Zeer snelle levering en goeie kwaliteit!

Verzorgd

Heel snel en netjes ingepakt. De kwaliteit qua is top!

Het verlovingscadeau wat ik voor mijn zus kocht, kwam zoals aangegeven de dag na bestelling aan. Het was prachtig ingepakt en ze vond het een geweldig cadeau. Ik ben helemaal tevreden!

Zeer snel. Alleen komt het produkt op de foto's op de website anders over als de werkelijkheid. In mijn geval minder positief. Het plaatjes de initialen in gegraveerd worden te grof. Kleur goud ook vrij donker.

Super geweldige en rappe service

Super snelle levering Top kwaliteit Mooie leesbare gravering Ik ben zeer tevreden.

Helemaal top!

Geweldig!!

Makkelijk besteld, heel snel geleverd.

Niks op aan te merken.

Nog nooit zo’n goede service gehad!

Ik heb een sleutelhanger voor moederdag laten maken met de tekst ‘Ik hou van u mam X Maud’ en mijn moeder vindt het een super leuk en mooi cadeau! Ik zelf vond dit ook en ik was ook echt verrast door jullie goede service. Ik had een vraagje over de sleutelhanger en die had ik gemaild en op dezelfde dag had ik nog een reactie ontvangen. Deze was heel duidelijk en heeft me erg geholpen! Ook was ik verrast om de snelle bezorgtijd. Ik had namelijk een sleutelhanger met persoonlijke tekst dus dat moet nog gemaakt worden maar ik had hem binnen 24 uur binnen. ECHT ZO SNEL! Aan jullie service kan niemand tippen en ik wens jullie allemaal alvast een fijne hemelvaart! X Maud

Super mooi moederdag kado!

Ben zo blij dat ik dit kado heb gegeven als Moederdag kado omdat het erg speciaal is en al hellemaal met de gravering! Echt super mooie kwaliteit ook! Aanrader!

Top!!

Donderdag besteld vrijdag in huis super mooi Ben er erg blij mee. Ik raad jullie zeker aan. En klein min pintje de maat van de armband helaas geen keuze in de maat, nu moet je die zelf inkorten gaat alleen lastig als je er geen verstand van hebt.

Precies zoals op de foto en snelle levering

Product precies zoals verzocht en hoe het er op de foto uit zag. Daarnaast ook snelle levering en ook nog eens leuk verpakt!

Exact ontvangen wat ik verwachtte...

Precies zoals het op de website stond, zo zag het product er ook uit! Goede en mooie kwaliteit en ontzettend leuk verpakt als kadootje. Ik zal hier zeer zeker vaker gaan bestellen!

Prima.

Zeer snelle verzending, netjes verpakt. Armband is precies zoals ik gehoopt had.

Mooie ketting en hele snelle levering!

Mooie ketting en hele snelle levering!

Super bedrijf

Ik heb nu al meerdere keren een ketting of armband besteld. En altijd krijg ik het netjes aangeleverd. Mooi gegraveerd, met een leuk eigen tekst in het doosje. Mooi verpakt en echt super mooi. Zelfs toen ik een keer iets had way kapot ging werd dat super netjes opgelost! Echt een goed bedrijf wat hart heeft voor hun zaak en klanten! Dat zie je niet vaak meer. En nu bestellen morgen in huis is echt waar!

Product is zoals ik verwacht had en was de volgende dag in huis.

Snelle levering en mooie producten!

De armbandjes zijn van goede kwaliteit en mooi gegraveerd. Ze werden snel geleverd. Top!

Ik heb de ketting met de 2 hartjes besteld met de naam van mijn twee zoontjes. Alles is tip top verlopen, de dag nadien bestelling gekregen en ik ben er super super tevreden over. Een heel goede service, echt top.

super blij met de ketting

Heel blij met de ketting

Perfecte sieraden en service!

Super mooie sieraden van goede kwaliteit. Altijd super snelle levering en goede service.

Snelle service en ziet er top uit!

Ik heb een armband voor mijn moeder besteld met de initialen van mijn broertje en ik. En ook nog wat sieraden voor mezelf. De volgende ochtend kreeg ik al vroeg een mailtje met daarin dat de bestelling klaar was en verstuurd zou worden. Super snel! Dag later kwamen ze aan en de sieraden zijn ontzettend mooi. Ook leuk dat je de doosjes èn de sieraden kan personaliseren. En dat allemaal voor een mooie prijs!

Amazing.

I ordered a personalised locket in memory of my daughter that passed away in pregnancy. It's truly wonderful and I will be purchasing more items from here. Perfect and beautiful

Top ervaring

Heel snelle levering, geen verrassingen.

snel binnen

had een gegraveerde sleutelhanger besteld en was na een dag al binnen, mooi resultaat

De service was snel en goed.

mooi ingepakt, de ene dag bestelt de volgende dag in huis, top.