Geweldig cadeau

Allereerst is het idee al heel leuk en fijne mogelijkheden zoals een kwartet met plaatjes voor kleine kinderen. Daarnaast ook een handige website, makkelijk om foto's toe te voegen, tussentijds op te slaan en fijn om meerdere setjes toe te voegen alsook een persoonlijk doosje en achterkantje te kunnen bestellen. Het cadeau werd enthousiast ontvangen, zo persoonlijk en daarnaast betaalbaar.

Hele mooie kaarten geen kwartetkaarten maar oraclekaarten besteld. Kaaryen kan je helemaal zelf aanpassen.

Levering was ontzettend snel, eerstvolgende werkdag al verzonden! En kwaliteit van de kaarten is ook helemaal top. Super blij mee!

Goede kwaliteit

Makkelijk programma om alles in te zetten, zeer gebruiksvriendelijk. De kwaliteit is goed, mooie grote kaarten en een mooi stevig doosje met deksel. En goede hulp van de klantenservice toen ik nog een paar kwartetten wilde nabestellen.

Fantastisch: snel geleverd, goede kwaliteit!

Snel, goede kleuren, stevige kaarten. Doen! En

Mooi en leuk

Het maken van het kwartet is heel makkelijk en de website is heel gebruiksvriendelijk. Bij ontvangst was ik aangenaam verrast over de kwaliteit van de kaarten. Mooie kwaliteit en fijn formaat kaarten. Erg tevreden mee!

Fantastische ervaring, zeker aanrader!

In verband met een schoolopdracht van mijn dochter hadden we zeer urgent een kwartetspel nodig met onze eigen fotos/plaatjes. Na veel vergelijken op het internet, uiteindelijk bij KwartetCadeau uitgekomen. In de middag besteld en de volgende ochtend kon ik het al afhalen. Prima kwaliteit en enorm goede klantenservice. Een ander voordeel is dat je niet meteen 50 stuks moet bestellen, maar 1 uitgave was prima.

Via de website eenvoudig eigen kwartet samen te stellen. We hebben het gemaakt voor collega die met pensioen gaat

Kwalitatief goed kwartet

Dit kwartet had ik gemaakt voor een vriendinnenweekend. Iedereen was super enthousiast, we hebben het 2 x gespeeld en heel veel herinneringen opgehaald door de foto's en teksten. Echt geweldig!

Snelle levering van kwalitatief mooi en leuk kwartet spel

Snelle levering van kwalitatief mooi en leuk kwartet Spel

Handige ontwerptool, snelle levering, mooie kwaliteit!

Handige ontwerptool, snelle levering, mooie kwaliteit!

goede service en een heel mooi kwartet

Mooie kwaliteit en snelle levering

De software is prettig en eenvoudig om mee te werken. De kwaliteit van de kaarten, stevig en glad (met een correctpen kan je er goed op schrijven en uitvegen). De levering is snel (ik had het twee keer binnen drie dagen thuis).

Heel tevreden!

Mijn kwartet is super leuk geworden en mooie kwaliteit. Contact en servicekosten super!

Echt heel makkelijk om te maken en ziet er mooi uit!

Echt heel makkelijk om te maken en ziet er mooi uit!

Aanrader

Makkelijk in gebruik. Wel opslaan elke keer anders ben je alles kwijt. Super leuk kadootje om te maken ,te geven en te krijgen.

Geweldig leuk symbolisch kadootje voor ons 25 jarig huwelijk !!

Makkelijk te maken ! En leuk om te geven !

Super mooie en kwalitatieve kaarten

Het maken van de set moet echt op de computer maar als je het eenmaal door hebt dan is het makkelijk om te maken. Ik was bang dat mijn foto's niet duidelijk genoeg waren maar de tekst was heel goed te lezen en van goede kwaliteit. Heel erg mooi geworden en blij met het resultaat.

Alle creativiteit samen in één kado!

Voor de 2e keer dit kwartet gemaakt met een vriendinnen groep. Samen 1 wachtwoord delen en iedereen kan zijn eigen creativiteit kwijt in het kwartet. Dat maakt het uiteindelijk een uniek en persoonlijk kado !

Werkte super makkelijk! En binnengekomen als verwacht. Super leuk!

Prachtig kwartet eenvoudig te maken

Prachtig kwartet gemaakt als kado voor mijn moeder. Zeer eenvoudig te maken en mooi gedrukt ook een eigen foto op het doosje ook de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam

netjes afgehandeld

Goed te woord gestaan en geholpen met wat wijzigingen. Mooie dikke kaartjes. Heel erg blij mee!

Geweldig kado om te geven voor bijvoorbeeld een jubileum

Mijn vriend kado gedaan voor ons 1jarige verkering, met allemaal categoriën die echt bij ons horen, met de leukste foto's. Leuk om te geven, leuk om te krijgen en leuk om te spelen! Aanrader.

Top kwaliteit en snelheid

Erg blij met mijn product, kwam eerder dan verwacht en was mooier dan gedacht!

Heel tevreden

Snel en gemakkelijk te maken op de computer. Snelle levering van een prachtig kwartet. Daar ga ik iemand heel blij mee maken.