Snelle service, mooie artikelen en ook nog eens gepersonaliseerd doosje.

Fantastique

Het bestellen ging super makkelijk dat is super goed Levering was super snel Super te vrede

Top ervaring!

Voor ons feest voor onze 3 kinderen prachtige armbandjes besteld met gravering. Helaas was er iets niet goed gegaan met de afmeting van de armbandjes. Na contact via de mail kreeg ik binnen 1 dag al een antwoord en hebben ze alles ontzettend netjes opgelost. Mail contact verloopt vriendelijk, snel. Wij komen zeker vaker terug.

Super tevreden!!!

Super mooi kompas binnen gekregen. Laten graveren ziet er super uit!! De levering was erg snel. Het zit mooi verpakt. Prijs kwaliteit is goed. Dus erg blij:)))

PRACHTIG!

Ik heb een ketting gekocht! Gold, het is zwaar het is gewoon prachtig geen woorden ervoor… Ik ga nog sowieso mijn juwelen bestellen hier 100% - heb een cadeautje gekocht voor mijn vriendje met zijn en mijn naam erop hij was er verliefd op!!! Super bedankt nogmaals!

Snelle levering. Prachtig kado wat heel feestelijk is ingepakt!! Ga ik iemand heel blij mee maken!

Netjes geleverd product ziet er heel mooi uit.

Boven verwachting !

Ik heb voor het eerst hier een hondenpenning besteld en ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Het plaatje zag er op de computer goed uit maar dat zegt helemaal niets natuurlijk. Maar super snelle levering en het plaatje is echt heel erg mooi. Ik ben super tevreden!

Hier bestel ik een volgende keer weer

Ik had een product besteld dat gegraveerd moest worden. Omdat ik in het besteloverzicht uiteindelijk mijn lay-out niet terug zag, heb ik bij de opmerkingen een toelichting geschreven en gevraagd om bij twijfel even contact met mij op te nemen. Toen ik heel snel daarna al een verzendbevestiging kreeg, was ik even bang dat mijn opmerking over het hoofd was gezien. Maar het artikel lag de volgende dag al op de mat, precies gegraveerd zoals ik het graag wilde.

Mooie sieraden

Sieraden zien er heel erg mooi uit! Wel jammer dat een sieraden set in zo'n klein doosje komt. Had mooier geweest als het iets groter was geweest en de oorbellen ook netjes vast hadden gezeten door 2 gaatjes in het karton. Sieraden waren wel heel erg leuk ingepakt met de extra inpakservice!

helemaal in love met deze topsieraden

heel blij

Alles wat we ervan verwachtte

Super mooi armband voor mijn partner die papa wordt.

Alles naar wens zeer snelle levering

Hele duidelijke werkbare site snelle levering super Mooie sieraden

Snel geleverd en de sieraden zien er goed en netjes uit niks op aan te merken ga hier zeker vaker bestellen

Vakwerk

Super simpel kwa bestellen. Produkten hooge kwaliteit En snelle levering

Prachtig

Ik had een kettingkje besteld . Hij was prachtig en ook mooi van formaat

Super goed Webshop

Bestelling wordt snel afgehandeld. Binnen de afgesproken tijd afgeleverd en goed verpakt. TOP!

GEWELDIG

super snelle levering, kwaliteitsvolle juwelen!

Snel en mooie kwaliteiten

Het is snel binnen en ziet er erg goed uit goede kwaliteit en goede service.

Heel blij met mijn bestelde sieraad. Gepersonaliseerd met initialen en alsnog de dag na bestelling al binnen gekregen! Echt super fijn!

Super goeie/snelle service. 1,5 uur na het bestellen had ik al een mailtje dat mijn bestelling verzonden was. De andere dag had ik het al in huis. Ben super tevreden

wauw

armbandjes besteld voor mijn moeder en mijzelf na het overlijden van mijn oma. Wat zijn de drie hartjes mooi! nog geen verkleuring of iets te zien en doe echt alles met mijn armbandje om. Snelle verzending en mooi ingepakt. Ga hier zeker nogmaals bestellen!

Mooi product

Beetje jammer dat je wel kan invullen hoe je de achterkant kan latrn graveren, maar het vervolgens niet gebeurt omdat je vergeten bent om iets aan te vinken. Gevolg achterkant geen gravure.

Goede service, met zorg behandeld

Pakje besteld en twee dagen nadien in de bus gekregen. Heel mooi binnenin door de persoonlijke boodschap die ze erin laten zetten. Juwelen zijn prachtig en perfect!

Mooie armband en snel in huis

Een snelle levering van mijn armband met vingerafdruk. Mooie kleur en goed afgewerkt. Ik ben er heel blij mee!

Buskesdries 3

6673DP Andelst