Geweldig product en super service!

Eerst contact gehad met DRKS over het product. Snelle en duidelijke reactie ontvangen. Savonds besteld en volgende ochtend vroeg in huis (inclusief gravering). Ik ben super blij met het product!

Snelle verzending

Ik ben heel blij met de ketting en erg mooie kwaliteit ook.Kreeg hem al de volgende dag binnen zoals beschreven op de website.

Snelle levering, oorbellen zien er goed uit!

Snelle levering, het ziet er goed uit!

Super tevreden

Hetgeen ik besteld heb, is heel goed. En snelle levering.

Keurige service

Werd gebeld toen er dingen onduidelijk was en snelle levering.

heel goed

ik ben onwijs tevreden het ziet er prachtig uit en de levering ging ook heel snel. mijn vriend is er heel blij mee!!!!!

tevreden

Uitstekende service in elk opzicht. Ben tevreden.

Prachtig! Nog mooier dan ik had verwacht!!

Ontzettend leuk om cadeau te geven voor de ceremoniemeesters op onze bruiloft! Bedankt!

Heel mooi

Kwam heel snel en is heel mooi gemaakt

Alles was perfect inorde en rape levering

Enorm vlotte levering, binnen 24u. Super !

Mijn bestelling werd binnen 24u aan huis geleverd . Het product kwam helemaal overeen zoals beschreven in de advertentie. Dit bedrijf is echt een betrouwbare aanrader!

Mooie sieraden snelle levering.

De oorbellen die ik voor mijn bruiloft heb besteld zijn nog mooier in het echt!

Hele mooie armband mooi gegraveerd een perfect cadeau voor een perfecte prijs

Makkelijk bestellen en super snelle levering in een mooi doosje met ook daarin nog een verborgen boodschap mogelijk

Super snelle levering

Helemaal blij met de bestelling :). Goede kwaliteit en snelle levering

Snel gelevered en het product was precies wat ik wilde. Ben erg tevreden over dit product

Correcte levering en goede producten en juiste prijzen en leuke persoonlijke touch bij juwelen. Tweede keer dat ik iets bestel. Oorbellen en kimonos gekocht voor vriendinnen die trouwen en een ring voor mn man met initialen.

Snelle bezorging

Duidelijke website, snelle bezorging en mooie verpakking

Snel en netjes verpakt

Levering snel. Netjes verpakt. Mooie armband.

Perfect, mooie snelle levering.

Ik ben ook zeer tevreden met het product die ik gekregen heb. Het is echte kwaliteit.

Zwaar kansloos

Waarom deze mail terwijl het pakket al meerdere dagen word uit gesteld en niet word geleverd

Perfetto!

Perfect? In dit geval wel. Simpel en snel bestelling kunnen plaatsen. Track and trace werd meegeleverd in de mail. Op tijd, de volgende dag afgeleverd. Goede pakketverpakking, leuk verpakt artikel. Van a tot z goed.

gewoonweg prachtig

Super gedaan, mooie print,... Er was iets mis met de tekening die ik doorstuurde en ik kreeg direct een mailtje. Werd direct aan verder gewerkt en de dag er na had ik m'n pakje. Super service.

Snelle levering en mooi product

Heel mooi product en supersnelle levering.

Mooie juwelen voor een mooie prijs + enorm snelle levering. Ga hier zeker nog meerdere dingen bestellen. Heb de juwelen momenteel nog opgeborgen in de kast tot onze trouwdag arriveert, we kijken er naar uit!

Snelle bezorging!!