Mooie armband, netjes gegraveerd en snelle bezorging, Top!

Ik wilde nog last minute een Vaderdag cadeautje scoren dus kwam ik hier terecht. Het armbandjes met gravering is volledig volgens verwachting en netjes op tijd bezorgd. Bovendien fijn dat het als brievenbuspakketje verzonden is.

Prachtige armband en super snelle service

Super mooie armband ontvangen met gravering. Naast het mooie product was de levering ook super snel! Kortom een tevreden klant

Het was snelle levering en goeie kwaliteit

Love it!

De cadeautjes zijn echt super mooi en precies zo gemaakt als gedacht.

Heel goeie service en heel mooie kwaliteit

Pakketje was snel binnen, heel mooi verpakt. Goed op de hoogte gehouden!

Last minute nog een vaderdagcadeau kunnen bestellen en dit was perfect! Volgende dag in huis. Mooie armband met nette gravering en in een leuke cadeauverpakking. Geven was een feestje!

Heel snel (1d), mooie verpakking en nette gravering. Aanrader!

Heel snel (1d), mooie verpakking en nette gravering. Aanrader!

Een stoer cadeau met een subtiele gravering. Een leuk en persoonlijk cadeau. Ook was het snel binnen!

Hele mooie bruidssieraden en snel geleverd.

Voor mijn zus als cadeau oorbellen en een haar sierraad besteld. Werd echt snel geleverd. Ook op mijn vragen werd per mail goed gereageerd, Jammer genoeg was 1 cadeautje wel ingepakt en het andere niet. Maar misschien heb ik dat niet goed aangeklikt... De gratis Love oorbellen zaten niet bij de bestelling. Daar heb ik over gemaild maar geen antwoord op ontvangen.

Echt fantastisch!

Super snel geleverd! En echt heel erg leuk om zo'n persoonlijk cadeau te kunnen geven. Netjes in een mooi doosje gekregen. Ik ben helemaal tevreden!

Leuk en hip!

Ik had per ongeluk tweemaal dezelfde bestelling geplaatst. Dit werd onmiddellijk opgemerkt, te niet gedaan en het geld stond diezelfde dag al terug op mijn rekening. De bestelling zelf was prima in orde en snel ter plaatse

Leuke vaderdag cadeaus

Leuke ideeën en snelle nette levering.

Goede service en topproduct

Alles netjes ontvangen zoals ik het besteld hebt en ook netjes op tijd binnen

Super tevreden!

Fijne website, duidelijke informatie, snelle levering, erg leuk de gepersonaliseerde sieradendoosjes, sieraden van mooie kwaliteit. Kortom: super tevreden en zeker een aanrader!!

Super snel gemaakt, makkelijk omschreven en op tijd bezorgd.

Snelle service met top-armbanden als resultaat

Na het bestellen kreeg ik een dag later al twee geweldige satin bar armbandjes met inscripties. Ze waren (zeker gezien de snelle levering) bovenverwachting mooi en door de tekst in het doosje een geweldig cadeau. Vandaag hebben we twee mensen heel blij gemaakt. Er werd zelfs gesproken over “kippenvel”. Een succes dus.

Mooi product en snel geleverd!

Paar dagen voor vaderdag besteld en snel en optijd inhuis!

Super leuk

Zoontje is pas geboren 27-4-2022 wat een prachtig kado om voor papadag te geven. Papa was er emotioneel door.

Zeer goeie en snelle levering

Mijn bestelling was snel geleverd en erg mooi.

Waar voor je geld

Super mooie armband en de tekst is duidelijk mooie sluiting mijn man is er blij mee

Ik heb een leuke armband voor vaderdag besteld die heel mooi in verpakking is bezorgd. We zijn super blij met de armband

Mooie producten en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd. De bedrukking ziet er heel erg goed uit. De vorkjes zaten alleen niet helemaal goed in het doosje, waardoor het er een beetje los uitviel. Dit kan uiteraard door het transport komen. Ik ben helemaal fan van de oorbellen die ik besteld heb voor mijn bruiloft. Ik zou er zo nog een keer iets bestellen!

Prachtige armband

Ik ben heel erg positief over de armband. Een prachtig (eerste) vaderdagscadeau voor mijn vriend en snel in huis. Niet meteen de volgende dag zoals ze op de site aangeven maar twee dagen later. Wat voor mij ook prima was, het was nog op tijd voor vaderdag!