In één woord super!

De site is super makkelijk te begrijpen en er zijn allerlei mogelijkheden om het kwartet heel persoonlijk te maken. De kwaliteit van het spel is heel erg goed, zowel qua foto’s als de kwartetkaarten zelf. En na betaling binnen drie dagen in huis! Echt een aanrader.

Super mooi product

Wij hebben een erg mooi kwartet mogen ontvangen. Top kwaliteit en het cadeau viel zeker in de smaak. Wij hebben gekozen voor een spoed bestelling. Deze was ook optijd binnen. Top!

Snel en super uitgevoerd!

Aanrader.

Mooi resultaat

Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Fijn dat je kunt checken of de foto kwaliteit goed is. Zeer tevreden met het eindproduct. Kwaliteit van het materiaal is goed: luxe uitstraling, stevige kaarten en doosje.

Stevige kaartjes, heldere kleuren en supersnel klaar

Ik vond het even lastig om door te hebben hoe je de kaartjes kon maken. Tekst bewerken én opslaan op wijzigen én totale kwartet opslaan om later weer verder te gaan... .na wat mislukte pogingen en vasthoudendheid is het mij gelukt om een heel leuk familiekwartet te maken.

Het kwartetspel was eenvoudig te maken. Na bestelling bleek dat de opdruk op het doosje niet mooi zou worden, hier werd ik over geïnformeerd en geadviseerd. TOP Product worddus niet automatisch gemaakt, er wordt gecheckt.

Leuk om te doen, leuk om kado te geven!

Het maken van een kwartet is erg leuk en zeer eenvoudig. De website werkt perfect en slaat alles tussentijds keurig op. Het resultaat vond ik verbluffend mooi!

Goede kwaliteit en goede service

Heel goed en snel geholpen, daarbij is het kwartetspel ook van goede kwaliteit!

Prettig contact en prima kwaliteit

Prima en prettige benadering telefonisch en in het maken van afspraken.

Leuk

Heel leuk en persoonlijk cadeautje. Prima kwaliteit ook

Makkelijk te maken en super leuk als persoonlijk cadeau

Eenvoudig te maken, super resultaat

Het spel is erg eenvoudig om te maken. De site is duidelijk en gemakkelijk. De kwaliteit van het gemaakte spel is prima.

Mooi spel en goede service

Wat een leuke mogelijkheid om een persoonlijk kadootje te maken! Programma is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is super. Bij de druk was er iets mis gegaan met 2 kaartjes, maar na mijn berichtje daarover had ik binnen 2 dagen nieuwe in huis. Bedankt voor de goede service!

betrouwbare kwaliteit

We hebben nu meerdere bestellingen gedaan. Deze worden telkens op tijd geleverd. Jammer dat het laminaat wat stroef is. De bestelmodule is best praktisch, vooral wanneer je bij een nieuwe bestelling enkele wijzigingen hebt op een eerdere versie.

Geweldig leuk cadeau

Makkelijk uit te voeren zowel op telefoon als computer. Je maakt een account aan dus kan later door gaan. Snelle service, goede kwaliteit papier. Echt een aanrader en met succes ontvangen

Super enthousiast, veel leuker dan bedacht!

Een kwartet gemaakt van de familie, voor ons jaarlijkse familieweekend. Heel erg mooi geworden, blij verrast doen ik de doos open deed! Echt een aanrader voor een leuk en persoonlijk cadeau

Goed geholpen en snelle afhandeling

Telefonisch goed geholpen met mijn vragen en de bestelling was snel klaar. Ik heb heeel veel voorpret gehad bij het maken van het kwartetspel en was heel blij met het resultaat! Mooie kwaliteit kaarten in een stevig doosje. Leuk voor jezelf of om cadeau te doen of voor teambuilding.

Echte aanrader!

Het spel werd snel en goed beschermd opgestuurd, paste door de brievenbus. Tijdens het maken van het spel en bestellen, werden alle vragen die ik had goed en snel beantwoord. Hele vriendelijke en behulpzame support! Kortom echte aanrader als je iets persoonlijks wilt maken voor iemand.

Mooie kwaliteit en snelle service

Echt blij verrast met het eindresultaat

Goed gelukt!

Goede en snelle service, mooie kwaliteit. Super!

Geweldig wat een leuk kwartet

Erg leuk en duidelijke foto's M'n ouders waren blij verrast met het kwartet

Het ziet er heel mooi uit! Echt een aanrader!

Goede kaarten mooie kwaliteit, zeker een aanrader.

De kaarten zijn echt mooi de foto’s zijn zeer scherp en duidelijk. Als de kaartjes binnenkomen dan plakken ze heel iets aan elkaar omdat ze wat statisch zijn maar dit lost zich vanzelf gewoon op. Ik ben er echt dik tevreden mee en ik raad het ook zeker aan.

Gebruiksvriendelijk en snel verwerkt.

Het maken van een kwartet is gebruiksvriendelijk. En het werd snel verwerkt + toegezonden. De tekst in de kleur is wat vaag en lastig voor kinderen om te lezen en de foto's zijn niet erg helder afgedrukt. Maar : verder heel blij mee. Zal het zeker nog eens doen.

Top geschenk

origineel geschenk gepersonaliseerd met foto's. Zeer leuk als aandenken.

Zomerhofstraat 71

3032 CK Rotterdam