Goede en snelle service. Heel netjes verpakt. Goede kwaliteit kaarten en doosje. Aanrader

Mooi verzorgd

Prettige site, gemakkelijk om aan het kwartet te werken, ook na paar dagen weer gemakkelijk op te pakken. Wel beetje teleurgesteld over de foto kwaliteit, niet scherp beetje flets. En we vinden dat het doosje moeilijk open gaat. We hebben eigen ontwerp gemaakt. Maar hij is erg stroef/ strak.

Supergemakkelijk te bestellen en kwaliteit geweldig!

We hebben op een zondag de bestelling doorgegeven en op dinsdag was de bestelling al binnen! Het was supergemakkelijk om de foto’s te uploaden dus het spel was zo gemaakt. De kwaliteit is echt super. Ik had van tevoren niet gedacht dat de foto’s zou goed zouden overkomen en de lay-out ziet er ook modern uit.

Mooie kwaliteit, eenvoudig te maken

Programma werkt eenvoudig en je kan het makkelijk aanpassen. Kwartetspel ziet er echt mooi uit, super leuk om kado te doen!! Snelle verzending.

Mooi en snel geleverd! Foto's waren mooi afgedrukt.

echt geweldig!

goeie stevige kaarten, mooi lettertype, mooi kwaliteit

erg leuk

een zeer bijzonder en leuk cadeau, goede kwaliteit en snel geleverd

Super makkelijke en mooie site

goede ervaring

Als ik een advies mag geven.. op de buitenkant vh pakketje staat “kwartetmaken”. In mijn geval is het een kado voor mn dochters verjaardag. Gelukkig heeft ze het pakje niet gezien.. beter misschien om dit niet zo duidelijk op de verpakking te vermelden?

Makkelijk, snel, mooie kwaliteit

Makkelijk en snel in elkaar te zetten. Mooie kwaliteit van de kaarten!! Klantenservice heb ik ook nog kort contact mee gehad, maar dat verliep ook allemaal goed. Dit is zeker aan te raden.

Boven verwachting mooi!

Kwaliteit van de foto’s en papier is boven verwachting goed. Een erg mooi en persoonlijk cadeau geworden. Ben er erg blij mee

Goeie kwaliteit en service

Super fijne manier om het kwartet te maken op de site, heel gebruiksvriendelijk. Ook echt top service, ik had gebeld dat ik eigenlijk te laat had besteld en het snel nodig had. Uiteindelijk met een dag in huis omdat het rustig was, super aardige mensen aan de lijn. Ook de kwaliteit van de foto’s is erg mooi geworden! Zeker een aanrader voor een persoonlijk en leuk cadeau!

Leuk en informatief

Wij hebben het kwartet besteld waar we per kaartje extra info konden toevoegen voor de gegeven term. Dit gebruiken we om een aantal biologische concepten te verhelderen voor onze studenten. Op deze wijze maken ze zich veel complexe stof op een relatief simpele manier eigen. De kaartjes zijn van hoogwaardige kwaliteit, we hopen hiermee dan ook een langdurige lesvorm te hebben voor de komende jaren.

Ontzettend mooie kwaliteit!

Ik heb hier al meerdere kwartetten laten maken. Onder de indruk van de kwaliteit, grootte van de kaarten en de snelheid waarmee de artikelen worden verzonden. Ook de klantensrvice is megasnel, ik had een spelfout en mijn bestelling kon nog mooi op tijd worden aangepast. Waarom dan een 9? Omdat ik het jammer vind dat je niet losse extra kaarten kan bijbestellen bij sets die je al eerder hebt gekocht. Er zijn vrienden die graag een uitbreiding willen bij hun set, maar er is alleen de mogelijkheid om een nieuwe kwartetset aan te maken. Een knopje voor "extra set kaarten bestellen" zou zeker een mooie optie zijn bij een reeds eerder bestelde set. Qua verzenden zou er idd over nagedacht moeten worden.

Hele mooie kwaliteit en heel makkelijk en snel samen te stellen.

Het samenstellen van het kwartet via de site ging heel makkelijk en snel. Toen ik het kwartet ontving viel het mij op hoe mooi de kwaliteit van de kaarten was. Het was een kado, de ontvanger vond het heel mooi en ontroerend.

Super service en goede kwaliteit!

Ik had één verkeerde foto bij het kwartet spel geplaatst. De volgende ochtend gelijk gebeld en deze fout van mij werd gelijk opgelost. Ook zorgde de medewerkster dat de bestelling heel snel verzonden werd, zodat ik het kwartetspel op tijd in huis had. Goede kwaliteit, foto's zien er goed uit en papier van mooie kwaliteit.

Geweldige kwaliteit foto’s mooi weer gegeven maar overall n kut spel, namelijk 3x verloren ;-)

Besteld en keurig op tijd geleverd! We hebben onze (schoon-)moeder wr superblij mee gemaakt! #aanrander!

Makkelijk om te maken en een persoonlijk kwartet spel is echt gaaf.

Het maken van het kwartet was leuk om te doen, het maken was ook heel duidelijk en makkelijk te maken. Ik was blij verrast toen het spel met de post kwam. Het ziet er mooi uit en we hebben al aardig wat potjes gespeeld. Mijn kinderen waren helemaal blij met kaarten met onze foto's er op.

Vorige week een spoedbestelling geplaatst na telefonisch contact. Had het kwartet binnen een dag binnen. Topservice!

Top bedrijf

Een kwartet van 15 setjes besteld en een dag later krijg ik al bericht dat de foto voor op het doosje niet mooi is (korrelig) en dat ik deze kan aanpassen alsnog. Na een paar keer was de kwaliteit goed genoeg. Top dat ze ook daarin het beste willen, ondanks dat je zelf geen goede foto toestuurt. Daarna binnen 2 dagen geleverd!! Vervolgens toch nog gevraagd of ik 1 setje kon aanpassen; direct reactie; de order was weer opengezet en ik kon de aanpassing maken en deze kreeg ik dan weer binnen 2 dagen toegestuurd; hier werd alleen extra verzendkosten voor gevraagd van €2,95. Zeer goede kwaliteit van de kaarten zelf en zeer vriendelijke adequate medewerkers. een aanrader!!!

Helemaal perfect!

Voor een bruiloft een “vrienden kwartet spel” gemaakt. Ontzettend gebruiksvriendelijk programma en het kwartet is erg mooi geworden! Ga hier ongetwijfeld nog een keer wat bestellen. Aanrader!

Prima kwaliteit!

Reageren snel op mailtjes. Ik had een typefout gemaakt, dit is heel snel en goed opgelost, denken goed mee en leveren snel. Echt een aanrader.

Makkelijk te maken, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, duidelijke webpagina, snelle verzending

Erg origineel en tof cadeau!

Makkelijk te maken, fijn systeem! Het resultaat mocht er zijn! Echt super leuk geworden (al zeg ik het zelf)! Ik had alleen niet goed gelezen... ik dacht dat ik n foto als achterkant van het doosje moest uploaden, maar dit bleek de achterkant van het spel te zijn! Als ik beter had gelezen had ik zeker een andere foto gekozen! Helaas... mijn eigen fout maar wel jammer! Ik kan het iedereen aanraden dit voor iemand te maken!