Werkte super makkelijk! En binnengekomen als verwacht. Super leuk!

Prachtig kwartet eenvoudig te maken

Prachtig kwartet gemaakt als kado voor mijn moeder. Zeer eenvoudig te maken en mooi gedrukt ook een eigen foto op het doosje ook de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam

netjes afgehandeld

Goed te woord gestaan en geholpen met wat wijzigingen. Mooie dikke kaartjes. Heel erg blij mee!

Geweldig kado om te geven voor bijvoorbeeld een jubileum

Mijn vriend kado gedaan voor ons 1jarige verkering, met allemaal categoriën die echt bij ons horen, met de leukste foto's. Leuk om te geven, leuk om te krijgen en leuk om te spelen! Aanrader.

Top kwaliteit en snelheid

Erg blij met mijn product, kwam eerder dan verwacht en was mooier dan gedacht!

Heel tevreden

Snel en gemakkelijk te maken op de computer. Snelle levering van een prachtig kwartet. Daar ga ik iemand heel blij mee maken.

Leuk

Leuk en eenvoudig om te maken, niet duur, maar verwacht geen topkwaliteit druk/printwerk.

Goede kwaliteit kaarten en veel aanpasmogelijkheden

Ik heb twee sets kaarten laten maken voor gebruik in mijn lessen. Geen echt kwartet, maar wel mooi als speelkaarten. Het maken en uploaden van mijn eigen ontwerp ging makkelijk. Enige minpuntje is dat ik een aantal dezelfde kaarten nodig had, en dat werd bij het uploaden niet herkend. Hierdoor moest ik daarna handmatig deze kaarten alsnog toevoegen. Levering was netjes binnen de 4 werkdagen. De kwaliteit van de kaarten is erg goed, en ze zitten netjes in een doosje. Tip: voordat je de kaarten gebruikt is het raadzaam om ze even individueel 'los' te maken. Ze blijven nogal 'plakken' als ze voor het eerst uit het doosje komen.

Geweldige service, mooi kwalitatief spel

Het kwartet met spoedbezorging besteld en het was er binnen een dag. Het spel zelf is van mooie kwaliteit met een leuk doosje erom. Ontvanger van dit kwartet was er enorm blij mee.

Professioneel uitziend kwartet in een handomdraai.

Alleen al het plezier wat ik erin had om het kwartet te maken was het geld al waard! Het maken van het spel was erg eenvoudig; zeer goed te doen zelfs voor mensen met weinig computerskills. Bestelling werd keurig binnen een paar dagen geleverd ( nette mail met aankondiging van de bezorging) en het resultaat is nog leuker dan ik dacht. Aanrader!!

Prima uitgevoerd kwartetspel.

Prima kwartetspel met de foto’s van mijn gezin. Heel gemakkelijk om online te maken.

Zooo leuk!

Wederom iemand erg blij gemaakt met een uniek spel. Het meeste werk is om je fotos uit te zoeken, maar heb je die op een rij dan knal je het zo in de app. Zeer gebruikers vriendelijk!

Hoge kwaliteit

De ervaring met de website is zeer goed en ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het kwartetspel.

Supersnelle service en makkelijk om te maken!

Supersnelle service en makkelijk om te maken!

Goede kwaliteit en supersnel geleverd

Blij met het resultaat. En het uploaden van de foto’s en invullen van de teksten gaat heel makkelijk. Leuk om te geven en veel enthousiaste reacties gekregen.

Klantenservice goed bereikbaar en heel hulpvaardig. Had het kwartet dag na bestelling al in huis.

Positief

Kwartet netjes aangeleverd en ziet er goed uit. Er was één misdruk tussen en die is later separaat opnieuw gedrukt en verzonden.

Dik tevreden

Heb al meerder keren bestellingen geplaatst bij KwartetCadeau. Telkens zeer tevreden. Goed bereikbaar, servicegericht en betrouwbaar in het nakomen van afspraken.

Prachtig kwartet

Dit is de tweede keer dat ik een kwartet heb besteld. Het maken van het kwartet gaat heel gemakkelijk. Het meeste werk zit in het uitzoeken van leuke foto’s. De kaarten voelen stevig en luxe aan. De ontvanger was enorm blij met het persoonlijke familie kwartet.

Ziet er fantastisch uit

Mooie kwaliteit, snelle levering. Eenvoudige tool om het kwartet zelf samen te stellen en foto's te uploaden.

Goede service en netje geholpen toen het niet helemaal naar wens was

Super goed geholpen

Super mooi kwartet en leuk om te maken

Het programma waarin je het kwartet maakt is best gebruiksvriendelijk. Je kan tussentijds opslaan en telkens aanpassen. Leuk om aan te werken

Goed gedaan

Top geregeld, netjes en snel

Via website is het maken van een kwartet goed te doen, daarna alles netjes afgehandeld.

Heel makkelijk te maken.

Tip; maak eerst je account aan, en ga dan aan de slag. Ik was in mijn enthousiastme meteen begonnen zonder account en moest weer overnieuw beginnen.

Zomerhofstraat 71

3032 CK Rotterdam