Handige website, mooi resultaat, goede service

Handige website, mooi resultaat, goede service

Het kwartetspel zag er erg professioneel uit. Mooie kaarten waarop de foto's duidelijk uit kwamen. Mooi papier waarop de foto's gedrukt waren. Het zag er erg goed uit. We zij al met het volgende kwartetspel bezig als kerstcadeau. Dus het is goed bevallen. De levertijd vonden we wat lang. Op donderdag besteld, en pas de donderdag daarop ontvangen. Wel precies op tijd!

Heel leuk om cadeau te geven

Wij zijn enthousiast. Het is heel makkelijk om op afstand met meerdere mensen aan het kwartet te werken en foto’s up te loaden etc. Het ziet er leuk uit, mooie kwaliteit, met ook een gebruiksaanwijzing (heel echt :). Snel geleverd.

Mooi resultaat

Het resultaat is perfect, we zijn er erg blij mee. De tooling op de site kan nog wel wat beter.

zeer mooie kwaliteit kaarten

was even puzzelen om alle foto.s te verzamelen , en zorg dat je zeer regelmatig opsla je bestand anders kan je zo weer alles op nieuw doen. maar alles zeer zeker de moeite waard

Elke foto is afgedrukt zoals opgevoerd...niet beter, niet slechter. Wel zo duidelijk!

Super mooi en snel geleverd

De website is zeer gebruiksvriendelijk. Het kwartet werd ontzettend snel geleverd en is echt super mooi geworden!

Makkelijk

Was wel even zoeken hoe ik de uitgezochte foto`s in de kaarten kreeg. Gelukkig had ik een beetje hulp. Wat mij wel opviel is dat de foto`s op de speelkaarten wat donker zijn. Terwijl dat bij het maken van het spel niet zo was. Ik ga het cadeau geven en ben benieuwd wat de ontvangster er van vindt.

Mooie stevige kaarten, direct reactie op de vraag mbt leertijd, fijn meegedacht en zeer op tijd in huis.

Snel geleverd en goede kwaliteit. Snelle reactie op opmerking die ik bij bestelling meegaf.

Super service en goede kwaliteit!

Wij zijn tevreden met zowel service als kwaliteit van het kwartet. Hebben de smaak te pakken!

Een goed eindresultaat

Het kostte de mij nodige tijd, met name het uitzoeken en digitaliseren van de oude foto's, maar het resultaat mag er wezen. Kwartetcadeau heeft de aangeleverde foto's en teksten zeer snel en goed verwerkt tot een mooi kwartetspel. Iets op de website was mij niet helemaal duidelijk maar een telefoontje naar Kwartetcadeau en het was opgelost. Kwartetcadeau kan ik daarom aanraden.

Super leuk kado idee voor een feestelijke gelegenheid

Makkelijk uit te voeren ! Je moet wel wat leuke foto s hebben en dan heb je het zo gefixt ! Top resultaat !

Ideaal!

Superhandige tool die ook altijd perfect werkte, liep nooit vast oid. Ideaal om in je eigen tempo een persoonlijk kwartet te maken. Het eindresultaat is fantastisch! Erg blij mee.

Ziet er superleuk en netjes uit. Makkelijk programma.

Het eindresultaat ziet er leuk en netjes uit. Stevige kaartjes, mooi doosje. Het programma is eenvoudig en je kunt makkelijk je foto's vullen en aanpassen.

Geweldig!!

Een super goed resultaat. Mooie grote, stevige kaarten en goede kwaliteit van de gebruikte foto’s. 1 tip, weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar na uploaden kun je niet meer goed inzoomen. Als je dat wil, kun je beter eerst je foto goed bewerken op jouw eigen computer (ivm behoud van een goede resolutie) voordat je deze upload naar de site. Verder heel gebruiksvriendelijk.

Mooi spel, goed aangepast aan eigen wensen!

Het maken van het kwartetspel was makkelijk en goed aan te passen naar eigen wensen. De verzending was snel en het pakketje paste perfect door de brievenbus. Het kwartetspel is onbeschadigd aangekomen en mooi verpakt. Enige verbeterpuntje: Foto's zijn streperig (kwaliteit foto's kan beter), maar wel mooi in kleur!

Goede kwaliteit en makkelijk te maken

Makkelijk te maken kwartet van goede kwaliteit en snelle levering

Scheef gesneden

Ik had hiervoor een kwartet besteld die me erg goed bevallen was. Helaas was het deze keer mis: de kaarten waren scheef gesneden waardoor het er onverzorgd uit zag.

ziet er mooi uit

ziet er mooie uit.maar ik zou het prettiger vinden indien het zwaarder geplastificeerd was. Hoezo. Ik heb dit kwartet kwa thema`s bedacht om te gebruiken bij`mijn vrijwilligerswerk "voorleesexpresse "uitgaande van de bieb in mijn woonplaats. Bedoeling is om kinderen met taalachterstand ( veel migranten kinderen ) extra Nederlandse taal aan te leren. Mijn kwartet heb ik eerst plaatje voor plaatje goed besproken daarna gespeeld. Ze gingen nogal ruw met de kaarten om dus ga ik ze extra plastificeren. Misschien idee voor jullie om aangepaste kwartetten voor die doelgroep te ontwikkelen. Gr G van Jaarsveld-Rijke

Fantastisch resultaat. Goede kwaliteit

Fantastisch resultaat. Goede kwaliteit. Goed geïnformeerd en snel verstuurd. Helemaal tevreden dus.

Gebruiksvriendelijke applicatie, snelle levering en top service

Mooi resultaat en goede service

Leuk afscheidscadeau voor mijn vertrekkende collega gemaakt

Wanneer je eenmaal weet wat je op de kaarten wilt zetten is het verder niet zo veel werk meer, want de website maakt het makkelijk om je kwartetspel in elkaar te zetten. De kwaliteit van de kaarten is top. Er was wat mis gegaan met de verzending van een van de kwartetspellen die ik had laten drukken, maar dat werd vlot en naar volle tevredenheid opgelost. Dus ja, ik kan kwartetcadeau aanbevelen :-)

Geweldig en snel!

Snel en zeer soepel allemaal zowel bestelling als levering.

Erg leuk

Snelle levering. Ik gebruik het bij de anatomielessen. Makkelijk te maken.