Wat een super, súper leuk gepersonaliseerd en origineel cadeau. De kwartetten zijn heel makkelijk samen te stellen en ik had het cadeau binnen 3 werkdagen in de bus! FANTASTISCH!

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Foto’s zijn scherp

Ik had een fout in mijn kwartet gemaakt op vrijdag , gelijk een email gestuurd ,kreeg maandag ochtend gelijk mail dat ze productie stop zetten en ik het kon aanpassen. Daarna had ik het op woensdag binnen

Mooie kwaliteit kaarten, professioneel doosje en is zo gemaakt!

Zeer gebruiksvriendelijk programma voor het maken van dit kwartet. Leuke foto's invullen, tekst erbij plaatsen en klaar! Strak ontwerp, mooi doosje erbij en de kaarten hebben zowel leuke voor- als achterkant. Het is een heel grappig en persoonlijk cadeau geworden dat ook nog eens leuk was om mee bezig te zijn! Het was bij ons binnen twee dagen in huis, echt bizar snel!

Professioneel en supersnel

Ziet er mooi uit en was 1.5 dag later al in huis

Goede kwaliteit kaarten, iets kleiner dan verwacht.

Mooi product! Het is een hele mooie set kaarten op goed kwaliteit papier. Het geheel is erg leuk geworden en de ontvanger heel blij. Tip voor organisatie: Sommige gezichten zijn niet scherp omdat het geheel te klein wordt. Het is handig om op de site de precieze afmetingen in cm's/mm's van de afbeelding op de kaart of van de kaarten zelf te vermelden. Dat had me wel gewaarschuwd mbt bovenstaand.

Heel leuk

Heel leuk orgineel cadeau , ook heel makkelijk om te maken

Waanzinnig leuk om te maken maar bovenal om te ontvangen!

Het spel is heel eenvoudig zelf te maken. Met een aantal verschillende lay-outs kan er nog meer een persoonlijke tint aan gegeven worden. De service is buitengewoon goed. Vanwege het afscheid van een collega had ik de vraag gesteld om het spel binnen 5 dagen binnen te hebben maar lag het de volgende dag zelfs al op de mat ! Ontzettend veel enthousiaste reacties gehad van collega's en inspiratie voor velen om dit ook te gaan maken.

Het is onwijs makkelijk om te maken op de site en de kwaliteit van de kaarten is echt Super. De kaarten zijn stevig, de foto's en kleuren zijn scherp en helder en het doosje met foto maakt het helemaal af. Ik was eigenlijk te laat met bestellen maar door even te bellen was het zo geregeld en was ik nog net optijd voor valentijn. :-D

Superleuk cadeau gemaakt

Het kwartet was makkelijk om te maken, zelfs op een mobiel. En het cadeau was enorm leuk om te geven.

Ontzettend leuk kado om te maken, te geven en te spelen!

Ik heb 15 kwartetten gemaakt met heel veel voorpret. De kwaliteit van de kaarten is heel mooi. Foto's zijn op de kaarten even helder en scherp als op de computer. Stevig en groot van formaat, lekker in de hand, mooi doosje. Zeer vriendelijke helpdesk en snel de laatste doch missende kaart toegestuurd gekregen. Al bij al, zeer tevreden over Kwartetcadeau.

De ontvanger was er super blij mee! Een kwartet gemaakt van mijn kinderen met allerlei gebeurtenissen met hun tante! Was ontzettend leuk om te maken, makkelijk programma en super mooi kwaliteit! Dat ga ik meer doen!!!!!!

Snelle levering en mooi product

Super leuk kwartetspel samengesteld als cadeautje. Is super leuk geworden. Mooie, goede kwaliteit en snel geleverd.

Leuk kado!

Het was zelfs de volgende dag al in huis, zo snel zijn andere fotoproducten niet

Wat een lol!

Geweldig kwartet geworden. Goed afgewerkt. 1 puntje van verbetering. Tegenwoordig heb je ook veel kwartetten met meer dan 4 onderdelen. (dan heet het geen kwartet) Deze optie is wel handig ivm fotos. Succes in ieder geval met jullie leuke bedrijf

Makkelijk te maken! Op een gegeven moment had ik het idee mijn kwartet te wissen met een bepaalde actie. Contact opgenomen en goed geholpen.

Kwartet van goede kwaliteit

Kwartet is mooi en stevig. Vrolijke kleuren en super snelle levering. Makkelijk te maken met eigen foto’s.

Super leuk cadeau

Super leuk cadeau, makkelijk te maken, grote en stevige kaarten van goede kwaliteit, mooi met een bedrukt doosje, snelle levering. Verbeterpuntje: tekst toe kunnen op het doosje (wij hebben nu tekst in de foto geplaatst).

Supergoede service.

Verwachting voldeed volkomen. Superleuk..

Het maken van het spel was ontzettend makkelijk en leuk. Daarnaast heb ik het heel snel thuis ontvangen en is de kwaliteit super. Zeker voor deze prijs. Erg blij mee!

Zeer professioneel

Makkelijk programma om mee te werken en de medewerkers denken zelf ook mee. Iets werd niet heel mooi en daarom werd er contact opgenomen en raad gegeven in plaats van lukraak het proces te starten. Top!!!!

Origineel cadeau om te geven. Snelle levering ook!

Goede kwaliteit van een servicegerichte winkel!

Voor een verjaardag van een vriend moest ik in korte termijn een kwartetspel maken. De site is heel overzichtelijk, waardoor het ontwerpen en maken van een kwartet kinderspel is. Toen ik vervolgens belde met de vraag of mijn verzending met spoed verzonden kon worden (ik was namelijk best laat met ontwerpen), werd mij verteld dat KwartetCadeau hun uiterste best ging doen. De dag erna lag het pakketje al in de brievenbus. Top!

Mijn ervaring is super om eerlijk te zijn. De site werd perfect en resultaat was heel mooi. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat het een kado voor mijn partner is en doosje kwam binnen met grote sticker erop met kwartetcadeau.nl. Hierdoor weet ze nu dus al dat ze woensdag voor haar verjaardag iets krijgt ( wat lijkt op een kwartet spel ). De verassing is dus nu weg en dat is wel balen. Verder super Mvg michel beekman