Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Top!!

Heb alleen 1 kaart tijdens het spelen laten vallen tussen de vlonder! Hopelijk kan ik die nog nabestellen.

Een heel origineel cadeau

De kaartjes zijn super mooi. Foto’s zijn goed scherp.

Goede kwaliteit, mooie foto's, snelle levering.

Goede kwaliteit, mooie foto's, snelle levering

Superleuk cadeau, mooie kwaliteit

Cadeautje bij een vrijgezellenfeestje. Leuk en unieke cadeautje. Makkelijk online te bestellen en mooie uitvoering

Top service !

We hadden een kwartet gemaakt voor een jarige collega. Het verjaardagsfeest werd onverwacht naar voren verzet. Bij kwartetcadeau hebben ze er alles aan gedaan om het kwartet toch op tijd af te krijgen. En dat is gelukt!

Superblij mee!

Ben superblij met het kwartet. De afdrukkwaliteit komt overeen met wat je op je beeldscherm ziet.

Superleuk en origineel om cadeau te geven!

Wij hebben dit kwartet cadeau gegeven aan familie die emigreert, een superleuke manier om een herinnering te maken waar ze met de kids ook nog echt mee kunnen spelen. De site werkt erg handig en het product werd snel geleverd en de kaartjes zien er mooi uit!

Makkelijk te maken, snel in huis & goede kwaliteit.

Het is echt heel eenvoudig om dit kwartetspel te maken (het uitzoeken van je eigen foto’s is waarschijnlijk het meeste werkt). Vervolgens snel in huis & ook nog eens prima kwaliteit. De reactie van de jarige was helemaal leuk. Echt een aanrader!

Makkelijke ontwerpmodule, kaarten van hoge kwaliteit, en goede (klanten)service

Voor een betrekkelijk grote (zakelijke) bestelling hebben we een eigen kwartetspel ontworpen. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit, afwerking, maar ook de flexibiliteit en bereikbaarheid van het team bij KwartetCadeau.nl.

Super gebruiksvriendelijk om te maken. Snelle levering.

Snelle levering. Mooie kwaliteit kaarten. En goede klantenservice. Ik wilde bog een spel erbij bestellen. Dat ging aanvankelijk mis. Maar werd super snel opgelost. En alles was nog op tijd. Heel fijn!

Erg leuk cadeau, eenvoudig te maken

Eenvoudig te maken, goede kwaliteit, snelle levering

Iedereen aan wie ik dit geeft vindt het super leuk.

Heel makkelijk en leuk om te maken en iedereen die ik het geef is er super blij mee.

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

Quick delivery, good quality of cards, overall very satisfied

Snelle levering (+) maar het programma liep vaak vast (-)

Het maken van het kwartet is super simpel. Dit ging lange tijd goed, totdat ik besloot het kwartet tussentijds op te slaan. Daarna wilden de foto's niet meer laden en moest ik telkens opnieuw in- en uitloggen om verder te kunnen. Dit is uiteindelijk opgelost door in een andere browser te werken. Nadat ik het kwartet besteld had, werd het super snel geleverd. Daarnaast ziet het kwartet er goed uit.

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Fijn programma en mooie kwaliteit!

Mooi product

Mooi product, fijne site om in te maken en mooie druk! Goede en snelle levering.

Fenomenaal

Betere service kan je niet wensen. Wat een topteam.

Makkelijk te maken en snel in huis

Programma om het kwartet te maken is goed te overzien. Ook makkelijk aan te passen. Bezorging is snel en de kwaliteit is goed. Leuk voor bijzondere verjaardagen, vrijgezellenfeesten of iets dergelijks! Wij hebben er succes mee.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Mooi kwartetspel met zelf aangeleverde foto's! Mooie kwaliteit, en super snel geleverd!

Eenvoudig en snel een prachtig en persoonlijk cadeau

Duidelijke website. Eenvoudig te maken. Goede tips. Foto’s worden automatisch goed ingepast op de kaart, beetje schuiven en klaar. Snelle levering. Ziet er goed uit. Tip: het zou leuk zijn als je ook het doosje zelf zou kunnen beplakken met foto en tekst.

Prima service, snelle levering, hele mooie kwaliteit

De tekeningetjes die ik voor mijn kwartet had gemaakt waren als een ander bestand opgeslagen waardoor ik ze niet kon downloaden. Een mailtje naar kwartetcadeau gestuurd met een vraag hierover, waarop ze me al heel snel antwoorden dat zij ze wel even voor mij om zouden zetten in het gewenste bestand. Op vrijdagmiddag om 16 uur mijn bestanden gemaild en om 17 uur al weer terug in mijn mailbox. Super fijn dat ze dit zo snel voor me regelden, ik ben daar niet zo handig in en het zou me veel tijd hebben gekost. Ook de levering was snel en het kwartet ziet er prachtig uit. Ik ben heel blij dat ik zo'n mooi persoonlijk cadeau heb kunnen maken.

Prachtig resultaat

Voor mijn eindgesprek van mijn studie had ik een creatieve presentatie nodig van mijn leerdoelen. Hierbij heb ik een kwartet gemaakt waarbij ik mijn hobby fotografie heb gecombineerd met mijn leerdoelen. Bewerken van het kwartet ging eenvoudig. Na een snelle levering had ik mijn kwartet in huis. De kaarten zien er prachtig en professioneel uit. Bedankt daarvoor!

Goede kwaliteit en snelle service

Verrassend cadeau: leuk om te geven en om te krijgen

Origineel idee. Niet moeilijk om te maken, maar je moet er wel even over nadenken. Neem de tijd en verzamel de juiste foto's per onderwerp. Dan is het resultaat goed.