Echt top!

Maandag besteld, dinsdag in huis. Armband is prachtig! En heel mooi als kado verpakt.

Super, ben heel tevreden.

Vlugge service. Kwaliteit en niet duur.

Super mooi

Van het bestellen tot ontvangst super fijn en een mooi product!

Geweldige service en geweldige producten

Ik heb voor mijn getuiges een cadeauset besteld en werd de volgende dag al geleverd in België en ziet er fantastisch uit. Heel tevreden en ga hier nog vaker bestellen

Helemaal top!

Ik bestelde een gepersonaliseerde tas en sleutelhanger en ben super blij met de items! Ook de gouden letters die ik koos zien er heel mooi uit op de items.

Wondermooi

- snelle levering in België - zeer tevreden - past perfect!

Geweldige snelle services , en zeer mooi product

Een bedrijf met mooie producten waar ik zeker vaker zal bestellen

zo mooi!

In een woord WAUW! Ik ben zo blij met de bestelling die ik binnen heb gekregen! Ik heb mijn oorbelletjes toen ze binnen kwamen meteen in gedaan en sinds toen niet meer uit.

Top service!

Mooie producten, snel geleverd en opties voor persoonlijke teksten. Top! Ook heel fijn dat je kan retourneren, ondanks de persoonlijke tekst. - is hier overigens niet nodig geweest! Helemaal blij met de keuze!

Mooi product voor een mooie prijs!

Snel geleverd! Makkelijk te bestellen en mooie duurzame producten! Top!!!

Erg mooi, en je krijgt wat je besteld.

uitstekende service !!!!

had de armbandjes voor moeder en dochter aangekocht , ze zijn prachtig woon in belgie en was op twee dagen thuis geleverd !

Prachtige sieraden

Ik heb al meerdere keren sieraden bij jullie besteld. Goed prijs en kwaliteit. 1 armbandje sloot niet heel goed en ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Mooi en uitgebreid assortiment!

Mijn eigen pakket was goed

Ik kreeg een pakketje van een ander binnen, werd niet goed over gecommuniceerd. Sieraden zijn wel mooi, over kwaliteit durf ik nog niks te zeggen

Goede kwaliteit

Armband is van goede kwaliteit en heel mooi

Goede kwaliteit

Gegraveerde armband was snel geleverd en de kwaliteit is prima!

Vlotte ontvangst van bestelling

Bedankt voor de mooie kimono. Goede kwaliteit.

Mooi product snelle service

Super mooi armbandje dat super mooi bij mijn trouwjurk gaat passen! Hele snelle service!!! Netjes verpakt! Ik ben super tevreden!

Ziet er heel mooi uit, Snelle levering!

Ketting ziet er goed uit! Levering snel en in brievenbus, hoef je niet voor thuis te blijven!

Super mooie kwaliteit en snelle levering

Ik had een helle mooie kousband gekocht en voor een mooi prijsje. Dat mooi in een luxe doosje zat. En kwaliteit is duurzaam. Had hem al snel in me handen. Mocht ik weer wat nodig hebben koop ik het zeker hier bij jullie.

Super tevreden!

Voor mijn zusje haar bruiloft een prachtige kousenband besteld. Heel persoonlijk met de initialen van haar en haar man en hun trouwdatum. En dan ook nog eens heel snel geleverd. Geweldig!

Volledig geweldig!

Geweldig snelle levering! Geweldig mooi verpakt met gepersonaliseerde tekst! Geweldig mooi gegraveerd! Geweldig perfect zoals elke keer weer! Mijn zus is geweldig blij met haar geschenkje! En ik ben geweldig blij met jullie service!

en snel

Vlotte service, zeer snelle levering!

Vlotte service, zeer snelle levering!

De armbandjes en kettingen die we bij DRKS bestelden vallen steeds enorm in de smaak. Stijlvol voor een mooie prijs! De gepersonaliseerde tekstjes geven net dat tintje extra, zalig! Wij zijn helemaal pro!