Correct

Het enige minpunt was het overgaan naar betalingen. Dat lukte mij niet. Waar het aan gelegen heeft weet ik niet. Na mijn vraag op mail te zetten kreeg ik onmiddellijk antwoord en kon ik een overschrijving doen op de rekeningnummer die ze me in de mail meegedeeld hadden.

Prima service!

Goede prijs en prima service!

Perfecte snelle levering

Mijn eerste ervaring met Muldi verliep rimpeloos

Vlotte afhandeling!

Hoewel een privé bestelling, werd alles vlot afgehandeld, binnen aanvaarbare tijden. Van keuze op de website tot levering liep het helemaal zoals gewenst!

excellent experience

Competitive prices and fast delivery, definitely I will order again

Zoals het hoort!

Correcte webshop, correcte informatie! Belangrijk vind ik dat de factuur ook wordt toegestuurd i.p.v. dat je ze moet gaan zoeken op de webshop/website.

prima correcte snelle levering

Prima snelle correcte levering. Top!

helemaal top

besteld en anderhalve dag later in huis toppie

Een verrassend snelle en correcte levering. Om 16 uur

Onze bestelling is gebeurd om ongeveer 15u. De levering is aangekomen 's anderendaags om 8.30u. Een zeldzame service

De spullen die ik heb aangekocht zijn van goede kwaliteit. Ik was wel verrast wat betreft de grootte van een meubelstuk. Over het algemeen toch tevreden met de aankoop

Heel Tevreden

Zeer vlotte service

Vlugge service prijs naar kwaliteit top

Vlugge service

Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Product voldoet volledig aan de verwachtingen, zeer snelle levering, gewoon TOP!!!

alles vlot geregeld en geleverd

hier bestel ik zeker nog eens

zeer goed

zeer correct en stipt

Prijs kwaliteit + goede verzending

Het was de eerste keer, dat ik via muldi bestelde. Het is een site die ik zeker zou aanraden. De prijs kwaliteitsverhouding is super! Ook zocht ik voor het bestellen, hoe lang het zou duren, eer ik mijn pakketje zou ontvangen en het pakket kwam goed ingepakt aan binnen de opgelegde tijd! De site is ook duidelijk en beantwoorde mijn vragen. Bij muldi.be zal ik zeker nog bestellen!

Kabelhaspel besteld en vlot ontvangen

Muldi heeft een goed opvolgingssysteem waardoor ik dagelijks op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling. Goede logistiek en service. Bedankt aan de betrokken medewerkers.

Het is wat ik besteld heb

Op tijd geleverd, top.

VLOT EN CORRECT

Zeer VLOTTE service, duidelijke site, kwaliteit aan CORRECTE prijs

Ik ben heel tevreden over de gehele lijn.

Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over mijn ervaring met Muldi... :-)

snelle levering maar teveel geleverd

al hetgeen wat ik besteld heb is geleverd in één levering de dag erna. maar bijkomend een doos wat ik niet besteld heb en de dag erna weer een doos wat ik niet besteld heb. Heb op donderdag 7/07 hierover een mail gestuurd maar tot nu toe geen reactie. Op de dozen staat alleen het leveringsadres en niet wat er in de dozen verpakt is. Dus moet je de dozen opendoen.

Goede service en perfecte communicatie. Kan het iedereen aanbevelen.

Alles ok

Alles goed en snel aangekomen

Snel en geen tijdsverlies

Voor sommige zaken heb je geen tijd. Je wilt gewoon snel uw materiaal bestellen. Muldi voorziet hierin middels een goede website, prima stock en tegen correcte prijzen. In 5 minuten besteld en vaak binnen 36 uur geleverd. Top!!

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be