Zeer vriendelijke mensen van de service desk, zeer snelle levering

Goed ben blij met mijn aankoop

Je bestelling doe je op de site en de volgende dag heb je het al in huis echt fijn.

Echt een mooie ketting met hanger helemaal top

Goede kwaliteit goede service en ziet er nog mooi uit ook nog

Bar gegraveerd

Heb een bar hanger besteld en aan 4 kanten met tekst laten graveren. Ziet er super netjes uit. 1 tekst was met 16 letters dus 1 letter te veel maar past er mooi op en in verhouding met de andere teksten. Je ziet geen verschil in letter grote. Heel netje gegraveerd precies zoals je het graag wil hebben niet scheef of doorgezakte letters. Ook even contact over gehad per mail daar werd ook snel op gereageerd. Snel geleverd desondanks dat het aan 4 kanten moest worden gegraveerd Top gedaan! Ik bestel zeker nog een keer zo’n bar hanger bij jullie. Misschien nog een kleine suggestie. Het zou mooi zijn als jullie die bar hanger ook nog in een maat groter En zwaarder zouden kunnen leveren voor een dikkere ketting die weer beter bij de wat grotere man past.

Snelle levering en mooi product!

Ik kreeg binnen een paar dagen een gepersonaliseerd armbandje binnen en zowel het product als de verpakking zagen er heel mooi en luxe uit.

geweldig meedenkend

geweldig meedenkend

Fantastische levering en mooi verzorgd

De Maandag besteld en de woensdag in huis echt super !!! Dikke pluim voor wat jullie doen

Doen wat ze beloven

Ik had een armbandje besteld voor mijn dochter die geslaagd was. De dag erna was het er al met de goede tekst mooie verpakking en mooi armbandje. Mijn dochter vond het geweldig zeker ook de persoonlijke tekst. Super!!!

zeer snel en kwalitatief!

Ik heb gemakkelijk mijn bestelling kunnen bestellen zeer snel en duidelijk de producten waren zeer kwalitatief en verzorgd doorgestuurd ik raad het zeker aan!

Wat een super cadeautjes om te geven en te krijgen

Snelle service, goede prijs/kwaliteit en erg leuk om te geven.

Mooi degelijk produkt

Heel mooi gevlochten lederen armband met mooie stevige sluiting. Leuk detail is het gegraveerde labeltje aan de armband.

Dik tevreden met artikelen

Snelle levering. Goede prijs. Goede kwaliteit

snelle service en mooi verpakt!

Helemaal toppie!

Boven verwachting

Ik heb de kimono besteld voor een vriendin die gaat trouwen. De kimono is zeer mooi en van uitstekende kwaliteit. Overtreft mijn verwachting.

Super snelle service voor prachtige juwelen

Zeer mooie oorbellen gekocht voor mijn huwelijk. Tekstje in het doosje was perfect en alles mooi op tijd geleverd. Top service!

Hele mooie armband en super snelle service ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtige juwelen, top service

Opzoek naar een prachtig geschenk om mijn getuige e vragen. Deze vind ik bij jullie. Ik ben zelf van plan al mijn trouw juwelen bij jullie te kopen. Top service en prachtige juwelen.

Topservice

De dag erna al geleverd en precies zoals op de foto.

De dag na de bestelling, de armbanden al thuis ( België) ontvangen. Ze passen perfect en heb cadeaupapier meegekregen om ze zelf te kunnen inpakken. Bedankt voor deze vlotte service! Een blije klant.

Zeer goed.

Een snelle levering ondanks de Corona en het is een mooi accessoire.

mega tevreden

echt helemaal leuk!! ben absoluut tevreden!! zeker een aanrader!!

gewoon goed

de armband die ik voor mijn Spaanse kleinzoon had besteld werd op tijd en correct geleverd. Heel fijn dat jullie niet meedachten over de spelling van zijn naam. In het Spaans schrijf je zijn naam als Daniel en niet zoals in het nederlands Daniël, met 2 puntjes op de e. Prima gedaan, jullie verdienen een pluim.

Aanrader!

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en mooi product. Helaas wat beschadigd waardoor een 8 ipv een 10 als cijfer. Verder zeker een aanrader.

Classy items die je look helemaal afmaken!

Ik heb zelf een mooie initialen armband en heb deze nu ook cadeau gedaan. Buiten dat de sieraden prachtig zijn, is de service ook bizar snel. In de namiddag besteld en in de ochtend ligt die al in de brievenbus.. TOP. Ik raad jullie iedereen aan, want de kwaliteit is echt perfect. Love it.

Verrassend goed

Ik was op zoek naar een mannenarmband die op korte termijn gegraveerd kon worden. Ik kende DRKS totaal niet, maar ik besloot toch iets te bestellen. Een dag later werd het al bezorgd en ik was zeer positief verrast met de bestelling. Niet alleen de armband en gravure waren prachtig, het was ook geweldig verpakt zonder extra kosten. Het was een geweldig cadeau om te geven. Leuk om door een voor mij onbekende webwinkel zo verrast te worden.