Goed bereikbaar, snelle service en mooi kwartet

Ze doen wat ze beloven: het kwartet is eenvoudig via de website te maken. Ze denken mee (je kunt gewoon even bellen) en kwartetspel was binnen 2 dagen in huis. Ziet er prachtig uit. Zeker een aanrader voor een jubileum of ander feest moment!

Super makkelijk te maken en origineel cadeau!

Het programma via de website van kwartetcadeau is erg makkelijk. Het werk zit hem voornamelijk in het foto’s uitzoeken en de kwartetten bedenken. Het cadeau werd heel enthousiast ontvangen en er werd gelijk door heel de familie gekwartet! :)

Hartstikke leuk

Voor een familiereünie bestelde ik een kwartet. Het maken ging heel makkelijk, en het resultaat is heel goed geworden. De kwaliteit is ook prima. De enige reden dat ik geen 5 maar 4 sterren geef is dat het kwartet op de laptop veel mooier oogde dan in het echt. De foto's zijn minder scherp. Maar we zijn er toch heel tevreden over.

Heel makkelijk gemaakt, snel geleverd en mooie kwaliteit!

Website is gebruiksvriendelijk. Je hebt je kwartet zo gemaakt. Leuke sjablonen waar je uit kunt kiezen. Snelle bezorging. De kaartjes hebben een echte professionele kwartet-finish en zijn niet van ‘echt’ kwartet te onderscheiden. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De klantenservice reageert supersnel en denkt goed met je mee.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Het kwartet is makkelijk te maken. Levering is snel en de kwaliteit is heel goed. Een uniek en persoonlijk cadeau wat zeer gewaardeerd werd.

Heel tof en klantvriendelijk

Makkelijk om te maken, tof cadeau. Klantvriendelijk: na insturen merkte ik nog een foutje, de dienst heeft de bestelling on hold kunnen zetten en liet me toe de fout te corrigeren voor de afdruk werd gemaakt.

Makkelijk te maken met een mooi resultaat!

Het is eenvoudig om het kwartet te maken en in te vullen. Is zeker gebruiksvriendelijk en het resultaat is heel goed. Mooie kaarten, stevig en kwaliteit van afbeeldingen is goed.

Perfecte service

Mooie kwaliteit kaarten

Makkelijk, snel en mooi resultaat!

Ik vond de website erg gebruiksvriendelijk met een goede uitleg. Ik heb gekozen voor het kinderkwartet waarbij je steeds 1 grote afbeeldingen ziet en 3 kleine fotoinzetjes. Het werkte heel makkelijk: wanneer je een grote foto koos, plaatste de website automatisch zelf de kleine foto-inzetjes op de overige kwartetkaarten. Ook teksten nam de website automatisch over op alle kaarten zodat je het maar 1x hoefde in te vullen. De levering was snel en het resultaat erg mooi! Ik ben heel tevreden :-)

geweldig

Makkelijk programma, mooie kwaliteit van kaarten en snelle levering

Heel leuk om cadeau te geven en snel geleverd

Het idee kwam van de buurvrouw maar wat een leuk afscheids cadeau voor de buren die gaan verhuizen. Een blijvende herinnering in een originele vorm. En heel snel geleverd via de spoed bezorging. Dank!

waanzinnig

Wat een ontzettend origineel kado. Kwaliteit meer dan top. Makkelijk met ontwerpen etc.

Het is precies wat ik verwacht had!

Heel leuk om de kwartetkaarten zelf te ontwerpen en jullie hebben een handige tool om het eindresultaat te zien! De kleuren van de kaarten zijn net zoals ik ze bedacht had op het scherm, top!!

Goede kwaliteit, mooie kleuren, scherpe foto's

Tevens makkelijk om te maken , sterk verbetert tov vorige versie?

Topservice!

Door een foutje van mezelf had ik een verkeerde foto op een kwartetkaart geplaatst. Na contact met kwartetcadeau werd de foto op vier kaarten vervangen en kreeg ik deze de volgende dag alweer in mijn brievenbus. Ik hoefde hiervoor alleen maar portokosten te betalen. Dat noem ik nou Topservice!

Makkelijk te realiseren

Heel leuk om te maken en een fijne site om mee te werken. Daarnaast heel fijn contact gehad met de klantenservice, omdat ik nog een foto wilde aanpassen nadat ik het besteld had.

Super leuk.

Ik had het verstuurd naar de oppas van mijn puppy. Zij hebben de moeder van de pup. En vonden het cadeautje geweldig.

Top op een kleinigheid na

Perfect gemaakt. Alleen mijn bedrijfslogo kom door de kleurstelling die ik heb gekozen niet helemaal goed uit de verf.

Prachtig

Zag er mooi en goed uit

Waanzinnig cadeau!

We hadden een familie kwartet gemaakt voor de 50ste trouwdag van mijn ouders. Ze waren er zo blij mee en het was zo leuk om samen te spelen. Echt een aanrader!

Mooi kwartet, snelle levering

Ziet er keurig uit. Snel geleverd.

Na een degelijke zoektocht op internet heb ik gekozen voor KwartetCadeau. Redenen: korte levertijd, kleinere oplage mogelijk, duidelijk en helder sjabloon voor het eigen ontwerp. De oplage was 10 kwartetten. Binnen de beloofde tijd zijn de kwartetten afgeleverd. Heel tevreden, het is top.

Wereldbedrijf met superservice die afspraken echt nakomen

Reeds enkele keren besteld voor verenigingen en lang geleden gemaakte afspraken werden gewoon doorgevoerd. Echt een bedrijf wat mijn vertrouwen heeft en een uitstekende service.

Heel leuk kwartet geworden. Goede kwaliteit drukwerk en materiaal. En snel geleverd. De website werkte ook goed.

Goede kwaliteit

Fantastisch kwartetspel kunnen maken en de kaarten zijn van echt goede kwaliteit

Satijnbloem 37

3068 JP Rotterdam