Prima, en fijn snelbezorgd

Mooi armbandje voor m’n kleindochter 4 jaar

Snelle service, aardige mensen achter de klantenservice, product zoals gehoopt en verwacht.

Heel snelle verzending en product van goede kwaliteit, mijn man was aangenaam verrast

Super mooi

Ik heb een hangsloten besteld.. super mooi gegraveerd en ontzettend leuk verpakt... dik tevreden met het product, de service en de snelle verzending.

Ben zeer tevreden van de aankoop Wat ze schrijven is ook zeker waar Zeer mooi juweel

Fout gemaakt in gravering tijdens bestellen en dit is perfect opgelost. Ook nog eens prachtige manchetknopen binnen 1 dag ontvangen. Een geweldig huwelijkscadeau voor mijn zoon. Chapeau!

Mooi en uitstekend werk geleverd. Mijn bestelling was ook heel snel af gauw in de brievenbus. Mijn man is erg tevreden met zijn cadeautje.

Heb een ketting gekocht en het was super snel geleverd en de kwaliteit is ook enorm goed. Dank je wel!

Super snelle levering

Ook geen verzendkosten en leuk geschreven berrichtje wat je kon meegeven. Cadeau werd zeer gewaardeerd

Duidelijke site,snelle levering. Als je een vraag hebt krijgt gelijk antwoord.

Zeer ontevreden van de gravering

Na bestelling kreeg ik vrijwel meteen de melding dat m’n bestelling verzonden was. Wat vreemd is, gezien het een armbandje is dat gegraveerd moest worden. Ik begreep snel waarom: gravure was slordig en ziet er echt ‘cheap’ uit. Jammer, totaal niet wat ik ervan verwacht had. Dit zou vermeden kunnen worden als jullie op voorhand voor een impressie zouden zorgen van het armbandje. Dan kan je op voorhand zien hoe het lettertype er gaat uitzien op dat armbandje.

Super snelle levering en een prachtig resultaat! Ik ga zeker meer bestellen :)

De levering was super snel en de boekenlegger ziet er prachtig uit! Top cadeau voor mijn nichtje, kan niet wachten tot ze het ziet!

De taartschep ziet er prachtig uit.

Snelle bezorging en precies wat ik wilde hebben.

Zeer snelle levering!

Vrijdag besteld en 's anderendaags alles geleverd! Heel fijn! Ik ben tevreden over mijn bestelling alleen had ik de gratis oorbellen in het goud gevraagd en ik heb ze in het zilver ontvangen. Ook mijn gepersonaliseerde kleerhanger was boven- en achter aan het hout gebarsten maar ik hoop dat we dit niet op de foto's van de fotograaf zullen zien..

Goede kwaliteit

De bezorging duurde 1 dag, lekker snel. Erg mooie hondenpenning en goede kwaliteit! Ik ben erg tevreden over de levering en kwaliteit :) !

Topproduct!!

Via een reclame gezien welke producten DRKS in huis heeft een armband besteld. Deze werd met een dag geleverd met inscriptie. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Volgende dag nog 4 artikelen besteld, ook gegraveerd, met 2 dagen in huis. SUPER!!!

bijna perfect

de bestelling was makkelijk te plaatsen en was snel in huis. Het enige minount in mijn ervaring was dat een setje oorbellen die bij mijn bestelling kwamen waren in het zipver gekomen I.P.V. goud terwijl ik goud had geselecteerd.

Heel professioneel

Mooie ketting

Makkelijk besteld en snel bezorgd! En blije jarige job!

Ik heb een stoere ketting besteld voor een puberjongen, met zijn initialen erin gegraveerd. Het was binnen een dag verzonden en de jarige job was er heel erg blij mee! En ik als gever natuurlijk ook!

Erg meedenkend

Ik wilde heel graag een persoonlijke touch aan mijn ketting maar ook graag dezelfde voor mijn vriend in mannelijke vorm. DRKS was erg meedenkt en de communicatie was top. Mijn vriend en ikzelf zijn erg blij met onze persoonlijke ketting DRKS bedankt ze zijn super mooi geworden!

Mooi

Op tijd bezorgd zoals beloofd is . Ik ben er blij mee

Prachtig armbandje voor onze kleindochter

Ik zocht een mooi armbandje voor onze kleindochter Ella. "Het liefste goud of geel oma"was haar antwoord ;-) En na even zoeken kwam ik op de site van DRKS terecht. En deze keuze heeft me niet teleurgesteld! Prachtige kwaliteit en snel geleverd! Bovendien mooi ingepakt in een gepersonaliseerd doosje. Dus deze oma is dik tevreden! Mocht ik weer eens een mooi sieraad nodig hebben kijk ik weer op deze site!

Manchetknoppen lijken van plastic

Helaas hebben de bestelde zwart stalen manchetknopen een plastieke uitstraling. Voor het fatsoen naar de gever toe zullen ze mss 1x gedragen worden

Mooie kwaliteit product

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Ergens anders slechte ervaring, deze bestelling heeft het helemaal goed gemaakt. Met oog voor detail gemaakt