Top!!

Ziet er top uit! Snel geleverd

Ons colega heeft het heel leuk gevonden.

We konden geen betere cadeautje bedenken voor ons collega die 50 jaar is geworden... En het was ontzettend leuk om het te maken en HEEL MAKKELIJK!! Hoewel we wat laat waren met het idee is het toch gelukt om het op tijd te krijgen. KwartetCadeau biedt spoedverzending: super handig!!!!... Ik geef ooj een 10 voor de presentatie!!! Het is zekker een aanrader!

Prima service, snelle levering en goede feedback.

Ik had een kwartetspel gemaakt met een eigen ontwerp voor het doosje. Dat ontwerp zou waarschijnlijk iets minder mooi uitkomen dan de bedoeling was, gezien de kwaliteit van de foto die ik had aangeleverd. Ik kreeg binnen een dag bericht en tips om het op te lossen. Heel attent! Levering was snel. Een prachtig persoonlijk cadeau.

ziet er goed uit

programma werkt goed en gemakkelijk

Geweldig om je eigen foto's op het kwartet terug te zien

Voor mijn collega die met pensioen gaat hebben we een mooi kwartet samengesteld met oude foto's, producten, collega's. We moeten het nog geven maar ik denk dat hij dit een hele mooie herinnering zal vinden. Het was supermakkelijk om te maken.

Buitengewoon tevreden!

Fijne communicatie en tussentijdse afstemming!

Makkelijk, snel en een leuk kwartet van goede kwaliteit

Intuïtief programma met voor mij voldoende mogelijkheden om een stijl te kiezen. Hierdoor was het makkelijk om een kwartet te maken dat er leuk uit ziet. De bestelling kwam snel en is van een goede kwaliteit. Verwacht dat dit cadeau met veel enthousiasme wordt ontvangen.

Ziet er prachtig uit.

Fijne site. Goed werkbaar. Mooi resultaat.

ECHT PRACHTIG!

Zo blij met deze kwartet! Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Makkelijke software en mooi kwartet

Kwartet maken ging makkelijk Snelsercice werkte snel Ziet er mooi uit.

Super makkelijk en top kwaliteit

Erg gebruiksvriendelijk, snel verzonden en heel goede kwaliteit

Mooi!

Mooi kwartet, vlotte verzending, vriendelijk en snel geholpen aan de telefoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat een superleuk cadeau om met elkaar te maken en te geven!!!

Het resultaat voldoet meer dan 100% aan mijn verwachting

Duidelijke uitleg op de website. Snel gemaakt en vervolgens goede levering. Super leuk!

Mooi kwartet en snelle service

Het kwartet is echt heel mooi geworden. De online tool is heel eenvoudig te gebruiken. Fijn ook dat er een check inzit die kwaliteit van je afbeeldingen controleert. Daarnaast is de supersnelle levertijd helemaal top. Vanmiddag geef ik het kwartet aan een paar collega’s cadeau. Ik ben benieuwd wat zij ervan vinden.

Mooie kwaliteit, makkelijk en snel

Wij hebben een kwartet gemaakt voor een jarige vriendin en zijn daar heel tevreden over. Het is om te beginnen leuk om te maken en heel erg gemakkelijk via de site. De kwaliteit van de kaarten en het gepersonaliseerde doosje is supergoed en het werd ook echt binnen de 5 werkdagen die vermeld worden, bezorgd. Dank voor de goede service!

Leuk om te maken!

Voor de 1 keer een kwartet gemaakt als cadeau voor een huwelijk, voor om standaard stramien gekozen. Kwaliteit ziet er heel goed uit, instructies vrij helder, maar beperkte mogelijkheden (waardoor het relatief simpel blijft). Tips zijn vaak bewaren (een aantal x opnieuw moeten beginnen). Ook was ik al begonnen, het werkte niet, kwam omdat je eerst via je mail een account moet ontvangen. Een andere beperking is dat een kwartet 32 tot 80 kaarten kan bevatten, hier is alleen tot 40 uit te breiden, waardoor ik voor 2 sets heb gekozen, die je afzonderlijk kunt gebruiken, maar ook kunt mixen. Mijn beperking was de kwaliteit van aangeleverde foto's van anderen, sommige bestanden zijn te klein, te vaag of rare formaten. Het programma geeft goed aan of de kwaliteit te laag is. Qua service is het bedrijf behulpzaam (had een vraag over het dupliceren) en helder met levertijden (snel).Op het doosje kun je alleen een foto plaatsen en geen persoonlijke tekst, dat vond ik wel jammer. Ook gaat het doosje wat moeilijk open. Zelf zou ik kiezen voor een wat luxere uitvoering, met een textiel biesje binnenin, zodat je de kaarten er eenvoudig uit kunt lichten. Een volgende keer kies ik een eigen ontwerp en ben benieuwd naar wat daar meer mogelijk is!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Heel fijn

De website is gebruiksvriendelijk, de bezorgtijd (met spoed) zeer snel en de kwaliteit heel mooi! Voor herhaling vatbaar

Mijn kwartetspel is heel mooi en leuk geworden! De ontvanger was er heel blij mee! Goede service, makkelijk programma en genoeg mogelijkheden om de foto’s nog wat aan te passen. Aanrader!

Superservice

Toegankelijke website, duidelijk programma voor het samenstellen van ons kwartetspel, goede telefonische ondersteuning, snelle levering en een prachtig resultaat! Een aanrader!

Geweldige mogelijkheid om een persoonlijk spel te maken

Het was even inkomen, maar daarna is het duidelijk en handig te besturen. Je moet wel vaak opnieuw inloggen. Verder moet je er goed op letten, op je mobiel, dat je echt rechts scrollt, anders verschuift er gemakkelijk een foto. En je moet goed steeds opslaan!

Prachtige kaarten

Kaarten waren nog mooier dan verwacht. Foto's scherp afgedrukt en het materiaal van goede/ sterke kwaliteit. Echt een heel leuk en origineel cadeau om te geven + snelle levering.

Super goede kwaliteit

Super makkelijk om te doen Mooie herinnering die blijvend is home zeker in mijn achterhoofd voor nog een volgende keer om te maken

Een superleuke herinnering aan de vakantie!

Ik had eerder al een kwartet laten maken voor het afscheid van de juffen op de school van mijn zoon. Superleuk! Enkele weken geleden kwamen we terug van onze droomvakantie en hebben daarvan ook een kwartet gemaakt. Het is echt een heel leuke herinnering geworden. Goede kwaliteit en snel geleverd! Het is ook heel eenvoudig te maken, zeker wanneer je van tevoren de kwartetten verzint (groepsnamen en de individuele kaarten) en de foto's erbij zoekt.