Uitstekend materiaal

Uitstekend materiaal snel geleverd.

Perfecte levering.

Perfecte levering binnen de verwachte levertermijn.

Product zoals voorgesteld, lage prijs, vlotte levering, kortom alles OK

Zie hoger

goede prijs en kwaliteit, stipte levering, meer hoeft niet.

een probleem met de betaling omdat ik op de webshop was ingelogd via de Nederlandse URL i.p.v. de Belgische werd na melding onmiddellijk gevonden, zelfs op een zondagnamiddag! Puike dienstverlening dus.

Alles was o k

Snelle levering en goed product!

Snelle levering en goed product! Daarnaast goede customer service!

Zeergoed

Had nog geen ervaring bij jullie,door mijn bestelling en de levering super snel is zal ik zeker nog bestellen bij jullie.

Operationele feedback.

Ik heb een bestelling ontvangen van zeer goede kwaliteit en tegen een goede prijs. De bezorging duurde drie dagen, maar omdat ik de bestelling in het weekend had geplaatst. Ik zal niet aarzelen om opnieuw bij hen te bestellen.

Echt goed

Alles komt goed en fast. Dank u!

interesting price Quality ok Quick delivery

Muldi is het eerste wa ik aan denk als ik denk aan handschoenen

ideaal als Technisch verantwoordelijke . alle type handschoenen op 1 plek! kan aankopen in kleine hoeveelheden en nog steeds een goede prijs :) ook levertermijn zijn super!!!!

goeie prijzen , snelle levering

ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de duidelijke bevestiging mails en informatie over de leveringdatum. ook over de prijs! hier shop ik nog terug

Uitstekende klantenservice

Ik werd op voortreffelijke manier geholpen, kan mij niet beter wensen. Mijn akkefietje om het eerste product om te wisselen voor een groter exemplaar werd snel, accuraat en correct opgelost. Bovendien is Muldi gemakkelijk met hun Belgische telefoon te bereiken. Ik kan deze firma zeer sterk aanbevelen. Een zeer tevreden klant, Harry.

Spelled en properly leveringen... en the Best Price in Town... Bedankt Topteam

heel

ik ben tevreden van het artikel en dienst is goed

Zeer goede ervaring met deze website

goede service

Zeer goed artikel . Spijtig dat de post een week in staking was.

Top , goede site, goede afwerking , vlotte bestelling

Alles correct

Zeer flexibel, snel

Ik heb online een bestelling geplaatst op zaterdag. Pas op zondag ontdekte ik dat ik een product vergeten was toe te voegen. Via email heb ik kort contact gehad. Nog dezelfde dag had ik een reactie en werd de bestelling aangepast. De volledige bestelling werd snel en volledig geleverd.

Bestelling werkschoen

Op de site staat voor 12u besteld volgende dag aan huis. Het is nu 1 week geleden dat ik de schoen heb besteld en nog niet aangekomen! Gelieve dit aan te passen op de website ik vind dit niet kunnen!

Levering ok maar prijs niet fair

Op bij afrekening werd plots de leveringskost hoger dan aangegeven en een toeslag toegevoegd voor 'kleine' levering (bestelling was 30 euro) die nergens vermeld stond .... vind dat boerenbedrog

Alles snel geleverd zoals besteld.

Bestelling ging vlot en levering sneller dan aangegeven. Alvast bedankt voor de snelle service.

goede prijs kwaliteit

Dit is wat je verwacht als klant

BETROUWBAAR EN SNEL

5 STERREN

Mijlweg 11

3595 XB ’s-gravendeel

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be