Makkelijk te maken, snel in huis & goede kwaliteit.

Het is echt heel eenvoudig om dit kwartetspel te maken (het uitzoeken van je eigen foto’s is waarschijnlijk het meeste werkt). Vervolgens snel in huis & ook nog eens prima kwaliteit. De reactie van de jarige was helemaal leuk. Echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke ontwerpmodule, kaarten van hoge kwaliteit, en goede (klanten)service

Voor een betrekkelijk grote (zakelijke) bestelling hebben we een eigen kwartetspel ontworpen. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit, afwerking, maar ook de flexibiliteit en bereikbaarheid van het team bij KwartetCadeau.nl.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super gebruiksvriendelijk om te maken. Snelle levering.

Snelle levering. Mooie kwaliteit kaarten. En goede klantenservice. Ik wilde bog een spel erbij bestellen. Dat ging aanvankelijk mis. Maar werd super snel opgelost. En alles was nog op tijd. Heel fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg leuk cadeau, eenvoudig te maken

Eenvoudig te maken, goede kwaliteit, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Iedereen aan wie ik dit geeft vindt het super leuk.

Heel makkelijk en leuk om te maken en iedereen die ik het geef is er super blij mee.

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering (+) maar het programma liep vaak vast (-)

Het maken van het kwartet is super simpel. Dit ging lange tijd goed, totdat ik besloot het kwartet tussentijds op te slaan. Daarna wilden de foto's niet meer laden en moest ik telkens opnieuw in- en uitloggen om verder te kunnen. Dit is uiteindelijk opgelost door in een andere browser te werken. Nadat ik het kwartet besteld had, werd het super snel geleverd. Daarnaast ziet het kwartet er goed uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Mooi product

Mooi product, fijne site om in te maken en mooie druk! Goede en snelle levering.

Fenomenaal

Betere service kan je niet wensen. Wat een topteam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te maken en snel in huis

Programma om het kwartet te maken is goed te overzien. Ook makkelijk aan te passen. Bezorging is snel en de kwaliteit is goed. Leuk voor bijzondere verjaardagen, vrijgezellenfeesten of iets dergelijks! Wij hebben er succes mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, snelle levering!

Mooi kwartetspel met zelf aangeleverde foto's! Mooie kwaliteit, en super snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eenvoudig en snel een prachtig en persoonlijk cadeau

Duidelijke website. Eenvoudig te maken. Goede tips. Foto’s worden automatisch goed ingepast op de kaart, beetje schuiven en klaar. Snelle levering. Ziet er goed uit. Tip: het zou leuk zijn als je ook het doosje zelf zou kunnen beplakken met foto en tekst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, snelle levering, hele mooie kwaliteit

De tekeningetjes die ik voor mijn kwartet had gemaakt waren als een ander bestand opgeslagen waardoor ik ze niet kon downloaden. Een mailtje naar kwartetcadeau gestuurd met een vraag hierover, waarop ze me al heel snel antwoorden dat zij ze wel even voor mij om zouden zetten in het gewenste bestand. Op vrijdagmiddag om 16 uur mijn bestanden gemaild en om 17 uur al weer terug in mijn mailbox. Super fijn dat ze dit zo snel voor me regelden, ik ben daar niet zo handig in en het zou me veel tijd hebben gekost. Ook de levering was snel en het kwartet ziet er prachtig uit. Ik ben heel blij dat ik zo'n mooi persoonlijk cadeau heb kunnen maken.

Prachtig resultaat

Voor mijn eindgesprek van mijn studie had ik een creatieve presentatie nodig van mijn leerdoelen. Hierbij heb ik een kwartet gemaakt waarbij ik mijn hobby fotografie heb gecombineerd met mijn leerdoelen. Bewerken van het kwartet ging eenvoudig. Na een snelle levering had ik mijn kwartet in huis. De kaarten zien er prachtig en professioneel uit. Bedankt daarvoor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verrassend cadeau: leuk om te geven en om te krijgen

Origineel idee. Niet moeilijk om te maken, maar je moet er wel even over nadenken. Neem de tijd en verzamel de juiste foto's per onderwerp. Dan is het resultaat goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer verzorgd en snelle levering. Perfecte kwaliteit in kleur, papiersoort en verpakking. In overleg veel mogelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke service, leuk artikel en op tijd geleverd!

Wat een leuke manier om een persoonlijk cadeau te geven. Het eindresultaat was heel leuk geworden. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering en mooie afwerking

Ik moet het spel nog geven aan de jarige maar wat is het een mooi en persoonlijk kado geworden! Het spel ziet er prachtig uit en de levering was supersnel! Ik merkte alleen wel dat de kaartjes erg aan elkaar kleven nog. Maar ik neem aan dat het door het gebruik wel minder zal gaan worden. Ik ben er zeer tevreden mee!

Mooi resultaat

Programma voor kwartet maken werkt prettig, op tijd bezorgd en ziet er goed uit. Verbetersuggesties: sneller korting bij meer bestellen en mogelijkheid om doosje ook te personaliseren. Nu heb ik dat opgelost door elders apart stickers te laten maken.

fantastisch

Voor het bedrijf Dawn Foods Benelux heb ik 9 custom kwartetspellen besteld. De bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd. Ik ben erg blij, een snelle service en goede kwaliteit.

super

Heel prettig, goed geholpen ook nadat ik n kwartet was 'kwijtgeraakt'. Dat was nog probleemloos na te bestellen, enorm bedankt! En het cadeau viel ook zeer in de smaak. Aanrader!

Super mooi geworden

Mooie kaartjes, goed formaat goede kwaliteit en de persoonlijke touch door middel an eigen foto's, echt geweldig

Goede service, mooi resultaat

Super leuk idee voor wat voor gelegenheid dan ook om te geven! Het resultaat, ook de weergave van de foto's is prachtig.

Over KwartetCadeau

Filter op Taal