Super snelle levering en top kwaliteit!

Top site!

Ziet er goed uit, en snel geleverd!

Het is een makkelijk programma waar je het mee maakt, het eindresultaat ziet er goed uit. En het werd snel geleverd!

Super mooie kwartetkaarten

Laatst ons derde kwartet van kwartetcadeau gekocht en het zag er weer super uit. De kaarten zijn mooi bedrukt en van goede kwaliteit, zo gaan de kaarten erg lang mee. Super leuk om aan iemand cadeau te geven als 'interactief fotoalbum'. Verzending is altijd snel in huis: top service!

Superleuk!!

Zo’n eigen spel met eigen foto’s en omschrijvingen is echt te leuk. Het was een leuke verrassing ook voor de anderen die op de kaarten staan. Helaas duurde de levering wat lang, ook door de feestdagen die er tussen vielen, maar dat mag onze kwartet-pret niet drukken.

Fantastisch kwartet met professionele uitstraling

Het kwartet was makkelijk om te maken en het resultaat ziet er fantastisch uit!

Prachtig

Het spel zag er prachtig uit, mooie kwaliteit papier, mooie kwaliteit van de foto’s. Wij zijn er blij mee!

Super! Mooie kwaliteit en snel geleverd

Leuk om te maken en ook zeker om te spelen! Mooie kwaliteit en snelle levering! Zeker een aanrader!!

echt leuk

We hebben het kwartet aangekregen en had hem in 3 voud laten maken ook voor onze vrienden als kerstcadeautje gegeven en meteen gespeeld het was echt lol want we hadden het op een leuke manier gemaakt met grappige fotos en met gekke teksten

fan-tas-tisch

eenvoudig zelf te maken: check vlotte communicatie: check snelle levering: check hele mooie kwaliteit: check

Prima programma om mee te werken en een prachtig resultaat. Heel blij mee

Ervaring was prima. Programma is prima om mee te werken en ook vragen over telefoon werden meteen opgelost.

Perfecte begeleiding vooraf (advies over kwaliteit foto's) heeft gezorgd voor een mooi resultaat

top!

We wilden vlak voor kerst 150 kwartetten bestellen, ondanks de drukte is het gelukt om de kwartetten te leveren. Daarnaast is de kwaliteit zoals we hadden gehoopt.

Super makkelijk te maken, mooi design en goede kwaliteit.

Zeer eenvoudig te maken. Snelle levering en zag er mooi uit.

Mooie kwaliteit, geweldige service

Een kwartet gemaakt van de vakanties van afgelopen jaren. Bij opslaan was er echter iets verkeerd gegaan en bij 3 kaartjes zaten dezelfde afbeeldingen. Dit gemeld en ze sturen deze kwartetten opnieuw toe. Geweldige service, bedankt!

Makkelijk te maken en leuk resultaat!

Leuk om cadeau te geven. Makkelijk te maken en zeer tevreden over het resultaat.

Super mooie kwaliteit kaarten. Een top (kerst)cadeau!

1e ontvangen! heel gaaf!

ik heb nu al 3 kwartetspellen besteld. Erg leuk om cadeau te geven!

Geweldig om cadeau te geven

Super gemakkelijk om te maken, makkelijk op de website te doen, veel keuze en mogelijkheden. Ontzettend leuk om cadeau te geven. En ondanks de uitdaging met covid-19 super snel geleverd. Complimenten

Het cadeau was een groot succes. Goeie kwaliteit en strak design!

Enthousiaste reacties gehad van de ontvanger en anderen! Wij waren wel even zoet met het uitzoeken van leuke foto's maar dan heb je ook echt een leuk cadeau

Super leuk!!

Echt leuk

Snelle levering, makkelijk zelf de bestelling in elkaar te zetten en goede kwaliteit

Origineel idee, erg leuk om foto's en teksten geheel naar eigen wens in te vullen, mooie foto kwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde, aan te raden voor andere mensen.

Goede kwaliteit

Echt een super leuk cadeau om te geven Foto's die ik had waren veel al met m'n telefoon gemaakt of van Snapchat. Kwaliteit was duidelijk geen pixels. Kaarten zijn ook mooi stevig en in een mooi doosje geleverd.

Kwaliteitsproduct en klantvriendelijke organisatie!

Onlangs 7 setjes van een kwartetspel besteld. Het aanmaken van het kwartet is heel eenvoudig, dankzij een prettige menustructuur. Na bestelling ontdekte ik een typefout, na een mail en telefoontje, kon ik het op tijd aanpassen. De ontvangers van het kwartet waren superblij met het orginele cadeau. René Hanssens

goed en snel

soms duurt het laden van de fotos wat langer maar voor de rest is alles super duidelijk aangegeven en super handig met goed resultaat!

GEWELDIG

Klantvriendelijke website, het is makkelijk een kwartet samen te stellen. Keurige aflevering , kwartetspel van hoge kwaliteit. Kortom GEWELDIG !! Met vreindelijke groeten Francisca van ter Beek