Prachtige uitvoering, vlugge levering !

Heel tevreden !

Goeie kwaliteit en snelle levering!

Mooi product voor een goeie prijs! Ook de kwaliteit van het product is goed. Leuk cadeau om te geven.

Jammer dat er geen uitvoering is voor nog niet lezende kinderen

Mooie foto's, duidelijk programma, alleen kunnen mijn kinderen nog niet lezen... Nu zelf opgelost met de voortekens +-*#, maar dit had leuker gekund met bijvoorbeeld plaatjes van een auto, bal, etc. Evengoed spelen we het vaak!

Mooi en snel geleverd

Mooie kwaliteit, standaard formaat kaarten. Het was mij alleen op de website niet helemaal duidelijk of de verschillende formats verschillende prijzen zouden hebben, dit bleek gelukkig niet zo te zijn.

Makkelijk te maken en super kwaliteit.

De tool om de kaarten in te vullen is zeer gebruiksvriendelijk. Bovendien is de kwaliteit van de kaarten erg hoog. Ziet er professioneel uit met zelfs een gebruiksaanwijzing. Ik had gevraagd of ze hem met wat spoed konden versturen wegens een verjaardag: de volgende dag lag hij in mijn brievenbus. Het cadeau viel bij iedereen in de smaak wegens originaliteit. Ik ga er binnenkort weer een bestellen!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Top!!

Heb alleen 1 kaart tijdens het spelen laten vallen tussen de vlonder! Hopelijk kan ik die nog nabestellen.

Een heel origineel cadeau

De kaartjes zijn super mooi. Foto’s zijn goed scherp.

Goede kwaliteit, mooie foto's, snelle levering.

Goede kwaliteit, mooie foto's, snelle levering

Superleuk cadeau, mooie kwaliteit

Cadeautje bij een vrijgezellenfeestje. Leuk en unieke cadeautje. Makkelijk online te bestellen en mooie uitvoering

Top service !

We hadden een kwartet gemaakt voor een jarige collega. Het verjaardagsfeest werd onverwacht naar voren verzet. Bij kwartetcadeau hebben ze er alles aan gedaan om het kwartet toch op tijd af te krijgen. En dat is gelukt!

Superblij mee!

Ben superblij met het kwartet. De afdrukkwaliteit komt overeen met wat je op je beeldscherm ziet.

Superleuk en origineel om cadeau te geven!

Wij hebben dit kwartet cadeau gegeven aan familie die emigreert, een superleuke manier om een herinnering te maken waar ze met de kids ook nog echt mee kunnen spelen. De site werkt erg handig en het product werd snel geleverd en de kaartjes zien er mooi uit!

Makkelijk te maken, snel in huis & goede kwaliteit.

Het is echt heel eenvoudig om dit kwartetspel te maken (het uitzoeken van je eigen foto’s is waarschijnlijk het meeste werkt). Vervolgens snel in huis & ook nog eens prima kwaliteit. De reactie van de jarige was helemaal leuk. Echt een aanrader!

Makkelijke ontwerpmodule, kaarten van hoge kwaliteit, en goede (klanten)service

Voor een betrekkelijk grote (zakelijke) bestelling hebben we een eigen kwartetspel ontworpen. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit, afwerking, maar ook de flexibiliteit en bereikbaarheid van het team bij KwartetCadeau.nl.

Super gebruiksvriendelijk om te maken. Snelle levering.

Snelle levering. Mooie kwaliteit kaarten. En goede klantenservice. Ik wilde bog een spel erbij bestellen. Dat ging aanvankelijk mis. Maar werd super snel opgelost. En alles was nog op tijd. Heel fijn!

Erg leuk cadeau, eenvoudig te maken

Eenvoudig te maken, goede kwaliteit, snelle levering

Iedereen aan wie ik dit geeft vindt het super leuk.

Heel makkelijk en leuk om te maken en iedereen die ik het geef is er super blij mee.

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

Snelle levering (+) maar het programma liep vaak vast (-)

Het maken van het kwartet is super simpel. Dit ging lange tijd goed, totdat ik besloot het kwartet tussentijds op te slaan. Daarna wilden de foto's niet meer laden en moest ik telkens opnieuw in- en uitloggen om verder te kunnen. Dit is uiteindelijk opgelost door in een andere browser te werken. Nadat ik het kwartet besteld had, werd het super snel geleverd. Daarnaast ziet het kwartet er goed uit.

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Mooi product

Mooi product, fijne site om in te maken en mooie druk! Goede en snelle levering.

Fenomenaal

Betere service kan je niet wensen. Wat een topteam.

Makkelijk te maken en snel in huis

Programma om het kwartet te maken is goed te overzien. Ook makkelijk aan te passen. Bezorging is snel en de kwaliteit is goed. Leuk voor bijzondere verjaardagen, vrijgezellenfeesten of iets dergelijks! Wij hebben er succes mee.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Mooi kwartetspel met zelf aangeleverde foto's! Mooie kwaliteit, en super snel geleverd!

Over KwartetCadeau