prima kwaliteit

vlotte levering

Fijn bedrijf, snelle levering

Fijn bedrijf, snelle levering

Tevreden.

Producten zijn van goede kwaliteit. Alles prima afgehandeld.

Super levering

Snel en op de juiste plek.

Duidelijke communicatie, product voldoet

Wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Elastieken besteld die zijn voor zeer goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Snelle opvolging! Ik werd bijna direct gebeld voor een afspraak qua levering. Werkte heel goed. Producten (KBs) zijn top

top

snelle levering, goed materiaal

Corrected en snelle afhandeling.

Uitstekend.

Mijn oorspronkelijke bestelling was niet in orde. Klantenservice gaf aan deze alleen te kunnen annuleren. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb opnieuw besteld nu het goede en had binnen 2 dagen mijn geld terug van mijn eerste bestelling . Vlot antwoord van de Klantenservice en goed materiaal

Half half

2 aparte orders gedaan van 1 dumbell van 7,5 kg krijg k 2 verschillende maten …. Das erg jammer verder snelle levering

Degelijke fitness apparatuur

Veel producten besteld voor groepslessen. Voldoen allemaal.

Goede service en ook niet onbelangrijk: heel vriendelijk!

Adequate assistentie bij de aanschaf van eea. Snel, persoonlijk en serieus!

Na het bestellen kon ik snel mn bestelling halen. Daar netjes ontvangen en goed geholpen. Top

heel tevreden mijn mijn aankoop mooi materiaal.

Producten en service zijn uitstekend

netjes geleverd.

Alles geheel volgens verwachting

Product, levering et cetera geheel volgens verwachting

Prima producten, vlotte levering

De Lifemaxx Hip Thrust Box besteld en deze werd volt geleverd. Prima fitness apparaat!

De mace is een veelzijdige tool

Ik had eerst gebeld over de steel mace om te weten of ik ermee kon trainen. Naar aanleiding van het gesprek met een medewerker heb ik de steel mace van 4 kg besteld en vandaag 3 januari werd hij bezorgd. Ik heb er al oefeningen mee gedaan, het is een fijne en veelzijdige tool Mijn complimenten voor de goede service

Goede ervaring

Mijn goede ervaring wil ik als volgt omschrijven: -Website duidelijk en gebruiksvriendelijk. -E-mail contact correct en duidelijk. -Snelle levering van de producten. -Producten voldoen aan de verwachtingen. -Producten zijn goed verpakt.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit van materialen

Geweldige bedrijf en goede service!

Goede website en zeer klantvriendelijk.

Goede dienst na verkoop en levering

Super leverancier!

Tot op heden altijd tevreden geweest met de service en producten van Lifemaxx. Een echte aanrader!

Over Lifemaxx

Het is onze passie om sportscholen, personal training studio’s en CrossFit® boxen in Europa te voorzien van mooie, professionele én functionele fitnessmaterialen voor intensief gebruik. Voor alle materialen uit ons zeer uitgebreide assortiment, streven wij naar een perfecte balans tussen innovatie, design, kwaliteit en betaalbaarheid. Kies je voor Lifemaxx, dan kies je voor scherp geprijsde, robuuste materialen met een mooi ontwerp volgens de laatste fitnesstrends. Met meer dan 30 jaar ervaring in de fitnessbranche, kunnen wij jou voorzien van advies op maat op materiaalgebied, tot aan het ontwerpen en volledig inrichten van jouw gym. Als familiebedrijf vinden wij persoonlijk contact, uitstekende service en heldere communicatie belangrijk. Of je nu een homegym wilt inrichten of een professioneel fitnesscentrum wilt starten, ons enthousiaste team staat voor jou klaar! YOUR LIFE, LIVE IT _________________________________________________________ It is our passion to provide gyms, personal training studios and CrossFit® boxes in Europe with exquisite, professional and functional fitness equipment built to last. All of the equipment from our extensive range is designed to strike the perfect balance between innovation, design, quality and affordability. Choosing Lifemaxx means getting competitively priced, robust equipment with a stylish design according to the latest fitness trends. With more than 30 years of experience in the fitness industry, we can provide you with tailor-made equipment advice, up to completely designing and equipping your gym. As a family business, we believe personal contact, excellent service and clear communication are important. Whether you want to set up a home gym or start a professional fitness center, our enthusiastic team is ready to help you! YOUR LIFE, LIVE IT