Netjes, verassend en snel

Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel. Zoals aangegeven had ik mijn gegraveerde bestelling de volgende dag in huis en ik was blij verrast door de nette manier van inpakken. Erg leuk! Artikel is ook precies zoals te zien was op de website en van mooie kwaliteit.

Super snel geleverd en heel mooi!

De volgende dag bezorgd.

Prachtige juwelen en goeie service

Hét is steeds een plezier om door de catalogus te snuisteren en dan een bestelling te maken. De juwelen zijn allemaal prachtig en goed vervaardigd. De service is goed en de Levering wordt ook helemaal verzorgd in in mooie doosjes geleverd❤️

Mijn gegraveerde pennen zijn werkelijk prachtig! Dit is een kado voor onze getuigen bij onze partner registratie. Ik denk dat ze er erg blij mee zullen zijn en het is een blijvende herinnering aan onze dag. De bestelling ging zeer gemakkelijk en het was binnen drie dagen in huis. Geweldige service!

Betrouwbaar, precies wat er beloofd wordt.

Correct, product is zoals het omschreven is.

Geweldig mooi cadeau

Heb voor mijn lieve vriendin een prachtig armbandje besteld. Supersnelle levering en ik was oprecht verrast van het resultaat! Ik kom nu voor de dag met een mooi, origineel en persoonlijk cadeau, echt heel mooi! Superblij mee!

Helemaal top

Sleutel hanger ziet er super mooi uit . Mooie ingegraveerde tekst . En het werd ook op tijd bezorgt .

Bestelling en betaling zo gedaan. Levering is snel en je wordt netjes op de hoogte gehouden Van je bestelling.

Compleet!

Ik was blij verrast met de prijs-kwaliteitverhouding en het leuke, geprinte, persoonlijke kaartje! Topketting en prachtig verpakt!

Klasse bedrijf

Betaalbaar, leuk en binnen één dag geleverd!

Super mooie en snelle levering

Ik vind het super om via deze site te bestellen, mooie persoonlijke sieraden in een mooi doosje waar je zelf de tekst in kan laten graveren. Super goede service en snelle levering. Echt een aanrader!

Sneller kan bijna niet en uitstekende kwaliteit!

Enkele momenten na het plaatsen van de bestelling al verzonden! Product is mooi, ik ben er heel tevreden mee.

Gelukkig

Mijn partner en ik zijn al een tijdje op zoek naar een cadeau voor ons jubileum. Wat ben ik blij dat ik jullie site heb gevonden. Elke dag dragen we elkaar nu bij ons. Ondanks dat we nog maar kort samen zijn, blijft dit sieraad voor altijd

Super mooi

Ik heb hier nog nooit besteld maar wilde een speciaal cadeau voor mijn vriend halen. Dit ging allemaal enorm goed! Het resultaat is echr prachtig en super opties!

Ik had een ketting besteld en de naam en geboortedatum van mijn zoontje er in laten graveren maar het is echt prachtig geworden!

Prachtig

Echt heel mooie sieraden, in super nette doosjes verpakt. Het kunnen laten graveren en bedrukken is een fijne optie! En bezorgen gaat super snel! Mega blij met alles wat ik er heb besteld

Heel erg snel geleverd

...ik twijfelde met deze snelheid of het is gedaan als ik bestelde..Ja hoor. Precies gedaan en supersnel.

Mooie armband, snelle levering!

Super! De armband was net zo mooi als op de foto en de volgende dag hadden we ‘m al binnen.

Snel, professioneel en betrouwbaar

Ik had lastminute een persoonlijke attentie nodig. Het team heeft dit in 2 werkdagen kunnen maken EN leveren tot aan mijn voordeur. Zeer indrukwekkend!

Top kwaliteit!

Ik kocht overlaatst bij DRKS en het is echt een aanrader! Top prijs kwaliteit verhouding!

Super kwaliteit en netjes verpakt

Mijn bestelde kadoo was heel erg snel binnen. De ketting heeft een goede kwaliteit en ziet er mooi uit. Ik ben heel tevreden !

Ontroerend mooi

Ik had een armband besteld voor mijn vader met zowel de namen van hem en mijn moeder, maar ook de intialen van de kinderen en kleinkinderen. Mijn vader toont niet altijd even snel zijn emoties, maar hij moest even slikken toen hij het bekeek en is er ontzettend blij mee! Absolute aanrader!

Top Product!

Super product en enorm goede kwaliteit! Raad het iedereen aan

Top service en product

Heldere communicatie en super snel geleverd + mooi product

Mooie armband en een super service!