Laden reviews...
Laden reviews...
2.381 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten noemen herhaaldelijk snelle levering, hoge kwaliteit sieraden en nauwkeurige gravures. Het bestelproces wordt als eenvoudig en betrouwbaar ervaren, met verzorgde verpakking en betrouwbare verzending. Veel reviews benadrukken vriendelijke klantenservice en een ruime keuze aan ontwerpen. Over het algemeen is de ervaring positief en tevreden.
Ontzettend tevreden Heel vriendelijke mensen een aanrader voor iedereen om hier iets te kopen Mvg sofie
Beveelt aan
28 June 2026
Sofie
Hoboken
Mooie armband met supersnelle levering. Superleuk persoonlijke boodschap in het doosje. Was schot in de roos!
Beveelt aan
28 June 2026
Sandra de Kruijf
Schoonhoven
Netjes afgeleverd en goede kwaliteit armband
Beveelt aan
28 June 2026
Alberto Sabatino
Veenendaal
Alles goed verzorgd Zag er super uit Top
Beveelt aan
28 June 2026
Ellen
Kerkdijk
Fantastisch bedrijf, snel geleverd duidelijk contact TOP
Beveelt aan
28 June 2026
Anja
Klundert
Ik heb een gegraveerde kralenarmband besteld voor mijn vriend. Bij ontvangst zagen we meteen dat er een kras op het gegraveerde plaatje zat. Dat kan natuurlijk altijd eens gebeuren, dus daar wilden we nog doorheen kijken. Helaas merkten we ook dat een stukje van het touw geknoopt was, wat erg opvalt. Daarnaast valt de armband ook veel groter uit dan verwacht. Omdat de armband gegraveerd is, kunnen we deze jammer genoeg niet retourneren. Al bij al is dit voor ons een minder fijne ervaring.
Beveelt niet aan
28 June 2026
Lori
Olen
Ik heb al meerdere keren iets besteld op jullie site en iedere keer ben ik zeer tevreden over de kwaliteit, levering en pracht van jullie producten. Dit zal absoluut nog geen laatste keer zijn geweest!
Beveelt aan
28 June 2026
Nikki
Venray
Armband voor vaderdag. Ziet er prachtig uit en snelle levering!
Beveelt aan
28 June 2026
Rianne
Bennekom
Artikelen waren snel verzonden, goed verpakt in mooie sieraden doosjes. En ik mocht bij de bestelling gratis oorbelletjes uitkiezen. Die zijn naar mijn dochter gegaan iedereen blij
Beveelt aan
28 June 2026
Stephanie
Nieuwkoop
Via een vriendin kwam ik bij deze site uit, een heren armband besteld voor vaderdag en kwam heel mooi ingepakt aan, de tekst die ik erbij had gezet was heel mooi in het doosje geplaatst. Kwaliteit van de armband super, en vriend is er heel blij mee! Zou zeker weer bestellen!!
Beveelt aan
27 June 2026
Sabine
ROTTERDAM
Heb er niet lang moeten op wachten,is heel mooi zei m'n dochter. Was n cadeautje voor haar en haar vriend om aan hun autosleutels te hangen.
Beveelt aan
27 June 2026
Sofie
Aarsele
Mooie dikke hanger met een bijzondere locatie erop. Heel leuk idee en ziet er prachtig uit. Ben er heel blij mee.
Beveelt aan
27 June 2026
Jolanda
Zwanemburg
Helemaal top! Makkelijk te bestellen, snelle levering en precies zoals verwacht n.a.v. de informatie op de website. Het lettertype van de namen op de hanger, zou wel een slag groter mogen.
Beveelt aan
27 June 2026
Wendy
Sassenheim
Super snelle levering, mooi verpakt en echt een luxe kado
Beveelt aan
27 June 2026
Debbie
Deventer
Al 2x een mooie armband en ketting besteld en laten graveren. Super mooi en ook zeer netjes ingepakt.
Beveelt aan
27 June 2026
Yolanda
Nijmegen
Ondanks de snelle bezorging en vriendelijke klantenservice ben ik niet tevreden met de geleverde armband. Er zit namelijk een duidelijk verschil tussen mijn ontwerp en de geleverde armband. Helaas zei de klantenservice (ook na het aanleveren van meerdere foto’s) niets voor mij te willen betekenen
Beveelt niet aan
27 June 2026
Lisanne Moolhuijzen
Utrecht
Het beste merk voor fantasie- en gepersonaliseerde sieraden. Snelle levering en supervriendelijk personeel
Beveelt aan
27 June 2026
Zineb Yahia cherif ep mecifi
469: Tubize
Een leuk idee om te geven aan bijv vriendin, Zeer aan te raden dus. Goeie kwaliteit tegen een lage prijs.
Beveelt aan
27 June 2026
Nick
Woudenberg
Snelle levering, heel mooi product. Kwaliteit echt goed. Ook nog een goed, origineel en mooi verpakt.
Beveelt aan
27 June 2026
Bijou
Etten-Leur
Ik ben een beetje terleurgesteld over de levertijd van mijn bestelling Deze heb ik namelijk nog steeds niet ontvangen en ook nog steeds geen mail over de levertijd
Beveelt aan
27 June 2026
Trijnie
Onstwedde
Ik bestelde een ketting met vingerafdruk. Ik had slechts 1 afdruk en deze bleek wat wazig. De grafisch ontwerpster deed haar uiterste best om een prachtig resultaat weer te geven. De communicatie per mail was steeds correct en ik kreeg zeer snel de antwoord.
Beveelt aan
27 June 2026
Evy
Lokeren
Goede kwaliteit.
Beveelt aan
27 June 2026
Theo
Hoofddorp
Hoge kwaliteit, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
Beveelt aan
27 June 2026
Lex
Leek
Snel, goed, mooi en betaakbaar
Beveelt aan
27 June 2026
Marijke Baars
Soest
Leuk product, leuk idee. Maar de tekst op de armband was veel te klein gegraveerd. Amper leesbaar :-(
Beveelt aan
27 June 2026
Kr
Asse
Buskesdries 3
6673DP Andelst
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops