Super 😁

Het is super leuk en makkelijk om het te maken. En nog leuker in weg te geven. Heel veel leuke reacties op gehad. Je kunt het persoonlijk maken. Echt een aanrader

Makkelijk samen te stellen en snel geleverd!

Resultaat erg mooi!

snelle service, mooi spel

makkelijk een kwartetspel met eigen foto's inklaar te zetten. Iets meer opties voor layout etc had ik wel fijn gevonden, maar verder helemaal prima. Kwaliteit vd kaarten erg mooi, en de ontvanger was er erg blij mee.

Goede kwaliteit en mooi uitgevoerd!

Precies zoals we het hadden bedacht! Top! En ook nog eens snelle levering!

Goede Service!

Snelle Levering en mooie kwaliteit!

De website is heel duidelijk en het spel is makkelijk te maken. Heb het woensdagavond besteld en het kwartet was zaterdagochtend al binnen, echt super snelle levering. Kwaliteit van de kaarten en de foto’s is fantastisch!! Ook had ik nog een vraag over het kwartet, en had binnen een dag al een antwoord terug. Ik raad het zeker aan!

Erg mooi

Ik ben erg blij met het kwartet. Prachtige kwaliteit en precies zoals ik had gehoopt dat het zou zijn.

Onvergetelijk cadeau

Het programma werkt erg makkelijk, een vraag over levering snel beantwoord en vanwege haast was de bestelling de volgende dag al binnen. Ook nog eens super kwaliteit!

Heel makkelijk om met heel weinig moeite een prachtig kwartetspel op maat te maken. Fijne klantenservice. Snelle levering.

Zeer snelle levering uitstekende service

Goed geholpen, snelle levering, uitstekende kwaliteit. Alleen sommige foto’s iets te donker.

heel tevreden

Er was aanvankelijk iets mis gegaan met enkele kaarten maar dat werd meteen rechtgezet en ik kreeg kostenloos een nieuw spel toegestuurd. Zeer goede service en vriendelijke mevrouw aan de telefoon.

kwartetspel makkelijk te maken met een super resultaat

Ja, een kwartetspel met familieonderwerpen, dat leek me wel wat. Zoeken op internet en ik vond een site die dat allemaal voor mij kon. Onderwerpen bedenken en invoeren, dan de foto's er nog bij en klaar is het spel. Het bestellen duurde een paar dagen. Nu de reacties van de familieleden afwachten; ik verheug mij er op.

Makkelijk programma, handig dat het via internet met anderen te delen is, zodat je er samen aan kan werken. Luxe kwaliteit kaarten, alleen zijn de foto's wat donkerder afgedrukt dan we hadden verwacht. Zeker aan te bevelen!

Ziet er goed uit!

De kaartjes zijn lekker stevig. Het werd snel en netjes afgeleverd. We hebben zin om te kwartetten :-)

Heel tevreden klant!

Supersnel geleverd. Het samenstellen van het kwartet ging heel eenvoudig. De kwaliteit is heel goed. Mooie scherpe afbeeldingen, stevige kaarten. Kortom een heel tevreden klant!

Bestelling werd op verzoek extra snel geleverd. Kwaliteit was uitstekend.

Super makkelijk en leuk om te maken

Als je eerst de foto's en items hebt is het een eitje om te maken. Het maken van de omschrijving of extra tekst is soms nog het lastigst. Ik vond het enig om te doen en heb alweer een volgend project. Lekker klein om te geven, kan overal gespeeld worden en als je het gewoon neerzet kun je iedere keer een andere foto voorop zetten.

Echt een superleuk en mooi afgewerkt cadeau dat heel goed is ontvangen!

Ik was heel verrast toen ik de website van KwartetCadeau ontdekte. Het door mij gemaakte en bestelde kwartet ziet er heel goed uit, mooie afwerking, goede kwaliteit papier en perfecte weergave van de foto's! Een hele tevreden klant dus en een absolute aanrader!

Heb nog nooit iemand gezien die zo blij was met kwartetspel.

Super, mooi uitgevoerd en snel afgeleverd. Heel leuk cadeau.

Super, mooi uitgevoerd en afgeleverd. Een heel leuk cadeau.

Positief

Het kwartet werd erg snel geleverd, en de kaarten zijn van zeer goede kwaliteit. Erg mooi, de ontvanger van het cadeau was er ook erg blij mee. Ik had het leuk gevonden als op de bovenkant van het doosje ook de foto zou staan die ik had opgegeven voor de achterkant van de kaarten. Het enige andere puntje was dat ik niet al mijn tekst kwijt kon in de 4 opties: het zou leuk zijn als je het lettertype aan kon passen zodat je langere zinnen kon maken in de kwartet kaarten.

Een prachtig kwartetspel, en snel geleverd

Een prachtig kwartetspel, en snel geleverd

Top kwaliteit, snel te maken. Prima service

Prachtig spel eenvoudig te maken via website

gebruiksvriendelijk, hoge kwaliteit.

makkelijk mee te werken, door inlogcode kan je met meerdere mensen het kwartet maken.

Super mooi kwartetspel en snelle levering!

Als afscheidscadeau voor een collega een kwartetspel gemaakt, maar ik was nogal laat met bestellen. Gelukkig hebben ze het kwartetspel zo snel mogelijk gemaakt en op de post gedaan, waardoor ik het nog op tijd had! Het kwartetspel zag er heel mooi uit, kaartjes zijn van mooi dik papier. De andere collega's vonden het ook allemaal super leuk! Enige puntje wat nog super zou zijn als dat zou kunnen; als het doosje ook een opdruk naar keuze zou kunnen krijgen (bijv hetzelfde als de achterkant van de kaartjes). Nu heb ik dat zelf handmatig gemaakt.