Super mooi bedrijf

Top service super mooi in gepakt . Super

Grandioos!

1 dag van te voren besteld, volgende dag in huis! Gegraveerd aan 2 kanten en helemaal naar wens😍 Wat was onze moeder blij met dit mooie en persoonlijke verjaardagscadeau in deze corona tijd!

Vorige week donderdag besteld en vrijdag was die al binnen. Super snelle service en de kwaliteit van het armbandje was super💕

Snel binnen gekomen. Ziet er mooi uit.

Perfect geholpen!

Bestelling was zeer snel in huis! 1 artikel was niet op voorraad/leverbaar. Telefonisch werd ik daar van op de hoogte gebracht, en het is netjes opgelost door middel van een vervangend artikel.

Heel fijn

Top service, mooie armbanden!

Snel en altijd mooi

2x besteld bij drks, en ben super tevreden over de snelle service en levering! Prijs kwaliteit verhouding top en leuk om kado te geven!

Fantastisch, snel en mooi

Nu voor de 2e keer bestelling geplaatst. Zo snel leverbaar en perfect afgeleverd♡ stijlvol ingepakt..een 3e keer komt er zeker!!

Hele snelle levering, mooie kwaliteit. Echt super tevreden. Erg leuk dat je een gratis bericht kan maken in het doosje.

Super mooi armbandje , Letters waren wel wat groter dan ik had verwacht . Maar verder super mooi !

Ik had een dubbele bestelling blijkbaar. Ik had een foutmelding gekregen en deed de bestelling opnieuw waardoor die 2x werd gedaan. Niet eens 5min later werd ik gebeld met de vraag of dit klopt en antwoordde dat dit niet de bedoeling was en niet eens 2dagen later kreeg ik het ene bedrag weer terug gestort op mijn rekening. Klasse service en klasse producten!! Ik douche ermee, ik slaap ermee en heb ook een cadeautje aan mijn mama gegeven van de collectie mama en dochter. Ze was er erg blij mee!! Ik zal hier zeker nog in de toekomst blijven bestellen !! Prijs kwaliteit verhouding is top en eigenlijk nog wat goedkoop voor de mooie dingen, de duurzaamheid en service! En beste opmerking ervaring. Had ik de ene dag besteld en kreeg m de dag nadien gewoon thuis geleverd. In België weliswaar. Ook nog een voordeel dat je de keuze hebt om de cadeauverpakking er gratis bij te bestellen om het zelf in te pakken. Conclusie: geen greintje spijt of iets van negatieve ervaring Bedankt!!!

Snelle levering, goede kwaliteit en een mooi persoonlijk cadeau!

Blij mee, precies wat ik besteld heb!

Snelle levering, ook als je iets laat graveren

Heel mooie webshop met heel wat keuze uit verschillende mooie spullen. Heb ene dag besteld en de volgende dag zat het pakket in de bus. Ook al woon ik in België en had ik iets besteld dat gegraveerd is. Het is fijn jouw bestellinh snel te hebben. Mijn juwelen waren ook mooi ingepakt. Dat was ook een leuke extra.

Precies zoals gehoopt

Mooie gravure op de armband en volgende dag al in huis

Snelle levering en mooi resultaat.

Op de website kun je goed zelf aan geven hoe en wat je wilt. Leuk dat je zelfs een tekst in het doosje kunt laten zetten. Besteld en de volgende dag al in huis. Helemaal super voor ons lastminute cadeautje.

Het was een kado voor me dochter.. en dat verdiend ze ook vooral in deze tijd. Geen verjaardag kunnen vieren. En ze is er superblij mee en ikzelf ook.

Emotionele waarde

Mijn lieve vriend had ik een armband gegeven met de naam van zijn dochter. Ik ben namelijk haar bonus mama en na veel ups and downs hebben we het “overleefd” Wat was dit een emotioneel moment voor ons beide en volgens hem was dit het beste cadeau ooit. Thanks to drks!!

Geluk in een doosje :)!

Niets zo leuk als wachten op een pakje van DRKS :)! Reeds meerdere malen juweeltjes gekocht en steeds even tevreden over de kwaliteit, verpakking en levering! Zowel de juweeltjes als de verpakking ervan zijn tot in de puntjes Verzorgd! En dat tegen een betaalbare prijs! En met een beetje geluk krijg je er nog een gratis paar oorbellen bovenop! Als dat geen geluk in een doosje is ;)!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prachtig persoonlijk cadeau

Fijne website, makkelijk te bestellen. En dat het mogelijk is om ook een korte tekst / zin in het sieraden doosje te zetten maakt dit tot een super leuk persoonlijk cadeau om te geven.

Snelle levering, prima kwaliteit. Zeer tevreden.

Top !

Het was de eerste keer dat ik iets via hier heb besteld en het was boven verwachting. Erg mooi verpakt en het resultaat was ook erg mooi !

Prachtig

Pen besteld, binnen een dag thuis. Fijne service!

Snelle levering en goede producten!

Ik ben helemaal blij met de kimono en oorbellen die ik voor mijn bruiloft gekocht heb! De kimono is gemaakt van een heerlijke stof, en ik kreeg ook nog een setje oorbellen cadeau!! Ik ga hier zeker in de toekomst nog eens wat kopen 🤗 De levering verliep ook heel soepeltjes!

Mooie sieraden

Heel blij met mijn setje

Goeie kwaliteit sieraden

De graverig is erg mooi geworden. De Kwaliteit ziet er goed uit. En snelle levering.