Heel professioneel

Mooie ketting

Makkelijk besteld en snel bezorgd! En blije jarige job!

Ik heb een stoere ketting besteld voor een puberjongen, met zijn initialen erin gegraveerd. Het was binnen een dag verzonden en de jarige job was er heel erg blij mee! En ik als gever natuurlijk ook!

Erg meedenkend

Ik wilde heel graag een persoonlijke touch aan mijn ketting maar ook graag dezelfde voor mijn vriend in mannelijke vorm. DRKS was erg meedenkt en de communicatie was top. Mijn vriend en ikzelf zijn erg blij met onze persoonlijke ketting DRKS bedankt ze zijn super mooi geworden!

Mooi

Op tijd bezorgd zoals beloofd is . Ik ben er blij mee

Prachtig armbandje voor onze kleindochter

Ik zocht een mooi armbandje voor onze kleindochter Ella. "Het liefste goud of geel oma"was haar antwoord ;-) En na even zoeken kwam ik op de site van DRKS terecht. En deze keuze heeft me niet teleurgesteld! Prachtige kwaliteit en snel geleverd! Bovendien mooi ingepakt in een gepersonaliseerd doosje. Dus deze oma is dik tevreden! Mocht ik weer eens een mooi sieraad nodig hebben kijk ik weer op deze site!

Manchetknoppen lijken van plastic

Helaas hebben de bestelde zwart stalen manchetknopen een plastieke uitstraling. Voor het fatsoen naar de gever toe zullen ze mss 1x gedragen worden

Mooie kwaliteit product

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Ergens anders slechte ervaring, deze bestelling heeft het helemaal goed gemaakt. Met oog voor detail gemaakt

Super kwaliteit pennen

Mijn partner en ik hebben de gouden pennen laten graveren voor onze getuigen. In één woord geweldig; de pennen glanzen super mooi, de tekst is er heel netjes op verwerkt én de getuigen vonden het een hele leuke verrassing!

Top juweeltjes

Orgineel mooi kwaliteitsjuweeltjes, ik ben grote fan!

Perfect kwaliteit

Het was een hele mooie armband met hoge kwaliteit

Een prachtig cadeau

Het cadeau zeer snel ontvangen. De uitvoering is zoals besteld. Hartelijk dank voor de geweldige service.

Altijd snelle bezorging leuke betaalbare artikelen

Mooie kwaliteit, snelle service

De sleutelhanger is precies zoals beschreven. Mooie kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering en mooi product

Hele leuke gepersonaliseerde ketting, man is er heel blij mee!

Goede producten en snelle levering

Ik heb nu al een aantal keer besteld. Altijd fijn dat je als bedankje een kortingscode krijgt. Snelle levering en kwalitatief goede producten.

Hele mooie levering

Heb een ketting gekocht die de locatie vraagt van Where we met dat heb ik aangegeven en ze vragen via de mail voor nog een verduidelijking of het de goeie locatie is dat ze moet graveren en dat is supergoed gelukt en lijkt er precies op

Mooie juwelen en snelle levering!

Mooie sieraden en leuke verpakking

Sieraden gekocht om onze ceremoniemeester te vragen. Door een tekst in het doosje te zetten konden we het echt persoonlijk maken. Sieraden zagen er ook mooi uit! Tevreden!

Heel mooie producten

Snel geleverd en mooi ingepakt Ga vaker bij jullie bestellen. Vooral nu mijn dochter gaat trouwen

Duidelijke omschrijving, snelle verzending en mooi resultaat wat binnengekomen is. Super leuk kado voor mijn vriend, hij vond hem erg mooi en ik net zo!

MOOI !

Ik ben heel tevreden van DRKS. Super snelle levering ! Super tof dat je een persoonlijk berichtje kan laten maken in het doosje. Bij de halskettingen vind ik het wel jammer dat je daar de lengte niet kan kiezen, want ik ben niet van de magerste en dan komt de ketting wel wat hoog te hangen.

Netjes en goed

Het zijn mooie sieraden, ik ben jammer genoeg 1 oorbel kwijt met mezelf wassen het klavertje vier verdween in het putje Jammer ik was er zo blij mee.

Ik vind het alleen jammer dat ik gelijk erna aangaf een typ fout te hebben gemaakt, dat het niet mogelijk was om het nog aan te passen

Leuke sleutelhanger met QR code

Kerkenbos 1097 6546BB Nijmegen