Goede kwaliteit

Goede kwaliteit van materialen

Geweldige bedrijf en goede service!

Goede website en zeer klantvriendelijk.

Goede dienst na verkoop en levering

Super leverancier!

Tot op heden altijd tevreden geweest met de service en producten van Lifemaxx. Een echte aanrader!

Top kwaliteit

Top kwaliteit ik zou het iedereen aan bevelen die voor top kwaliteit wil gaan!!

Great mace, best I could find in Europe

Customer support was extremely fast and helpful. I just recieved my mace yesterday and very happy about it. It was throughly packaged. To Germany (Berlin), shipping took a bit longer than I expected (almost a week) but worth the wait.

Snelle levering en prima materiaal

Prima spul! Enige is de rubber geur van de Squat wedge en bumper plate. Valt misschien meer thuis op, dan in een sportschool. Hopelijk van tijdelijke aard.

alleen maar postieve ervaringen

goede service snelle levering goede kwaliteit

Mijn bestelling is heel vlot verlopen en de levering was enorm snel. We zijn heel tevreden over jullie producten en sporten al jaren met veel plezier hier in onze home gym !!!

Vlotte levering en altijd goede spullen!

Good material

robust and stable material at a good price.

Soepel bestelproces en keurig op tijd geleverd.

Eenvoudig besteld, snel geleverd en mooie kwaliteit.

Gewoon goede service!!

Goede samenwerking. Prima levering. Mooie producten.

Verliefd!!!!

Tas is groot. Voelt stevig. Heb m maar een week maar ontzettend blij mee. Genoeg vakjes en delen voor zowel grove gym gear als voor pennen, schriften enz.

Prachtig materiaal en nette levering

Fijne uitleg online over welk materiaal het beste past bij jouw sportwensen. Makkelijk te bestellen. Ivm ziekmelding op de hoogte gebracht dat de levering een andere dag werd en overlegt wat mij dan uitkwam. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Materiaal is van goede kwaliteit en ziet er prachtig uit. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Correcte bestelling.

Een bestelling van 2 bumperplates. Deze werden correct geleverd. Enkel de afwerking van de plates viel wat tegen voor deze kwaliteit.

Uitstekende en goede snelle levering. Uiterst vriendelijk mensen aan de telefoon en bij het bezorgen. Alle spullen van lifemaxx waren goed verpakt.

Kwaliteit materiaal

Het is goed materiaal wat ik binnen 1 dag na de bestelling kon ophalen.

ik wou iets na bestellen en dat hebben ze goed geregeld

ik wou iets na bestellen en dat hebben ze goed geregeld

Wat een geweldige service van Lifemaxx

Per ongeluk verkeerde schijven besteld. opgehaald in Rotterdam. Bij aankomst kwamen we erachter dat het niet de goede waren. Gebeld en kon omgewisseld worden. Alles snel geregeld en de volgende dag de juiste bestelling kunnen ophalen! Top Service!

Snelle en perfect in orde service!

Fijn en snel contact rondom mijn bestelling die ik kwam ophalen, en ook bij het ophalen ging alles vlot. Super service!

Snelle levering en goed product

Levering kwam exact wanneer het zei en oogt in eerste instantie van erg goede kwaliteit. Zin om te gaan gebruiken!

Erg tevreden!

Ik heb mijn kettlebell collectie recent aangevuld. De levering was snel geregeld en de kwaliteit van de kettlebells is precies wat je ervan verwachten zou. De verpakking echter zou wel wat beter kunnen. Ik heb 3 kettlebells besteld, maar alle 3 kwamen binnen met het karton en het piepschuim helemaal in het gietijzer gedrukt, wat een soort gekke vlek achterliet die moeilijk weg te halen was en vervolgens lichte beschadigingen heeft achtergelaten. De kartonnen doos en de piepschuimen hoekjes lijken dan ook wat weinig voor een stuk gietijzer van 24 kilo.

Top kwaliteit en snelle bezorging!

De materialen van Lifemaxx zijn altijd top! Mooi en fijn en mee te trainen De bezorging was erg snel

Innsbruckweg 12 3047 AH Rotterdam

(0)10 415 98 00

Over Lifemaxx

Het is onze passie om sportscholen, personal training studio’s en CrossFit® boxen in Europa te voorzien van mooie, professionele én functionele fitnessmaterialen voor intensief gebruik. Voor alle materialen uit ons zeer uitgebreide assortiment, streven wij naar een perfecte balans tussen innovatie, design, kwaliteit en betaalbaarheid. Kies je voor Lifemaxx, dan kies je voor scherp geprijsde, robuuste materialen met een mooi ontwerp volgens de laatste fitnesstrends. Met meer dan 30 jaar ervaring in de fitnessbranche, kunnen wij jou voorzien van advies op maat op materiaalgebied, tot aan het ontwerpen en volledig inrichten van jouw gym. Als familiebedrijf vinden wij persoonlijk contact, uitstekende service en heldere communicatie belangrijk. Of je nu een homegym wilt inrichten of een professioneel fitnesscentrum wilt starten, ons enthousiaste team staat voor jou klaar! YOUR LIFE, LIVE IT _________________________________________________________ It is our passion to provide gyms, personal training studios and CrossFit® boxes in Europe with exquisite, professional and functional fitness equipment built to last. All of the equipment from our extensive range is designed to strike the perfect balance between innovation, design, quality and affordability. Choosing Lifemaxx means getting competitively priced, robust equipment with a stylish design according to the latest fitness trends. With more than 30 years of experience in the fitness industry, we can provide you with tailor-made equipment advice, up to completely designing and equipping your gym. As a family business, we believe personal contact, excellent service and clear communication are important. Whether you want to set up a home gym or start a professional fitness center, our enthusiastic team is ready to help you! YOUR LIFE, LIVE IT