Fantastisch!

Naast dat het super makkelijk is om een mooi kwartet te maken ben ik ook heel goed geholpen. Zelfs na mijn bestelling kon ik nog het type doosje en een spelfout veranderen. Ook de kwaliteit van het kwartet en het doosje is fantastisch Ik raad het iedereen aan!

Het programma is goed te gebruiken, het resultaat is prachtig en de levering supersnel.

Prima service en mooi resultaat

Ik had zelf een kwartet en doosje ontworpen. Ik werd gewezen op een kleine onvolkomendheid bij het ontwerp van het doosje en heb alle gelegenheid gekregen dat alsnog aan te passen. Hulde voor het meedenken. Daarnaast is het kwartet goed geproduceerd, van een mooie kwaliteit.

Superleuk en vrolijk kwartetspel gemaakt als cadeautje, nu al zin om het te geven!

Wat een enorm leuk programma om een kwartet te kunnen maken. Lekker simpel, makkelijk uit te voeren met heel weinig handelingen. En het werd ook nog eens heel snel bezorgd, sneller dan ik had verwacht. Het enige dingetje dat ik had, is dat je de foto's maar beperkt kunt bewerken. Verkleinen en vergroten lukt goed. Maar kwam een paar keer tegen dat het fijn was geweest als ik ook wat had kunnen bijsnijden. Heb het nu zelf opgelost in een ander programma van mezelf, maar als dat ingebouwd is in jullie systeem zou dat super zijn. Doet echter niets af aan het feit dat ik het een heel leuk product vindt!! Dank daarvoor.

Prachtig kwartetspel!

mooie kaarten en opmaak. We hebben een prachtig geschenk om cadeau te geven voor het huwelijksjubileum van mijn ouders.

Top kwaliteit

Erg mooi gedrukt. Het is precies geworden zoals ik in gedachten had. Snelle service ook.

Persoonlijker kan niet

Ik kwam dit per toeval tegen. Wat een ontzettend leuk concept. Ik heb een set gemaakt als bruilofts cadeau. Super persoonlijk en uniek. Hier gaat de ontvanger zeker heel erg blij mee zijn!

Fantastisch!

De site is overzichtelijk. Het programma om het kwartet te maken is eenvoudig. Je kan goed kiezen wat je zelf wil en de levering is echt super snel. De kaartjes zien er mooi uit, de kwaliteit van de foto's is goed! Ik raad het iedereen aan die op zoek is naar een gepersonaliseerd cadeau om blij van de worden.

ontzettend leuk zo'n kwartet

voor mijn schoonouders die 50 jaar getrouwd waren, maakte ik een kwartet zodat de kleinkinderen ermee kunnen spelen als ze bij opa en om zijn. Makkelijk om te maken, snel bezorgd en wat zijn ze er blij mee!

Simpel te maken tis goed voorbereid, geleverd volgens afspraak

prima en leuk!!

Jullie kijken ook nog even mee als een foto echt niet goed is om die dan later alsnog aan te passen.

Onwijs leuk kwartetspel maken?

Wil je een eigen kwartetspel maken dan kan dat heel goed bij kwartetcadeau.nl. Ontwerpen is makkelijk te doen. Mijn kwartetspel was klaar en de medewerkers van kwartetcadeau hebben nog meegedacht aangaande afbeelding op doosje wat ern goede aanvulling was! Mega blij met resultaat. Snelle levering ook. Aanrader!

Zier er prima uit. Heel erg leuk.

Zeer positief. Minpuntje: op 1 kwartet staat de benaming van de afbeelding niet in het rood. Ik kon dat ook niet veranderen. Dat is lastig en niet handig.

Prachtige kwaliteit en super snelle levering

De kwaliteit van de kaarten is bijzonder goed. Stevige kaarten in een mooi doosje. En donderdag eind van de middag besteld en zaterdag lagen ze al in de bus. Aanrader voor een origineel cadeau!

Altijd goed!

Uitstekende ervaring met KwartetCadeau. Makkelijk te maken. Snelle levering en prima kwaliteit.

Voldoet aan verwachting

Gebruikersvriendelijk programma, snelle levering en goede/stevige kwaliteit.

Supermooi kwartet!

Makkelijk te maken, foto’s komen mooi op het kwartet en een super kwaliteit kaarten! Snel besteld, snel geleverd! Top

Heel mooi en snelle levering

Heel mooie kwaliteit kaarten en prijs is goed. Zeker een snelle levering. Prima, zeker om aan te bevelen.

Mooie vormgegeven

Mooie vormgegeven kwartet in stevig doosje

Mooi en kwalitatief goed kwartetspel voor een acceptabele prijs.

Het spel is mooi uitgevoerd en lekker groot van formaat. Daardoor komen de foto’ goed uit. Een prima keuze dus om iemand, of - zoals in ons geval een bruidspaar - mee te verrassen.

Leuk om als cadeau te geven!

Stevige kaarten. Goed bedrukt. Snelle levering! Dit weekend als verjaardagscadeau een herinneringen fotokwartet gegeven en werd heel leuk op gereageerd!

Nog niet ontvangen

Beste, Ik heb het kwartet nog niet ontvangen. Kunt u mij vertellen wanneer dit zal geleverd worden. Groeten Evelyne Demey

Mooi persoonlijk kado geworden

Eenvoudig samen te stellen en mooi product mogen ontvangen

Wat een fijn bedrijf! Het kwartet maken, is sowieso een eitje met dit programma. Maar toen bleek dat ik het niet helemaal goed had gedaan met de verpakking, hebben ze me enorm goed geholpen. Erg geduldig en net zo lang tot het goed was. Echt heel fijn! En het eindresultaat mag er zijn. Heel blij mee.

goede kwaliteit en snel geleverd

Kwartet is makkelijk samen te stellen en gebruiksvriendelijke website. prijs/kwaliteit verhouding is prima.