Mooie ervaring ....netjes gegraveerd

Ik ben zeeeeer tevreden over het bestelde

totaal wat ik verwacht had

helemaal tevreden

Super mooie sieraden en perfecte kwaliteit!

Onlangs bestelde ik 2 armbanden, beide gegraveerd. Snelle levering en echt 2 super mooie items!

Supersnelle levering en super kwaliteit!

Heb inmiddels al meerdere personen een order laten plaatsen bij jullie na mijn aanbevelen.

Mooi product ontvangen

Fijne webshop, snelle levering

Zoals beloofd is mijn bestelling de volgende werkdag binnengekomen. Op deze site kun je betrouwbaar shoppen. Online vind je een mooi assortiment aan mooie spullen. Ik heb een armbandje voor mijn vriend besteld, met de binnenkant en het doosje gegraveerd. Dit is mooi en subtiel gedaan. Ik raad zeker iedereen aan hier bijvoorbeeld een mooi Valentijns cadeautje te shoppen!

Armbandje zoals besteld goed ontvangen!

Gepersonaliseerde juwelen voor op mijn trouw kunnen bestellen. Echt geweldig! Ruime keuze aan juwelen en dergelijke. Top service!!

Super goede en snelle service

Goede en snelle service! En het product is precies zoals ik verwacht had!

Wat jullie laten zien, wordt beter dan dat geleverd!

Ik heb een ketting bestelt en was erg bang dat het niet zou worden zoals ik t in m’n hoofd had. Máár het is beter geworden dat ik zag en dacht! Ik heb iemand heel blij kunnen maken en jullie ons! Super service!

Ik had besteld en ik schrok van ervan dat die zo vlug geleverd werd

Super snelle service en heel vriendelijk!

Ik heb ze gebeld ben heel goed geholpen. Binnen 1 dag had ik de spullen binnen. Goede kwaliteit ook!

Super kwaliteit, fantastische uitwerking! Heel blij met mijn bestelling!

Snelle levering, producten gemaakt naar wens. Fijne afwerking. Ik ben verliefd om mijn bestelling!

Net op tijd geleverd. Super verpakt. Echt een kadootje. Ga zeker vaker bestellen

Fantastisch!

Op korte termijn had ik het perfecte getuigen cadeautje nodig. Zo blij dat jullie dit in 1 dag hebben kunnen leveren! En het viel helemaal in de smaak!

Very nice bracelet

My husband loved it, it looks very elegant..

Pakketje was snel geleverd en was zelf nog mooier dan op de foto’s perfecte graveringen en perfecte service zeker aan te raden

Snelle levering, goed product zoals beschreven op de site.

Snelle levering, goed product zoals beschreven op de site.

Goed!

Snelle verzending, mooie producten en super mooi ingepakt

Slechte ervaring

Ik heb een ketting aan 60€ gekocht maar nooit gekregen waardoor ik die nog een andere keer moest bestellen omdat ik deze heel graag wou. Ik heb een bericht naar DRKS gestuurd blijkbaar is mijn pakje bij de buren maar op het gegeven adres woont niemand.

Heel tevreden

Past heel mooi, goed van kwaliteit dankje

Snelle en vlotter service

Ik koos twee ''knot''bandjes uit om te graveren. Na 2 dagen had ik het product al. De armbanden zijn netje ingepakt, deftig gegraveerd en zien er stevig uit. Een zeer tevreden klant!

Snelle levering, goede kwaliteit

De armband ziet er erg mooi uit, mooi gegraveerd en was de volgende dag al binnen

Het pakket is nog steeds zoek

Ik ben vandaag gebeld door drks. Een vriendelijke medewerker heeft mij gesproken. Tenslotte was het mijn nalating om het adres tot de toevoeging juist in te vullen tijdens het bestellen. Helaas is het nog steeds zoek. Drks heeft geadviseerd om rond te vragen bij de buren en eventueel een briefje te hangen.

Super snelle leveringen

Armband besteld en binnen 2 dagen in huis. Super leuk ingepakt met een kaartje erbij. Zeker vaker iets bestellen.