Mooi resultaat

Het was even zoeken om alle geschikte foto's bij elkaar te krijgen maar het is uiteindelijk goed gelukt. De site is erg gemak vriendelijk!

Ik ben super tevreden met mijn kwartet! Je maakt het spel makkelijk en snel en de kwaliteit is echt top! Stevig doosje en stevige mooie kaarten. Ik was huiverig voor de scherpte van de foto’s maar die is ook echt goed! Dikke aanrader!

Geweldig professioneel

Kwartet zelf gemaakt, maar o zo strak gedrukt. Ik ben heel tevreden over het eind resultaat

Top service en het maken van een kwartet gaat spelenderwijs

Ik kreeg op donderdag een idee om een kwartet te maken van vakantiefoto's met vrienden en vond snel deze site. Belde voor een spoed levering. Werd vriendelijk te woord gestaan en na checken bleek het kwartet vrijdag meegenomen te kunnen worden in de productie en was zaterdag in huis. Zondag een gelukkige jarige die blij was met dit originele cadeau. Het maken van het kwartetspel gaat heel gemakkelijk. Software heel gebruikersvriendelijk en flexibel. Je ziet wat je doet en heb je foto's genoeg voor een kwartetje erbij dan gaat het heel gemakkelijk. Rob

Heel leuk kwartetspel en goede service

Het spel is mooi vormgegeven. Erg leuk dat je je eigen kwartetspel samen kunt stellen, erg veel plezier beleefd aan het ontwerp! Ook was de service erg goed toen ik nog nabelde voor een kleine aanpassing.

Helemaal top

Mooie goede kaarten en snel geleverd

Super leuk kwartet!

Super leuk kwartet! Inrichting naar eigen wens en makkelijk digitaal te invullen. Echt leuk!

Prima service!

Kwartet is makkelijk te maken en de service (ik had een fout gemaakt die ik nog wilde aanpassen) was voortreffelijk!

Ontzettend leuk en qualitatief goed kwartetspel

Wij hebben voor ons bedrijf een kwartetspel gemaakt met onderwerpen vanuit onze organisatie en het is een erg leuk kwartetspel geworden. Onze medewerkers vonden het erg leuk om te krijgen en het ziet er erg professioneel uit.

Makkelijk samen te stellen, supersnel geleverd

Makkelijk programma, goede formats, goede prijs- kwaliteit, supersnel geleverd. Top!

Fantastisch!

Zo leuk en zo goed uitgewerkt! Een echte aanrader!!

Een dikke 10

Ik heb dit kwartetspel met veel plezier gefabriceerd. Het dwingt je foto’s van de afgelopen 6 jaar met zorgvuldigheid te sorteren, en dat is me wel gelukt. En nu op naar 23 november dan is Bo Sophie 6 jaar en krijgt ze dit spel van Oma Hans.

Persoonlijk top cadeau!

Zeer gebruiksvriendelijke site. Ook de medewerkers zijn behulpzaam en goed te bereiken. Geen spijt van!

Geweldig, origineel kado van hoge kwaliteit

Heel erg leuk en makkelijk om te maken. Erg geslaagd gepersonaliseerd kado. Supersnelle levering en het eindresultaat ziet er geweldig uit. Ontzettend bedankt!

makkelijke online vormgeving, snelle levering en verzorgde kwaliteit

Handige website om je kwartet samen te stellen en op te maken. Mooie kwaliteit stevige kaarten en goed geprint. Snelle levering. Let op dat je niet vergeet een titel mee te geven aan al je kwartetten :-)

Super tevreden

Het kwartet maken is heel makkelijk, had allemaal .jpg plaatjes klaar staan, uploaden was een fluitje van een cent. Het was een cadeau voor een collega die 50 jaar is geworden en die is er heel blij mee.

Kaarten zien er goed uit en zijn snel geleverd

Snelle service, mooie kwaliteit!

Snelle service, mooie kwaliteit!

Heel mooi geworden

Helemaal goed zoals ik het in mijn gedachten had

Super mooie kwaliteit!!

Zelfs foto's van vroeger komen heel mooi en zelfs nog scherper over op het kwartetspel. Wij hebben het als cadeautje gemaakt voor de gouden bruiloft van opa en oma. En zijn heel benieuwd naar hun reactie! Wordt vast geweldig!!

Super service en mooi kwartet!

Zeer felxibel, denken mee en leveren een mooi kwartet!

Hele goede ervaring met KwartetCadeau Ten eerste was het erg makkelijk om de kwartetten te ontwerpen. De website is super gebruiksvriendelijk. De kaarten heb ik mooi op tijd binnengekregen via de brievenbus en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten. Geen minpunten op te noemen! ;)

snel en goed !

Op verzoek werd het kwartet met spoed geprint en was het nog eerder dan verwacht in huis. top !

Super mooie kwartet

Ziet er top uit en snel geleverd

Ontzettend leuk!

Wat leuk om te maken, en wat leuk om te spelen. Zoals jet het spel op de computer ziet, zo wordt het ook in het echt. Erg prettige klantbehandeling bij vragen, en snelle service!