Prachtig materiaal en nette levering

Fijne uitleg online over welk materiaal het beste past bij jouw sportwensen. Makkelijk te bestellen. Ivm ziekmelding op de hoogte gebracht dat de levering een andere dag werd en overlegt wat mij dan uitkwam. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Materiaal is van goede kwaliteit en ziet er prachtig uit. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Correcte bestelling.

Een bestelling van 2 bumperplates. Deze werden correct geleverd. Enkel de afwerking van de plates viel wat tegen voor deze kwaliteit.

Uitstekende en goede snelle levering. Uiterst vriendelijk mensen aan de telefoon en bij het bezorgen. Alle spullen van lifemaxx waren goed verpakt.

Kwaliteit materiaal

Het is goed materiaal wat ik binnen 1 dag na de bestelling kon ophalen.

ik wou iets na bestellen en dat hebben ze goed geregeld

ik wou iets na bestellen en dat hebben ze goed geregeld

Wat een geweldige service van Lifemaxx

Per ongeluk verkeerde schijven besteld. opgehaald in Rotterdam. Bij aankomst kwamen we erachter dat het niet de goede waren. Gebeld en kon omgewisseld worden. Alles snel geregeld en de volgende dag de juiste bestelling kunnen ophalen! Top Service!

Snelle en perfect in orde service!

Fijn en snel contact rondom mijn bestelling die ik kwam ophalen, en ook bij het ophalen ging alles vlot. Super service!

Snelle levering en goed product

Levering kwam exact wanneer het zei en oogt in eerste instantie van erg goede kwaliteit. Zin om te gaan gebruiken!

Erg tevreden!

Ik heb mijn kettlebell collectie recent aangevuld. De levering was snel geregeld en de kwaliteit van de kettlebells is precies wat je ervan verwachten zou. De verpakking echter zou wel wat beter kunnen. Ik heb 3 kettlebells besteld, maar alle 3 kwamen binnen met het karton en het piepschuim helemaal in het gietijzer gedrukt, wat een soort gekke vlek achterliet die moeilijk weg te halen was en vervolgens lichte beschadigingen heeft achtergelaten. De kartonnen doos en de piepschuimen hoekjes lijken dan ook wat weinig voor een stuk gietijzer van 24 kilo.

Top kwaliteit en snelle bezorging!

De materialen van Lifemaxx zijn altijd top! Mooi en fijn en mee te trainen De bezorging was erg snel

website duidelijk maar wacht nog steeds op 2e pakketje sinds 1 week

ik wacht nog op mijn 2e pakketje sinds een week

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling en spijtig dat je dit zo hebt ervaren! De twee pakketten zijn bij ons tegelijk de deur uitgegaan, maar helaas is dit bij de vervoerder niet helemaal goed gegaan. Als het goed is heeft één van onze collega's hierover contact met jou gehad en komen de spullen zo snel mogelijk jouw kant op! Wij hopen dat je in ieder geval blij bent met de aangeschafte artikelen en je kunt altijd contact met ons opnemen. Groet, Team Lifemaxx

alles dik in orde en snel geleverd

Ik had best een grote bestelling geplaats en die werd keurig op tijd geleverd. De spullen zelf zijn ook top!

Goed en netjes

1 product was helaas niet op voorraad maar in tegenstelling tot de meeste bedrijven werd ik voor de verzending hiervan op de hoogte gebracht en werd er direct een nette oplossing geboden.

Goede spullen

Artikelen snel bezorgd en kwalitatief spul

Fair prices, good service

Nice variaty of high quality products at fair prices. Quick delivery and good customer service.

goede ervaring

goede ervaring

Goed service

Snelle levering een goed kwaliteit

Uitstekende service. Goede kwaliteit.

Ik heb al enige tijd ervaring met het gebruik van Lifemaxx apparatuur. Voor mijn (thuis)gym heb ik onlangs verschillende kettlebells aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit en zal in de toekomst meer fitnessbenodigdheden bij Lifemaxx bestellen.

De bestelling is exact volgens mijn wensen uitgevoerd

Snelle levering en zeer goed verpakt

Goede degelijke materialen voor een prima prijs

Echt degelijk materiaal, gaat lang mee. Je merkt dat ze de leveranciers zorgvuldig kiezen. Leveren snel.

Heldere communicatie, kwalitatief product!

Erg tevreden met de hier gekochte fitnessvloer! Klantencontact en ontvangst is top! Product op voorraad en snel geleverd!

Products as expected. Quick delivery

Products as expected. Quick delivery

Snelle levering en goede service

Een bedrijf met een goed en ruim assortiment, snelle levering en een goede service!

Geweldig mooi assortiment en heel aardige mensen op kantoor je wordt persoonlijk verwelkomd en iedereen is gezellig als je binnenkomt echt een aanrader, hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Innsbruckweg 12

3047 AH Rotterdam

(0)10 415 98 00

Over Lifemaxx

Het is onze passie om sportscholen, personal training studio’s en CrossFit® boxen in Europa te voorzien van mooie, professionele én functionele fitnessmaterialen voor intensief gebruik. Voor alle materialen uit ons zeer uitgebreide assortiment, streven wij naar een perfecte balans tussen innovatie, design, kwaliteit en betaalbaarheid. Kies je voor Lifemaxx, dan kies je voor scherp geprijsde, robuuste materialen met een mooi ontwerp volgens de laatste fitnesstrends. Met meer dan 30 jaar ervaring in de fitnessbranche, kunnen wij jou voorzien van advies op maat op materiaalgebied, tot aan het ontwerpen en volledig inrichten van jouw gym. Als familiebedrijf vinden wij persoonlijk contact, uitstekende service en heldere communicatie belangrijk. Of je nu een homegym wilt inrichten of een professioneel fitnesscentrum wilt starten, ons enthousiaste team staat voor jou klaar! YOUR LIFE, LIVE IT _________________________________________________________ It is our passion to provide gyms, personal training studios and CrossFit® boxes in Europe with exquisite, professional and functional fitness equipment built to last. All of the equipment from our extensive range is designed to strike the perfect balance between innovation, design, quality and affordability. Choosing Lifemaxx means getting competitively priced, robust equipment with a stylish design according to the latest fitness trends. With more than 30 years of experience in the fitness industry, we can provide you with tailor-made equipment advice, up to completely designing and equipping your gym. As a family business, we believe personal contact, excellent service and clear communication are important. Whether you want to set up a home gym or start a professional fitness center, our enthusiastic team is ready to help you! YOUR LIFE, LIVE IT