Prachtig kwartet en makkelijk om te maken

Het was al leuk om te spelen en nu ook zelf 1 gemaakt. Erg leuk om te doen. Ik krijg van iedereen enthousiaste complimenten. Alleen lijken sommige kleuren erg op elkaar. Weet eigenlijk niet of je dat kunt aanpassen wanneer je het maakt.

makkelijk te maken, mooi resultaat

Makkelijk programma, je kunt tussentijds opslaan en daarna weer bewerken. Het resultaat ziet er mooi uit.

Gemakkelijk te maken en super snel in huis

Het maken van het kwartet was makkelijk en met de spoedlevering had ik het cadeau de volgende dag al in huis. Echt een leuk cadeau!

Goede kwaliteit, mooi geprint en alles is exact naar wens!

Het resultaat was zeer geslaagd !

Snel geleverd . En het was verrassend leuk geworden .

Mooie kwaliteit en makkelijk te maken!!

Het was super leuk om het spel te maken,ging super makkelijk. Normaal heb ik hier weinig geduld voor maar hier ging het zonder vloeken en tieren:)) Het is een kadootje dus ben benieuwd hoe ze het vind!

Wat een supertof cadeau. Het maken wijst zich vanzelf en het resultaat ziet er echt top uit!

Snel geleverd goede kwaliteit en service!

makkelijk online

Je regelt het makkelijk online met je eigen foto's. Je kunt nog allerlei aanpassingen doen. Je kan het nog tijdelijk opslaan voordat je beslist om te bestellen. Het was ook met een paar dagen binnen.

Top kwaliteit kaarten en supersnelle levering

Super handige tool om te maken en erg overzichtelijk. Ik was benieuwd hoe de kwaliteit zou worden, maar ik ben erg verrast! Dit cadeau wordt een feestje om te geven!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Gebruikersvriendelijke tool, goede kwaliteit en snel geleverd

Erg leuk kwartet geworden

Ontzettend leuk en origineel cadeautje om te geven!

Geweldig kwartetspel ontvangen!

En goed en snel geholpen om foto’s in het juiste bestand te krijgen!

Fantastisch product geworden!

De foto’s waren mooi helder afgedrukt op de kwartetkaarten. Super snelle bezorging en een prettig contact!

Fantastisch product

Mooie kwaliteit kwartet! Ook heel makkelijk te maken. Wel verstandig om vooraf een inlog te maken zodat je tussendoor op kan slaan. Na een uur in de weer te zijn geweest en het koop willen slaan driekwart van de kaarten foto verdwenen... kon ik weer opnieuw beginnen. Toen inlog gemaakt en tussendoor geregeld opgeslagen. Opa en oma vinden het een fantastisch cadeau!

Goeie service

Mooi spel

Prachtige kaarten, leuk om cadeau te doen

Heel mooi kwartetspel .Professionele uitstraling. Leuk om te geven of te krijgen. Top

hele mooie print

Super mooie afdruk en stevige kaartjes. Mooi doosje ook. En goed op tijd Helemaal blij mee!

Handige site, mooie kwaliteit spel

Het online invullen van het spel was superhandig en makkelijk. Het wees allemaal voor zich. Fijn dat je de afbeeldingen op kwaliteit kan laten checken. En vervolgens had ik mijn spellen binnen een paar dagen in huis. Het enige wat ik nog toe zou voegen is een korte werkwijze "hoe speel je kwartet". Maar over het geheel ben ik zeer tevreden!

Bedenken en schenken van een kwartet doe je in de flow van kwartetcadeau

Wat een geweldige site. Super overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, ook als je niet zo digitaal vaardig bent. En kom je er toch niet uit dan kun je een vraag mailen of een foto laten bewerken en krijg je binnen een werkdag antwoord.

Ze waren prachtig

Gemakkelijk gemaakt en een waardevolle herinnering voor altijd.

Echt een origineel cadeau!

Heel gebruiksvriendelijk, super makkelijk om in een handomdraai een kwartet in elkaar te zetten.

Makkelijk zelf te maken en mooi resultaat

Heel eenvoudig om te maken en aan te passen en binnen paar dagen via brievenbus in huis. Met tevreden resultaat. Ook snelle reactie op vragen via de mail

Erg goede kwaliteit

Goede service, vriendelijk en snel. Prachtig kwartet

Een heel mooi cadeau om te geven, en perfecte service

Het was even een werkje om al m'n foto's bij elkaar te zoeken en leuke categorieën te maken, maar eenmaal in het online-programma gaat het maken en samenstellen super snel en makkelijk. Binnen drie werkdagen had ik het spel in huis. Toen zag ik een foutje in het ontwerp (m'n eigen fout). Een mailtje gestuurd. Ik kreeg direct reactie als ik het ontwerp aanpaste, nsmen ze het kosteloos opnieuw in productie. Geweldige service! En wederom binnen 3 dagen in huis! De ontvangers waren heel blij en verrast met hun unieke KwartetCadeau!

Zomerhofstraat 71

3032 CK Rotterdam