Bestelling werkschoen

Op de site staat voor 12u besteld volgende dag aan huis. Het is nu 1 week geleden dat ik de schoen heb besteld en nog niet aangekomen! Gelieve dit aan te passen op de website ik vind dit niet kunnen!

Levering ok maar prijs niet fair

Op bij afrekening werd plots de leveringskost hoger dan aangegeven en een toeslag toegevoegd voor 'kleine' levering (bestelling was 30 euro) die nergens vermeld stond .... vind dat boerenbedrog

Alles snel geleverd zoals besteld.

Bestelling ging vlot en levering sneller dan aangegeven. Alvast bedankt voor de snelle service.

goede prijs kwaliteit

Dit is wat je verwacht als klant

BETROUWBAAR EN SNEL

5 STERREN

Supercorrecte dienstverlening

Besteld materiaal correct verpakt en zonder beschadiging ontvangen!

Heel positief

bij bestelling 's anderendaags in huis

Picco bello levering, snel, wel, correct ,en ecomisch!

Gemakkelijke bestelling en nog snellere uitvoering aan heel goede priis!

Vlotte verzending, goede producten

Correct , duidelijk en snelle levering.

Eerste contact voor een bestelling. Gegevens en info zéér duidelijk en zeer snelle levering. Aanbod zeer groot en voldoet aan voorschriften.

Correct

Ondanks foute levering ( 2 besteld en slechts 1 ontvangen) werd dit snel rechtgezet

Vlotte aankoopervaring

Overzichtelijke website en eenvoudige betaalervaring

Aanrader

Bij onze vorige leverancier hadden we problemen met onze handschoenen. Na contact opgenomen te hebben met Muldi hebben ze voor ons de ideale handschoenen gevonden. Nu bestellen we steeds via hen. Besteld op dag A, geleverd op dag B. Topservice dus :-)

Snel en perfecte afhandeling

Een aanbeveling

snelle en vlotte levering van een prima product

Ik kreeg meteen antwoord op de vraag of ik een factuur met verlegde btw kon krijgen, en na bestelling volgde heel vlot de levering van de monitorstandaard en per mail een correcte factuur. Dankjewel.

Het was in orde

het was dik in orde

Ruime keuze en snelle leverservice

Voor een project hadden we specifieke halfgelaatmaskers en handschoenen nodig. Door de ruime keuze in de online shop hebben we deze onmiddellijk gevonden. Deze werden al geleverd na een paar dagen, zodat onze medewerkers tijdig en voldoende beschermd hun opdracht konden uitvoeren.

Stipt en correct

Eerlijke aankoop

Product zoals het hoort te zijn, snelle levering.

Product zoals het hoort te zijn, snelle levering.

Goede ervaring met Muldi

Dit was mijn eerste aankoop en alles verliep vlot

Top & Super snel

Goeie website, goeie service, snelle levering, meer heeft men niet nodig!

Alles goed verlopen met de bestelling

Correct Alles mooi verpakt

Super en correcte service

Super team Voor iets terug te sturen wordt alles perfect opgevolgd en de creditnota wordt onmiddellijk op de rekening terug gestort. Een firma met een top service Ik raad ze aan iedereen aan Doe zo verder en bedankt voor de service

heel tevreden

héél goede kwaliteit, zelfs in en goed geïsoleerde hangar prima ontvangst! Wel wat werk om de eerste instelling van posten te doen maar dan ben je vertrokken

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be