Prachtig ontwerp en snelle levering!

De volgende dag al in huis en wat een plaatje toen ik de verpakking open maakte! Wauw ontzettend mooi gedaan! Ik ben heel tevreden

Heel blij mee!

Ik heb een mooi armbandje gekocht om mijn getuige mee te vragen. Ze vindt hem heel mooi! En nu wil ik hem ook.. Hij voelt echt stevig aan. De draagt hem dag en nacht. Aanrader!

Kwaliteit en snelle levering

Product is van goede kwaliteit en komt overeen met de gegevens en afbeeldingen op de website. Levering gaat supersnel en wordt via brievenbus pakket bezorgd. Mooie extra toevoeging is de tekst die kan worden toegevoegd in het doosje van de sieraden.

Snelle service en topkwaliteit voor een betaalbare prijs

DRKS heeft mijn verwachtingen weer waargemaakt! Levering vond super snel plaats en uiteraard weer topkwaliteit! Ik bestel in de toekomst zeker weten weer iets bij DRKS!

Makkelijk, snel en goede kwaliteit!

De ene dag gepersonaliseerde openers besteld als cadeautjes, de dag erna al in huis! Iedereen was er heel blij mee en ik zelf ook. Dit is echt een aanrader! Ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtig

Prachtige persoonlijke armband, goede kwaliteit!een echte aanrader om cadeau te geven!

Super ervaring

Fijne communicatie. Ik liet een opmerking achter en werd vervolgens gebeld, zodat de opmerking niet verkeerd werd verwerkt. Erg netjes! En het resultaat is prachtig!

Zeer snelle service

Om 16.00 uur besteld, volgende dag al binnen. Bovendien mooi ingepakt. Top !!

Snel geleverd en mooie gegraveerde juwelen ontvangen.

Helemaal fijn geholpen en geen gedoe

Wow super mooie sieraad voor top prijs !

De volgende dag in huis Super mooi verpakt. Echt een cadeautje om uit te pakken. Mooie sieraad om nooit meer af te doen. Bedankt !

Snelle levering, mooi ingepakt, goeie kwaliteit

Snel en netjes

Duidelijke website. Snelle levering. Goed verpakt. Prachtige kwaliteit

Mooi product, snelle levering

Nog niet eerder bij drks besteld, maar wat een leuke producten en goeie levering hebben ze! Ik ga hier zeker vaker bestellen

snel geleverd en prachtig gegraveerd. Heel betrouwbaar.

Wauwiewau

Echt super het is cadeau voor mijn man z’n verjaardag na een heftig jaar waarin ons zoontje 2 maanden te vroeg geboren werd dus wilde ik iets speciaals doen En echt wauw snelle levering en echt zo mooie hanger met ketting Mijn man was in tranen toen hij het kreeg zo bijzonder en mooi vond hij het Super bedankt voor dit mooie pareltje

Niet heel tevreden

1 minuut voor 17:00 besteld. Niet de volgende dag in huis, want pas een dag later opgestuurd. Ik snap dat het aan de late kant was, maar schrijf dan niet: "voor 17u besteld, morgen in huis". De persoonlijke opdruk is klein uitgevallen, op 1 regel en niet in het midden uitgelijnd. Website toont niet hoe het eruit komt te zien, en je wordt blijkbaar ook niet opgebeld om te vragen hoe het er op moet komen. De verpakking was wel goed en het zat in een net doosje. Misschien dat je beter naar de winkel kunt gaan dan online bij ze kunt bestellen.

Prachtige sieraden van goede kwaliteit

Onlangs heb ik knoop armband besteld. De dag na mijn bestelling had ik het armbandje al in huis. Keurig verpakt. De armband ziet er prachtig uit, mooie kwaliteit. Kortom, een echte aanrader.

Vlotte bestelling, mooie spullen!

Vlot kunnen bestellen en betalen, snel geleverd en mooie kamerjassen!

Super kwaliteit super service

Ik heb voor de verjaardag van mijn mama een ketting gekocht. Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Mama is superblij met haar ketting! Super bedankt!

Super snelle service

Snelle en correcte service

Geweldige snelle service en twee prachtige producten mogen ontvangen!

Helemaal super!

Besteld, de volgende dag keurig mooi ingepakd bezorgd en heel blij met mn nieuwe ketting met gegraveerde naam muntjes ❤️

Snelle levering en mooie sieraden

DRKS heeft echt leuke artikelen en ze worden supersnel bezorgd

Voor de huwelijksreis van mijn dochter en schoonzoon heb ik een heel mooi kofferlabel bij DRKS gekocht en laten graveren . Het werd de volgende dag al bezorgd en zag er heel mooi uit.