Goeie tip voor een persoonlijk cadeau

Prima website en goede communicatie over de bestelling

Het was super simpel om de kwartet te maken en de kwaliteit was ook echt mega goed. Ook snel bezorgd! De jarige was heel blij met haar cadeau.

Prachtig kwartetspel!

Mooie kwaliteit, snel geleverd. Tevreden! Alleen jammer dat er een stickertje ‘kwartetcadeau’ op de verpakking zat, hierdoor was de verrassing gedeeltelijk weg ;)

Zeer positief

Makkelijk samen te stellen. Snelle levering

Geweldig cadeau!

Mijn kinderen zijn dol op kwartetten. We zochten een leuk vaderdagcadeau en kwamen zo op deze site terecht. Het spel is van zeer goede kwaliteit. Tip: maak je foto’s ietsje lichter, want op het kaartje zijn ze iets donkerder dan op je scherm.

Geweldige kwaliteit en snelle levering

Het was heel erg gemakkelijk om het kwartet zelf te maken, handig computerprogramma. Je kunt je project opslaan en er later mee verder gaan. Na het bestellen duurde het slechts een paar werkdagen voordat het kwartet geleverd werd. De kaarten zijn van goede kwaliteit, niet te groot of te klein, slijtvast en niet te glad. We zijn er heel erg blij mee!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn gepersonaliseerde kwartet. De kaartjes zijn stevig, de foto’s scherp en de kleuren mooi. Zeker een aanrader!! Bovendien hadden ze het logo (op mijn aanvraag) verwijderd van het pakketje, zodat mijn partner niet direct zag wat hij zou krijgen. Ik vind het fijn dat er zo goed is geluisterd naar mijn opmerking.

Goede kwaliteit en met een eenvoudig programma te maken.

Ik ben zeer tevreden. De ontvanger was blij verrast.

Professioneel

Het kwartetspel ontvangen. Kaarten van goede kwaliteit papier. Overzichtelijk drukwerk en mooi formaat foto’s. Enig verbeterpunt: het doosje zou mooier zijn als daar ook een eigen afbeelding op gedrukt kan worden, maar dat zal wellicht te kostbaar in de productie zijn. Al heel veel voorpret gehad en straks benieuwd naar de reactie van de ontvanger.

Mooie kwaliteit en erg snel geleverd

Zie boven

Mooie kwaliteit en snelle levering

Een mooi cadeau om weg te geven!

Heel leuk cadeau, goede kwaliteit!

Hele goede ervaring met Kwartetcadeau. Veel mogelijkheden, naar smaak aan te passen en het kaartenset met de foto's is van goede kwaliteit. Ook mijn verzoek om het spel zo snel mogelijk te leveren, is ingewilligd. Ik ontving het pakketje ruim op tijd.

Snelle service en goede kwaliteit

Goede software, leuke designs, snelle productie en levering en goede kwaliteit. Echt een aanrader voor een origineel en persoonlijk kado!

zeer tevreden! Merci!

hoge kwaliteit van de kaarten. Perfect uitgevoerd wat ik vroeg. Goede service!

Gemakkelijk, snel, mooi en leuk!,

Heel prettige werkwijze en snel besteld en geleverd.

het kwartet ziet er heel mooi uit!

Het maken van het kwartet was makkelijk! Het is leuk om je eigen foto's te gebruiken en zelf alle categorieën te bedenken. Ik heb een logeerkwartet gemaakt voor mijn kleinkinderen met alle leuke uitjes en activiteiten, die we tijdens het logeren doen. De uitvoering van het spel is van hoge kwaliteit. De foto's komen mooi tot zijn recht. Ik had het kwartet na drie dagen al in huis, echt snel! Kortom ik ben zeer tevreden over dit leuke cadeau voor mijn kleinkinderen.

Kwartetcadeau levert wat het belooft

Geweldig makkelijk lay-out systeem Gedrukt kwartet is gelijk aan beeld op PC Mooie kwaliteit papieren kaarten en doosje Attente service desk voor vragen Prijs -kwaliteitverhouding helemaal goed

Doosje te klein voor 10 kwartetten

Heel leuk en makkelijk te maken!

Cadeau gedaan aan een vriendin, ze was er heel blij mee. Eenvoudig gemaakt via de website en snel bezorgd. Het was op tijd voor haar verjaardag.

Geweldig leuk cadeau

Heel leuk om iets nuttigs te doen met al die leuke foto's en daarbij ook nog een spel te kunnen spelen dat iedereen kent, van jong tot oud. Perfect.

Snelle levering en het kwartetspel zag er goed uit.

superleuk, goede service waarin wordt meegedacht

Er is best veel contact geweest over de vormgeving van het doosje, wat superfijn was in plaats van klakkeloos aannemen en opsturen. Fijn dat er werd meegedacht. De ontvanger krijgt het pas volgende week cadeau.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Mooi kwartetspel van goede kwaliteit.

Mooi spel geworden!

Mooie kaarten, goede kwaliteit.

wat een topkado!

supersnelle service en ik had zelf een stomme taalfout in het kwartet gezet en kreeg binnen een dag een nieuw setje!