Wauw

Wat is het leuk om een persoonlijk kwartet voor iemand te maken. En via de website is het erg makkelijk om dit te doen. Super snelle levering en mooie stevige kaarten.

Zeer goed geprint. Één klein foutje

De printkwaliteit van het kwartet was uitstekend. Helaas zat er op 2/3 van de kaartjes een kleine grijze vlek alsof een apparaat hier op gedrukt had op de verkeerde manier. Het is er niet af te halen maar het valt ook niet te erg op. Voor de rest goede printkwaliteit.

Heel leuk spel

Leuk spel, ziet er strak uit en makkelijk om te maken!

Verbazend goed!

Kwalitatief goede spelkaarten, snelle levering, mooie kwaliteit foto's, ben onder de indruk :)

Mooi resultaat

Perfect, zoals ik het gehoopt had.

Prima kwaliteit, snelle levering

Tevreden en ga het zeker nog eens gebruiken!

Hele leuke kwartet en snel geleverd!☺

Een kwartet cadeau gegeven aan bruidspaar met alle neefjes en nichtjes. Vonden ze erg leuk!

Hele goede site en top service!

Het is een zeer origineel cadeau om te geven en erg leuk om mee bezig te zijn. Goede service en veel contact. Ik ben erg tevreden!

Gemakkelijk te maken en zeer snelle levering.

Zeer goede ervaring. Gemakkelijk te maken en je hebt het binnen een week in huis. Kwartet ziet er keurig uit. Het zijn stevige kaarten en zitten in een mooi doosje verpakt.

Eenvoudig om te maken, goede kwaliteit van de kaartjes, en supersnelle levering

Het was heel eenvoudig om het kwartetspel te maken en het kost weinig tijd. De kaartjes zien er heel mooi uit, is mooi geprint. Vanwege spoed contact opgenomen, het werd zsm in productie genomen en ruim op tijd geleverd. Goede en nette service!!

Prachtig kwartet, mooi gedrukt, dik papier

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van dit kwartet. Prachtig dik, lichtglanzend papier en de foto's zijn mooi scherp. Ik heb het als cadeautje voor iemand gemaakt en die was er ontzettend blij mee. Heel maken ging heel makkelijk en alles was superduidelijk.

Super leuk spel om te maken, prima service

Dank voor de prima service en ondersteuning via email. Enige opmerking is dat bij het openen van het kwartet het erg lang duurt voordat alle foto's zijn gedowndload.

Vriendelijk, mooi uitgevoerd echt een uniek cadeau

Wij waren erg laat met bestellen en na een telefoontje werd alle medewerking gegeven om het spel op tijd klaar te hebben. We mochten het ophalen om de verzendtijd te besparen. Zeker een aanrader als je een kwartet voor een speciale gelegenheid wilt maken

Superleuk cadeau en makkelijk om te maken

Handige site, De foto’s zijn gelukkig ook mooi geworden. mijn 75 jarige vader was zo blij met zijn cadeau en de kleinkinderen spelen er elke weer mee. Dank!

Verrassend en leuk!

Leuk om te maken en heel leuk als kado. Zowel voor de ontvanger als iedereen die erin voorkomt. Snel antwoord op mail + snelle levering.

Cadeau met persoonlijk tintje

Het kwartet is met veel plezier ontvangen! Het maken online was super makkelijk. Het kwartet zal vaak worden gebruikt.

Super leuk en origineel kado. Makkelijk te maken via je telefoon en heel snel in huis. Erg goede service en prima kwaliteit

makkelijk te maken en mooie kwaliteit

Eerst heb ik foto's en plaatjes verzameld van appjes en familie en vrienden. Daarna makkelijk te uploaden en aan te passen. De kaarten zelf zijn stevig met een beschermlaag. Goede druk kwaliteit.

Goede service, prachtig uitgevoerd op stevige kaarten.

Niets op aan te merken, het maken via de website is eenvoudig en wijst zichzelf. Na uploaden snelle levering. Het ziet ewr prachtig uit.

Super leuk

Super makkelijk te maken, snel geleverd en resultaat is top

Ben ontzettend tevreden, prachtig gedaan!

idem

Mooi kwartet, uitstekende kwaliteit kaarten en doosje em snel geleverd.

Mijn kleindochter is erg blij met ‘haar’ familiefoto kwartet

Een leuk en origineel cadrau om te geven

Snel, service en hartstikke leuk geworden.

Tip van collega. Ontzettend eenvoudig om te maken. Snel klaar en kwaliteit prijs verhouding prima. En erg leuk resultaat. Een aanrader!!

mooi op tijd en goede kwaliteit kwarter

ten eerste: makkelijk website om het kwartet te maken: foto's plaatsen, vervangen, groter en kleiner maken en kleuren en namen kiezen e.d. ging allemaal heel makkelijk. Verder: supersnelle levering en goede kwaliteit. Enige wat het NOG leuker zou maken is als je nog een foto op het doosje zou kunnen kiezen. Maar ik ben erg tevreden. Sabine