanks de lagere prijs zien de producten er kwalitatief goed uit en doen wat ze beloven.

De website ziet er op zich goed uit maar de combinatie van webshop en product informatie pagina kan iets beter. Met name het webshop gedeelte ziet er "wantrouwig" uit waardoor het een enorme gok was om mijn bestelling te plaatsen, maar dat is mijn mening.

• Snelheid/Levertijd

Beste Pascal, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback, we nemen graag nog even contact met u op om e.e.a te kunnen verbeteren aan onze website! Sander.

Pluspunten

In eerste instantie een aantal vragen opgestuurd waarop ik dezelfde dag heldere antwoorden op kreeg. Ze doen zelfs meer door eventueel je antwoorden op te zoeken en deze via links o.i.d. terug te geven. Producten worden op een prima manier ingepakt en verzonden. Zeer tevreden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Professioneel Communicatief zeer vriendelijk en snel

Ga zo door!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vakkundig advies

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Dikke 10. Perfecte kwaliteit en levering

Geen!

• Kwaliteit

Pluspunten

Bij een vraag doet men haar uiterste best, om de klant te helpen met de juiste producten en de juiste product informatie. Ook bij producten die niet direct op de compatabiliteitslijst staan, krijg je goede hulp en advies.

Keep up the good job en breid het compatabiliteits programma zo uitgebreid mogelijk uit.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Diverse SFP's en LC kabels besteld: prima op tijd geleverd en goed verpakt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service, duidelijke site. Snel verstuurd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

al een paar bestellingen gedaan sinds vorige jaar. sfp & utp nics, gbic's, glas, allemaal perfecte levering en support

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super snelle levering, spullen zelfs op kunnen halen de volgende dag. Alles werkt naar behoren, tot nu toe nog geen rare zaken ontdekt. Wij gaan zeker vaker spullen bestellen hier.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, goede producten! Top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en correcte levering, goed advies en perfecte hardware

Uptime Fibre kaarten testen op nog meer hardware.

• Snelheid/Levertijd

Beste Rene, Hartelijk dank voor de review! We zijn inderdaad druk bezig met het testen in zoveel mogelijk hardware, heb je onze Productfinder al eens bekeken? Staan al heel wat servers, workstations & NAS apparaten in! https://www.uptimed.nl/producten/productfinder Met vriendelijke groet, Sander.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle afhandeling bestelling, kwalitatief materiaal, goede prijs en zeer goede communicatie

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heeft kennis van zaken en levering is snel. Communicatie gaat fijn.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

In zee gaan met Uptimed is een positieve ervaring. Zij zijn zeer professioneel bezig en hulpvaardig. In kort zeer positief.

geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Het was geen moeite voor Uptimed om mijn vraag over LC-patchkabels te beantwoorden. De kwaliteit die zij standaard leveren is perfect. Dikkere buitenmantel zorgt voor een lagere kans op 'knakken'. Zulke kwaliteit voor een lage prijs blijkt dus goed mogelijk. Verzending dezelfde dag en volgende dag al in huis. Geweldig!

Octant 115

3328SH Dordrecht

Over Uptimed

Waarom blijft het gebruik van 10 Gigabit en hoger zo achter lopen? Dat vroegen we ons af. 1 Gigabit verbindingen zijn al sinds 2000 de standaard, destijds ruim voldoende, tegenwoordig al lang niet meer. Om een set snelle hardeschijven te verbinden konden we misschien nog toe met het bundelen van 4 x 1 Gigabit lijnen, maar met de opkomst van snelle Solid State Disks in het datacenter en op de desktop is zelfs dat niet meer toereikend. Vanuit deze visie is Uptimed® ontstaan. Wij bieden een oplossing voor het probleem: Betrouwbare en betaalbare 10+ Gb infrastructuur.