Geweldige organisatie!

KwartetCadeau is een organisatie naar mijn hart! Denkt mee, is flexibel en reageert heel snel. Mocht je op zoek zijn naar een leuk kwartet, dan kan ik KwartetCadeau zeker aanraden!

Super leuk

En snel geleverd!

Ziet er geweldig uit

Software is makkelijk om het spel te maken. Het doosje is lastig ivm formaat en omvouw strookjes. Moeilijk om iets passend te maken

Super service!

Mijn kwartet kende deze keer een kink in de kabel, maar zo vlug en vriendelijk verholpen . Top! En ook deze keer weer vlug in huis. Programma zeer gebruiksvriendelijk.

Mooi uitgevoerd en behulpzame service

Kwartet gemaakt Dit ging erg eenvoudig Na bestelling bleek ik een setje vergeten te zijn die is er later alsnog aan toegevoegd

Leuk kwartet

Leuk kwartet om kado te geven

Beste Barbara, Vervelend om te horen dat je het kwartetspel nog niet ontvangen hebt, en het daardoor niet hebt kunnen geven op de verjaardag. Jouw kwartetspel is een week geleden verzonden, er zal dus wat vertraging zijn opgetreden bij de PostNL. We nemen contact op via de mail en zullen vanuit daar het probleem samen proberen op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Inge van Loon KwartetCadeau

Goed product, snel geleverd, klantvriendelijk

Het bedrijf denkt mee als het gaat om ontwerpmogelijkheden en levertijd. Fijn was dat we eerst een proefexemplaar konden laten maken, voordat we grote bestelling plaatsten.

Kwalitatief mooi kwartet

Gemakkelijk te maken. Snel jn huis Stevige kaarten met mooie kwaliteit foto. Kortom een pracht cadeau voor een trotse oma.

Perfecte service perfect product

Prachtig kwartelspel, simpel te maken, snel en netjes verstuurd en perfecte ‘nazorg’. Aanrader dus!!

Het eindresultaat ziet er fantastisch uit, maar .....

De website werkte goed, behalve bij het invullen van de namen binnen een kwartet: dat ging eigenlijk alleen maar als je ze alle vier na elkaar invulde. Zo niet, dan gooide de computer alles door elkaar. Ik heb gekozen voor de kinderversie en ben een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de kaarten: dun en plakkerig. Ook de kleuren van de verschillende kwartetten zijn niet verschillend genoeg met drie soorten roze en daarnaast nog paars en oranje. Wat is mis met donkerblauw en lichtblauw? En waarom kan ik bij Aanbevelen alleen kiezen uit ja en nee?

Wat een geweldig mooi spel is het geworden!

Ik heb van begin tot eind veel plezier beleefd aan het maken van het kwartet spel. Bij mij was het onderwerp de familieleden voor een familie diner op 3e kerstdag. Het maken was heel eenvoudig en alles wees zich vanzelf. Geweldig om zo’n persoonlijk spel te maken. Ik kreeg het spel binnen en het heeft echt in alle opzichten mijn verwachting overtroffen. Heel erg mooi met de gepersonaliseerde achterkant en doos. 5 sterren is eigenlijk te weinig. Snel geleverd ook en voor een hele prima prijs.

Heel makkelijk een leuk kwartet maken!

Prachtig resultaat en mooi om weg te geven

Makkelijk te maken, superkwaliteit

Superleuk om een eigen kwartet te maken. Eenvoudig online te ontwerpen. Ook handig dat je even kan stoppen en opslaan. Heel tevreden over het resultaat. Prachtige kwaliteit kaartjes een doosje. Top

Snel en goed ontvangen.

En het resultaat is erg leuk

Een familie kwartet en een ieder heeft pret!

Jong en oud, een heerlijk vermaak met de winter- en feestdagen. Eén kwartet over 2023….over opa, oma en (klein)-kinderen…….bravo

Ontzettend leuk cadeau

Bij het samenstellen van het kwartet al erg veel plezier gehad. Een gemakkelijk programma op de site met de optie om het op te slaan zodat je later door kunt gaan. Het was snel bezorgd en goed ingepakt zodat het spel niet beschadigd. De kwaliteit van de kaarten is goed en mooi. Ik heb alleen nog nooit zoveel betaald voor een kwartet spel. Desondanks ben ik zeer tevreden en kan niet wachten om het cadeau te geven!

Wat een fantastisch idee!!!!

Mijn schoonvader werd afgelopen zondag 80 jaar. Hij was zeer verrast, alle 6 kleinkinderen gingen gelijk met hem spelen, ze waren zo trots dat ze zelf hun foto terug zagen op het kwartet. Echt een goed concept goed gedaan groetjes Monique

Beter dan gedacht!

De fotokwaliteit is super. Beter dan gedacht en de kwaliteit van van de kaarten is ook top. Heel blij mee!

Mooi kwartet!

Makkelijk te maken, goede kwaliteit, snelle levering. Blij mee!

mooie kwaliteit en perfecte afwerking

Mooie kwaliteit en perfecte afwerking. Beetje omslachtig als plaatjes één voor één in te voeren, wel daardoor toegankelijk ook voor niet-grafisch ontwerpers.

Mooi kwartet en heel makkelijk te maken.

Hele gebruikersvriendelijke tool om je kwartet in te maken. Ook toen ik hulp nodig had bij het bestellen, werd ik snel en goed geholpen. Kwartet zelf zag er mooi uit. Echt een aanrader!!

Goede kwaliteit

Mijn kwartet werd snel geleverd en is van een goede kwaliteit. De website is heel duidelijk, daarom is het eenvoudig om een kwartet te maken.

Heel fijn

Het bestellen ging heel makkelijk en de levering was ook snel. De kwaliteit is goed, hopelijk overleefd het ook meerdere groepen van tieners die ermee aan de slag gaan.

Makkelijk, duidelijk en mooi design!

Stevige kaarten, gemakkelijk te ontwerpen, snel binnen en ziet er kwalitatief goed uit! Al met al heel tevreden.

Snelle en mooie uitvoering

Het maken van het kwartetspel ging heel gemakkelijk. We kregen het spel opgestuurd precies binnen de termijn. Het zag er prima uit. Het was een mooi cadeau.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.