Super leuk en snelle levering!

Het kwartet maken is al leuk om te doen, en eenvoudig. Ik wilde niet heel erg geavanceerd dus dan is het prima. Daarnaast echt snelle levering na 2dagen had ik het al ontvangen

Doen!

Mooi uitgevoerd, keurig doosje, de kleuren konden wel wat meer onderling. Overweeg ook een derde optie voor de buitenkant van het doosje: een door de klant aan te leveren plaatje.

Aanrader voor een zeer persoonlijk cadeau!

Voor een digitale leek is kwartetcadeau.nl een gebruiksvriendelijke website. Zonder al teveel moeite is het mij gelukt om een prachtig kwartet te maken. Fijn ook dat er veel keuzemogelijkheden zijn wat betreft ontwerp, aantal kwartetten, keuze voor de achterkant van de kaartjes en zelfs een eigen ontwerp voor het doosje. De kwaliteit van de kaartjes en het doosje is uitstekend en de levering snel. Kortom: een erg tevreden klant!

Het kwartet ziet er prachtig uit, precies zoals verwacht!

Een heel leuk kado, goed verpakt en snel geleverd.

Enorm gewaardeerd door ontvanger van cadeau

Snel in respons en betrouwbaar.

Mooie speelkaarten, en makkelijk te ontwerpen

Erg leuk om te maken! Het is een gebruiksvriendelijke ontwerptool, waarbij je heel flexibel en makkelijk foto's kunt toevoegen of wijzigen, en de titels ook kunt wijzigen, of de kleur van de kaarten. Je hebt bij het maken steeds een overzicht van alle kwartetten in beeld, dus je ziet heel goed welke onderwerpen of foto's je al hebt laten terugkomen of hoe het kleurverloop is van de kaarten. Je kunt dan direct op een kaartje de tekst wijzigen, heel makkelijk. Tussentijds opslaan, en dan later weer verder werken. Het doosje kan je personaliseren en de achterkant van de kaarten ook, waardoor je het echt helemaal zelf kunt vormgeven. Laat je creativiteit dus de vrije loop! Bij andere aanbieders van kwartetten maken, kon ik niet zoveel opties terugvinden als bij Kwartet Cadeau. De kaarten zelf zijn groot genoeg, en van stevig semi gelamineerd-achtig materiaal, inderdaad echt van die leuke speelkaarten! Het was snel verzonden, dus het was op tijd in huis voor de verjaardag waarbij we het spel wilden overhandigen. Kleine tipjes/waar ik tegenaan liep: - Je ziet geen subtotaal van hoe duur de bestelling is op basis van het aantal kwartetten dat je op dat moment aan het maken bent. Het kwam voor mij dus een beetje als een verrassing op het einde. - Ik kon niet echt vinden hoe je een bestaand kwartet in zijn geheel weer kon verwijderen uit het spel (als je uiteindelijk dus niet 8, maar 7 kwartetten in één spel wil laten maken bijvoorbeeld) - Als je staande foto's hebt waarbij je een beetje moet uitzoomen om iemand goed op het kaartje te krijgen, krijg je aan weerszijden van die foto een grijs vlak. Zou leuk zijn als je dat dan ook nog kunt bewerken qua kleur o.i.d., het was mij onduidelijk of dit ook als grijze vlakken op het kaartje kwam te staan (voor nu dus maar liggende foto's gekozen :-)) Uiteindelijk was het toch wat prijzig, maar voor de ontvanger een erg leuk kado om te krijgen!

Snel en prima kwaliteit.

Het kwartet was heel snel klaar en ik kon het ophalen. Het ziet er erg leuk uit. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding ok..

Hele mooie kwaliteit en snelle levering

Via het aangeboden programma kan je heel eenvoudig je kwartet maken en aanpassen. De kaarten zijn van goede kwaliteit en de print is mooi scherp. Levering was bovendien super snel. Een aanrader dus!

een ontzettend leuk, origineel en persoonlijk cadeau

als je je foto's goed hebt klaargezet, is het een fluitje van een cent dit spel te maken

Goeie service mooi kwartet

Ik ben goed geholpen . En het is een mooi kwartet geworden

Was er snel. Is nòg mooier dan verwacht!

Super leuk!

Super leuk boven verwachting! Zeer snelle levering . Echt tevreden bedankt!

Super easy, snelle levering en fantastisch cadeau!

Het ging allemaal worm makkelijk, het plaatsen van de plaatjes en teksten, het wijst allemaal voor zich. Levering was binnen beloofde tijd en dat terwijl de Kerstperiode meestal vertraging oplevert. Mijn moeder kan nu met haar eigen kwartet spelen met de kleinkinderen, hoe leuk!

Leuk mooi compact netjes

Programma werkt goed, snelle levering

Fijn programma om samen te stellen, in een paar dagen al bezorgd, en een mega leuk eigen foto kwartet. Aanrader!

Het spel viel erg in de smaak, het was relatief eenvoudig om te maken, heel snel bezorgd en van goede kwaliteit

Top kwaliteit, snelle levering en zo origineel!

Tweede keer dat ik een kwartet via deze site maak. Veel mogelijkheden, mooie kwaliteit en snelle levering. Heel origineel en creatief cadeau voor wie dan ook.

Leuk cadeau wel veel werk natuurlijk, maar persoonlijker cadeau is niet te vinden

Topaankop

Snelle levering, mooie vormgeving, kortom geweldig cadeautje!

Fantastisch!

Op een heel gemakkelijke manier een super origineel cadeau gemaakt. De kwaliteit is echt fantastisch! Foto's zijn duidelijk en de kaarten zijn van een mooie kwaliteit papier. En ook nog eens een snelle levering. Ik raad dit zeker aan!

ik ben zeer tevreden over de levering, het product en de verzending

De communicatie was fijn en direct, men beloofde ook spoed achter de verzending te zetten, dit is ivm a.s. kerst wel heel fijn daar de kwartetten als een kerstcadeau zijn bedoeld. Wat mij opviel is de zorgvuldige verpakking en scheiding door veel papier ed. zodoende er geen enkele beschadiging mogelijk was. Top! ben zeer tevreden, natuurlijk ook over het resultaat. Het maken van het kwartet ging ook heel makkelijk en soepel, fijn dat je steeds nog kunt aanpassen .

Ik ben zeer tevreden. Ziet er goed uit. Snel gekomen en precies zo als ik het op de computer gemaakt heb. Niets dan lof.

geweldig om te maken en geweldig resultaat

Het was niet moeilijk om het kwartet samen te stellen. De foto voor op het doosje had niet de goede kwaliteit maar ik kreeg direct een mail en kon de foto aanpassen. Het spel werd snel geleverd en ziet er geweldig uit. Het is een cadeautje en ik ben erg benieuwd wat hij er van zal vinden.

Wat een pracht cadeau

Heel spontaan aan begonnen. Was leuk qua voorpret en het resultaat is super. Door mijn enthousiasme was ik iets te snel met bestellen maar ook daarin werd super meegedacht.

ontzettend tevreden met mijn producten, goed en snel geholpen want ik had n paar kleine vraagjes