Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Mooi product, snelle service

Kwartet is makkelijk te maken, wordt snel geleverd en ziet er leuk uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg en goede kwaliteit. Snelle levering

Goed bezig, jullie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en snelle reactie bij een vraag!

Ik kan niets vervelends zeggen over KwartetCadeau (gelukkig!). Snel geleverd en top kwaliteit. Ik had nog een vraag gemaild en ik kreeg heel snel reactie. Alles helemaal top!

Snel en goede kwaliteit

Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van het aanbod van Kwartetcadeau. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Ook leveren ze op tijd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te maken Eindproduckt ziet er top uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te maken, goede kwaliteit en supersnelle levering

Heel gebruiksvriendelijk programma. Op maandag besteld, woensdag in huis. Top!

Superleuk spel mooie kwaliteit

Supermooi spel. Als ik dan toch een verbetering zou mogen aanbrengen is dat er naast ieder deeltje van het spel een minifotootje staat, want nu kan het vriendinnetje nog niet zo goed lezen en dus niet meespelen. Terwijl we bij een ooit gekocht spel beschrijft wat er op het prentje staat wat ze wil.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en mooi resultaat. Ook een snelle levering!

Leuk

Makkelijk leuk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prachtige kwaliteit, makkelijk te maken en goede, snelle service! Ontzettend mooi kwartet!!

heel erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en mooi product

In de tweede ronde bestelling gedaan, prima kwartet!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te maken en snelle service

Mooie kwaliteit, website is klantvriendelijk en is makkelijk mee te werken

Goede service, geweldige kwaliteit

Het kwartet was een prachtig afscheidscadeau met een terugblik op projecten, collega’s, uitjes etc.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en super snelle levering!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, kwartet ziet er netjes uit. Stevige kaarten. Gaat zeker gebruikt worden!

Een scanner of de foto’s wel of niet scherp genoeg zijn. Sommigen zijn nu helaas wat wazig (voor ons doel helemaal niet erg, maar kan me voorstellen dat dat jammer kan zijn).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Website werkt goed en het maken van het kwartet is overzichtelijk. Heel mooi resultaat, en supersnel geleverd. Helemaal top dus, dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel klantvriendelijk ! Super site , mooi product maar ook indien nodig goed te bereiken. Snelle goed verzorgde levering Mooi product waarmee we met de familie een avond veel plezier gehad hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zo'n leuk en hilarisch cadeau wat wederom succesvol was op een vrijgezellendag!!

Als een foto staand is en niet landscape krijg je een grijze rand in de foto. Dat kan soms niet anders. Het zou leuk zijn als je dat dan echter ook een andere kleur kunt geven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering en gemakkelijk om het spel te maken met eigen foto's. Kaartspel is erg mooi!

Foto's zijn afgedrukt op een kaartje met een klein beetje structuur, waardoor dit terug te zien is in de foto's. Maar al met al wel duidelijke afdrukken. Kleine kinderen kunnen nog niet lezen. Had prettig geweest als daar in de titelbeschrijving een plaatje toegevoegd kon worden. Nu heb ik het zelf gedaan met #+^* maar dit is minder sprekend

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk te maken Snel geleverd Mooie kwaliteit foto’s

Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, geheel volgens bestelling en mooi.

Meer mogelijkheden voor het doosje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je kunt zelf heel makkelijk een gepersonaliseerd kwartetspel maken. Het is super snel geleverd en de kwaliteit is goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over KwartetCadeau

Filter op Taal