Snelle levering en mooie producten. Ook mooi verpakt en er was gedacht aan een merkje om beide cadeautjes uit elkaar te kunnen houden.

Wauw

Ik opende het kado voor mijn aanstaande man, in een woord wauw! Ik zou hier echt snel weer bestellen! Mooie prijs en kwaliteit.

Prachtige, betaalbare items!

Voor kerst een armbandje ontworpen voor mijn vriend en binnenkort trouwt mijn beste vriendinnetje en ik zal zeker een item bestellen via de webshop! Heel tevreden dat ik jullie ontdekt heb!

Super service en de armband is helemaal naar mijn wens!

Binnen een aantal minuten waren mijn mailtjes met vragen al beantwoord! Ook de wensen die ik had mbt gravering van de armband is heel mooi gedaan! Ik wilde namelijk de tekst niet te groot en in het midden. Super dat ik dit aan kon geven bij betaling comment! Helemaal blij mee en mijn vriend vast ook

Snelle levering, prima verpakt.

Weet niet hoe het eruitziet, is een cadeautje voor mijn dochter voor kerst...

Super goed

Ik ben echt super tevreden met het item dat ik heb gekocht het duurde echt niet lang voordat het binnen was ☺️

Super snelle en nette service

Super snelle bezorging en op het 1e oog ziet het de armband er heel mooi en netjes uit. Het is een cadeau voor 5-12 dus zit nog netjes ingepakt.

Schitterend eindresultaat

Ik bestelde een sleutelhanger met gepersonaliseerde tekst als verjaardagscadeau voor mijn dochter die officieel onze huissleutel krijgt. Eenvoudige stappen in het bestelproces, goede opvolging en snelle levering. Resultaat is heel erg mooi. Lettertype zoals aangegeven en het plaatje waarop de tekst staat is erg kwalitatief. Netjes geleverd in een mooi doosje. Top, ik ben een tevreden klant!

Altijd blij mee

Elke bestelling een succes

Perfect en snel.

Savonds besteld en binnen 2 dagen was het in gebruik.

Snelle en vlotte service

Bestelling van een gegraveerde ketting. Op 2 dagen geleverd. Zeer feestvol ingepakt! De gravering is heel goed leesbaar. Een mooi juweel voor een kleine prijs. Bedankt voor deze snelle en vlotte levering.

Mooie gegraveerde ketting besteld, ziet er goed uit!

Vlekkeloos

De site was in de eerste instantie erg duidelijk. Daarnaast zijn de bestellingen die ik ontvangen heb ook precies zoals er op de site vermeld werd, erg fijn! Ook de bezorging is gemakkelijk gegaan, althans dit heb ik zo ervaren. Ik zou het zeker een ander aanraden, hier mooie sieraden te bestellen!

Top ervaring!

Precies binnengekomen zoals omschreven Mooie inscriptie Heel subtiel Ben er erg blij mee. Thanks. Goede site.

Mooie verpakking, prima levering en een goed product. Aan te bevelen

Goede kwaliteit!

Snelle levering en duidelijke informatie over het leveringsproces. De volgende dag het product met gravering al in huis! Prima kwaliteit, keurig verpakt en precies zo als gehoopt.

Goede service en mooie producten

Snelle en vlotte service! Jammer genoeg was de gepersonaliseerde armband voor mijn man te groot. Had nochtans de polsomtrek gemeten.

Super snel geleverd!

Ontzettende mooie armband, snel geleverd en mooi gegraveerd!

erg goed

Erg blij met wat ik besteld heb, mooi leer bandje met opschrift, mooi ingepakt. Was snel in huis.

Heel tevreden

Wij zijn heel tevreden met onze aankoop. Wij hopen dat de ontvanger van het cadeau ook heel blij gaat zijn.

Snel en mooi!

Snelle levering, goed verpakt, ziet er mooi uit.

Snelle levering en een mooi product ontvangen!

Perfect!

Snelle en correcte opvolging en levering!

Hele mooie oorbellen, precies zoals verwacht!

Via DRKS heb ik bruidssieraden/oorbellen gekocht. Ze zien er erg mooi uit, precies zoals op de foto en ik zie er nu al naar uit om ze te gaan dragen op onze grote dag!

Goede service en een mooi geleverd product.

Snelle levering. Het product ziet er heel goed uit en is geleverd in een mooi doosje met persoonlijke tekst. Aan te raden!