Erg leuk kwartet cadeau

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle leverservice en super makkelijk om te maken.

Super makkelijk en snel geleverd en leuk!

Op het laatst nog een idee om wat te maken maar wat? Maak een kwartetspel heel makkelijk en snel geleverd.

Snel geleverd en mooi!

Goeie service en snel geleverd, heel blij mee! Was een mooi cadeau.

Keurig afgewerkt resultaat

Het kwartet is geworden zoals ik dacht ondanks dat ik de prijs vrij hoog vind. Het was wel wat ik zocht, enige was dat je echt alleen plaatjes kon uploaden en geen tekst. Zou mooie aanvulling zijn!

toppie

wat is dit zo een prachtig origineel kado om weg te geven

Het was niet moeilijk om te maken en te bestellen. Korte levertijd. Het cadeau is een denderend succes😀👍 Echt aan te bevelen.

Heel mooi resultaat!

Het was wel even veel werk omdat ik elke keer mijn foto's aĺlemaal moest doorscrollen en het lukte me niet om tussendoor op te slaan. Maar over het eindresultaat ben ik erg tevreden.

Goede online tool, kwaliteit en bezorging

Gewoon helemaal tevreden. Het maken van het kwartet is simpel en logisch, de bezorging prima en orde, en het resultaat ziet er goed uit!

Gebruiksvriendelijk programma

Het programma om het kwartet te maken is zeer makkelijk in het gebruik. Snelle levering!

Leuk persoonlijk product

Erg leuk om te maken voor projecten e.d. Enige minpunt die ik kan bedenken is geen gepersonaliseerde verpakking en dat de kaarten iets te groot zijn in vergelijking met een origineel kwartetspel. Maar verder echt super. Makkelijk te maken en origineel. Echt een aanrader.

Handige website, snelle levering en mooi resultaat

Eenvoudig en professioneel

Super leuk, persoonlijk cadeau voor een bijzondere gelegenheid! Ziet er zeer echt uit, mooie kwaliteit; zelfs de achterkant kun je personaliseren. En niet duur!

Uitstekende kwaliteit, prima programma

Is leuk en makkelijk met het programma te werken.

Geweldig!!!

Makkelijk zelf te doen, mooi afgeleverd en snel. Ik ben zeer enthousiast!

Snelle levering en goede kwaliteit

Het was een erg fijne ervaring, zowel het maken van het kwartet als het eindresultaat. De site is erg makkelijk en de kwaliteit van de kaarten is goed. Ook nog snelle levering, helemaal blij :)

Leuke verrassing

Heel leuk om iemand mee te verrassen! Goede kwaliteit kaartjes en zeker niet duur.

Handige website, mooi resultaat, goede service

Handige website, mooi resultaat, goede service

Het kwartetspel zag er erg professioneel uit. Mooie kaarten waarop de foto's duidelijk uit kwamen. Mooi papier waarop de foto's gedrukt waren. Het zag er erg goed uit. We zij al met het volgende kwartetspel bezig als kerstcadeau. Dus het is goed bevallen. De levertijd vonden we wat lang. Op donderdag besteld, en pas de donderdag daarop ontvangen. Wel precies op tijd!

Heel leuk om cadeau te geven

Wij zijn enthousiast. Het is heel makkelijk om op afstand met meerdere mensen aan het kwartet te werken en foto’s up te loaden etc. Het ziet er leuk uit, mooie kwaliteit, met ook een gebruiksaanwijzing (heel echt :). Snel geleverd.

Mooi resultaat

Het resultaat is perfect, we zijn er erg blij mee. De tooling op de site kan nog wel wat beter.

zeer mooie kwaliteit kaarten

was even puzzelen om alle foto.s te verzamelen , en zorg dat je zeer regelmatig opsla je bestand anders kan je zo weer alles op nieuw doen. maar alles zeer zeker de moeite waard

Elke foto is afgedrukt zoals opgevoerd...niet beter, niet slechter. Wel zo duidelijk!

Super mooi en snel geleverd

De website is zeer gebruiksvriendelijk. Het kwartet werd ontzettend snel geleverd en is echt super mooi geworden!

Makkelijk

Was wel even zoeken hoe ik de uitgezochte foto`s in de kaarten kreeg. Gelukkig had ik een beetje hulp. Wat mij wel opviel is dat de foto`s op de speelkaarten wat donker zijn. Terwijl dat bij het maken van het spel niet zo was. Ik ga het cadeau geven en ben benieuwd wat de ontvangster er van vindt.

Mooie stevige kaarten, direct reactie op de vraag mbt leertijd, fijn meegedacht en zeer op tijd in huis.