Kimono

Hele mooie bride kimono besteld voor mijn vriendin, goeie kwaliteit/prijs verhouding.

Super goed !

Mijn bestelling is heel snel geleverd. En graveren is ook erg netjes gedaan. Hele kwalitatieve accessoires. Ben helemaal blij van mijn bestelling bij DRKS !!!

Supermooi product en snel geleverd!

Mooi product voor een mooie prijs, perfect cadeau!

Tp site,top service en vooral een topproduct ❤

Besteld product was supersnel geleverd en ziet er echt prachtig uit.

Super leuk cadeau

Het was een verjaardagscadeautje die super goed beviel! De gravering was mooi en recht onder elkaar!

Snelle levering en mooi van kwaliteit

Hele goede service!

Mooie producten, goed gegraveerd en snelle levering!

precies zoals verwacht

Mooie armbanden, mooie gravure en snelle levering. TOP.

Perfect inorde

Snelle levering, correcte beschrijving op de site. Ik heb zelfs een paar gratis oorbellen gekregen. Juwelen zijn steeds anti-allergeen. Mooie kwaliteit. Goede foto's + beschrijving op de site.

Mooie producten voor een scherpe prijs

Ze verkopen mooie producten voor goede prijzen. Heb je een vraag dan krijg je snel en deskundig antwoord. Echt een aanrader als je een cadeautje zoekt voor iemand of voor jezelf!

Erg tevreden

Ik heb een kous laten maken voor mijn bruiloft in mei 2022 met de initialen erop. Erg tevreden over het resultaat. Het zit nog mooi in een doosje ook. Bedankt DRKS!

Ziet er Ali-express achting uit

Ik had verwacht dat het er iets mooier uit zou zien en niet zo goedkoop…. Ik bedoel…. Ik betaal ruim €20,00 voor een sleutelhangers hè!! Ook zou er een ketting bij zitten maar totaal niet gezien.

Supermooi geworden en top ingepakt. Een mooi cadeau!

Mooie sieraden

Goede producten voor een mooie prijs

Heel goed!

Mooie afwerking. Degelijk materiaal. Snelle levering.

Goede snelle service!

Goede overzichtelijke website! Snelle service en product net zo mooi als op de webpagina te zien is. Helemaal naar verwachting!

Besteld, volgende dag in huis. Kwalitatieve sieraden voor weinig geld. Hier bestel ik vaker!

snel en correcte levering

Mooi zakhorloge met inscriptie besteld de volgende dag al in huis. Snelle service en perfect gegraveerd.

Super snel!

Overzichtelijke site, zeer klantvriendelijk. De bestelling (met inscriptie) werd heel snel bezorgd.

Helemaal top!

Ik heb tweemaal iets besteld en ben over beide bestellingen heel erg tevreden. Mooie kwaliteit en hele snelle levering, zelfs met gegraveerde artikelen de volgende dag in huis! Ik ga zeker vaker iets bestellen.

Geweldige service!

Website is heel overzichtelijk, vooral de foto's van de producten zijn super mooi en duidelijk! Ik was opslag verliefd op de haaraccessoires! In de avond besteld en de volgende dag al in huis! :)

Heel mooi, prachtig verpakt!

Blij mee, ik hoop dat de kapper het goed kan bevestigen dat is het enige.

Meteen mijn bestelling binnen!

Ik heb mijn bestelling gedaan en meteen de volgende dag netjes op de mag. Had het mijn aanstaande cadeau gedaan en hij was er weg van!

‘s Ochtends besteld en de volgende dag via brievenpost bezorgd. Snelle service en kwaliteit product. Waar voor je geld!

Mooie sleutelhanger met gravures.

Bestelde artikel voldoet volledig aan de eisen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Product werd alleen niet de volgende dag bezorgd, maar een dag later. Geen probleem, maar er stond de volgende dag in huis.