Ben erg blij met mijn bestelling.

Het bestellen ging erg gemakkelijk. En de volgende dag in huis was ideaal.

Super service Snelle levering

Online besteld en mocht het op kantoor afhalen, het lag de zelfde dan nog klaar! (Redde het alleen helaas niet om het zo snel op te halen)

Super mooie en goede kwaliteit!

Ik had een graveerde armband besteld voor mijn vriend. Het bestellen ging heel gemakkelijk en kreeg na de bestelling meteen een bevestiging via de email. De track en trace kwam ook dezelfde dag nog. Het sieraad kwam heel mooi luxe verpakt in een doosje via de brievenbus. De prijs-kwaliteit verhouding is enorm goed. Zeker een aanrader! De letters op de armband zijn goed zichtbaar en mooi gegraveerd. Mijn vriend is er enorm blij mee!

Mooi cadeau voor mijn man zijn 50e verjaardag

De levering van DRKS vond ik heel snel! Zelf mét gravering de volgende dag geleverd. Het klepje van het kompas voelt een beetje kwetsbaar. Het gaat lastig open en voelt niet heel stevig. Ik had gedacht dat het kompas open zou gaan door op een knopje te drukken, dat is niet zo. Verder ziet het er mooi uit. Mijn man vindt het een geel mooi cadeau.

Mooi product. Supersnel geleverd en prachtig verpakt

Superrr

Heel bedankt.ik ben heel blij.fantastisch...

Super mooi

Topcadeau, mooie ingravering!

Geweldige sieraden, stijlvol verpakt en supersnelle verzending!

Toen mijn dochter 16 werd, kreeg ze van mij een zilverkleurig moeder/dochter armbandje. Dat heeft ze vanaf dat moment 24/7 gedragen en na 6 jaar is ze het helaas verloren. Nu werd ze 22 en vond ik het een mooi idee om een nieuwe set armbandjes te kopen; maar nu goudkleurig. Zij is er ontzettend blij mee. En ik ook! Ik draag nu de zilver- en goudkleurige samen.

Gewoon top

Product top, had zelf een foutje gemaakt met de tekst. Kwam ik later achter de volgende dag mail gestuurd en ze konden het, en wilde het nog aanpassen.

Wauw!!

Super mooi armband voor mijn man besteld en een letter laten graveren Wauw! En zo snel aangekomen! Bedankt

Ervaring is altijd goed

Erg blij met mijn aankoop, werd super snel geleverd (de volgende dag) en kwam in hele chique verpakking (taartschep met gravering). Mega leuk om zo cadeau te geven.

Een cadeautje om te krijgen

Mooie armband met mijn dochtersnaam besteld. Volgende dag al door de brievenbus binnengekregen. Een cadeautje om te ontvangen zo snel en om te dragen zo mooi.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service. Duidelijk site. Cadeau besteld voor mijn vriend. Zit nog in de verpakking, mooi verpakt.

Super mooi armbandje binnen

Heel mooi armbandje binnen gekregen voor mijn dochtertje haar 6de verjaardag♥️

Leuk ingepakt en snelle reactie op de chat. Blij met aankoop.

Ja

Het is wat klein voor een hond van 17kg.jammer

Geen aanrader

Ik had een taartschep met taartvorkjes voor een bruiloft besteld. Deze waren bedrukt met de trouwdatum. Op de vorkjes was de tekst amper te lezen, zo klein. Ik had er een cadeauverpakking bij gedaan, waar je extra voor moest betalen. Hoe dit geleverd werd was echt belachelijk. De cadeauverpakking bestond uit enkel een gouden zak, die veel te groot was voor het cadeau en helemaal gekreukeld in de verzenddoos zat. Ik heb het dus zelf maar in een andere cadeauverpakking gedaan. Kortom, geen aanrader en ik zou hier zeker niet nog eens bestellen.

Supersnelle levering.

Mooie en ruime keuze. De armband die heb besteld was precies als op de foto. Ik had hem zoals beloofd de volgende dag binnen. Dank u wel

Hele fijne ervaring.

Heel leuk om zo,n klein pakje in de brievenbus te krijgen , leuk ingepakt en ook snel bezorgt. Ik ben erg tevreden en ga vast meer bestellen . Hartelijk dank .

Dik tevreden met mijn mooie nieuwe laarsjes

Snel levering en mooie ketting

De ketting die ik heb besteld is onwijs mooi. Heel subtiel, de kleur van het steentje komt heel mooi uit en is niet dof. Echt heel blij mee.

Echt top

Echt super goed en super snel geleverd Kleindochter was super blij met de mooie armband met hartje

Top bedrijf alles super snel geregeld en netjes verpakt

Buskesdries 3

6673DP Andelst