Vlot, netjes, mooi product

Een top ervaring

De ketting die ik besteld en laten graveren heb was perfect. Ik vind het altijd eng omdat zulke dingen goed mis kunnen gaan. Heb hier al eens ervaring mee gehad. Ben heel blij met het resultaat. Het was precies zoals ik het wou. Ook was de levering super snel. Ik zou vaker bestellen. Zeker aan te bevelen.

Prachtig

Voor een vriendin die 50 wordt een persoonlijke medaillon met ketting laten maken. Super leuk cado om te geven met een mooie herinnering erin. Snelle service en prijs/ kwaliteit top. . Ik ga zeker nog meer bestellingen plaatsen. Te leuk.

Nette afhandeling en keurig geleverd.

Duidelijke website, het cadeau is netjes gegraveerd.

Snelle levering en prachtig cadeau!

Voor mijn vriendin haar trouwdag besteld, volgende dag in huis en geweldig om te kunnen personaliseren!

Mooi, maar belofte niet nagekomen

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, 3 armbandjes met gravering. Alsook de zeer snelle levering. Omdat mijn aankoop boven een bepaald bedrag was, boodt DRKS mij een cadeau aan. Dit werd echter niet mee geleverd. (oorbellen) Jammer. Ik denk dit nooit te zullen krijgen?

Super leuke naamarmband

Snelle service, vriendelijke klantenservice, naamarmband netjes verzorgd

Snel bezorgd

Ben heel tevreden

Goede service, bestelling snel binnen

Mooi kado gesteld voor mijn man omdat we 30 jaar getrouwd zijn Echt op tijd binnen Snel en goede service

Snel en top geleverd

Precies datgene gekregen wat ik voor ogen had en ook nog supersnel geleverd!

Heel tevreden!

Snelle levering Prachtige cadeautjes net zoals ik ze had voorgesteld Men getuigen en maids of honor waren heel blij ermee

Mooie producten en snelle verzending

Ik heb via de website van DRKS gepersonaliseerde producten gekocht en een prachtig haarsierraad voor mijn bruiloft. De producten zijn perfect en waren binnen enkele dagen binnen. Mijn volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten!

Mooie gravure, de bandjes iets minder

De bandjes zijn heel mooi gemaakt, maar komen heel vaak vanzelf los Voor de kinderen niet handig om dit zelf aan te spannen

Mijn eerste paar ELBA laarsjes zitten als pantoffels

Ik heb mijn eerste paar ELBA laarsjes met enige twijfel besteld omdat het hakje voor mij niet te hoog mag zijn ivm mijn rug. Maar deze laarsjes zitten echt als pantoffels en ik kan er de hele dag op lopen zonder pijn in mijn rug of voeten te krijgen. Dit zal dan ook zeker niet mijn laatste paar zijn. DWRS handelde mijn bestelling keurig netjes af en elke update ontvangen per e-mail. De volgende dag levering is natuurlijk helemaal top!

Supersnelle levering met een uitstekend resultaat!

Heel blij met mijn leren armband met alle namen van mijn lieve kleinkinderen erop. Prima service!

Lieve medewerkers en mooie producten.

Goede service en goed bereikbaar

Goede service en goed bereikbaar

Toen die binnen kwam gelijk helemaal verliefd op die armband

Heel erg mooi nog mooier dan had verwacht

Alles in orde en snelle levering

Geweldig product

Heb 2 flessentrekkers besteld top kwaliteit

Mooie producten, snelle levering.

Helemaal tevreden.

Erg tevreden over product en levering

Mooie hondenpenning met gravering mogen bestellen. Erg tevreden.

Gewoon goed

Goede service en snelle levering

We hebben een 2tal pennen bestelt, die kwamen snel binnen. Ze schrijven lekker en zien er erg goed uit

Mijn ervaring was erg goed

Ik raad een ieder om spullen te halen bij drks reden waarom ze bellen ook als iets niet klop en alles was naar wens geregeld