Makkelijk investeren

Na het lezen van de vele positieve reacties heb ik me ook aangemeld bij Lender & Spender als investeerder. Aanmelden gaat zeer gemakkelijk en de aanmeldbonus van EUR 25 wordt direct bijgeschreven bij beide personen. Bij interesse in de aanmeldbonus kan gebruik gemaakt worden van de volgende link: https://www.lenderspender.nl/r/vczek91 Succes!

gewoon een duidelijk verhaal met aantrekkelijke aanmeldbonus.

Ik heb de reviews gelezen en die zijn allen positief. Ik ben daarom pas gestart met een minimumbedrag van 100euro en zodra ik komende week mijn salaris binnen heb vul ik dit aan naar 1.000euro om die 25euro gratis aanmeldbonus te mogen ontvangen. Deze bonus kunnen jullie ook ontvangen via deze link: https://www .lenderspender. nl/r/swdq9h7 (vergeet niet de spatie te verwijderen na de 'www' een voor de '.nl')

Makkelijk investeren

Aanmelden, uitleg, dashboard allemaal heel smooth en simpel. Rechttoe rechtaan beleggen. Geen opties voor risicoprofiel, maar rendement prima en redelijk stabiel tot nu toe. De geschatte ~4% rendement is al netto, na aftrek van serivicekosten en nu ook aanbrengkosten (marketing). Ik heb destijds een link van hier gebruikt om 25 euro extra te krijgen, die werd meteen bijgeschreven na investering van 1000 euro (daar heb je 6 maanden de tijd voor). Bij dezen die van mij :-) Als je onderstaande link gebruikt om je aan te melden krijgen we allebei 25 euro bonus: https://www.lenderspender.nl/r/gqmxith

Simpel en transparant investeren

Ik investeer nu een paar maanden via L&S en heb nog géén defaults. De verwachting is dat, inclusief toekomstige defaults, het rendement rond de 4% zal liggen. Ik vind dat een net rendement t.o.v. het genomen risico. Momenteel wordt mijn inleg over meer dan 1750 leningen verspreid, dit dempt het risico. De rente kan automatisch zonder kosten worden uitbetaald of geherinvesteerd. Mocht je daarbuiten toch een extra opname willen doen, dan betaal je 1% opnamekosten (extra opname is soms tijdelijk niet mogelijk). Ik heb de automatische herinvestering aan staan én leg ook maandelijks in via een automatische incasso. Doordat de maandelijkse inleg alleen wordt belegd in leningen zonder achterstand, verminder je op deze wijze ook het risico vergeleken met een éénmalige inleg. Ik beleg uiteraard alleen met geld wat ik kan missen, ik investeer en hoef er verder niet meer naar te kijken. Het is saai, maar wel effectief. L&S staat onder toezicht van de AFM, dat is voor mij een voorwaarde t.o.v. soortgelijke buitenlandse platformen. Als je ook een account wilt openen, kan dat via onderstaande link. Dan krijgen we beide €25 euro als je binnen 6 maanden €1000 inlegt. https://www.lenderspender.nl/r/7zi6uet

Saaie maar transparante belegging

Lender en Spender zie ik mede door de lage rentestanden als een goede alternatief voor (bedrijfs)obligaties in je portfolio. In feite gebeurt er vrij weinig op de persoonlijke dashboard behalve dat er elke maand rente wordt bijgeschreven en in mijn geval wordt herbelegd. De dashboard en statistieken zijn overzichtelijk en je hebt de gelegenheid om het belegde bedrag terug te krijgen, zij het in maandelijkse termijnen of in zijn geheel (let wel: 1% kosten). Mocht je wat extra rendement willen ontvangen dan kan je deze link gebruiken: https://www.lenderspender.nl/r/dfd18c6 en dan ontvang je 25 euro voor de eerste 1000 euro dat je belegd.

Prima belegging voor weinig risico en goede nettomarge

Ik ben pas begonnen met beleggen bij Lender & Spender, omdat ik op zoek was naar nieuwe beleggingsvormen. Ik heb momenteel al diverse beleggingen met verschillende beleggingsvormen. De beleggingsvorm particuliere investeringen was voor mij nieuw. Ik heb de website doorgenomen die al erg duidelijk was, met name door een goed filmpje. Daarnaast had ik nog wat aanvullende vragen en kreeg vrij snel een reactie; in de avond contact opgenomen en de volgende ochtend al een reactie. Dus wat betreft de service en website is het erg snel en gebruiksvriendelijk. Het geld inleggen en een profiel aanmaken is vrij simpel. Binnen een minuut kun je al beleggen. Voor het aanmaken van een account zou ik u willen adviseren om dit via de volgende link te doen: https://www.lenderspender.nl/r/xts9hfz Door je aan te melden via de bovenstaande link, ontvang je bij een storting van 1.000 euro binnen 6 maanden een extra bonus van 25 euro. Altijd lekker meegenomen! Wel even netjes vermelden, is dat ik dan ook een 25 euro bonus ontvang. Kortom een win-win-situatie! De belegging/investering gaat uit van een gemiddeld rendement van 4,3%. Je kan ervoor kiezen om maandelijks een uitbetaling in te stellen van de ontvangen rente en eventuele aflossing. Ditzelfde geldt voor een maandelijkse storting. Daarnaast kun je ervoor kiezen om het geld direct (in een keer) op te nemen. Het nadeel hiervan is wel dat je 1% transactiekosten betaald over het opgenomen bedrag. Doordat je investering wordt verspreid over meer dan 1.000 leningen, is de kans op verlies klein. Dit in verhouding met een gemiddeld rendement van 4% is dit in de huidige markt een goede belegging. Het rendement is immers 4% hoger dan de gemiddelde spaarrente en het risico in vergelijking met de beurs is velen malen kleiner. Kortom een ideale belegging voor erbij of als je nieuw bent in het beleggingsland. Kortom, een goede belegging met een hoog rendement in verhouding met het risico bij een goed en gebruiksvriendelijk bedrijf.

Prima geregeld

Prima service en lekker overzichtelijk! Als je nog 25 welkomskorting wil dan kan je op de onderstaande link klikken. Dan krijg ik het namelijk ook :p bedankt!

Prima platform om op te investeren.

Ik investeer inmiddels en maand op het platform en heb de eerste aflossing en rente ontvangen. Het werkt eenvoudig met een net dashboard waarop je alle investeringen en vorderingen van de uitstaande leningen kunt terugvinden. Je investering is verspreid over 1500+ leningen. Dus ‘relatief’ veilig. Rendement is ongeveer 4,2% per jaar. Toch meer dan op de spaarrekening. Mijn advies is wel te investeren met geld wat je kunt missen. Het mooie van dit platform is dat je ook geld kunt opnemen (zelfs het hele bedrag). Maar hier wordt wel een opname fee voor berekend van 1% van het uitstaand bedrag. Dus 10 euro over een uitstaand bedrag van 1000 euro. Rente en aflossing kun je maandelijks laten uitbetalen of automatisch laten herbeleggen. Als je je via mijn link inschrijft ontvangen we beiden, bij een totale investering van 1000 euro (mag opgebouwd zijn in 6 maanden tijd) 25 euro. https://www.lenderspender.nl/r/ssdm3pg Alvast bedankt als je de link gebruikt. En veel plezier met investeren!

Lender & Spender is een interessant platform dat vraag & aanbod van kapitaal aan elkaar koppelt. Zonder tussenpartij; weg met de bank! L&S heeft een overzichtelijk dashboard waar je je vorderingen op leningen kunt bijhouden, waar je de details van eventuele achterstallige betalingen kunt zien en waar verwachtingen over rendement en uitbetalingen duidelijk te vinden zijn. Ook is het prettig dat je je geïnvesteerde geld tegen een 'boete' van 1% direct kunt opnemen wanneer het nodig is, je kunt dus zonder een jarenlange verplichting aan te gaan investeren tegen een redelijk aantrekkelijk rendement. Hoewel je portefeuille zeer gediversifieerd is (immers spreiding over 1450+ leningen) blijven het consumentenleningen, dit is een product met een redelijke hoge volatiliteit, dat gevoelig is voor economische omstandigheden. Het is dus de vraag wat de macro-economische effecten van de coronacrisis voor gevolg gaan hebben op het rendement. Gelukkig screent L&S consumenten vrij uitgebreid alvorens ze een lening te verstrekken, waardoor alleen mensen met een stabiele financiële situatie in aanmerking komen voor een lening. Al met al moet je geen gouden bergen verwachten, maar kan investeren interessant zijn. Het is heel makkelijk te proberen, zelfs al vanaf één euro. Mocht u zich willen aanmelden kan ik u aanraden dat via de volgende link te doen: https://www.lenderspender.nl/r/grnly1u Als u zich namelijk via bovenstaande link aanmeldt krijgt u bij een investering van minstens 1000 euro 25,- euro cadeau! Dat is dus al een 'gratis' rendement van 2.5%. Ik krijg als 'beloning' die 25,- dan ook, dus zo zien we beiden ons rendement stijgen, mooier kan toch niet?

Interessant investeringsplatform

Lender & Spender is een interessant platform dat vraag & aanbod van kapitaal aan elkaar koppelt. Zonder tussenpartij; weg met de bank! L&S heeft een overzichtelijk dashboard waar je je vorderingen op leningen kunt bijhouden, waar je de details van eventuele achterstallige betalingen kunt zien en waar verwachtingen over rendement en uitbetalingen duidelijk te vinden zijn. Ook is het prettig dat je je geïnvesteerde geld tegen een 'boete' van 1% direct kunt opnemen wanneer het nodig is, je kunt dus zonder een jarenlange verplichting aan te gaan investeren tegen een redelijk aantrekkelijk rendement. Hoewel je portefeuille zeer gediversifieerd is (immers spreiding over 1450+ leningen) blijven het consumentenleningen, dit is een product met een redelijke hoge volatiliteit, dat gevoelig is voor economische omstandigheden. Het is dus de vraag wat de macro-economische effecten van de coronacrisis voor gevolg gaan hebben op het rendement. Gelukkig screent L&S consumenten vrij uitgebreid alvorens ze een lening te verstrekken, waardoor alleen mensen met een stabiele financiële situatie in aanmerking komen voor een lening. Al met al moet je geen gouden bergen verwachten, maar kan investeren interessant zijn. Het is heel makkelijk te proberen, zelfs al vanaf één euro. Mocht u zich willen aanmelden kan ik u aanraden dat via de volgende link te doen: https://www.lenderspender.nl/r/43kc15x Als u zich namelijk via bovenstaande link aanmeldt krijgt u bij een investering van minstens 1000 euro 25,- euro cadeau! Dat is dus al een 'gratis' rendement van 2.5%. Ik krijg als 'beloning' die 25,- dan ook, dus zo zien we beiden ons rendement stijgen, mooier kan toch niet?

Leuk en eerlijk netto rendement van circa 4,1% op je vermogen

Prima alternatief om nog wat rendement te behalen op je vermogen! Gebruik de volgende link om €25 bonus te ontvangen bij een minimale investering van €1.000 binnen 6 maanden. Je doet niet alleen jezelf er een plezier mee, maar ook ik ontvang een bonus van €25! https://www.lenderspender.nl/r/8zse14m

Slecht

Zonde, alles tot in de puntjes uitgewerkt. Zijn ze er alleen maar op uit om de lening af te wijzen. En dat hadden ze niet van tevoren gezegd. Mijn vrouw heeft al diverse leningen gekregen, heeft een prima inkomen maar omdat ze niet de Nederlandse nationaliteit zou hebben (heeft ze wel) wijzen ze af. Dan niet.

Eenvoudig investeren tegen dik 4% rente!

Al bijna een jaar investeerder bij Lender & Spender. Makkelijk investeren tegen dik 4% rente. Wat mij betreft veilig omdat de investeringen gespreid worden over alle uitstaande leningen (meer dan 1000 op dit moment). Iedere maand ontvang je een update van je investeringen en je rendement. Heldere website met een mooie dashboard voor investeerders. Je kan er voor kiezen de rente en aflossing automatisch te herinvesteren of maandelijks te laten uitbetalen. Eenvoudig aanmelden via de link: lenderspender nl/r/p6lq0cx en krijg 25 euro cadeau bij het investeren van 1000euro. (die bonus krijg ik dan ook)

Erg prettig platform met een goed rendement

Lender & Spender biedt een mooi platform waarbij je investering over meerdere lening wordt verspreid. Hierdoor deel je het risico en heb je meer zekerheid op een mooi rendement. Ik zou dit zeker aanbevelen aan anderen! Je ontvangt nu tijdelijk 25 euro wanneer je binnen 6 maanden minimaal 1000,- EUR investeert! Aanmelden voor deze actie kan hier: https://www.lenderspender.nl/r/0u74vyb

Prima platform om passief inkomen op te bouwen

Overzichtelijke website, investeren via ideal dus snel en makkelijk. Met een gemiddeld rendement van 4.3% een prima alternatief voor sparen op de bank. Meld je aan via mijn link en ontvang 25,- cadeau op je investering. https://www.lenderspender.nl/r/8hei7ks Verbeterpunten: Een ander risicoprofiel met bijbehorende rente zou fijn zijn (6-7%)

Pluspunten

sterke website mooi product en helder over risico's

meer spreiding en hoger rendement

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Transparant Heldere communicatie Snelle reactie

voldoende, een redelijke ervaring