Heb de vrouwtje zo gelukkig gemaakt en ze verdient het. Zo super mooie juwelen en goede kwaliteit keep it up!!!!

Prachtig

Wat een prachtige Moederdag cadeau om te krijgen.

Uitstekende kwaliteit en levering

Super snel ontvangen en precies zoals verwacht. Super mooi en goede kwaliteit!

DRKS heeft een heel leuk assortiment voor jong en ouden voor man en vrouw en alles er tussenin. Ik heb een aankoop gedaan die zeer snel en netjes is bezorgd. En er zijn leuke dingetjes om cadeau te doen. Kortom. Helemaal top.

Ik heb het binnen 1 dag gekregen en was zeer tevreden over kwaliteit

Dit bedrijf komt afspraken na en levert goede kwaliteit! Super tevreden!

Fijne hulp klantenservice en mooi kettinkje

Vooraf heel goed geholpen door dames van de klantenservice zodat ik de beste keuze kon maken. Veel waardering voor deze klantenservice en veel complimenten voor hangertje van omgeving. Aanrader!

Fantastische blikvangers

Ik heb lang moeten zoeken naar de juiste oorbellen voor mijn grote dag. Veel juweliers en sites bezocht, en zo'n 5x wat besteld/gekocht en opnieuw geretourneerd omdat het toch niet matchte met de rest van de look. Deze oorbellen zijn echt schitterend! Mooie lengte goed geslepen steentjes waardoor het echt mooi schittert. Kortom, fantastische blikvangers!

Prachtig

Zo ongelofelijk blij met mijn cadeautje .

Super mooie sieraden. Veel keuze, en goede hulp. Als je een vraag hebt, reageren ze erg vlot op je mail. Ik ben super tevreden, en kan het iedereen aanraden hier te kopen. Snelle verzending, met track en trace. Ik heb nu al 3 keer hier gekocht, en dat zal zeker nog vaker worden!

Creatief, snel en persoonlijk

Gemakkelijk een persoonlijk kadootje bestellen? Je wensen worden super vertaald. Leuk ingepakt en snel geleverd.

Heel tevreden

Mijn bestelling super snel ontvangen na de bestelling. Mooi ingepakt en sieraden zien er prachtig uit.

Goed en snel

Goede kwaliteit en super snelle levering Plus mooi verpakt per stuk zoals gevraagd bij de pennen en alsook de kousband in een mooi doosje

Goede service en ziet er degelijk uit.

Nog niet gedragen maar zal vast goedkomen op onze huwelijksdag.

Wat een super ervaring! Bestelling met gravering gedaan. En dezelfde dag nog verzonden! Wat een snelle service! Voor kadoverpakking gekozen en het ziet er zo luxe uit! Super blij mee om dit kado te mogen geven!

Mooi solide sieraad

Supersnel een persoonlijk kadoo!

Binnen een dag verzonden wauw! En dat terwijl het nog gegrafeerd moest worden. Heel tevreden!

Leuke site met leuke spullen !

Zou het zeker nog mensen aanbevelen .

Mooie spullen

Het afleveren duurde een dag langer dan beloofd, maar het was het wachten waard! Mooie sierraden, makkelijk bestelproces en goede updates over hoe de bestelling verloopt.

Top!!

Supersnelle levering en goeie leuke kwaliteit van het product!

Overzichtelijke site, snelle verzending en leuk ingepakt!

Snelle en hele goede service

Een hele mooie hanger toegestuurd gekregen die ik had besteld. Netjes verpakt en snel verstuurd

Geweldiggg

Snelle service...en netjes verpakt in mooi doosje!!

super leuke sleutelhanger!

sleutelhanger besteld met 2 meisjes en 1 jongen. hier namen laten zetten ziet er super leuk uit. de levering was ook snel, super blij mee

Heel mooi Moederdag kado ben er blij mee