Slecht

2,5 week op de bestelling gewacht, dag voor de levering info waarom het vertraagd was en dat het nog 5 dagen zal duren. Bestelling was te klein, kon alleen retour met 40% teruggave van aankoopbedrag. Nooit meer

Mooi product, duidelijke communicatie, snel bezorgd!

Super snel geleverd & goede kwaliteit

Besteld en direct de volgende dag, met gravering, in huis. Erg te spreken over deze service! Ik zal het zeker aanraden bij anderen en hier vaker persoonlijke cadeaus bestellen!

Super service...

Duidelijke webshop Snelle service Super!!

Snelle levering en feestelijk ingepakt!

soepel bestellen en supersnel geleverd!

Minder mooi dan gedacht

De afdruk van de stad was minder mooi dan gedacht. De tekst op de achterkant was wel goed zichtbaar.

Meer dan content van mijn armbandje!

Onlangs hebben we ons Stella, onze golden retriever, moeten laten inslapen. Hierbij kregen we de pootafdruk die ik dan ook heb ingescand en doorgestuurd via de website. Hierbij hebben wij een prachtig armbandje met haar pootje aangekregen en we zijn er meer dan content van!

Super kwaliteit en service!!

Mooi kwaliteitsvolle producten. Komt goed overeen met de afbeeldingen en omschrijving.

Snelle verzending , mooie armband

mooie armband

Super tevreden!!

Snelle levering en een mooi product wat ook nog gepersonaliseerd is. De volgende dag had ik het al in huis! Ik kon er kosteloos een gepersonaliseerd kaartje aan toevoegen wat ik een leuke extraatje vind! Daarnaast was het heel netjes ingepakt en zag er leuk uit! Ook nog gebruik gemaakt van de inpakservice. Luxe ingepakt dus echt dik tevreden! Ik zou iedereen dit aanraden!

Hele nauwkeurige levering

Prachtige bestelling die heel netjes verzonden is.

Fijne duidelijke website met erg leuke dingen! En een pluspunt alles was snel binnen en heel leuk en netjes verpakt.

Super blij

Op het laatste moment vergeten oorbellen te bestellen voor mijn dochters trouwerij. Hier besteld, en op tijd in huis!!! Gered..

Snelle levering, correcte prijs en perfect gepersonaliseerd

Een topervaring

Super goed! Er was een hele snelle levering bij drks. De kwaliteit is ook super goed! Ook van het graveren blij mee!

Fijne webshop

Super mooi resultaat voor onze bruiloft de manchetknopen zijn geweldig

Snelle levering, mooi product!

Snelle levering, mooie taartschep en passende vorkjes. Leuk om cadeau te kunnen geven!

Heel goed en tevreden

Komt altijd netjes op tijd binnen, is goeie kwaliteit verkleird niet en heb er al meerdere keren besteld!

Presies wat ik wou!

Ik heb een leuke ketting voor mijn moeder en mij gekocht en ze zag hem en begon meteen te huilen van geluk! Dit is iets wat je geeft aan mensen waar je van houdt!

Mooie sieraden en snelle levering!

Fijne webshop met heel veel mooie sieraden en super snelle levering. Extra leuk dat je ook nog een tekst aan het sieradendoosje kan toevoegen!

duidelijke site, snel in huis, naar verwachting! ga zeker nogmaals bestellen.

Snel bezorgd. Super gegraveerd.

Snel bezorgd , super gegraveerd.

Een armband besteld met een gravure met de naam en geboortedatum van mijn kleindochter. Aangezien ik fijne polsen heb was ik toch wel benieuwd hoe deze bij mij zou staan. Maar de info over de polsomtrek was goed Hierdoor staat hij dan ook mooi rond mijn pols.

Uitstekend, snelle service!

Ons 2e juweeltje met naam. Ons 3e juweeltje van drks! We komen hier graag terug voor gepersonaliseerde items. Ons eerst item was een ketting met naam en geboortesteen. Deze wordt nog dagelijks gedragen! De andere waren bandjes voor een baby. De eerst voor ons zoontje en nog steeds mooi na een jaar! De laatste die we bestelden was voor het zoontje van mijn zus. En zij waren er helemaal blij mee!! Wij blijven hier terugkomen voor persoonlijke juweeltjes. Is altijd fijn die ‘extra touch!!’ Top juweeltjes!!!! Wij zijn oprecht blij!

Sieraden zijn erg mooi, zoals afgesproken, en super snel geleverd. Ga hier zeker vaker bestellen, raad het ook iedereen aan