Precies zoals verwacht, goede kwaliteit kaarten, snelle levering

Kaarten zien er uit zoals op de website. Duidelijk programma om de kaarten te maken. Goede snelle levering precies zoals aangegeven.

Perfect!

Goede website, goede kwaliteit afdrukken, goed kwaliteit kaarten. Snelle service. Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom dik tevreden en aan te bevelen om iemand cadeau te geven. Mijn moeder van 80 was heel erg verrast en vond het een super origineel cadeau.

Een top cadeau en super makkelijk!

Ik wilde een creatief cadeau en die heb ik gevonden. Het duurde eventjes om alle foto’s bij elkaar te vinden maar eenmaal bezig waren er geen moeilijkheidjes. Veel leuke opties en een goede kwaliteit. Ben er erg blij mee!

Echt heel erg leuk en mooi.

Hele goede ervaring

Het kwartet is van goede kwaliteit. En ik werd goed ondersteund door de helpdesk medewerkers. Ze waren goed bereikbaar.

Erg leuke verrassing voor mijn schoonouders

Met een gezin van 7 kinderen was het erg leuk om een kwartet met 8 setjes te maken. Elk gezin een setje! Mijn schoonouders waren heel erg blij met het spel! Het is een erg leuk, origineel en persoonlijk cadeau om te geven!

Leuk maar wel duur

Goed geregeld en snel binnen. Ziet er goed en professioneel uit. Vind voor wat afdrukken wel heel duur.

TOP!!

Snelle levering en de kwaliteit is super. De foto's op het spel zijn prachtig geworden. Wij hebben het cadeau gegeven aan een vriendin en zij was er erg blij mee. Het bracht herinneringen van onze jeugd, omdat we al jaren geen kwartet meer hadden gespeeld.

Super leuk en origineel cadeau

Makkelijk te maken en goede service. Het cadeau was ruim op tijd binnen!

Het was als cadeau voor mijn zus, namens haar kinderen van 3 en 6. Ze vond het een super gaaf en origineel cadeau, die ze met de kinderen ook goed kan gebruiken. Want het spel wordt op dit moment elke dag wel gebruikt! Het enige wat mij opviel is dat het doosje best strak zat. Ik kreeg hem met moeite open en dicht. Maar dit maakt het zeker niet minder leuk!

Ge-wel-dig!!!

Het was een hele klus om geschikte foto’s bij elkaar te zoeken, maar ik ben enorm blij met het resultaat. Het is mooier geworden dan ik had durven dromen.

Leuk en makkelijk om te maken met een geweldig resultaat

Een prachtig kwartet, een heel origineel cadeau voor mijn moeder die 90 jaar wordt. Het meeste werk zit 'm in het verzamelen van allemaal geschikte foto's. Als je die eenmaal hebt, is het in elkaar zetten kinderspel. En heel leuk om te doen. Ik verheug me erop om haar reactie te zien als ze het volgende week als cadeautje krijgt.

Prachtig resultaat, persoonlijk cadeau

Makkelijk zelf samen te stellen (foto's en teksten). Mooi en degelijk kwartetspel. Doosje en achterkant ook met eigen foto's gaf de finishing touch. Zeer gewaardeerd door de ontvangers van het cadeau. Snelle levering, snel reactie op mijn vraag.

Een uitstekend verjaardagscadeau voor vrienden met een kwartet met foto’s van alle hilarische momenten die we samen hebben meegemaakt!

Binnen notime een kwartet in elkaar gezet!

Fijn programma om mee te werken. Snelle levering, mooi resultaat.

Super leuk om te doen!

Wat een heerlijke bezigheid, gênante foto's van je vrienden vragen en leuke titels er bij verzinnen. Als je een groepje hebt waar je spelletjes avonden mee kan houden, is dit Dé ultieme verrassing!

Eenvoudige werkwijze, mooi resultaat

De werkwijze voor het maken van een kwartet is erg eenvoudig. Je kunt de teksten en foto's makkelijk aanpassen. Het uiteindelijke resultaat is erg mooi geworden. Goede kwaliteit. Verbeterpunten: 1. wanneer een afbeelding kleiner is dan de ruimte voor de afbeelding, wordt het lege gebied grijs ingevuld. Het zou mooier zijn als dit wit is. Hierin heb je helaas geen keuze. 2. Het kwartetdoosje is erg strak sluitend en moeilijk open te krijgen. Een inkeping in het deksel aan beide korte zijden zou het openen makkelijker maken. Hartelijk dank voor de snelle levering.

Netjes en volgens afspraak

Goede snelle en duidelijke communicatie en levering. Prettige ervaring. Dank u!

Perfect cadeau

Wat een leuk gepersonalisserd cadeau om weg te geven! Het is wel even wat werk om alle foto's van een persoon te zoeken maar het programma werkt geelukkig simpel en snel. Ik kan het iedereen aanraden Mvg Laurain Bremer

Helemaal top!

De kaarten zijn heel leuk geworden. De teksten en foto's zien er goed uit en de kaarten zijn van goeie kwaliteit gemaakt. Zeker een aanrader!

Gewoonweg superleuk

Een persoonlijk kwartetspel maken. Erg makkelijk om online te maken. Binnen 2 dagen was het verstuurd en het is gewoonweg superleuk. Fijne kwaliteit kaarten.

Super!!

Ik had spoed met de verzending en na even gebeld te hebben, werd dit mogelijk gemaakt. Goede kwaliteit en service! Zeeer tevreden.

Superleuk

Ik heb voor mijn zoon die 18 gaat worden alle familie/ vrienden etc gevraagd wat op te schrijven of een foto in te leveren. Deze heb ik verwerkt in het kwartetspel. Superleuk resultaat! En mooie kwaliteit.

Makkelijk te maken en mooi eindresultaat

Ik ben erg tevreden met mijn zelfgemaakte kwartetspel. Je kan makkelijk het spel maken, waarbij je zelf de plaatjes en onderwerpen kunt aanpassen zoals je zelf wil. Resultaat is mooi met heldere foto's en stevige kaarten. Het is het zeker waard voor deze prijs!

Wat een super, súper leuk gepersonaliseerd en origineel cadeau. De kwartetten zijn heel makkelijk samen te stellen en ik had het cadeau binnen 3 werkdagen in de bus! FANTASTISCH!