Mooie set!

Handig tooltje om in te werken, en een mooi kwartetje!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd, stevige kwaliteit, top kado om te geven. Enige puntje om op te merken is dat de kaarten wel wat spiegelen en daardoor bij feller licht door ouderen minder goed leesbaar zijn.

Hartstikke leuk!

Makkelijk te maken, erg leuk resultaat! Volledige vrijheid hoe je het wilt hebben!

prachtig

Makkelijk te maken, snelle levering Zeer mooie kwaliteit prachtig. Ontvangers waren erg blij.

Leuk om te maken, geven én krijgen

Het maken gaat redelijk eenvoudig en wijst zichzelf. Resultaat erg mooi en enorm leuk!

Snel en vrij eenvoudig om te doen

Ik ben niet erg handig op de computer naar dit is goed te doen en ook heel leuk om te dien

Makkelijk om te maken, klantvriendelijk en snelle levering

Een mooi en makkelijk systeem om een kwartetspel te maken. Erg fijn dat je hem tussentijds kan opslaan. Mijn vraag die ik nog had werd snel beantwoord. Erg fijn. De levering was snel. Het zijn kwalitatief goede kaarten en mooi gedrukt. Ik ben erg tevreden en de ontvanger vindt het super mooi.

Makkelijke software, origineel cadeau, kwaliteit zoals beloofd

Keurige webshop, soepel proces en alles volledig naar wens. Nette communicatie en mijn ouders waren superblij met het originele cadeau!

Goeie kwaliteit, snelle service

Makkelijk programma. Stevig materiaal van de kaartjes en het doosje. Allemaal goed verzorgd. Via mail snel reactie. Ook snelle levering. Heel tevreden!

Dikke 10!!

Ik geef normaal geen recensies maar dat is dit wel waard. Heel leuk uberhaupt om het helemaal uit te zoeken en te maken. Dan blijkt dat precies wat je op je computerscherm ziet, ook kwalitatief op die manier geprint is. Mooie kaartjes. Snelle levering en ook voor een leuk prijsje.

Mooie kwaliteit!

Site is erg gebruiksvriendelijk. Leuke ontwerpen. Snel ontvangen en het spel was netjes en goed verpakt, tevens in een vrolijk doosje. De kaarten zijn licht geribbeld. Mooie kleuren en voelen stevig aan. Goede kwaliteit, ik ben zeer tevreden!

Écht leuk

Makkelijk te maken, origineel cadeau voor een leuke prijs, snelle levering

Fantastische

gegeven aan vriendin met leuke herinneringen als afbeelding en bijpassende tekst nu bij ieder potje weer dubbel plezier.

Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit

Het is een heel mooi kwartetspel geworden, foto's goed afgedrukt, papiersoort van de kaarten ziet er goed uit. De afdruk op de buitenkant van het doosje is ook mooi

Supermooi en supergemakkelijk

Goed dat je uit verschillende lay outs kan kiezen. Het programma helpt om je foto s zo goed mogelijk op de kaart te krijgen. Leuk dat je zelf ook de achterkant van de kaarten kan ontwerpen en het doosje: echt een mooi kado !!

Prima en snelle service!

Super leuk om te maken en om cadeau te geven. En een prima en snelle service!

Het kwartet is heel erg mooi geworden. Bovendien was de service super. Ik had per ongeluk een fout gemaakt in de tekst op het doosje en kreeg, tegen alleen de vergoeding van 2,95 verzendkosten, twee nieuwe doosjes opgestuurd. Heel erg blij mee.

Snelle en goede service, mooi resultaat

Volgende dag in huis en zag er top uit. Software werkt goed, gebruiksvriendelijk en voldoende opties. Leuk product en goede service

Handig om te maken met een bijzonder spel/kado als resultaat

Het was erg leuk om een kwartet over iemand zijn leven te maken. De aangeboden tool is erg handig. Met wat fantasie van jezelf maak je een heel leuk eigen kwartet. En niet eens zo duur. De levertijd was 3 dagen en de kwaliteit is verbazend goed.

Laat besteld en daarna gebeld. Supersnel geregeld en mooi gemaakt!

Fantastische service en mooi resultaat

Mooi spel, goed kwaliteit en een super (snelle) service De ontvanger is er blij mee en hebben veel lol met het spelen. Bij 1 kwartet ben ik vergeten om een omschrijving in te vullen en dit werd super opgelost.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Ideale site om een leuk gepersonaliseerd kwartet cadeau te maken. Je krijgt veel vrijheid in de bewerkingsopties waardoor je erg creatief kunt zijn. De kwaliteit van het eindproduct is erg goed en de optie om zelf je eigen opbergdoosje te ontwerpen is een leuk extra! Ook de levering is snel en soepel verlopen. Al met al een zeer positieve ervaring en een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een leuk en origineel cadeau!

Heel erg fijn

De samenwerking met KwartetCadeau heb ik als fijn ervaren, omdat het systeem makkelijk te gebruiken is en je gegevens bewaard zodat je snel nog een keer een bestelling kan doen of je vorige bestelling kan aanpassen. Ik hoefde niet opnieuw alle gegevens te uploaden. Het bestel en verzendproces gaat heel snel, binnen drie dagen had ik de kwartetten binnen. En ze zien er helemaal perfect uit waardoor ik met vertrouwen mijn producten kan verkopen via mijn webshop. Hartelijk dank voor dit mooi begin, Tru-Winti-Lobi 2021 Xiomara L. Coutinho

een mooi resultaat

Een gemakkelijk programma om het kwartetspel te maken. Uitgevoerd in mooie kleuren een met stevige kaarten.

super leuk!

Eenvoudig te maken, prima prijs, goede kwaliteit. Ik heb er 2 gemaakt en er zullen waarschijnlijk nog meer kwartetjes volgen, `t is zo'n leuk cadeau om weg te geven! Ook de service is goed, ik heb beide keren gemaild over iets in de kwartet waar ik na het bestellen toch niet blij mee was en dit was geen probleem, mailverkeer was heel vriendelijk.