Sieraden zijn erg mooi, zoals afgesproken, en super snel geleverd. Ga hier zeker vaker bestellen, raad het ook iedereen aan

Heel erg goed

Het product is snel geleverd en van goede kwaliteit

Fijne service, snelle reactie, snelle levering, geweldig mooie ketting!

Een mooie ketting met initialen, erg blij mee en een vriendelijke prijs. Hier ga ik nog wel eens wat bestellen.

Super snelle levering , goede service en een prachtig product.

Snelle levering & mooi product

Mooie armband !

Content

Ik heb nu voor de 3 keer besteld bij jullie en ben steeds heel tevreden over de voorbeeld foto's die je te zien krijgt als je een persoonlijk armbandje maakt en de service die jullie verlenen nadat ik een kapot armbandje had! Ook hebben jullie vaak leuke acties en is het bij jullie niet uiterst duur zodat iedereen het kan betalen!

Gewoon weg super

Veel keus,goede site en snelle levering

Topkwaliteit

Zeer snelle levering en een prachtig resultaat.

Erg goed

Heel erg leuk product voor een degelijke prijs, levering was ook snel!

Mooie ketting SUPER

mooie ketting en super super snelle verzending TOP

Mooi product en snelle verzending

Een heel mooie armband met mooie gravering en snel ontvangen

Snelle levering en mooie armbandjes

De armbandjes zijn in het echt nog mooier dan op de website! Heel mooi afgewerkt en fijn dat ze goudkleurig blijven, ookal worden ze nat door bv douchen. Wij hebben het kinderarmbandje met de regenboog en die met het hartje gekocht in de hoop dat onze dochter haar tutje aan de tuttenboom wil hangen… toen ik ze haar toonde was ze er direct gek van. Nu maar hopen dat ze haar tutten wil aan de boom hangen.

Super fast delivery

I bought a gift from a friend of mine and with engraving it was delivered within 24 hours. I did not expect that !!! Nicely packed, perfect product, I would recommend it to everyone.

Uniek en origineel cadeautje voor de kindjes

Zoektocht naar origineel en aandenken 1 ste communie kleinzoontje gevonden. Zeer blij met de snelle levering en goede kwaliteit van de armbandjes + leuke verpakking. Dit zal glimlach op zijn gezichtje zijn met dit geschenk

Heel tevreden !

Ik ben weer zeer tevreden van zowel de bestelling als de snelle levering. Ik heb al heel vaak besteld bij DRKS en er zullen nog meer bestellingen volgen ! Echt een aanrader

Mooie artikelen en snelle levering

mooi sieraad, mooie prijs, top levering

wat een mooi sieraad voor een mooie prijs! makkelijk bestellen en super snelle levering. Top! Ik ben zeer tevreden.

Vlug & voordelig

Kaasschaaf met inscriptie. Fouloos in 3 dagen. Geweldige prestatie. Dank je wel DRKS

Heel vlotte aankoop

Snelle en correcte verzending , mooi geschenkpapier , TOP !

Wat ontzettend mooi. Keurig gegraveerd. Netjes verpakt. Snelle levering. Kom zeker een volgende keer terug bij jullie.

Perfecte cadeau voor een speciale gelegenheid!

Ik heb al vaak hierop armbandjes besteld om als cadeau af te geven, iedereen is er altijd dolblij mee! Is ook heel mooi!

Snelle, goede en duidelijke service. Daarbij was de sleutelhanger ook chique verpakt.

Snelle levering, ziet er goed uit!

Prachtige oorbellen,leuk,dat je een wens in het doosje kan zetten,mooi ingepakt en snel geleverd. Echt top

Super snel en leuk product

Hele goede service. Het was heel snel binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.