Prachtige kaarten

Kaarten waren nog mooier dan verwacht. Foto's scherp afgedrukt en het materiaal van goede/ sterke kwaliteit. Echt een heel leuk en origineel cadeau om te geven + snelle levering.

Super goede kwaliteit

Super makkelijk om te doen Mooie herinnering die blijvend is home zeker in mijn achterhoofd voor nog een volgende keer om te maken

Een superleuke herinnering aan de vakantie!

Ik had eerder al een kwartet laten maken voor het afscheid van de juffen op de school van mijn zoon. Superleuk! Enkele weken geleden kwamen we terug van onze droomvakantie en hebben daarvan ook een kwartet gemaakt. Het is echt een heel leuke herinnering geworden. Goede kwaliteit en snel geleverd! Het is ook heel eenvoudig te maken, zeker wanneer je van tevoren de kwartetten verzint (groepsnamen en de individuele kaarten) en de foto's erbij zoekt.

Uniek, mooi cadeau!

Perfect cadeau, goede kwaliteit en snel contact met de klantenservice! Aanrader!

Super mooi gedrukt in een mooi strak doosje geleverd. Degene voor wie het cadeau is gaat hier zeker weten super blij mee zijn! Makkelijk eigen ontwerp in te laden en super snel geleverd. Top service!

Makkelijk te maken en een mooi eindresultaat.

Makkelijk te maken en een mooi eindresultaat. Het kwartet werd snel geleverd.

Makkelijk om te maken en mooie kwaliteit!

Superleuk om je eigen kwartet te maken met zelf verzonnen categorieën en teksten. En daarbij natuurlijk je eigen foto’s! Heel makkelijk om te doen en zelfs op te slaan zodat je later verder kan. Echt een aanrader voor een origineel kadootje!

Snel, mooi, geweldig

Makkelijk in te voeren Mooie prijs Professioneel Snelle levering

Heel leuk en makkelijk te maken

Leuke manier om iets persoonlijke te maken

Heel leuk geworden

Erg mooie kwaliteit, snelle levering.. Top tevreden

Geweldig cadeau

Ik heb het kwartet spel als cadeau gemaakt namens de kinderen voor de juffen. Het ziet er echt super leuk uit en ik weet zeker dat de juffen het ook een prachtig aandenken vinden. Kwaliteit is heel goed, verzending binnen de afgesproken termijn en de website is duidelijk waardoor het spel, met de nodige voorbereiding, zo in elkaar geklikt is.

Erg leuk kwartet, eenvoudig te maken!

Aanmaken is zeer eenvoudig. Genoeg mogelijkheden om foto's in te zomen, tekst aan te passen etc. Goede kwaliteit en snelle levering. Het programma is 1x vastgelopen, opslaan lukte niet. Helpdesk erg vriendelijk, maar het kon niet opgelost worden. Uiteindelijk heb ik het kwartet via mijn telefoon kunnen bestellen.

We zijn erg tevreden!

Het bestelde kwartet is goed gelukt en we zijn erg tevreden.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Eenvoudige werkwijze, goed product

Makkelijk te maken en kwalitatief mooie kaartjes

Superblij met de kwartet gemaakt voor een vriendin die 45 werd. Mooie kaarten en snelle service

Erg leuk persoonlijk cadeau

Ontvanger was erg blij met dit persoonlijke cadeau. Het bestelproces was gemakkelijk en het pakket was snel verzonden. Het maken van het kwartet vergde alleen nog best veel tijd en was soms frustrerend dat de foto's niet wilden laden en niet waren opgeslagen. Hoop dat de maak-module dus verbeterd wordt in de toekomst, dan zou ik het zo weer doen!

Fijne communicatie, mooi werk afgeleverd

Super tevreden met mijn kwartetspel! Bij het aanleveren van de plaatjes was er even iets misgegaan, maar hierover heel vriendelijk contact gehad waarbij echt met mij werd meegedacht. Heel klantvriendelijk en uiteindelijk een heel mooi spel thuisgeleverd. Zeker aan te raden als cadeau om te geven!

Snel schakelen bij vragen, mooi product!

Contact via mail, beantwoorden van vragen - dat gebeurde vlot en professioneel. Resultaat is mooi product. Dank!

Prachtig

Kwartet gemaakt voor de juffen van afgelopen schooljaar! En zo gaaf geworden. Het is even een werk, Maartje krijgt er iets origineels voor terug. Mooie kwaliteit!

Mooi product, goede service!

Geweldig mooi kwartet spel

Wat is het een mooi kwartetspel geworden. Duidelijke plaatjes en tekst. Zeer tevreden met het resultaat.

Uniek kwartetspel, goede kwaliteit en snel geleverd

Het personaliseren van je eigen kwartet werkte gemakkelijk. Het spel werd snel geleverd, en het is van goede kwaliteit. Erg mooi om een ander cadeau te doen.

In één woord super!

De site is super makkelijk te begrijpen en er zijn allerlei mogelijkheden om het kwartet heel persoonlijk te maken. De kwaliteit van het spel is heel erg goed, zowel qua foto’s als de kwartetkaarten zelf. En na betaling binnen drie dagen in huis! Echt een aanrader.

Super mooi product

Wij hebben een erg mooi kwartet mogen ontvangen. Top kwaliteit en het cadeau viel zeker in de smaak. Wij hebben gekozen voor een spoed bestelling. Deze was ook optijd binnen. Top!

Snel en super uitgevoerd!

Aanrader.

Zomerhofstraat 71 3032 CK Rotterdam