Laden reviews...
Laden reviews...
2.372 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten noemen herhaaldelijk snelle levering, hoge kwaliteit sieraden en nauwkeurige gravures. Het bestelproces wordt als eenvoudig en betrouwbaar ervaren, met verzorgde verpakking en betrouwbare verzending. Veel reviews benadrukken vriendelijke klantenservice en een ruime keuze aan ontwerpen. Over het algemeen is de ervaring positief en tevreden.
Snelle levering. Mooi verpakt een top cadeautje voor vaderdag
Beveelt aan
23 June 2026
Nikki van Boekel
Sint Geertruid
De armband is prachtig gemaakt. Bezorging duurde wel langer dan aangegeven. Vier dagen in plaats van de volgende dag. Bij navraag hierover wel prettige reactie van de klantenservice.
Beveelt aan
22 June 2026
Suzanne
Arnhem
Erg leuk, makkelijk en snel!
Beveelt aan
22 June 2026
Lieke
Prinsenbeek
De levering is echt super snel. Netjes ingepakt echt een aanrader.
Beveelt aan
22 June 2026
Anna Visser
Ochten
Ik had een mooie ketting besteld voor iemand haar verjaardag en er stond dat voor 17:15 besteld morgen in huis. Maar het kwam maar niet nou daar sta je dan op de verjaardag zonder kado! Met andere woorden slechte service ontevreden hierover!!!
Beveelt niet aan
22 June 2026
Jairo
Capelle aan den ijssel
Een ketting laten graveren voor vaderdag. De ketting is van goede kwaliteit. Volgende dag geleverd.
Beveelt aan
22 June 2026
Flore
Boom
Alles is super snel geleverd en netjes verpakt en de sieraden zijn super mooi!
Beveelt aan
22 June 2026
Faye
Winschoten
Mooie sieraden, precies zoals op de foto en echt van goede kwaliteit. De levering was ook super snel, dus ik had mijn bestelling snel in huis. Alles was netjes verpakt en ik ben er heel blij mee. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar mooie sieraden en goede service!
Beveelt aan
22 June 2026
Lizet Van Strien
Kaatsheuvel
Ik heb een zeer fijne ervaring gehad met DRKS. De sieraden zijn mooi afgewerkt, zien er precies uit zoals op de foto's en voelen kwalitatief aan. Mijn bestelling werd snel geleverd en was ook netjes verpakt. Ik draag de sieraden met veel plezier en heb al verschillende complimentjes gekregen. Daarnaast verliep alles vlot en professioneel. Ik ben heel tevreden over zowel de kwaliteit als de service en zou hier zeker opnieuw bestellen. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar mooie sieraden!
Beveelt aan
22 June 2026
Jessica Janssens
De Panne
De armband was prachtig verpak, eigenlijk het hele pakket. En de bezorging was super snel en duidelijk. Echt helemaal top!
Beveelt aan
22 June 2026
Roos
Den Haag
snelle service
Beveelt aan
22 June 2026
danny
Rockanje
Armband te klein helaas niet ruilen ivm tekst er in. Dua geld kwijt
Beveelt niet aan
22 June 2026
Samantha Konst
Alphen aan den Rijn
Ik was echt heel erg blij met mijn bestelling netjes ingepakt en mooi met mijn boodschap. Ik bestel hier zeker nog!
Beveelt aan
22 June 2026
Julie
Stekene
het was heel makkelijk om te bestellen en al de proces ging goed en mijn vander vond de armband leuk dat ik hem kocht
Beveelt aan
22 June 2026
Alessandro
Reyes
Ik werdt netjes benaderd dat mijn ☆ niet kon en heb aangegeven dat dat eruit mocht blijven. Vond het erg jammer toen ik zag dat er iets niet klopte bij de Moersleutel er zou op komen te staan Voorkant: Ik hou heel veel van je Achterkant Arendtje Maar er stond 2x ik hou heel veel van je op te staan.. Ook zag ik door de Moersleutel dat de stickers met nummers verkeerd geplakt waren.. Erg Jammer..!
Beveelt aan
22 June 2026
Arendtje Vinckers-Slof
Leeuwarden
Snelle service, duidelijke website, vlotte levering en een prachtig cadeau kunnen geven. Zeer tevreden!
Beveelt aan
22 June 2026
Renata
Harderwijk
Ik was wat laat met een vaderdag cadeau. Maar zoals ze zeggen, leveren ze heel snel! Ik blij en papa blij met zijn cadeau.
Beveelt aan
22 June 2026
Malou
Utrecht
Ketting voor vaderdag besteld. Namen netjes gegraveerd en hartstikke mooi verpakt
Beveelt aan
22 June 2026
Nicole
Son en Breugel
Armbandje is echt mooi. Prijs-kwaliteit is uitstekend!
Beveelt aan
22 June 2026
Aukje
Sint-Oedenrode
2 leuke sieraden besteld voor vaderdag. Helaas nog steeds niks ontvangen. Vaderdag is helaas ook al voorbij. PostNL heeft de datum al 2x gewijzigd en vervolgens staat er niks nieuws ingepland.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Van der Vliet
Brandwijk
Voor Vaderdag een gepersonaliseerde armband besteld en ik ben erg tevreden. De bestelling werd snel geleverd, was prachtig verpakt en de armband zelf is van mooie, stevige kwaliteit. Ook de kleur is erg mooi en precies zoals afgebeeld op de website, wat altijd fijn is. Een bijzonder cadeau waar mijn vader heel blij mee was. Absoluut een aanrader!
Beveelt aan
22 June 2026
Rowena
Vught
Erg blij met de mooie armband die ik met de kids voor vaderdag heb uitgezocht en de volgende dag al in huis, top!
Beveelt aan
22 June 2026
Freke
Houten
Heb een mooie sleutelhanger met de namen erin gegraveerd. Om 12.30 besteld, volgende dag in me brievenbus. De namen zijn netjes en mooi gegraveerd. Heel blij mee!
Beveelt aan
22 June 2026
Merve Avci
Zaandam
Goede en snelle service
Beveelt aan
21 June 2026
Bianca Hermes
Roosendaal
Een mooie armband met gegraveerde hondenpoot als herinnering aan mijn overleden hond, ior. Ik ben heel blij met het resultaat!
Beveelt aan
21 June 2026
Dominique
Zelzate
Buskesdries 3
6673DP Andelst
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops