Gebruiksvriendelijk, snel en zag er goed uit

Niet gedacht dat het zo snel kon.

Super leuk cadeau om te geven !

Moest ff puzzelen mbt het maken vd kaarten. Maar dit lukte later prima! Wel jammer dat de afbeeldingen niet erg scherp waren.

Goede kwaliteit en middels de snellevering binnen één dag thuisbezorgd!

We hebben een kwartet besteld voor onze vriend wie een half jaar naar het buitenland vertrekt. Middels de snellevering is deze binnen één dag geleverd. De kwaliteit is top, het zijn erg stevige kaarten. Ook de foto kwaliteit is erg goed!

Creatief en origineel makkelijk te maken cadeau

De meeste tijd zit in het verzamelen van de foto’s. Het is heel eenvoudig om de kwartetten te maken. Je kunt het spel tussendoor opslaan. Heel handig is dat je makkelijk extra kwartetten toe kunt voegen en ook de achterkant van de kaarten en de doos zelf kunt ontwerpen. Het resultaat is een een origineel cadeau waarmee je iedereen verrast. Ze hebben er alles aan gedaan om het cadeau op tijd te bezorgen. Er werd na bestelling geconstateerd dat de foto voor de doos te slecht was. Dit werd snel terug gekoppeld en ik reageerde daar pas na enkele dagen op. Toch had ik het spel binnen de opgegeven termijn binnen.

Zeer goede service

Bij het omzetten van de foto's naar het juiste bestand/formaat kreeg ik alle medewerking van de medewerkers. Bovendien werd er ook heel snel terug gemaild/gechat. Kon niet beter.

Super origineel, persoonlijk cadeau van top kwaliteit

Het vergt wat voorbereidend werk - rubrieken en trefwoorden bedenken, bijpassende foto's verzamelen - maar dan heb je ook echt een uniek cadeau van top kwaliteit. Drukwerk, papierkwaliteit, afwerking zijn allemaal super. Wij hebben een kwartet over mijn moeder's leven gemaakt ter ere van haar 80e verjaardag. Ze vond het fantastisch! Tip: ga het kwartet met zijn allen spelen in plaats van het eerst te geven. Zo kan de held van het kwartet spelenderwijs ontdekken wat je over hem/haar hebt bedacht. Groot succes!

Makkelijk te maken, goede kwaliteit!

Ik vond het erg makkelijk om het kwartet te maken, er was een snelle levering én de kwaliteit vind ik heel goed! Zeer tevreden en een perfect cadeau.

Prachtig kwartet en makkelijk om te maken

Het was al leuk om te spelen en nu ook zelf 1 gemaakt. Erg leuk om te doen. Ik krijg van iedereen enthousiaste complimenten. Alleen lijken sommige kleuren erg op elkaar. Weet eigenlijk niet of je dat kunt aanpassen wanneer je het maakt.

makkelijk te maken, mooi resultaat

Makkelijk programma, je kunt tussentijds opslaan en daarna weer bewerken. Het resultaat ziet er mooi uit.

Gemakkelijk te maken en super snel in huis

Het maken van het kwartet was makkelijk en met de spoedlevering had ik het cadeau de volgende dag al in huis. Echt een leuk cadeau!

Goede kwaliteit, mooi geprint en alles is exact naar wens!

Het resultaat was zeer geslaagd !

Snel geleverd . En het was verrassend leuk geworden .

Mooie kwaliteit en makkelijk te maken!!

Het was super leuk om het spel te maken,ging super makkelijk. Normaal heb ik hier weinig geduld voor maar hier ging het zonder vloeken en tieren:)) Het is een kadootje dus ben benieuwd hoe ze het vind!

Wat een supertof cadeau. Het maken wijst zich vanzelf en het resultaat ziet er echt top uit!

Snel geleverd goede kwaliteit en service!

makkelijk online

Je regelt het makkelijk online met je eigen foto's. Je kunt nog allerlei aanpassingen doen. Je kan het nog tijdelijk opslaan voordat je beslist om te bestellen. Het was ook met een paar dagen binnen.

Top kwaliteit kaarten en supersnelle levering

Super handige tool om te maken en erg overzichtelijk. Ik was benieuwd hoe de kwaliteit zou worden, maar ik ben erg verrast! Dit cadeau wordt een feestje om te geven!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Gebruikersvriendelijke tool, goede kwaliteit en snel geleverd

Erg leuk kwartet geworden

Ontzettend leuk en origineel cadeautje om te geven!

Geweldig kwartetspel ontvangen!

En goed en snel geholpen om foto’s in het juiste bestand te krijgen!

Fantastisch product geworden!

De foto’s waren mooi helder afgedrukt op de kwartetkaarten. Super snelle bezorging en een prettig contact!

Fantastisch product

Mooie kwaliteit kwartet! Ook heel makkelijk te maken. Wel verstandig om vooraf een inlog te maken zodat je tussendoor op kan slaan. Na een uur in de weer te zijn geweest en het koop willen slaan driekwart van de kaarten foto verdwenen... kon ik weer opnieuw beginnen. Toen inlog gemaakt en tussendoor geregeld opgeslagen. Opa en oma vinden het een fantastisch cadeau!

Goeie service

Mooi spel

Prachtige kaarten, leuk om cadeau te doen

Heel mooi kwartetspel .Professionele uitstraling. Leuk om te geven of te krijgen. Top

hele mooie print

Super mooie afdruk en stevige kaartjes. Mooi doosje ook. En goed op tijd Helemaal blij mee!

Satijnbloem 37

3068 JP Rotterdam