Fantastische keuze in mooie sieraden

Leuke website, met mooie sieraden en kado's. De mogelijkheid tot graveren van sieraden is erg goed, ziet er mooi uit en wordt natuurlijk in een super leuke verpakking ,snel verzonden. Ideaal om in deze tijd (verjaardags) kado's te verzenden. Heb er al veel vrienden en familie mee blij gemaakt . Aanrader !!

Prachtige oorbellen

Ik ben hartstikke blij met de oorbellen die ik besteld heb. Ze zijn precies zoals verwacht door de vele duidelijke foto's en waren snel in huis.

Snelle en nette levering!

Mooie kwaliteit kimono’s en dat voor een redelijke prijs. Snelle levering en mooi verpakt. Jullie maken onze dag zeker compleet door jullie service en kwaliteit!

Snelle sevice, mooi resultaat!

Na het bestellen de volgende dag keurig in huis. Het resultaat zag er heel mooi uit! Misschien leuk (als dit mogelijk is) als je hebt getypt wat je erop wilt hebben, dat je alvast een voorbeeld kan zien alvorens je het besteld dat je een idee hebt hoe het eruit komt te zien :)!

Super mooi kettinkje! en snelle levering :)

Niet tevreden

Ik heb nog steeds pakje niet ontvangen

Is mij goed bevallen

Leuk cadeau

Mooi persoonlijk cadeau

Super mooi!!

Ik vondt heel leuk echt mooie sieraden Echt mooi kwaliteit super leuk!!!!

Super snel en heel mooi verpakt

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling in huis en met zorg en liefde ingepakt!

Top shop!

2x wat besteld en 2x is het goed gegaan en met een paar dagen al binnen! Producten zijn ook erg mooi en blijven mooi!

Hele mooie producten die ook mooi blijven!!

Hele mooie producten, die ook mooi blijven!! Prijs- kwaliteitverhouding is prima!

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Gratis tekst laten zetten in doosje. Top geregeld!!

Super winkel, ik hoorde van mijn vriendin over deze winkel. Echt geweldig en super gegraveerd. Ik bestel hier zeker vaker

Zeker prima oorbellen voor die prijs

Oorbellen zijn niet helemaal symmetrisch maar daarin ben ik erg perfectionistisch. Absoluut goede prijs voor echte oorbellen, duidelijke omschrijving ook van het materiaal en de look is heel mooi

Fijne ervaring, alles werkt goed mee.

De website zag er mooi uit. Het bestelling ging super en een cadeautje laten personaliseren ging makkelijk. Het is van goede kwaliteit en leuk dat je er een briefje bij kon laten maken.

Mooie kwaliteit en snelle service

De armband is van mooie kwaliteit en de gegraveerde tekst is erg mooi. Ik had de armband de volgende dag al in huis!

Prachtige producten enorm snel geleverd

Ik heb al eerder producten besteld en was hier zeer tevreden over.. Nu opnieuw 2 cadeautjes gekocht en wederom is het prachtig geworden en enorm snel geleverd. Kortom, topservice!

Goede kwaliteit armband en de leveringstijd is zoals is aangegeven op de site.

Goede kwaliteit leren armband voor een goede prijs. Netjes en mooi geleverd in een leuk doosje met de tekst die was doorgegeven. Snel en vriendelijk antwoord via de mail met een goede oplossing. Alles top geregeld!!

Mooie gravering

Mooie gravering en mooie ketting...

Super snel geleverd. Ziet er van een goed kwaliteit uit en mooi netjes afgewerkt. Ik moet hem nog cadeau geven, maar ik Ben er al erg blij mee!

Heel positief !!

Ik heb een bestelling gedaan als cadeautje voor mijn broer. Ik had het pakketje binnen 1 dag thuis en was ook heel tevreden met hoe mooi het ingepakt was ! Ik kan niet meer als tevreden zeggen !!

Niet ontvangen

Ik heb nog steeds niks ontvangen

Top service!!!!!!!!!!

Op woensdag een armband besteld plus graveren en volgende dag in huis!!!! Hoezo snelle levering!!!! En PRACHTIG!!!!!!!! bestel hier zeker vaker

In de avond mijn bestelling geplaatst volgende ochtend al mijn verzend bevestiging ontvangen. Product netjes verpakt en gemaakt. Een hele fijne ervaring!