Makkelijk te maken, leuk resultaat, snelle service!

Heel leuk kwartet spel geworden, goede kwaliteit en super snelle vaderdag levering

super mooie kwartetspellen

Ik heb nu al 2x een kwartetspel gemaakt via Kwartetcadeau en het resultaat was in beide gevallen erg goed. Daarnaast is de service erg plezierig. Zowel de mogelijkheid tot een spoedorder is echt fijn en telefonisch moest ik iets vragen over een keuze optie. Netjes en vriendelijk te woord gestaan en opgelost!

Eenvoudig te maken met prima resultaat

Programma is klantvriendelijk. Kwaliteit van de kaarten prima, verzending snel.

Eenvoudige software, goede kwaliteit

Het kwartet was heel eenvoudig samen te stellen. Ook het bestelproces was eenvoudig. Het is wel prijzig, maar ik was wel aangenaam verrast door de kwaliteit. Jammer dat de korting niet hoger was bij meerdere exemplaren. Ik wilde er eigenlijk drie, maar dat werd toch echt te prijzig. Wat ik jammer vond was dat er na het bestellen geen info meer kwam over de voortgang. Na een dag of vier heb ik zelf contact opgenomen over de levering. Ik werd overigens keurig en snel via mail te woord gestaan.

Heel erg leuk om te maken, een mooi persoonlijk cadeau!

De tool werkt heel erg eenvoudig. We hebben een persoonlijk vaderdagcadeau kunnen maken met thema's en kaarten met gezamenlijke gebeurtenissen. Thema's b.v.: vakanties, eten, ongelukjes, klussen.

Origineel, makkelijk te maken & prachtige kwaliteit!

Leuk en eenvoudig te maken, feest om te geven/spelen. Snelle service, goede kwaliteit, echt een aanrader!

Ge-wel-dig!

Superleuk om te maken, kado te geven, kado te krijgen en te spelen

Mooi product snel geleverd

Ik moest mijn kwartet met spoed hebben na 1 belletje was hett geregeld totaal geen probleem en het product zag er top uit ik ben er blij mee.

Fantastisch kado

Het samenstellen van het spel Was al hartstikke leuk. We gaven het kado op een genderreveal party. De ouders waren blij verrast. Erg gelachen bij het spelen ban het spel. Goede kwaliteit, scherpe afbeeldingen en razendsnelle bezorging; TOP!!!

Goede kwaliteit kaarten en snel geleverd

Goede kwaliteit kaarten en snel geleverd

Geweldig! Goede kwaliteit en mooi gedrukt

Het is zo fijn dat je je kwartet op kunt slaan en een andere keer er aan verder kunt werken. Mijn kwartet was een beroepsproduct bij mijn scriptie en ik ben heel erg tevreden over hoe het kwartet eruit ziet. Goede kwaliteit en mooi gedrukt. De service is ook geweldig. Ik had een foutje ontdekt toen mijn bestelling al geplaatst was. Gelukkig was mijn kwartet nog niet gemaakt en ik kon gemakkelijk en zonder extra kosten mijn fout herstellen.

Superleuk om aan te werken, ook omdat alles zich vanzelf wijst.

Wat een plezier hebben we gehad om het kwartet te maken, wat een genot om het te geven en met hoeveel verbazing en dankbaarheid het is ontvangen is niet te beschrijven. Eén van de leukste cadeaus ooit.

Leuk en origineel kado voor kwartetliefhebber

Makkelijk programma om te kwartet te maken. Goede kwaliteit spelkaarten, foto's etc. Prima service mbt afhandeling, vragen e.a. Goed bereikbare klantenservice

Zooo fijn en mooi afgewerkt! ... en het geplastificeerde materiaal bleek bij in gebruik name van het kwartet al gelijk koffieproof te zijn! Het resultaat was boven verwachting professioneel uitziend (ik had eerst een aantal uren zelf in Paint en Word zitten klooien) en dus het geld meer dan waard!

heel blij mee

Doordat we wat vertraging hadden met foto's verzamelen en er door pinksteren een werkdag afviel, maakte ik me zorgen of het wel op tijd klaar zou zijn. Ik belde en werd geheel gerustgesteld. Ze zouden er spoed achter zetten en jawel, ruim op tijd ontving ik het prachtige kwartet. Dus kwaliteit en goede service.

Leuk om te maken en te ontvangen

We hebben veel gelachen bij het zoeken naar geschikte foto's en het samenstellen van de groepen. Het programma doet wat het belooft. Spannend om dat leuke doosje met het resultaat van je harde werken open te maken.

Erg mooi!!!

Erg mooi!!! Goeie levering,

Superkado voor bijv jubileum

Is kado voor schoonouders die 45 jaar getrouwd zijn. Dan kun je putten uit vele momenten en foto’s. Moeten het nog spelen maar is ongetwijfeld een succes. Enige maar dan ook enige aanmerking is dat de deksel van het doosje stroef er af gaat.

zeer verzorgd afgewerkt

de software is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is verbluffend mooi

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Kwartetspel ziet er mooi uit. Leuk met de eigen gekozen foto op de voorkant van het doosje. De foto's zijn scherp. Alle tekst staat foutloos op de juiste plaats. Het geheel ziet er erg leuk uit. Pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Erg tevreden

Mijn kwartet was in een paar dagen geleverd en zag er super goed uit. Ook makkelijk contact gehad over een snelle bestelling.

SUPER!

Ik was erg laat met bestellen en had in de opmerking gevraagd of mijn bestelling binnen 3 dagen geleverd kon worden. Ik kreeg gelijk een mailtje met het bericht dat het gedrukt zou worden die dag en dan verzonden zou worden. Hoe geweldig! Top service. En dat zonder extra kosten.

Mooie set!

Handig tooltje om in te werken, en een mooi kwartetje!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd, stevige kwaliteit, top kado om te geven. Enige puntje om op te merken is dat de kaarten wel wat spiegelen en daardoor bij feller licht door ouderen minder goed leesbaar zijn.