Super blij mee

Heel blij met de armband snelle levering. Mooi gegraveerd netjes ingepakt.

Mooi juweeltje

Mooie sleutelhanger met de naam van ons kindje. Mooi en duidelijk lettertype. In een prachtig doosje! Jammer dat het poppetje zo klein is, valt een beetje weg aan de sleutelbos. Tip: Eventueel ook de kleur brons/goud aanbieden? Snelle verzending en levering!

Prachtig

Héel mooi

Goed kwam snel binnen en goede kwaliteit

Mijn pakketje kwam snel binnen en wat ik kreeg was ook precies wat ik verwachtte. Het was mooi en ook nog eens goede kwaliteit.

Prachtige penning

Snel geleverd, mooie kwaliteit!

Snelle levering en leuke spullen

Leuke spullen, betaalbaar

Goed verzorgde website, snel geleverd en compleet naar wens

Ik heb al enkele jaren de juwelen en ben zeer maar zeer tevreden. Raad het telkens aan.

Goede kwaliteit en service.

Mooi product, de leren armband met persoonlijke gravering.

Heel mooi product binnen gekregen

Super mooi product, uitstekende kwaliteit en ook nog is super snel in huis

Snelle levering, goede communicatie

Duidelijk overzicht met de bestelling, snel geleverd en heel mooi gedrukt. Heel blij met de aankoop!

helemaal top!

Ik ben enorm tevreden, Het armbandje is heel fijn en heel mooi voldoet volledig aan mijn verwachtingen. ook is het heel fijn, dat je in het doosje kan graveren. het pakketje was heel snel aangekomen. Kortom ik ben heel tevreden.

Heel emotioneel

Mooie ketting ter gedachtenis aan mijn oom!!

Super snelle levering

Mooie gepersonaliseerde cadeaus en snelle levering!

Ben je op zoek naarr mooie en gepersonaliseerde cadeaus? Dan ben je hier aan het goede adres. Eenvoudig te bestellen, snelle en vlotte levering en plezier gegarandeerd bij het afgeven er van!

Levering en kwaliteit super goed

Eerste ervaring met DRKS was zonder twijfel dik in orde. Makkelijke en duidelijke site. Bestelling op tijd geleverd zoals beloofd. Klantvriendelijk mailverkeer. Zeker een aanrader.

Snelle service Mooie juwelen en graveren altijd perfect gedaan

Mn vriend vondt het geweldig mooi en hij was er echt stil van ( niet gewend iets te krijgen) en ik vindt hem ook echt mooii

Super snelle levering en super mooi!

Snelle levering...keurig verpakt

Zeer snelle levering. Verpakt in prachtig doosje Kortom...ik ben tevreden

Geweldige ketting, met razendsnelle levering!

Voor een erg speciale dag in mijn broertje’s leven besloot ik hem, samen met mijn ouders, een mooie ketting met een aantal data erin gegraveerd te geven. Met een aantal klikken was hij besteld, en al de volgende dag lag hij bij ons in huis. Mijn broer was er zo enorm blij mee… Heel erg bedankt!

Top service en mooie kwaliteit

Prachtig gegraveerde pen, goede kwaliteit. Ook snelle levering en een mooie kimono. Ik zal zeker nog bestellen!

Prachtig

Ik heb als verrassing voor mijn man een armband besteld en daarom de 3 namen van de kinderen gegraveerd. Het resultaat is geweldig. Uniek, persoonlijk, maar bovenal goede kwaliteit!