Snel geleverd en goede kwaliteit. Snelle reactie op opmerking die ik bij bestelling meegaf.

Super service en goede kwaliteit!

Wij zijn tevreden met zowel service als kwaliteit van het kwartet. Hebben de smaak te pakken!

Een goed eindresultaat

Het kostte de mij nodige tijd, met name het uitzoeken en digitaliseren van de oude foto's, maar het resultaat mag er wezen. Kwartetcadeau heeft de aangeleverde foto's en teksten zeer snel en goed verwerkt tot een mooi kwartetspel. Iets op de website was mij niet helemaal duidelijk maar een telefoontje naar Kwartetcadeau en het was opgelost. Kwartetcadeau kan ik daarom aanraden.

Super leuk kado idee voor een feestelijke gelegenheid

Makkelijk uit te voeren ! Je moet wel wat leuke foto s hebben en dan heb je het zo gefixt ! Top resultaat !

Ideaal!

Superhandige tool die ook altijd perfect werkte, liep nooit vast oid. Ideaal om in je eigen tempo een persoonlijk kwartet te maken. Het eindresultaat is fantastisch! Erg blij mee.

Ziet er superleuk en netjes uit. Makkelijk programma.

Het eindresultaat ziet er leuk en netjes uit. Stevige kaartjes, mooi doosje. Het programma is eenvoudig en je kunt makkelijk je foto's vullen en aanpassen.

Geweldig!!

Een super goed resultaat. Mooie grote, stevige kaarten en goede kwaliteit van de gebruikte foto’s. 1 tip, weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar na uploaden kun je niet meer goed inzoomen. Als je dat wil, kun je beter eerst je foto goed bewerken op jouw eigen computer (ivm behoud van een goede resolutie) voordat je deze upload naar de site. Verder heel gebruiksvriendelijk.

Mooi spel, goed aangepast aan eigen wensen!

Het maken van het kwartetspel was makkelijk en goed aan te passen naar eigen wensen. De verzending was snel en het pakketje paste perfect door de brievenbus. Het kwartetspel is onbeschadigd aangekomen en mooi verpakt. Enige verbeterpuntje: Foto's zijn streperig (kwaliteit foto's kan beter), maar wel mooi in kleur!

Goede kwaliteit en makkelijk te maken

Makkelijk te maken kwartet van goede kwaliteit en snelle levering

ziet er mooi uit

ziet er mooie uit.maar ik zou het prettiger vinden indien het zwaarder geplastificeerd was. Hoezo. Ik heb dit kwartet kwa thema`s bedacht om te gebruiken bij`mijn vrijwilligerswerk "voorleesexpresse "uitgaande van de bieb in mijn woonplaats. Bedoeling is om kinderen met taalachterstand ( veel migranten kinderen ) extra Nederlandse taal aan te leren. Mijn kwartet heb ik eerst plaatje voor plaatje goed besproken daarna gespeeld. Ze gingen nogal ruw met de kaarten om dus ga ik ze extra plastificeren. Misschien idee voor jullie om aangepaste kwartetten voor die doelgroep te ontwikkelen. Gr G van Jaarsveld-Rijke

Fantastisch resultaat. Goede kwaliteit

Fantastisch resultaat. Goede kwaliteit. Goed geïnformeerd en snel verstuurd. Helemaal tevreden dus.

Gebruiksvriendelijke applicatie, snelle levering en top service

Mooi resultaat en goede service

Leuk afscheidscadeau voor mijn vertrekkende collega gemaakt

Wanneer je eenmaal weet wat je op de kaarten wilt zetten is het verder niet zo veel werk meer, want de website maakt het makkelijk om je kwartetspel in elkaar te zetten. De kwaliteit van de kaarten is top. Er was wat mis gegaan met de verzending van een van de kwartetspellen die ik had laten drukken, maar dat werd vlot en naar volle tevredenheid opgelost. Dus ja, ik kan kwartetcadeau aanbevelen :-)

Geweldig en snel!

Snel en zeer soepel allemaal zowel bestelling als levering.

Erg leuk

Snelle levering. Ik gebruik het bij de anatomielessen. Makkelijk te maken.

Altijd super voor elkaar

Wij gebruiken het voor educatie, altijd top.

Geweldig. Mooi product. Snelle levering

Ziet er fantastisch uit!

Veel mogelijkheden om een persoonlijk kwartet van te maken. Resultaat is heel professioneel. Zeer geslaagd.

gweldig

leuk om herinneringen op te halen als je het kwartet over de familie doet

Briljant!

De drie kwartetten die ik heb laten opmaken in een zeer gebruiksvriendelijk format zien er zeer verzorgd uit. Mooie materialen. Ook het telefonisch contact verliep prettig.

geweldig.

heel snel gemaakt.

Alles prima, mooi kwartet van prima kwaliteit

Ik had al twee keer eerder een kwartet laten maken, en evenals de eerste twee keer alles prima. Kaarten van goede kwaliteit, het is heel eenvoudig te maken en het werd ook heel snel geleverd. Kortom alles top!

Origineel kado mooie kwaliteit

Ik heb een kwartet kado gegeven aan mijn moeder. We hebben het meteen met de hele familie gespeeld. Ooms en tantes vonden het ook leuk. Leuk om de familie foto's er in te verwerken en tijdens het spel te lachen om de leuke foto's. De kaarten mooi en stevig. De fotoafdrukken zien er goed uit. Ik zou wel iets meer keuze willen hebben voor de kleuren van het kwartet. Als je een hoog aantal kwartetten hebt zijn er weinig keuzes voor de kleuren en dan lijken sommige kleuren te veel op elkaar.

Ontzettend leuk cadeau!

Ik ben heel erg tevreden hoe mijn kwartetspel is geworden, mooie kwaliteit en een enorme verrassing voor mijn zus en zwager, waar hij voor is. Echt top!

Leukste verjaardagscadeau ooit

Het kwartet maken was makkelijk en je kon er veel aan personaliseren. Was er ook super snel en in een leuk doosje! Zou het echt aanbelevelen!