Laden reviews...
Laden reviews...
2.351 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten noemen herhaaldelijk snelle levering, hoge kwaliteit sieraden en nauwkeurige gravures. Het bestelproces wordt als eenvoudig en betrouwbaar ervaren, met verzorgde verpakking en betrouwbare verzending. Veel reviews benadrukken vriendelijke klantenservice en een ruime keuze aan ontwerpen. Over het algemeen is de ervaring positief en tevreden.
Mijn man is er erg blij mee! Toch de initialen van de kinderen om z’n arm, en nog stoer en mannelijk ook!
Beveelt aan
24 June 2026
Denise
Sassenheim
Mijn kinderen hadden een vaderdagcadeau besteld een mooie ketting met alle namen van de kinderen En ik had zelf een mooie ketting besteld Kwaliteit is erg goed en ook de afwerking is heel netjes
Beveelt aan
24 June 2026
C.G. Buning
HOOGEVEEN
Hoopvol pakte ik de bestelling voor kleinzoon, dikke gevlochten armband, uit. Bijzondere en mooie verpakking tot het doosje van de armband zelf: hij ziet er wel erg klein uit en als ik hem open blijkt dat te kloppen want de armband zit er open in (gepropt) en dat ziet er bepaald niet fraai uit. Jammer dat ze niet voor een iets groter doosje kiezen want deze valt zo uit de toon bij de rest van de overweldigend fraaie verpakking. Dit is echt het enige minpunt want de armband is zoals verwacht en mooi gegraveerd, de tekst aan de binnenkant heel subtiel zoals gehoopt. Ondanks dat ze nog nooit klachten hebben gehad over het doosje hoop ik toch dat ze in gaan zien dat dit visueel niet klopt.
Beveelt aan
24 June 2026
Hendrien Voordes
Groningen
Top service denken met je mee snel mail antwoord snelle levering mooie producten
Beveelt aan
24 June 2026
Karin
Bergen op Zoom
Top, zeer tevreden!
Beveelt aan
24 June 2026
Wendy
Stadskanaal
Als ik eerder van dit merk had geweten, had ik al veel vaker hier sieraden besteld! Snelle bezorging, mooie verpakking en een lach van de persoon die het pakketje gekregen heeft! Waardevol cadeau! :)
Beveelt aan
24 June 2026
Kimberley
Veenendaal
Wij hebben nu ondertussen al meerde bestellingen gedaan en zijn erg tevreden met de kwaliteit van de producten is erg betaalbaar en zitten echt onwijs lekker
Beveelt aan
24 June 2026
Mandy
Doesburg
Ik heb de ketting helaas nog niet ontvangen dus jullie zijn een beetje vroeg met het review verzoek. PostNL blijft het bezorgmoment uitstellen maar ik ben erg benieuwd naar de hanger.
Beveelt aan
24 June 2026
Mary-Ann
Lisse
Super tevreden met het product geleverd als vermeld en super blij met het product manlief helemaal blij met de ketting met onze dochter er op!
Beveelt aan
24 June 2026
Nikki
Landgraaf
Super! Mooie kwalitatieve gegraveerde armband met mega snelle levering
Beveelt aan
23 June 2026
Loes Schaapveld
Nijmegen
Voor vaderdag heb ik een zilveren armband bij jullie besteld. De armband heb ik ook laten graveren. De armband was, zoals beloofd, snel geleverd. Mijn vriend is erg blij met de mooie armband! Hij ziet er erg mooi uit.
Beveelt aan
23 June 2026
Karin Bos
Utrecht
Zeer mooie armband en gravure
Beveelt aan
23 June 2026
froukje de vries
Drachten
Leuk bedrijf, met unieke sieraden!
Beveelt aan
23 June 2026
M.
Limburg
Ik heb voor de tweede keer armbandjes besteld zijn mooi en blijven mooi van kleur. Ik heb voor mijn zussen allemaal dezelfde en we dragen ze met veel plezier. Snelle levering en erg mooi verpakt raad ze zeker aan.
Beveelt aan
23 June 2026
Jolanda
Geertruidenberg
Zeer ontevreden. Had iets besteld voor een huwelijk (ingegraveerd) en het kwam veel te laat aan dus heb niks meer aan het kado. Terwijl website zei voor 17:00 besteld volgende dag in huis. Het was er na 3 dagen nog niet..
Beveelt niet aan
23 June 2026
Liza
Amsterdam
Leuke sleutelhanger laten graveren nadat mijn dochter was geslaagd voor haar rijbewijs. Makkelijke site, duidelijk en makkelijke manier om de tekst van de gravering erin te laten zetten en snel geleverd! Eindproduct in superleuk geworden!! Heb al vaker hier besteld en blijf dat zeker doen.
Beveelt aan
23 June 2026
Natas
Almere
Snelle bezorging en perfect eindresultaat
Beveelt aan
23 June 2026
Christina
Postma
Mooie sieraden en betaal baar de volgende dag al in huis sommige zeggen dat wel naar daar gaan 2a3 dagen over heen
Beveelt aan
23 June 2026
Regina
Nijkerk
Ik heb een ketting en wat producten voor onze bruiloft besteld en beide leveringen waren prima verlopen. De prijs / kwaliteit verhouding van de producten is perfect en ik ben zeer tevreden over mijn aankopen! Ik raad iedereen in mijn omgeving die gaat trouwen jullie website aan.
Beveelt aan
23 June 2026
Manon
Hazerswoude-Rijndijk
Super!
Beveelt aan
23 June 2026
Laura Elgun
Bergschenhoek
Snelle levering. Goede kwaliteit. Enige is dat het armbandje iets ruim valt. Een beschrijving van hoe je de band kunt knopen om hem iets kleiner te maken zou top zijn
Beveelt aan
23 June 2026
Kit
Uitgeest
Hele vriendelijke mensen een prachtig sieraad mogen ontvangen zo blij mee dankjewel
Beveelt aan
23 June 2026
Daisy
Veldhoven
Precies zoals verwacht. Mooie leren armband en gravering op de sluiting. Geadviseerde maat is perfect!
Beveelt aan
23 June 2026
Irma
Boskoop
Snelle levering en het resultaat is zoals verwacht. Netjes op de hoogte gehouden via de mail. Zeker aan te raden!
Beveelt aan
23 June 2026
Deveny
Hellevoetsluis
Mooi sieraad, snelle levering. Handig dat je voor zowel goudkleurig en/of zilverkleurig kunt kiezen.
Beveelt aan
23 June 2026
Astrid
Assendelft
Buskesdries 3
6673DP Andelst
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops